Jump to content

oferelijah

  • הודעות

    283
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oferelijah

  1. שחר מכיר את האתר והמועדון. דיברתי איתו לפני חודש על הנושא. קובי נשמח לארח אותך.
  2. אשמח לדעת מהיכן הנתונים האלו? נמכרו יותר 1.4 DSG מאשר ידניות?
  3. VIC תרים את הכפפה.
  4. כתוב שיש לו תמיכה בסימנים מיוחדים כמו רוסית ויפנית Display Features Display TypeFluorescent (FL) Tube Display Display Layout3 Line, Full Dot (131x23dot) Spectrum AnalyzerYes Dimmer Control2 steps - Automatic Display Off ModeYes Demo ModeYes Special Character DisplayRussian Characters ככה שיש סיכוי שהוא יזהה עברית לפי דעתי בגלל שהוא מעתיק את הטקסט ומציג ולא ממש מפענח מה כתוב שם. לך תדע אולי אני טועה. אבל עדכון גרסה מומלץ בכל מקרה.
  5. אהלן אסף. אורי דיבר איתך בטלפון באותו היום כשהייתי לידו. אתה מוזמן בכייף, בדרך כלל הודעות על מפגשים מתפרסמים באתר המועדון.
  6. כנס לכאן תבחר את המכשיר שלח ותוריד בהתאמה את הגרסה המתאימה. http://www.kenwood.com/cs/ce/bt/index.php חשוב מאוד לקרוא את הוראות ההתקנה. ולהישאר עם רכב דולק בזמן העדכון. לעוד מידע על המכשיר שלך: http://www.kenwood-electronics.co.uk/products/car/cd_receivers/bluetooth/KDC-BT8141UY/details/
  7. ומה תשיג אם תצליח לחבר? אני לא מצליח להבין.. חפש את יחידת ההרחבה של הGPS היא צריכה להיות מותקנת איפשהו (חפש את אנטנת הGPS זה יקל עלייך למצוא אותו, שם תמצא כרטיס SD להחלפת תוכנת הניווט. אם אתה רוצה לשים הארד דיסק חיצוני במקום USB יש שיטות לעשות זאת בעזרת מתאם וכבל מתח חיצוני.
  8. מוקתן לך ברכב קופסא קטנה של קנווד או של קוברה שזהו בעצם מוגול הGPS. במודול הזה יש כרטיס SD שעליו יושבת התוכנת ניווט. למיטב ידיעתי אפשר להחליף לתוכנה אחרת. אתה לא יכול להכנס עם כבל USB ולחבר את המחשב.. מה אתה מנסה להשיג בצורה הזאת?
  9. טוב לדעת. אני אבדוק אצלי אם זה קיים.
  10. אצלי יש את הדגם הקודם 8024BT כשאני בניווט ונכנסת שיחה המכשיר עובר למסך הטלפון, אבל אני יכול לחזור לניווט רגיל ללא בעיה, הסטונד של הניווט הופך לשקט. השיחה מתנהלת כרגיל. לגבי רברס, כשאתה בשיחה אין בעיה המערכת לא משתיקה את השיחה, אבל התמונה של המצלמה לא עולה שאתה בשיחה. ככה זה אצלי, וחרשתי על ההגדרות. ייתכן ובדגם שלך החדיש יותר שינו את זה.
  11. אני הזמנתי סט דוושות מקוריות לשירוקו מסוחר מצכיה באיביי (סופרסקודה) לא נעצר בשום מכס, לאחר שבועיים הזמנתי לשירוקו של חבר מאותו סוחר עוד סט וגם לא נעצר. לא תצטרך להציג אישורים של משרד התחבורה כי זה חלק מקורי.
  12. יישר כח לשופט. להערכתי היה צריך לשלול לבעל הרכב את הרישיון לשלוש שנים. השופט והשופטת שקדמה לו צודקים ואכן יש להניח שהקנס הכספי ייצא מאותו אלמוני.
  13. כתבת: "אז במקום להוסיף עוד 20 אלף על גולף עם 160 כ"ס, האפשרות להוסיף 'רק' עוד 10 אלף ולקבל קופרה עם 180 כ"ס סטנדרט (צ'יפ של אפסולט אוסטרליה מעלה אותה ל-212 כ"ס) קורצת למדי. " לא מסכים איתך! גם את ה160 ניתן לצ'פצפ' ולהוציא נתונים כמעט זהים. אתה מרוויח נוחות, שמירת ערך יחסית יותר טובה והבונוס הגדול, רכב יותר מרווח! כל זה לא שווה 20? להערכתי לאחר ירידות ערך, הפער הוא כבר לא 20...
  14. אכן נשמע לא רציני הנושא של השמן. אצלי (אותו רכב 2010) בטיפול 15K היה חסר מעט שמן. נראה לי תקין.
  15. oferelijah

