Jump to content

oferelijah

  • הודעות

    283
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oferelijah

  1. הוא לא רוצה לאחסן ירקות כולה להניח ציוד שוטף.
  2. רן לא דיברתי על הRCD התגובה שלי באה כתגובה לזה:
  3. אני דיברתי בכלל על הלחצנים בקונסולה. שכחתי לצטט...
  4. oferelijah

    בעייה במנועי VW 1.4 TSI?

    עומרי, ייתכן ואצלי צריך גרסה אחרת של VAGCOM?
  5. נחמד מאוד. אבל עדיין, אני חושב שעם התאורה והתמונה זה נראה פשוט יותר טוב.
  6. oferelijah

    בעייה במנועי VW 1.4 TSI?

    ביג אין לי בעיה לבצע את הבדיקה שוב.
  7. אין בעיה לפרק את הקונסולה בשביל להחליףסוללה אפילו הראתי לעומרי באיזה קלות היא יוצאת החוצה מבלי להשתמש אפילו בכלים. מיקמתי אותו צמודמתחת לקונסולה בעזרת דבק חם ואזיקון שלא יקרקש הנה המאמר שכתבתי בזמנו באתר שלי: http://scirocco.co.il/phpBB3/viewtopic.php?f=7&t=65
  8. בהחלט: פשוט הלחמתי את הגידים של הלחצן לשלט במקום שאמורים להיות הלחצנים שלו. פשוט במקום שהלחצן המקורי של השלט יהיה זה שיסגור מעגל, כפתור אחר סוגר לו. בתמונה אתה רואה את תהליך ההלחמה.
  9. oferelijah

    בעייה במנועי VW 1.4 TSI?

    הרכב נמסר לי במרץ השנה
  10. oferelijah

    בעייה במנועי VW 1.4 TSI?

    היום אני וAviry בצענו בדיקת לוגים בנסיעה רגילה וחזקה הכל נקי. אשמח עם עומרי יאשר.
  11. כאלו? התמונה צולמה ברכב שלי הזמנתי גם כאלו אחד ליופי והשניבשביל השלט של החנייה
  12. שאלה, האם אין מונה "פלאש" שסופר את כמות הפעמים שדרסו תוכנת ניהול? האם הוא ניתן לאיפוס על ידי כל החברות?
  13. אין בכלל ויכוח למה יותר מהיר ידני או DSG בהחלפות הילוכים DSG יותר מהיר נבדק מספר פעמים בין 2 שירוקויים אחת 1.4 DSG ואחת ידנית 1.4 גם הנתון על הנייר מצביע שזה אכן אמור להיות כך.
  14. במילה אחת: פוליסטריפה (זאת לא קללה) עובד מעולה אני ביצעתי הסרה של 6 שכבות (במרוצת השנים) של צבע שמן מדלתות ומשקופי עץ בית. 2 שכבות לדלת והצבע בחוץ. במקרה שלך להערכתי יהיה יותר קל כי יש שכבה בודדת. חשוב מאוד לעבוד לפי ההוראות ולהוריד עם שפכטל מיוחד רק כאשר החומר הפסיק לתסוס, כי אז תיתקל בתופעת המריחה כי הצבע עדיין רטוב. מחיר מומלץ לפני שנתיים היה 65-80 למיכל
  15. UPPPP!
  16. UPPPP!
  17. זה לא פורום אלא פורומים..
  18. אייל גם אני משתמש באופציה הנ"ל אצלי בקנווד וזה עובד מעולה. הפתרון שאמיר מדבר עליו יחסית פשוט לביצוע - אני הייתי מיישם אותו.
  19. אמיר אם אני לא טועה אצלך זה מחובר בהלחמה לאיפה שהFLAT CABLE של המכשיר בלינק שהבאתי אמור להתחבר לא?
  20. משהו נחמד שמצאתי שחשבתי שיעניין אתכם: המכשיר עצמו 110$ משלוח 40$ הנה המפרט של המוצר: http://www.alibaba.com/product-gs/285051104/car_video_interface_for_VW_RCD510.html ביקשתי הצעת מחיר במייל וזה מה שהמוכר שלח לי
  21. נשמע כמו נפילת מתח כאשר הרכב מונע... הייתי בודק עם פלוק אצלי בשירוקו גיליתי שישנם גידים שכאשר הרכב לא מונע מקבלים עדיין מתח נמוך וכאשר הרכב מונע מקבלים מתח של 12+-
  22. אכן אותו מכשיר כמו שאייל אמר, תצוגת הצבעים באמת לא תתאים מניסיון בסופרב של חבר תצוגת האקלים כן תופיע. ישנה אפשרות לצרוב מחדש על RCD של VW את הגרסה של סקודה ואז תצוגת הצבעים כן תתאים.
  23. שוב אני אומר מקסימום ספרי לחץ אויר ב15 שקל כדי להעיף את שאריות המים
  24. התופעה שאתה מדבר עליה היא כאשר אתה לא מחזיק את המכשיר במצב מאוזן ואז מים נכנסים לצינורית היציאה במקום לחץ הקיטור.
×
×
  • תוכן חדש...