Jump to content

oferelijah

  • הודעות

    283
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oferelijah

  1. פרנקוס, עזוב שטויות אכלת את הסנדביץ עם הרוטב או לא?
  2. אמרתי גם לעידו, שידבר איתי מחר בבוקר ונדע סופית
  3. הפעלה של בדיקת מחוגים וביטול אורות יום מתבצע כולו דרך VAGCOM אמיר, עידו דיבר איתי, קבענו לשישי. כנס לפורום המועדון - www.scirocco.co.il בהצלחה.
  4. לך על S3 משומשת. - אם אתה רוצה להתבלט ואם יש באיזור שלך הרבה שירוקואים, תגיד להם שיש להם מועדון שירוקו בארץ.
  5. אני הזמנתי מאיביי עלה לי סביב ה400$ + מכס של בערך 200 שקל
  6. טריק קטן תקפיא אחר כך תגיד שרכשת רכב חדש שיהיה רכב ספורטיבי אני הקפאתי ושרציתי לחדש גיליתי שהם לא מבטחים שירוקו קיבלתי החזר מלא כי אין להם אלטרנטיבה בשבילי. מדובר גם בביטוח ישיר
  7. אפשר קצת פרטים? תמונות של הרכב לאחר הנזק? מה אומדן הנזק? אתה יודע שיש מןועדון שירוקו בארץ..
  8. כמו שציין קודמי ובהמשך לחשד שלי תכבה את המערכת ותבדוק תקלה שהשריקה לא קיימת
  9. יש ליד שרה שרות הסעות בשם "נכונית" 40 שקלים לכל כיוון ואפשר לסדר לוז שבועי קבוע. גם לעזר מציון יש שרות הסעות עם צורך בתיאום של 24 שעות לפני - בחינם (מומלץ לתרום במקום כדי להמשיך ולחזק ארגונים שכאלו) רפואה שלמה.
  10. רועי ואייל בדיוק כמוכם (האמת שיותר גרוע) אבל סבבה.. זה מגיע למצב שבחיוב של הכרטיס אשראי בסוף החודש יש לי יותר שורות של עסקאות PAYPAL מאשר עסקאות בארץ
  11. המערכת כבוייה או על MUTE?
  12. זה אילתור מוכרים פסים כאלו למכירה באיביי.
  13. http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=vw+jetta+mirror+09+signal&_sacat=0&_dmpt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&_odkw=vw+jetta+mirror+09&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313
  14. אני ממרץ עם שירוקו 160 נהנה מכל רגע החסרון הבולט שאני רואה זה טווח הראייה לאחור, משהו שחיישנים ומצלמת רוורס ידעו להתמודד איתו פרט לכך, עולה לי חיוך בכל פעם שאני נכנס לרכב ומניע.
  15. הבנתי.. לפרוטוקול, אצלי לא יהיו עמודים רק חבלים
  16. האם אפשרי למקם רשת הצצלה בחנייה פרטית של בית פרטי? מצריך אישורים מיוחדים מהעירייה? אני מדבר על משהו כזה:
  17. המספר רכב בתמונה הוא לא האמיתי אין עדיין למיטב ידיעתי סדרה של 78 מה גם שבשאר התמונות המספרים ערוכים.
  18. אין סיכוי זה חורג מהתקציב. אני צריך ארבעה כאלו
  19. אמיר, לפי הספסיפיקציה שלו הוא אמור לקבל 12V בלבד...
  20. עידן אני גם צוחק אבל דעות קדומות על אנשים לפי מראה חיצוני מעצבן אותי לפעמים...
  21. אליקו אשמח אם תרחיב או תן לינק עריכה: מצאתי, אבל הוא גדול מיימדים אני חייב שיהיה כמה שיותר קטן
  22. מיקי, בתור מקים המועדון אני בן 28 לא אוהב להתגלח עובד בהייטק ולחברה שלי לא מפריע המשקל שלי, למה לך כן? ולפי סקר באתר שלי, מרבית החברים מתחת ל30 מרביתם הייטקיסטים או מתחום המנהל או הנדסה. לדעתי תשאר עם הוולוו, לא מתאים לך שירוקו, אתה עוד מעט 40, צנום ושברירי וכנראה יש לך מניות בג'ילט
  23. אהלן אלכס הביקורות שם על המוצר גרועות. בנוסף, לא ממש הבנתי את הייעוד שלו, מה הקשר לRF?
  24. מרק תודה. אתה מתכוון לאחד כזה? http://www.nodna.com/product_info.php?products_id=1009 אבל אני צריך 1.5A יש עוד רעיונות?
  25. אני מניח שכאן זה המקום המתאים. אני מחפש מייצב מתח שיתאים לרכב, שיידע לקבל בטווח של בין 9V ועד 15V ויוציא 12V לפחות 20W על 1.5 אמפר הטריק הוא שאני חייב שהוא יהיה הכי קטן שאפשר ובסביבות ה10$ -15$ (כמובן שאפשרי פחות) מכירים משהו כזה?
×
×
  • תוכן חדש...