Jump to content

oferelijah

  • הודעות

    283
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oferelijah

  1. oferelijah

    התחדשתי ב GTI MKV

    רק אני מרוצה מהקנווד שלי בGTI? לא מחליף אותו בשום דבר כרגע. עובד מצויין עם ההגה, יש בו הכל וכמובן נוח לשימוש. אכן נבצע בדיקת שמיעה במפגש..
  2. oferelijah

    מפגש בעלי GTI

    רועי אני מתחרט, אם כזאת גישה וסטיגמות שאתה שומר בבטן, אולי עדיף שתתעלם מההזמנה ותתמרמר לך בית לבדך עם משבר גיל העמידה שלך. אף פעם לא טענתי שקופרות לא מוזמנות. ראה הודעותי לעיל, יש לנו אפילו קורבט אאודי וסובארו.. כך שאין בעיה כל עוד אתה אדם נעים הליכות.. יוני, לא במקום ההוא, הכנו מקום יותר מרווח. תקבל פרטית.
  3. oferelijah

    מפגש בעלי GTI

    ממליץ לך להגיע ולהתרשם לפני שאתה שופט.
  4. בן כמה הרכב? רכב מתחת לגיל שנתיים לא אמור לקבל אך ורק מקורי?
  5. oferelijah

    מפגש בעלי GTI

    כפי שהובטח. http://www.scirocco.co.il/phpBB3/viewtopic.php?t=2835#p34287
  6. אם חיברת לפני ההרכבה ולא ועבד, מה גרם לך להמשיך להתקין אותם מתחת לפנס?!
  7. oferelijah

    מפגש בעלי GTI

    צריך לעשות הפרדה בין שם המועדון לבין המהות שלו. נכון שבתחילה היו רק שירוקו, מאז זרמו הרבה מים ואני יכול להגיד שהיום יש לפחות 12 גולפים.. עדכונים לגבי מפגש, בקרוב.
  8. oferelijah

    מפגש בעלי GTI

    שוב המועדון הוקם על ידי כשהייתה לי שירוקו. היום יש לי GTI. ואני לא הבודד באתר. המכלולים זהים, המערכות זהות ואפילו המנועים זהים בדגמים הבכירים של השירוקו. אפילו האינטריור זהה. אני לא רואה הבדל מהותי. פרט לכך, מה שמרכיב את המועדון, זה האנשים. יש במועדון גם אודי וגם סיאט ואפילו סובארו וקורבט. כך שאני תמיד דוגל שהאנשים הם האלו שעושים את המועדון ולא הרכבים.
  9. oferelijah

