Jump to content

oferelijah

  • הודעות

    283
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oferelijah

  1. 1: Pioneer GM-X334 Amplifier Type: Multi Channels Bridgable: Bridgable RMS Power at 4 Ohms: 30 W x 4 RMS Power at 2 Ohms: 35 W x 4 2: PIONEER GMX-622 2X50W 150W קבל: Duval 1.0 Farad אצלי יד ראשונה כבר 9 שנים עובדים מעולה ללא תקלות לא הועמסו יותר מידי ולא עבדו קשה מידי מצב קוסמטי מעולה כיאה ליד ראשונה. מחירים: מגבר 4 ערוצים - 350 מגבר 2 ערוצים - 300 קבל - 150 עסקתצ חבילה להכל ביחד - 700
  2. דבר עם החבר'ה בטכניקה סגא בצל אביב החברה הכי אמינים בתחום. לא תתאכזב גם ייעוץ מלא בטלפון הם מברכים גם מבלי שתרכוש אצלם. כבר תיקנתי 3 פעמים את המכונה פעמיים את המדיח ופעם אחת את המקרר בעזרתם תמיד העצות היו מועילות!
  3. אכן נירוסטה מומלצת אך הגמישות של השפכטל נפגעת בכל מקרה אני תמיד משמן את השפכטל ומחזיר לארון הכלים.
  4. שיטה שהשתמשתי בה פעם פתיחת חשבון בLOGMEIN והשתלטות על המחשב בבית ואז הכל פתוח.
  5. תמיכה מלאה בעברית + דיבורית + GPS + USB + SD + DVD + מצלמת רוורס + 2 כניסות וידאו נוספות + איכות סאונד מעולה + עדכוני תוכנה + ממשק טאץ מהיר ויעיל. אכן שווה 9K (לא שילמתי 9K) במיוחד שהמחיר ירד ל 6.4K http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=10741
  6. אין כמו על הלחצנים בDL עבד הכי טוב, אגב יש לי אחד כזה איפשהו במחסן מהימים העליזים של הDL של אבא לפני שהחלפתי לו מערכת (ועד היום הוא כועס על זה) בכל מקרה, הצעתי לכם פתרונות שכוללים את כל מה שאתם מחפשים מבלי לפגוע באיכות המוצר (הטאץ והאיכות הסאונד בסיני לא משתווה בכלל ומאוד מאכזב) ועדיין לא לשלם מחיר מופרז לצמפיון. אפילו מצאתי פתרונות של קנווד לרכבי VW כולל שליטה מההגה, ואני בטוח שיש גם לשאר החברות המובילות כמו פיוניר אלפיין ודומיהן. את ההזמנה לקפה עדיין לא ניצלתם.
  7. עתיד אתה לא עוקב כן העלתי תמונה והתמונה שאתה העלת נראת זוועת עולם וזה ממש לא נראה ככה אצלי, חפש שוב את התמונה בעץ. לגבי הקוברה, זה לא גלאי, אלא מודול GPS לכל דבר ועיניין. לגבי P&P, המערכת כמובן מגיעה עם מתאם חוטים לVW כך שאפילו גיד אחד בצמה לא נחתך, הכל P&P באופן מלא!
  8. מרק, במרוצת הזמן אתה תגלה את כל השימושים של האייפון ואייפוניס בעל וותק של שנה+ מחזיק במכשיר לפחות 50 אפליקציות שונות בממוצע.. זה הרבה במאוד כסף. ושלא נדבר על משחקים יקרים מ2-3 דולר.. בקיצור, שווה פריצה, את שי רכשתי לפני שנה וחצי מחנות בתל אביב וישר פרצתי אותו. היום הוא עמוס בכל טוב ובחינם..
  9. ממה שזכור לי בעת ההתקנה, המתקין לא ביצע משהו מיוחד פשוט חיבר את הכבל DATA מהGPS של קוברה לקנווד וזהו. ולחיצה על האייקון של הNAV בקנווד הפעיל את היחידה של הקוברה. כמובן שהGPS עובד תמיד ומתריע על מצלמות גם מבלי להכנס לNAV
  10. אצלי מתחבר לקנווד GPS של קוברה שמריץ IGO8 בעברית בלי בעיות בכלל. אז כן, המערכת הפעלה של קנווד מאפשרת.
  11. הקירבי מגיע עם 1.4 TSI בעייתי.. עזוב אותו בכל מקרה אני אנסה לחקור לכיוון של המפסקים הטרמים לראות אם ישנם רמות מסויימות של טמפ'. מקסימום השואב יישרף, לא אבידה גדולה.
