Jump to content

oferelijah

  • הודעות

    283
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oferelijah

  1. כלומר שיהיה רק סט קדמי או אחורי? או מה?
  2. קיים: HU: 8024BT של KENWOOD סאב: "‏12 TSW306C Pioneer מגברים: יש 2 מגברים של פיוניר (ישנים אבל במצב מעולה!) ארשום דגמים יותר מאוחר. הרכב הוא שירוקו חדשה. לא רוצה לשמוע חזק ולא רוצה גבוה. כולה רוצה לשמוע קצת באיכות במחיר סביר, במיוחד מוסיקה שחורה, אז בלי סטים של מליון אירו אבל גם לא סטים של 50 שקל. תקציב ל2 סטים אחוריים וקדמיים כ 1200 ש"ח. ברכב הקודם הרמקולים שעבדו היו מורל פולס6 ופיוניר 160W יש את כל הכבליאדה נקייה ומצוחצחת מחכה לרמקולים שתמליצו. כמובן עוד דעות והמלצות במסגרת התקציב יתקבלו בברכה.
  3. שלום, עקב שדרוג המערכת ברכב החדש מציע למכירה את הRCD510 המקורי שהגיע איתו. היה מותקן בפולקסואגן שירוקו בדיוק יומיים. מחיר: 4500 כולל המתאם פאנל דש שמגיע מותאם לשירוקו הצעות לפרטי! כולל כרטיס קוד.
  4. אם בכל מקרה אתה על ידני בצע את השינוי בכל מקרה לידי הוא לא יפריע גם הרכב מפסיק להדרדר בעלייה. פשוט תענוג סוף סוף.
  5. בנוגע לגיר. מאז שמכרתי את הסוויפט 2008 שלי, לבינתיים אני מתנייד עם היאריס 2009 (אדומה בעעע...) של אחותי. ביום שישי הגעתי למוסך טויוטה ברמלה לתיקון הדוושה. על הדרך שאלתי אם אפשר לעשות משהו עם הגיר. המוסכניק אמר אין בעיה, החליף איזו גרסה כנראה או איפס שם משהו.. לקח אותי לסיבוב כשהוא נוהג ברכב במצב ידני ומלמד את הגיר את ההחלפות. אחרי כמה דק' ביקש שאני אנהג. הבדל משמעותי בטירוף! הרכב פחות קופצני בצורה מורגשת! מתן, תנסה, לא תרצה לחזור לידני.
  6. oferelijah

    הזמנת valentine מחו"ל

    ביצעתי הזמנה גם קיבלתי אישור ממשרד התקשורת כבר, שלחתי להם בפקס טופס בקשה אם אישורים איזה גרסה צריך לכייל בו? אמריקאית או ארופאית?
  7. שלום, האם אצטרך לשלם מכס ומעמ על המשלוח? אם כן כמה? 32 אחוז? האם אצטרך אישור של משרד התקשורת? יש עוד דגשים?
  8. כל התוספות ללא תאונות יד ראשונה צבע שחור דגם GLX המפואר דורש 84K בה"פ.
×
×
  • תוכן חדש...