    מפגש בעלי GTI

    אכן קיימים כבר מועדים כמו המועדון שלי. SCIROCCO.CO.IL בקרוב אמור לצאת לפועל מפגשון. כנס להתרשמות: http://www.scirocco.co.il/phpBB3/viewtopic.php?f=11&t=908 למטה יש קישורים למפגשים. בהצלחה בארגון בלי קשר, וכמובן שנשמח להתארח או לארח.
  10. שים לב. לריליי יש 2 כניסות של מינוס ופלוס. ברגע שיהיה בהם מתח, הריליי יגשר את הצד השני. אתה תצטרך לזהות בשירטוט של הריליי שתרכוש מי הם הרגליים. אין לי דגם מומלץ כולם טובים ויעשו את העבודה. רק תדאג שאתה רוכש ריליי ל12 וולט עם תושבת.
  11. אני רכשתי ריליי שמקבל בcom 12V הcom מקבל פקודה מהמנורת רוורס. כך שברגע שאתה משלב רוורס הריליי ממתג . העברתי כבל נוסף מה+ שמגיע ממקור חזק, עדיף ישירות מהמצבר. אם לא נוח, אפשרי לחפש מקור יציב אחר ישירות מלוח הנתיכים ברכב. והוא ייובר לריליי ולמצלמה. כך שבפועל, יהיה כך: אתה משלב רוורס, הריליי ממתג, ומעביר מתח ממקור יציב למצלמה. כך זה נפתר אצלי. אופציה עדיפה יותר, תבדוק אולי בכלל ה- (מינוס) לא יציב, אם חיברת אותו למקור כלשהו ברכב (למנורה?), נסה לחבר אותו ישירות לגוף הרכב ותראה אם זה פותר את הבעיה. ברכב של חבר זה עזר וזה פתר את הבעיה. אם זה לא ה- (מינוס), אז אין מנוס ותצטרך לנסות את שיטת הריליי וכבל נוסף ל+ שיהיה יציב יותר.
  12. תעשה ניסיוי, ונראה אם זאת אותה בעיה כמו שקרה לי בGTI 6 שלי. 1. כאשר הרכב כבוי, לא מונע והמפתח בסוויצ. אתה משלב הילוך אחורי הכל עובד תקין? 2. כאשר הרכב מונע, אתה משלב הילוך אחורי, התמונה מופיע לחצי שנייה ואז נעלמת? אם התשובה לשאלה הראשונה הן: 1. עובד תקין 2. אכן נעלם. יש לך נפילת מתח. נסה לקחת + ממקור אחר דרך ריליי שיפעיל תאורת הרורס.
  13. ניתן לשינוי באמצעות וואג קום. חפש באיזור שלך מישהו שמחזיק כבר כזה מהגרסאות האחרונות. לחלופין, אני ממש מתפלא שמוסך מורשה או מרכזי לא יודע לבצע זאת. נמצא תחת מודול 17 אם הם לא ידעו במוסך.
  14. את הGTI שלי קיבלתי בספטמבר 2011 והESP ניתן לניתוק מלא. ההבדל הוא בלחיצה על לחצן הESP, לחיצה מעל ל3 שניות רצופות מזכה את הלוחץ בניתוק מלא.
  15. כפי שכבר אמרו, המועדון הוא מועדון של אנשים שהתקבצו. לא רכבים. זה שהוא נקרא שירוקו לא מחייב שיהיו בו רק שירוקו. ע״ע מועדון sti, התחיל כמועדון של הדגם והפך למועדון של חברים שהsti לא משמש כרטיס כניסה אליו. בקיצור אם המועדון היה נקרא מועדון משה, זה היה נראה לך יותר הגיוני?
  16. אני נהנתי בטיול ושמחתי לראות שהייתה היענות גדולה. מקווה שנצליח לארגן עוד ימים גדושים במוטוריקה.
  17. כאחד שעבר משירוקו 160 לgti שכבר הספיקה לגמוע 5000 קמ. אני נהנה כל יום. שלא יהיה ספק, עם השירוקו הציקו לי כל המבטים. בgti המבטים הפסיקו. פרט לכך, אני עדיין מתגעגע לשירוקו.
  18. גם אני מחזיק שרוולים רק של הריסטרטו . הכי טעים לי. שים לב, תנסה להתקשר אליהם ולבקש שיכניסו אותך למצבע שהיה לפני פחות מחודש. המבצע היה שמי שקונה מכונה מקבל 200 ש"ח לקניית קפסולות. נסה לבקש את ה200 ש"ח הללו. לגבי טעמים, באריזה יש מגש של כל הטעמים, פשוט תטעם ותחליט מה הכי טוב לך. תהנה אחלה מכונה.
  19. עברו 2000 ק"מ בהרצה. עדיין מורכבים על הרכב, עקב מעבר ל 18". אין שריטה אחת על החישוקים, הצמיגים חדשים לגמרי, הרכב עדיין בהרצה. הצמיגים מסוג ברידג'סטון פוטנזה ER300 מקוריים שהגיעו עם הGTI מחיר 5000 בהודעה פרטית.
  20. http://www.scirocco.co.il/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=1625
  21. אני טממניק לשעבר, ולא סתם, הייתי סגל. ממליץ לך בחום ללכת על טממ, כשאני סיימתי עתודה, חלק מהחבר'ה הלכו לאבן יקרה וחלק לטממ. מסקנה חד משמעית, טממ. במיוחד שעברו ללמד בשיטת ה CCNA והזניחו את השיטה הישנה. אני העברתי את המחזור הראשון של CCNA במסגרת קורס טממ. הבדל של שמיים וארץ. טממ 21 כבוד. (בטח היום כבר הגיעו ל60)
  22. שניר, גם אצלי בשירוקו מותקנים פוקל V! אני מאוד מרוצה מהם במיוחד אם אתה מצבע איטום טוב.
×
×
  • תוכן חדש...