Jump to content

oferelijah

  • הודעות

    283
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oferelijah

  1. מעוניין ב2 יחידות. מאזור תל אביב רמלה או פתח תקווה. למי להצטרף?
  2. מעניין מאוד. יש לו גם יותר ארוכים ומקציף. אתעניין מולו לגבי עסקה של כמה דברים. נראה טוב, תודה.
  3. שכנעתם אותי שניכם. מי מכם יותר זול? ועכשיו ברצינות. כרגע זה עובד ואני מעדיף לא לגעת. ישנה תקלה חדשה ישננה, אזהרת זיהום אויר. תוסף פתר את זה לחודש אבל היא חזרה. רעיונות?
  4. רגע? שנת 2003 עם 55 אלף? כמה היא רוצה עליו? ללא הטחינה.
  5. משתמש בו כבר למעלה משנה וחצי. כל חודש וחצי ווקס של מגוויר יילו הייטק אם ני זוכר נכון. וכל 2-3 שטיפות מעביר את אולטימייט קוויק ווקס הזה. גשם שמש וכל הגשמים האחרונים עדיין לא שטפתי את הרכב והוא עדיין נוצץ ללא סימני לכלוך. אני מאוד מרוצה ממנו. המחיר מעולה, אקפוץ לחדש את המלאי. תודה.
  6. מנשא לגב בעייתי.. אתה צריך למשוך גם צינור מים וגם כבל חשמל.. ובנוסף הויברציות של המכשיר עצמו על הגב לא נראה נעים. בכל מקרה אנסה לברר.
  7. מעדכן שגם ברכב של אישתי נראה שיש פתרון זמני, ביצעתי ניסיון למשהו שקראתי בפורום בחול וזה פתר את הבעיה יש קור ב2 הצדדים. אני רק מקווה שיחזיק מעמד עד שאחליף לה רכב. אבל אורן בכל מקרה נראה לי שאגיע אלייך בקרוב ליישור קו קטן לרכה. תודה.
  8. מישהו מכיר משהו יעיל? צינור של 10 מטר מקורי שמתאים לדגמי k עולה כמו המכונה חדשה. יש לי k2.100 עושה אחלה עבודה אבל הצינור מהמככונה לאקדח קצר מידי. חשבתי לקפוץ לחנות הידראוליקה כמו ספארקו בקיבוץ גלויות בתל אביב, לחתוך את הצינור המקורי ויאריכו אותו באמצע עם צינור וחיבורים נתיקים שמתאימים ללחצים המדוברים, יש פתרונות אחרים?
  9. תרים טלפון לטכניקה סגא בתל אביב. הם ידריכו אותך בטלפון איך לפרק. וגם יספקו לך אחד חדש בזול. הדתמשתי עד היום בשירות הטלפוני שלהם בכדי לתן תנור מקרר מדיח ותמי 4. חבר׳ה מעולים.
  10. להגיע הגעתי וגם פירקתי את המנוע כדי לוודא שזה תקין. האם ישנה אפשרות להזמין מחול את הגלגל שיניים הארוך?
  11. אורן, אתה מדבר על גלגל השיניים שמחובר למנוע הנ״ל?
  12. אורן, צד נוסע אויר קר של מזגן צד נהג אויר חם מאוד של חימום מה עלות התיקון? תודה.
  13. מולא לפני פחות משנה. וגם, איך צד אחד מקרר?
  14. כפי שמתואר בנושא, שם מזגם על קירור, צד נוסע קריר מאוד, צד נהג חום איימים. ניסתי לפרק את מנוע הסרבו שאחראי על דחיפת המדפים של הסטת האויר חם/קר והוא עובד תקין. כלומר בעת העלאת טמפ הוא מסתובב לצד אחד, ובעת הורדת טמפ הוא מסתובב לצד השני. ברכב יש כמובן בקרת אקלים דואלית. אולי הגלגל שיניים שהסרבו מסובב גומייה או עוד גלגל שיניים? למישהו יש שירטוט של המערכת הזאת? הקיץ מתקרב וזה הולך להיות סיוט.. מישהו מכיר ויודע?
  15. איך אני מתבאס שלא יכולתי להגיע. נו, מחר 2 מבחנים..
  16. ההשוואה לשוק בארהב אינה נכונה, אני מתפלא על חברת גדולה שכזו שלא ידעה לקרוא את השוק הישראלי ולהתאים עצמה אליו ולא להיפך. בקיצור טוב עשתה שהלכה, אם היא לא מסוגלת להתאים מוצר לנו הישראלים, מקומה לא כאן.
  17. יש לחצנים על ההגה? יכול לדפדף ימינה שמאלה ולקרוא הודעות בלוח שעונים?
  18. ויש לו דרך לדעת אם אתה עם עדשות? אני שיניתי בזמנו לאחר הניתוח, אם אני זוכר שלחתי אישור מהרופא המנתח בצרוף טופס של משרד הרישוי וקיבלתי בדואר לאחר כמה שבועות
  19. אצלי לא שמתי לב שקשה לו בעליות, הוא פשוט מוסיף מצערת לבד. אבל לא נראה לי שווה לבדוק במצב קיצון של עלייה בשיפוע גדול. גם כך אני מעדיף להיות בשליטה על הסלד.
  20. אתלי גולף gti ידנית דור 6 עם בקרת שיוט. עובד מעולה. האמת שלא בדקתי אותה בעת החלפת הילוך, כי אני לא רואה טעם, אני משתמש בה רק באמת שאני משייט כמו כביש 6 או בערבה. לפעמים בשעות הלילה ב431. בלם באמת מבטל, מצערת לא. לגבי מצמד, לא בדקתי. אני אשתדל היום בערב לבצע ניסוי ואחזור לדווח.
  21. רק וויו לוקאפ. או שתעבור לאקסס. אני חושב שהבנה של המשמעות של וויולוקאפ תתין לך מה שאתה צריך. אם זה חד פעמי אשמח לסייע. אבנה לך תהליך בdatastage.
×
×
  • תוכן חדש...