Jump to content

oferelijah

  • הודעות

    283
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oferelijah

  1. SSC תודה רבה! היתי אצלם ביום שני ורכשתי את מה שרציתי.
  2. תודה!
  3. זה מיועד לחלק הקדמי של הרכב חשייני רוורס יכול להיות נחמד בחלק הקדמי, אבל זה יישגע בפקקים ולא בא לי לעשות לו מתג חוץ מזה כל פעם רכב אחר נכנס ראשון תלוי מי הגיע קודם.. אני אנסה בסלמה
  4. אני צריך לחנייה בבית כדי שאוכל לראות עד כמה אוכל להיצמד לקיר או העגולות אבל לא ענקי, משהו בקוטר של 30 ס"מ או מראה מתכווננת לתליה על הקיר. מישהו יודע?
  5. מה מטרת החיבור? אצלי גם התקנית את ה 8024BT על שירוקו 2010 אבל אני לא מצליח להבין מה זה ייתן לך..
  6. מהיכן אתה? ומה מגביר אותם אצלך?
  7. אשמח לעזרה בנושא היכו ניתן לשמוע את 2 הדגמים הללו?
  8. אהלן דני ותודה. אנסה לחדד. אני מחפש רמקולים שישמעו עמוקים ומדוייקים ולא יצרחו לי באוזן. בנוסף, האם יש מקום שבו קיים תצוגה של 2 הסטים הללו?
  9. המוסיקה היא בעיקר שחורה אבל שומע הכל כרגע מדובר על במה קדמית בלבד, איזה סט עדיף? איזה מהמגברים עדיף להגברת הסט הנבחר? JBL GTO1004 או JBL GTO75.4? קיים ברכב סאב עם מגבר שעובד טוב מאוד, אך אם אחד מהגברים יוכל להחזיק גם את הסאב בנוסף לבמה הקדמית אני אשמח. הסאב הוא 12" פיוניר דגם 306 אשמח לשמוע חוות דעת אני בהתלבטות לגבי 2 הדגמים הללו.
  10. אתה צריך מנחית מחוטים לRCA לרדיודיסק המקורי אין יציאה למגבר.
  11. הקפצה!!
  12. תודה! בחלו המועד אני יתקין הכל אני מקווה שייצא לי להצלם את התהליך
  13. מקפיץ עדיין עם ניילון עליו
  14. יש פלאג לHU הזה שמתאים ליציאות RCA אורגינל שמתחבר מאחור
  15. מה הגרסה של המכשיר? אצלי הוא 1.7.0 ואני יודע שיצא גרסה חדשה לעדכון. קרא כאן: http://www.kenwood.eu/up_2_date/car/multimedia/ddx8024/
  16. טוב קיבלתי הצעה מעניינת, דעתכם רבותי נדרשת. מגבר JBL GTO-1004 וסט קומפוננט מורל דוטק אובשיין 6.5" המגבר אמור להפעיל את הקומפוננטים ואת הסאב פיוניר קומפוננט האחורי המקורי של הרכב יחובר ישירות לHU. דעתכם? מתחתי מעט את התקציב לתחום ה 2000 אז אם יש הצעות יותר מענייות בטווח המחירים האלו אני יותר מאשמח. תודה לעוזרים.
  17. ג'ינו, תקציב לרמקולים כתבתי 1200 גג שיתנו עבודה מעולה על המגברים שיש לי אם אני מקבל את ההצעה של להשאיר את הסט קומפוננט המקורי האחורי אז התקציב של 1200 נשאר לסט בודד של קומפוננט טוב שייתן עבודה טובה ביחד עם המגבר 4 ערוצים שציינתי למעלה שיש לי
  18. dts המון תודה על התגובה, אבדוק את הנושא. מצאתי 3 דגמים לשם שנתת: http://www.zap.co.il/search.aspx?keyword=HERTZ%20165 איזה מהם?
  19. רבותי, מה הגודל של ה"חורים" בשירוקו? 6.5"?
  20. רמלה המגברים דוודא עושים עבודה טובה, אני לא מחפש לשמוע חזק.. אני מחפש לשמוע איכותי לא מעניין אותי לשמוע מוסיקה בפול ווליום..
  21. חברים אשמח לעזרה...
  22. השלמת פרטים: קיים: HU: 8024BT של KENWOOD סאב: "‏12 TSW306C Pioneer מגברים: 1: Pioneer GM-X334 Amplifier Type: Multi Channels Bridgable: Bridgable RMS Power at 4 Ohms: 30 W x 4 RMS Power at 2 Ohms: 35 W x 4 2: PIONEER GMX-622 2X50W 150W קבל: Duval 1.0 Farad המלצות לסטים? האם קדמיים של מורל טמפו יעשו את העבודה? (עם השדרוג של הקבל שקראתי עליו כאן בפורום לקרוס) איזה גודל בכלל של רמקולים ניתן לשים בשירוקו 2010? אז מה שאתם מציעים זה לחבר סאב, רמקולים קדמיים ? לעבוד בלי אחוריים בכלל? אני דווקא כן רוצה אחוריים בשל הסיבה שהרמקולים הקדמיים משתתקים מתי שהGPS מתריע על מכמונות וכאשר הוא מדדווח על פניות וכ אני נשאר רק עם סאב מתי שזה קורה. ואני צריך את ההתראות שלו. למה 2 סטים מאותו סוג מחוברים למגבר #1 יהרסו את השמיעה? ואם אני יכוון את זה כך שהסט האחורי יהיה נמוך משמעותית? אם הבעיה היא סנכרון בסאונד אני מניח שאפשר לפתור את זה ברמת הHU שכן אפשרי להגדיר לו את סוג מרכב הרכב וכדומה.. אשמח להצעות..
×
×
  • תוכן חדש...