Jump to content

oferelijah

  • הודעות

    283
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oferelijah

  1. אז למה עוד לא הזמנת?
  2. רואים אותך כן מבינים אותך לא תסתכל שוב כמה מוכרים את המחיר בארץ בקש הצעת מחיר משלומי מקלאס איי על משומש ותחזור תגיד לי אם אני יקר אני יותר מאשמח אם תתפשר על אלטרנטיבות אחרות, לראייה אפילו הזמנתי אותך לבוא לראות את הקנווד.
  3. תוכל למצוא כאלו אצל זרם סטרלץ. http://www.d.co.il/1538820/17790/ אני רכשתי ממנו בזמנו ממסרים 24V יש לו המון סוגים אני בטוח שתמצא.
  4. מעולה ממליץ עליו בחום אני נדהם כל פעם שאני נכנס לרכב. אתה מוזמן להתרשם ממנו.
  5. התשובה שלך מצחיקה אותי אני לא אגיב לגבי השורה של קלאס A תרצה פרטים, אצלי בפרטי לגבי קונים, אני לא ממהר, ולא לחוץ למכור, מבחינתי שישאר כשאמכור את הרכב אחזיר אותו ואנייד את ה 8024
  6. איך אתה יכול להגיד שהמחיר מוגזם. תבדוק באיבי ותוסיף מעמ ומכס תוסיף סיכון שהמכשיר לא מתאים\לא עובד\ידפק במשלוח\לא מתאים מבחינת תדרים ותראה שהבחור ההוא ריאלי.
  7. UPPPP למיטב ידיעתי מתאים גם לפולו החדשה!
  8. רק אני חושב שבכלל לא הייתי לוקח את העבודה הזאת. יותר מידי סיכוניים לחייל אם המאוורר ייפול עליה ואם בזמן הפירוק של הLCD הוא ייפול? בשביל מה צריך את זה בשביל 350 שקל?
  9. תתפלא אבל דברים כאלו עושים לאנשים את היום גם ככה כנראה אישתו לא מבשלת.. בכל מקרה המודם הסלולארי אצלי היה חייב להיות חלק בלתי נפרד מהפרוייקט בכדי שאוכל לשלוט על האקווריום גם מחו"ל. למרות שיש שליטה דרך ממשק WEBי שבניתי, עדיין לא תמיד אני זמין לרשת, אבל לSMS כן. עכשיו נשאר אפליקציה לאייפון.. לגבי הפרוייקט שלך, אם אתה באיזור אמרתי לך יש לי ממסר בעל קיבולת גדולה שללא ספק יוכל להחזיק את המזגן.
  10. תבדקי את העלויות בחברת הביטוח שיושבת בסוזוקי עצמה בזמנו שרכשתי סוויפט הם היו יותר נמוכים מביטוח ישיר
  11. בהחלט צריך לעבוד עם AT C דווקא מדליק לשלוח ככה SMSים.. השלב הבא שלך, הפעלה וכיבוי של המזגן בעזרת SMS.
  12. אצלי ב8024 גם נכבה ברגע הוצאת המפתח, אין בעיה עם זה לגבי הGPS, אצלי לחיצה על הNAV מעבירה ישירות לתפריט הראשי של הIGO בכל מקרה הGPS לפי מה שקראתי גם כשאתה מכבה את הרכב נשאר דלוק ל30 שניות. תבדוק אצלך את הגדרות הניווט בGPS בקנווד אולי תמצא משהו. (נסה גם לחפש בהוראות ההפעלה) נסה גם את הדבר הבא, כנס לניווט וצא מהתוכנה. אתה אמור להגיע למסך ריק ותן לחיצה ממושכת על המסך ייפתח תפריט, תראה אם אפשר לשנות שם משהו.
