אופציה נוספת - שילוב כוחות
ניקוי בעזרת הקיטורית
ייבוש בעזרת ספריי לחץ אויר להעיף את שאריות המים
אגב, בדקתי עכשיו את הקיטורית והיא תקינה, בכל מקרה תהיה לי בעיה להביא אותה איתי מחר לתל אביב מכיוון שאני לא יכול להוציא את הרכב מהחנייה (מחליפם כאן צינור ביוב, והציעו לי להחנות את הרכב בתחילת הרחוב - אבל סירבתי)
בכל מקרה דבר איתי בערב נמצא פתרון