  12. ידוע שזה סיני זה הגיע כמתנה מהוועד בקיצור אין למפסק טרמי הזה רמות של טמפ'? הוא מנתק אחרי 5 דק' ומסרב להידלק גם אחרי שעה
  13. מדובר בשואב אבק מדגם : Graetz GR537 מהיום הראשון שקיבלתי אותו, הוא עבד 10 דק' ואז שבק חיים. לקחתי אותו למעבדה במסגרת השירות, הטכנאי חיבר לחשמל השואב עבד מצויין, המתנו 5דק' ואז הטכנאי אמר שאין לו מה לעשות. הסיפור הזה קרה לפני שנתיים +- עד היום השואב הזה עובד 10 דק' ואז נח יומיים עכשיו הוא מתחיל לעצבן אותי (האחריות נגמרה מזמן) למיטב ידיעתי יש איזה רכיב שמודד טמפ', ומפסיק את זרימת החשמל לשואב בהגיעו לטמפ' מסויימת. מה הרכיב הזה , איך אני מוצא אותו בשואב והכי חשוב, איך אני פאקינג מנטרל אותו! תודה לעוזרים.
  14. חבל לקנות טלויזיית LCD חדשה ולא להשקיע בכבל איכותי . הכבל הוא זה שעושה את ההבדל במקרה שלך.
  15. תסתכל באתר של אלכס סנדר לגבי ה 5024 וה 8024 חבילה כוללת זה כולל התקנה את המכשיר PS כולל IGO8 מצלמת רוורס ודיבורית BT
  16. לקנווד בהחלט יש SD ןגם USB תקרא שוב את המפרט של הקנווד
  17. מצד אחד אתה אומר שלא בא לךטלאי על טלאי אבל המצב הנוכחי שזה בדיוק מה שהולך אצלך ברכב, טלאי על טלאי.. אני כמוך גם לא אוהב טלאי על טלאי. לכן הפתרון של ה8024 התאים לי בול (לי אין מחשב מורחב וכפתורים על ההגה) לגבי איך זה נראה? אני עדיין חושב שזה נראה יותר טוב מRCD310 + מוטורולה + קונדום על השמשה לגבי ההימור על מוצר סיני, לא המצאת את הגלגל, הרבה ניסו לפנייך ועכשיו מתבאסים. אל תעשה את הטעויות של כולם. אני מוכן לפרוס לך את הRCD שלי לתשלומים.. את ה600 דולר של הסיני תשקיע בוולנטיין טוב.. לי עלה 450 דולר כולל משלוח ומכס..
  18. אקסוסוריס - מיועד להדלקת רכיבים חיצוניים כמו מגבר http://wiki.answers.com/Q/What_is_the_ACC_wire_coming_out_of_a_car_stereo
  19. חבל שזאת הגישה שלך, כמדומני קיבלת מידע מעמיק לגבי המערכת בסוזוקי שלך מניסיון אישי שלי! חבל על ההשמצה. לפותח השרשור תראם אם אחד מאלו עונה על הקרטריונים: (האם המערכת זהה? אם לא תוכל לצלם ולהעלות תמונה?) http://cgi.ebay.com/iPhone-iPod-Interface-Adaptor-Daihatsu-Materia-/170482725926?cmd=ViewItem&pt=UK_Audio_TV_Electronics_In_Car_Entertainment_GPS_In_Car_Audio_Players_PP&hash=item27b18ff426 http://cgi.ebay.com/Daihatsu-Materia-IPOD-interface-adaptor-Lead-/170365313069?cmd=ViewItem&pt=UK_Audio_TV_Electronics_In_Car_Entertainment_GPS_In_Car_Audio_Players_PP&hash=item27aa90602d
  20. אני מקווה בכל מקרה אם מה שאני מוכר לא יימכר, אני אחזיר אותו לרכב ביום המכירה ככה שממש לא לחוץ לי
  21. אין לו ערך מוסף? אז למה אנחנו טוחנים מים על זה ש"רק מקורי ושום דבר אחר חוץ ממקורי לא מתקבל"? המחיר מעולה במידה והוא היה במצב טוב! ואם רוצים מקורי, צריך להתחיל ממשהו, אתם צודקים אין לחץ, אפשרי כ הזמן להוסיף עוד רכיב, אבל חייבים את הHU קודם.
  22. מה נראה לכם מחיר סביר לRCD510 בארץ הקודש? ואל תשכחו שעל כל הלינקים למעלה צריך לשלם במכס ומע"מ..
×
×
  • תוכן חדש...