Jump to content

oferelijah

  • הודעות

    283
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oferelijah

  1. הקיטורית איתי כאן בתל אביב צור קשר אם אתה מעוניין
  2. אופציה נוספת - שילוב כוחות ניקוי בעזרת הקיטורית ייבוש בעזרת ספריי לחץ אויר להעיף את שאריות המים אגב, בדקתי עכשיו את הקיטורית והיא תקינה, בכל מקרה תהיה לי בעיה להביא אותה איתי מחר לתל אביב מכיוון שאני לא יכול להוציא את הרכב מהחנייה (מחליפם כאן צינור ביוב, והציעו לי להחנות את הרכב בתחילת הרחוב - אבל סירבתי) בכל מקרה דבר איתי בערב נמצא פתרון
  3. מדובר במוצר כזה של קנווד: לדעתי ינקה טוב את האבק אבק רפידות הוא מוריד בהצלחה יתרה..
  4. אם אתה מאיזור תל אביב בוא קח בהשאלה קיטורית קטנה של קנווד
  5. UUUPPPP!!!!
  6. UUUPPPP!!!!
  7. דעתכם? http://www.parrotoem.com/en/oemsolutions/ck4xxxstandalone
  8. oferelijah

    בעייה במנועי VW 1.4 TSI?

    מה זה מצריך ממני? אני מוכן לנדב את השירוקו
  9. מפרסם עבור חבר: סאב וופר 12 אינטש GT51204BR JBL 600 שקל מגבר לרכב JBL GTO5355 1000 שקל נגן DVD לרכב CANVA 2D-7-M02RB 1850 שקל הכל חדש ובאחריות ויש קבלות, היו בשיוש מספר חודשים מועט. לפרטים יש ליצור קשר איתי בהודעה פרטית.
  10. 939.9 זה הTRIP בן תתחדש הרכב מדהים בלבן אני יודע
  11. ישלך פרטית ממני
  12. נשמע כמו נפילת מתח
  13. UUUPPP
  14. היה לי את ה3200 המחיר נשמע טוב יש דילר באיביי שמוכר אותם בפחות והוא מישראל תחפש לפי מה שיותר קרוב אליך. אני קניתי ממנו דרך הפרטיות והוא שלח לי טלפון והגעתי אליו
  15. זה עונה על הצרכים: מופיע באתר של אייס תחת ריהוט - כונניות http://www.ace.co.il/
  16. יותר פשוט מזה יש מדפים ממתכת שבהם אתה יכול לקבוע את הפרשי הגובה בין הקומות. כל שישאר לך זה לגשת לנגרייה ולפקש שיחתוך לך פלטות משאריות תואמות. מה האורך והגובה האפשריים? אם יהיה עומק 20 זה מספיק טוב?
  17. אני שדרגתי את הקדמיים לפוקל VB מוגברים על ידי JBL 5355 וכמובן סאב 12" פיוניר 400W עכשיו השמיעה מעולה.
  18. אהלן תתחדש על הרכב. המידות ה6.5" גם מקדימה וגם מאחור אתה מתכוון להרכיב מגבר?
  19. אכן כן. גם ביאריס של אחותי לאחר עדכון התוכנה הרכב הפסיק להדרדר בעליה.
  20. מתן נראה כאילו עם כל ה"עשה" ו"לא תעשה" שלך אתה כל היום נוהג טכני במקום להנות מנסיעה רגועה. העדכון תוכנה עשה פלאים לרכב של אחותי, היא שמה לב להבדל משמעותי בחוית הנהיגה. והיא לא שמה לב לעלייה בצריכת הדלק (כאילו שהרכב הזה שתיין מלכתחילה)
  21. לאחותי יש יאריס 09 גם היא התלוננה על הקפיצות לקחתי את הרכב למוסך עדכון גרסה + לימוד הגיר מחדש את צורת הנהיגה של הנהג הקבוע שיפרו פלאים את חווית הנהיגה. ממליץ לך לעשות את זה ברכב השפלה ברמלה. http://www.toyota-press.co.il/
  22. בא לי לדרוס אותך. מברוק אחי הגיע הזמן! מגיע לך.
  23. הפיוניר נראה נחמד אבל שטח המסך קטן יחסית. וזה מבאס.
×
×
  • תוכן חדש...