    eBay Daily Deals‏

    בתחתית המייל שאתה מקבל מהם יש הסרה או unsubscribe.
  16. אני התקנתי את המתקן הזה על השמשה מבחוץ החזיק יפה מאוד גם כשירד גשם (מצלמה מוגנת ממים)
  17. ועכשיו ברצינות. הצבע הלבן הכי יפה לאוטו הזה, אחרת איך תסביר שמרבית השירוקו שנמכרו בארץ ובעולם הם בלבן? יש אנשים שלא רוצים שהרכב שלהם יבלוט בחניון ועל הכביש כן, בחניון אתה לא תשים לב אליה, אבל על הכביש אתה לא יכול להתעלם ממנה. פרט לכך, רק בלבן רואים את הקימורים והעיצוב השלם, בשאר הצבעים זה נעלם. וקבל תמונה של מפגש שירוקו איטליה, גם הם עדר ליסינג?
  18. http://www.kenwood-electronics.co.uk/support/updates/media/ למטה יש קישור לקובץ זיפ אתה אמור לחלץ אותו ולצרוב על דיסק להכניס את המכשיר למצב עדכון וזהו להמתין שזה יסיים תשאיר את הרכב מונע.
  19. בקנוודים מסדרת DDX הנמוכים יש מתאים חיצוניים לGPS ולBT להלן לינקים: http://www.kenwood-electronics.co.uk/products/car/accessories/bluetooth_adap/KCA-BT200/ http://www.kenwood-electronics.co.uk/products/car/navigation/accessories/KNA-G421/ שים לב שהמודול של הGPS יודע להפעיל רק גרמין, יש מתאמים בארץ של קוברה שיכולים להתחבר למכשיר שלך ולהריץ אייגו8 להלן המפרט של המוצר שלך. מומלץ לבצע עדכון גרסה למכשיר.. http://www.kenwood-electronics.co.uk/products/car/multimedia/receivers/DDX5022/
  20. ומה זה? "מנחת RCA של רוקפורד" הוא כתב גם כתב!
  21. אתה יכול לקרוא לי עופר.. נפגשנו באיזה פורום של שירוקו.. לא, אני מדבר על השטיפה בבני ברק סמוך לאולם המסירות.
  22. אייל אני אשלח לך בדואר שלח לי כתובת בפרטי. אהה.. וכמובן מזל טוב!
  23. קשה לפרגן אהה? במקום להתייחס לנושא השרשור, להתארגנות, לאירגון, להיענות, לחברים ולמועדון עצמו, מתעסקים ב1.4 וצבע לבן.
  24. oferelijah

    צריכת דלק - GTI 2010.

    עכשיו שאתה אומר גם אני שמתי לב לשיפור בצריכה שעברתי את קו ה 10K קילומטרים אצלי 1.4 Tsi
  25. לפי מה שראיתי ביום שישי החלו עבודות להחלפת מכונות השטיפה הקודמת כבר פורקה.
×
×
  • תוכן חדש...