בנוגע לגיר.
מאז שמכרתי את הסוויפט 2008 שלי, לבינתיים אני מתנייד עם היאריס 2009 (אדומה בעעע...) של אחותי.
ביום שישי הגעתי למוסך טויוטה ברמלה לתיקון הדוושה.
על הדרך שאלתי אם אפשר לעשות משהו עם הגיר.
המוסכניק אמר אין בעיה, החליף איזו גרסה כנראה או איפס שם משהו.. לקח אותי לסיבוב כשהוא נוהג ברכב במצב ידני ומלמד את הגיר את ההחלפות.
אחרי כמה דק' ביקש שאני אנהג.
הבדל משמעותי בטירוף! הרכב פחות קופצני בצורה מורגשת!
מתן, תנסה, לא תרצה לחזור לידני.