במילה אחת: פוליסטריפה (זאת לא קללה)
עובד מעולה
אני ביצעתי הסרה של 6 שכבות (במרוצת השנים) של צבע שמן מדלתות ומשקופי עץ בית.
2 שכבות לדלת והצבע בחוץ.
במקרה שלך להערכתי יהיה יותר קל כי יש שכבה בודדת.
חשוב מאוד לעבוד לפי ההוראות ולהוריד עם שפכטל מיוחד רק כאשר החומר הפסיק לתסוס, כי אז תיתקל בתופעת המריחה כי הצבע עדיין רטוב.
מחיר מומלץ לפני שנתיים היה 65-80 למיכל