Jump to content

oferelijah

  • הודעות

    283
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oferelijah

  1. תודה.
  2. oferelijah

    שחרור GPS מהמכס

    TRONCHO, אשמח ללינק למצלמה שקנית בחו"ל עם לינק למוצר בארץ. אני צריך עוד אחת אלחוטית.
  3. אשמח ללינק לאשכול המדובר
  4. oferelijah

    שחרור GPS מהמכס

    ארז אשמח למספר הפקס יחסוך לי הרבה שעות המתנה מסורבלות בבית המכס בתל אביב.
  5. oferelijah

    שחרור GPS מהמכס

    טופס הזמנה אישור תשלום מפייפאל דף המוצר באיביי וזהו אני מקווה שלא ידרשו ממך אישור של משרד התקשורת למרות שאני לא מאמין אז זה 80$ אני לא מאמין שתצטרך לשלם יותר מ50 שקל בכל מקרה אני גם רציתי בזמנו להזמין GPS מדיל אקסטרים כדי לעשות עליו ניסוי עם WAZE אשמח אם תגיד לי מה איכות המוצר כשתקבל אותו
  6. חרטה ברטה מי שהלך לו מנוע, ביצע שינויים ככל הנראה בתוכנה. בקיצור, אל תתרגש
  7. אני תמיד ממלא בגורדון CO2 לאקווריום. מוזר לי שאתה מדבר על היחס תמיד קיבלתי שם יחס אדיב לא מזמן הם שינו נהלים והיום שאתה נכנס לחנייה, אתה אמור לגשת למשרד לקחת טופס. להמתין ליד הרכב למלגזן שיגיע לקחת את המיכל ויחתום על הטופס אתה ניגש לשלם וחוזר להמתין ליד הרכב. כעבור 5 דקות הוא חוזר עם המיכל ואתה נוסע לשלום. אני מדבר מניסיון רב שנים איתם, אני ממלא מיכל אחת לחודשיים. מה הניסיון שלך איתם?
  8. אין בעיה במםות ישראל מריץ אצלי IGO8
  9. ומה עם המתכות הכבדות? איך אתה מנטרל אותם?
  10. אצלי הרכבתי את כל מה שציינת ב 8K+- התקנתי DDX8024BT
  11. מסכים עם בן. אני הזמנתי לבן בידיעה שאני הולך להמתין ארבעה חודשים. לבסוף זה לקח רק שלושה.
  12. בגירה, ידוע שזה יותר נוח ועל נוחות משלמים. אם רק הייתה יודע כמה חומרים אני מכין לבד ומזריק לאק' (צמחייה בבית ונאנו ריף בעבודה). לצד כל תמיסה יש גומייה ועליה מזרק ייעודע עם מדבקה ברורה למינון. בחלק מהתמיסות אני עובד עם משאבות מינון. אגב, מהיכן הידע על גידול דגים? מסקרן אותי, בתור אחד שהמון המון שנים בתחום.
  13. שלום, מבחינת חומרים לשיפור איכות המיים אני ממליץ על פריים של סיכם, הכי משתלם כללית לגבי ייעוד חומרים לצנצנות של דגי קרב או דגי זהב, בולשיט, מדובר באותו מוצר עם משחקים במינונים. בעבר בדקתי ריכוזים של דישון לאק' צמחייה מול בריכת נוי. ההבדל הוא במינונים נטו כנ"ל לגבי מרככי מים למינהם ומנטרלי כלור ומתכות מאותו יצרן. עופר.
  14. אשמח ללינק
  15. להבא רצוי לתת קרדיט לצלם. במקרה הזה, אני.
  16. ירד ל4300 עקב צורך דחוף במזומנים!
  17. אל תאמץ אותה עדיין ובכלל אצלי הרעש השתפר רק לאחר שגמעתי 3K +- אז בעדינות לבינתיים, תהנה.
  18. מוזר למה לא עולה.. ביצעתי העלאה תקינה ואתמול זה עבד. בערב אני יעלה את התמונה לאתר אחר ואתן קישור
  19. מסכים לגמרי לגבי מוצרים סיניים, אבל KENWOOD לא נכנס בקטגוריה הסינית ובכלל המצב אצלי שוני כי רק תצוגת המזגן מופיעה בRCD והעדפתי לוותר עליה, גם כך אני מסתכל על סקאלת המעלות ואין לי שליטה מההגה. אז לי הפתרון היה תפור
  20. לא יודע, אצלם בערב, תמונה אחת שווה אלף מילים. בכל מקרה, לאחר בחינת עלות מול תועלת אין ספק שה8024 הוא השימושי ביותר כיום. והיה לי מאוד חשוב עברית בספר טלפונים וסנכרון מלא מול האייפון. עריכה מצאתי אתר עם תמונות של רכבי VAG עם התקנות אפטר מרקט להתרשמות של דגמים. http://www.kalogeropoulos.gr/displayProject.asp?ITMID=8137 יש רשימה למטה לפי דגמים. לאחר עיון ברשימה, וואלה, אצלי זה נראה הרבה הרבה יותר טוב. אצלם בערב.
  21. אני אצלם בערב את הרכב ואראה לכם איך נראה המתאם. המתאם הוא מאוד איכותי ויושב טוב מאוד הנה המתאם ששמו לי כלול במחיר http://www.metraonline.com/products.aspx?s=99-9011 מדובר בחברה מאוד איכותית והמתאם נראה ומרגיש מליון דולר. לגבי ה"בולט החוצה" אתה צודק בהתחלה הוא מעט בלט, אבל אחרי שביקשתי מהמתקין לסדר את נושא הבליטה, קצת שיוף פנימי למתאם וקדיחת חורים חדשים, הוא יושב FLAT. לגבי PLUG&PLAY, אפילו חוט אחד ברכב לא נחתך, הכל הגיע עם מתאמים. אם מחר אני רוצה להחזיר את הRCD לרכב, פשוט הוצא של ה8024 וחיבור של הRCD. **** עריכה: הקדיחת חורים חדשים לא נעשו ברכב, אלא במתאם עצמו על שהמתאם "יתפוס" את המכשיר מעט יותר בפנים.
  22. מהנסיון שלי לאחר סקירת כל דבר אפשרי בשוק החלטתי על אפטרמרקט כשקיבלתי את השירוקו, למחרת בבוקר כבר הייתי במרכז התקנות והחלפתי את הRCD510 לKENWOOD 8024BT עם GPS IGO8 בעברית כמובן מצלמת רוורס DVD קורא כל הפורמטים מציג טקטס בעברית באופן מלא דיבורית BT מובנית מציג ספר זכרונות בעברית באופן מלא SD, מציג טקטס בעברית באופן מלא USB מציג טקטס בעברית באופן מלא וחיבור לIPHONE שלי מציג טקטס בעברית באופן מלא עלות לאחר סקר שוק: +-8000 בקיצור לא צריך עוד כלום, אבל ההחלטה שלי הייתה יחסית קלה כי גם כך בשירוקו 1.4 אין שליטה מההגה. לגבי השליטה מגלגל ההגה, צריך לבדוק כאן ולראות לאיזה מדגמי הדאבל דין זה מתאים. אני יודע שיש שליטה מההגה גם ל 8024 וגם ל5024 (אגב הRCD510 עדיין למכירה, אם יעזור לכם אני אצלם תמונה מאחור של המכשיר כדי שתראו את החיבורים.)
×
×
  • תוכן חדש...