Jump to content

oferelijah

  • הודעות

    283
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oferelijah

  1. וויו לוקאפ עם רשימת שמות ממוניית שאלו הם השמות שאתה רוצה לחפש ברשימת השמות הגדולה שלך. שיחזירו ערך של 1 במקרה שמופיע ו0 במקרה שלא מופיע. משם השמיים הם הגבול. לחלופין, הכנת סטרינג ארוך של כל השמות שאתה רוצה לפלטר, ואז לחפש כל פעם את השם בתצורת סאבסטרינג בתוך אותו תא שמחזיק את רשימת השמות ברצף, אם מופיע יחזיר אחד, אחרת אפס. וגם מכאן השמיים הם הגבול.
  2. למיטב ידיעתי, גם אם לא ביצעת רישום ברגע הנסיעה, אתה יכול להכנס לאחר ולבצע רישום שם ובתנאי שזה באותו היום של הנסיעה.
  3. חבוב, שווה לפנות לשרות לקוחות או אפילו לאיים בתביעה על נושא ההטעייה של ספר הרכב. שורה תחתונה, שווה להתעקש שהיבואן יחליף מה שצריך ברכב כדי שביטול כרית אויר בצד הנוסע יעבוד. במקביל כדאי לבדוק בפורומים בחול אילו מחשבי כרית אויר או אלקטרוניקה צריכים להחליף כדי שהפונקציה תעבוד. במקביל נוסף, שווה לבדוק האם ישנה תקנה שמחייבת את היבואן בפונקציה הנ״ל, בדומה לתקנה עם הesp.
  4. וואלה? Viber? Skype? Whatsapp? Mail? לא חסר..
  5. אם יש בו סים, תשאיר דלוק אולי הבעלים ינסה להתקשר אליו. אם הוא מוגן בסיסמא, אני מניח שהבעלים גם התקין אפליקציה שתדווח על מקום הימצאו. בכל מקרה כרגע האופציה הכי טובה זה באמת לחבר למחשב ולחפש תמונה של הבעלים ולהעלות לפייסבוק ולהמתין.
  6. שלח לי פרטים.
  7. הגיע היום. ליאור תודה. בסופש נצייד אותו בכרטיס זכרון ונצא לדרך.
  8. בנושא הגומיות, צריך כאלו שמיועדים לשימוש חיצוני
  9. כן קיבלתי את המספר חבילה. התכוונתי לזה:
  10. רשת פלסטיק לבנה, יש בכל טמבוריה בגלילים גדולים. יוצר ממנה חיץ שלם נמוך יחסית, גובה מטר. לא מציק בעין יחסית אסטטי ויעשה את העבודה כי הוא גמיש וגם בעובי מספיק שלא יפצע את הרכב.
  11. ליאור תודה.
  12. שולם. ליאור תודה
  13. מעניין אותי המצלמה עם 2 העדשות שהחברה בישראל מוכרת, יש קישור למוצר הזה?
  14. לא קיבלתי ממנו עדיין דרישת תשלום. אני עדיין מעוניין ב037.
  15. אני הזמנתי לשירוקו מאיבי uk עלה כל הסט, 2 קדמיים ואחד אחורי כ180-190 שח מקורי של בוש.
  16. הצבע צריך גם להגן על העץ. לאחר ההרכבה יהיו חלקים שלא יקבלו צבע ולכן לא יהיו מוגנים. סדר אותם צפופים על משטח ישר וצבע עם רולר כל צד. תוך חצי שעה סיימת.
  17. אגב, גם אני חושב שהשיפור הכי טוב שאתה יכול לעשות ושהכי משתלם כלכלית הוא קודם כל לשפר את עצמך, קח קורס נהיגה מתקדמת. אחר כך תראה מה חסר לך.
  18. לי אפייה לא עזרה.. תעדכן אם זה מחזיק מעל חודש
  19. מבדיקה שנערכה אי שם בקפריסין. אותו הרכב, gti 3 דלתות ידני 2 רכבים כאלו. ורכב אחד gti 5 דלתות dsg. אחד עם רבו, אחד עם APR, ושלישי עם ג׳יאק. הרבו מתודלקת 95, הנותרות 98. הרבו לקחה בפער של יותר מרכב, ומתרחק. נבדק מגילגול 4 פעמים. מ40 צפונה, 80 צפונה 100 צפונה ו120 וצפונה. הרבו הייתה ידנית. מי שמכיר אותי יודע שאני לא מחרטט, אני חבר גם של קובי גם של דודי וגם של e&a. יש גם לוגים של שלושת הרכבים, הג׳יאק והAPR, יצאו נקיים ללא תיקונים בכלל, הrevo יצאה עם 3 איחורי/הקדמת הצתה במשך כל! הבדיקה. כך שזה לא משמעותי מהבחינה הזאת וגם לא נשכח שהrevo היה עם 95. בואו נשים לזה סוף. די לכל הקישקושי ביצים. כולם בסופו של דבר מספקים את הסחורה, הפערים זניחים יחסית. וההרגשה שונה בכל תוכנה. מי שרוצה מוזמן לשים תוכנת ניסיון ולבחור מה מתאים לו, על סמך התחושה, וההרגשה הכללית עם הרצועות כח.
  20. הבעיה הידועה של נתק בהלחמות בלוח pcb דו צדדי? כרטיס מסך? אני עשיתי עם פן לשיער ועבד טוב למשך חודש וחצי ואז באמת רק תעשייתי עשה את העבודה.
  21. מצד שני אני לא רוצה לאבד את היכולת למנוע סינוור מאחור. וגם שהעין שלי תתמקד במראה ענקית שלא רלוונטית באמצע נהיגה. מנהדסי רכב מנוסים תכננו את כל המראות ברכב כך שיציגו לך מה העין מסוגלת לקלוט. וחבל לאבד את זה. אני אשאל אחרת, האם קיים רכיב שרק מקליט לכרטיס זכרון נייד, שעובד עד 12 וולט, אם אפשרות לחבר לו מצלמה כמודול נפרד?
  22. תודה. אבל זה גם משהו שיבחינו בו מבחוץ. אני מחפש הפרדה בין העדשה לבין הגוף.
  23. אני מחפש את היתרונות של DVR אבל לא מעוניין לפגום בנוחות שלי. ואסביר, האם קיים מצלמה שהעדשה ממוקמת על השמשה או הדאש, וגף המכשיר עצמו יכול להיות מוסתר ברכב? לא בא לי בכל חנייה לפרק אותו ולהסתיר שמא יפרצו בגללו.
  24. 431 לכיוון ירושלים פנוי בשעות הבוקר
×
×
  • תוכן חדש...