  13. בזמנו עלה לי הרעיון לחפש מגנט דק (כמו של הדגלים של יום העצמאות שמתמגנטים לרכב) למצוא דבר כזה לפי מטר, וכמובן בצבע של האוטו בצד אחד (אפשר להדביק עליו או לצבוע עליו), ופשוט להדביק על הרכב כך שיכסה את איזור הפגיעה המיועד במידה ולא מצאתי חנייה נורמלית. המגנט יחסית עבה כך שאם יפתחו דלת הוא יספוג את המכה, ובגלל שהוא בצבע של הרכב לא יגנבו אותו כי מרחוק לא רואים אותו. סיימת לחנות אפשר לפרק ולשים בתא המטען. השאלה איפה מוצאים את המגנט הזה לפי מטר..
  14. לקח לי חודשיים למצוא מודם סלולארי סיני שיודע לעבוד RS232
  15. UUUPPP
  16. הפרוייקט שלי מושתת ע V350 של UNITRONICS עם TCP\IP ומודם סלולארי מחובר לCOM עכשיו אני עובד על פיתוח משהו נחמד לאייפון שיתחבר לבקר אבל אני קצת בחוסר זמן..
  17. אני בספק אם זה אפשרי לשים עליו IGO כי רכיב הGPS הוא פנימי ולא חיצוני... מצד שני ב5024 הGPד הוא חיצוני של קנוד וראיתי עליו GO8 ואצלי הרכיב החיצוני הוא של קוברה ועליו גם יש IGO8 שווה לשלוח להם מייל עם השאלה.
  18. מצאתי עכשיו את זה... http://www.kenwoodscirocco.com/ תריצו את הסרטון, מוגזם לטעמי אמיר הוא התכוון לזה: http://www.kenwood.eu/products/car/multimedia/receivers/DNX520VBT/
  19. וןבחצי עלות אומנם לא CARPC אבל גם נראה נחמד http://www.stopshop.co.za/1795-buy-vw-scirocco-gps-tv-dvd-ipod-bluetooth-65-touchscreen-ssas-vw008-.html
  20. הפתרון מאוד פשוט ונוח לביצוע. מה הדגם של הHU?
  21. לפני שלושה חודשים התקנתי את המכשיר עם כל האופציות אצלי בשירוקו המכשיר מעולה אני ממש נהנה ממנו חווית משתמש מעולה אני את כל הרכיבים יצא לי 8600 (לא כולל שליטה מההגה) אם תרצה פרטים אצלי בפרטי.
  22. פעולת הממסר מתחלקת ל2 הCOM שלו, שכאן נכנס הבקר לפעולה דרך הCOM הבקר סוגר או פותח מעגל (מגנטי) וצד הצרכן, שברגע שבCOM נסגר מעגל, נסגר מעגל גם לכיוון הצרכן (במקרה הזה המזגן) והוא מקבל חשמל ישירות מהשקע בקיר, או כל שיטה אחרת. בהצלחה.
  23. חוזרים למקור 4300
  24. איזה ממסר אתה צריך? יש לי כמה של 12V בCOM וממתג יציאות של 220 כולל נורית חיווי ואפשרות להפעלה ידנית. הם מאוד מאסיביים ויכולים לעמוד בעומס אגב הקישור שנתתי הוא לא רק צג, הוא בקר בפני עצמו כולל רגש טמפ'
  25. אהלן אדי, נראה רעיון נחמד. כמי שבנה מערכת של בקר מתוכנת (יותר מתקדם של יוניטרוניקס עם 30 כניסות ויציאות אנלוגיות ודיגיטליות,מסך מגע, כולל מודול TCPIP ומודם סלולארי להפעלה מרחוק בSMS וקבלת התראות - אם תרצה עוד פרטים אשמח להרחיב) הרעיון נחמד אבל מה שאתה רוצה להשיג יש פתרונות יותר זולים ויותר פשוטים כמו בקרי טמפ' יעודיים. כמו זה: http://www.fish-street.com/temperature_controller_10a?category_id=49 בכל מקרה נראה נחמד ויש לי כמה רעיונות לשימוש שלו בתחביב העיקרי שלי (אקווריומים) ידוע לך אם אפשר להוסיף לארדוינו SCADA?
×
×
  • תוכן חדש...