בעל ג'ימני
-
הודעות
532 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי בעל ג'ימני
-
אפשר והגיוני. ראשית הבהרה, אני מהדרום. בשעתו, כשהוצאתי רשיון נהיגה, ביקשתי רשות מאחותי, לנהוג את הרכב שהיה לה, פורד פיאסטה משנת יצור 1983 כשהיא לצידי. טמטום או לא, לא חשוב כרגע, בכל אופן, נסענו כל הדרך (שיירה של עשרה מכוניות) ובירידות של אילת, היא פשוט טסה. עצרנו פעם אחת בלבד לתדלק, להדלקת איזו נרגילה ומנוחה, והמשכנו. ברכב עצמו, היינו אני ואחותי, החבר שלה (היום בעלה ואבי ילדיה) ליווה אותנו מאחור, כשהרכב שלו עמוס במליאן תלפים דברים ובמושב האחורי של הרכב שבו נהגתי, היה כלב שרייר לכל עבר. אותה פורד פיאסטה, עשתה במשך שלוש שנים ויותר, את הירידות של ירושלים, בכל יום חמישי בצהריים, ואת העליות בחזרה, במוצאי השבת. כן זה אפשרי אם לא מתעללים ברכב, כן זה יתכן אם הרכב מתוחזק כמו שצריך, כן זה יכול להיות, אם זוכרים שבסופו של דבר, זה לא איזו פאג'רו חדשה או BMW מפלצתית.
-
היי! אני מצטרף לדעתו של WONKA. בחורף, בגלל הגשמים (יש ערים שבחורף מטורף ,ישנו אפילו שלג) או בקייץ, כשהשמש כל היום על הצמיגים, בחום מטורף, כולל השיכוך שיש, בכל ימות השנה, זה פשוט מסוכן. הדוד שלי, שנוסע כל היום בכבישים (לא נהג מונית או אוטובוס וכ'ו), מחליף צמיגים כל שנתיים, בלי קשר למצבם. את הרזרבי הוא מחליף כשיש לו פג תוקף על הצמיג. בנוסף, לאחר תחקירון קטן שערכתי, וסקר מעניין שביצעתי, מסתבר שיש כאלה המחזיקים יותר, ויש כאלה המחזיקים פחות זמן. בעניין הסכום, 300 - 500 שקלים לצמיג? שיקול זניח, לעומת התועלת. אל תתייחס לעולם לעניין התשלום, בתנאי שהוא הגיוני.
-
מה, אתם באמת רבים???? מה קרה לכם? ואני חשבתי שפה, דווקא בקארספורום, אנשים תמיד תומכים אחד בשני, עוזרים, לא רבים ולא מתווכחים. תעזרו אחד לשני, את הריבים תשאירו לפוליטיקאים.
-
אהלן פרנקוס ידידי! מאחר ואתה דמות מוכרת פה לכולם, אכבד אותך ב"סוד מקצועי" שלי, שפעל בעבר על שלוש מערכות היחסים שהיו לי, כולל האחרונה שעודנה קיימת (אבל איננה חדשה): ורד אחד, רק אחד, שתחביא בשרוול (קייץ כעת את נחליף "שרוול" ב"מאחורי גבך", תגיש לה אותו, ותגיד משהו בסגנון: "היו לי שבועיים מדהימים איתך, כייף אמיתי ואם את סומכת עליי, תכנסי לאוטו" משם אתם מפליגים, למסעדה שברור לך שהיא אוהבת (אם לא מסעדה, אז אוכל אהוב עליה) ופשוט תפנק אותה, מטעם מפה, מטעם משם, תהיה הכי ג'נטלמן שיש. אחרי כן, תיקח את ידה, ותבקש ממנה רשות, שתצטרף אלייך לטיול ברגל (ים בסביבה, יער יפה, נוף מעניין, הכל יתאים) ברגע שיראה לך כהכי מתאים (נניח בשקיעה, או סתם ברגע שיראה לך נחמד), שלוף את השרשרת, שקנית מראש, בצורת לב, שנשבר לשניים ועליו שמך בצד אחד, ושמה של הגברת בצד השני. הגש לה את חצי הלב שעליו חרוט שמך, ושמור לעצמך את החצי, שעליו חרוט שמה. תוכל להחליף את הלב החצוי, בזוג צמידים, כך ששוב, על צמיד אחד חרוט שמה (ושאתה תענוד), ועל השני חרוט שמך. אני יודע, בוודאי יגידו פה החבר"ה: "ג'ימני השתגע, מה הטימטום הזה? כמה קיטשיים אפשר להיות"? ואני אומר: זו דעתי, הוא פועלת, ומאוד השקעתי כדי לעזור לך, אז אני מקווה שתצליח, אפילו אם לא בדרכי.
-
שרשור סרטונים ותמונות מצחיקות (זה לא שרשור תגובות או דיון)
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של ^The_ScorpioN^ בתוך אוף-טופיק
סתכלו פה: מה הוא עושה עם האצבע השנייה ברגל השמאלית בדקה 3:23?????? זה בכוונה או במקרה? רמקולים חובה. -
60 צפיות ואף לא תגובה אחת? בטוח שיש לחלקכם לפחות מה לתרום ולענות לי. הפכתי פירוקיות, אנשים אומרים לי: מה זה ג'ימני? זה רכב בכלל? יש כזה דבר? עד כדי כך הרכב הזה איננו מוכר שיאפשרת לי לדעת מה שאני חפץ לדעת?
-
אז יאללה עומרוש, תציע הצעה, לפירמה נורמלית והגיונית, ואשקול בחיוב. אשמח אם תדגיש את ההבדלים הקיימים.
-
אספן מכסי דלק גנב לי את מכסה מיכל הדלק ב C5 מה עושים?
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של Shy_C5 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
היי! רוצה מקורי? במחיר הגיוני? (לא לא ידפקו אותך, מקסימום אל תקנה אם המחיר לא לטעמך) לך ל- ר.ק חלפים בבאר שבע. איפה שדיוק, רדיו ויליאם ושות'. בפג'ו הישנה שלי, בשעתו גם גנבו לי את המכסה המדובר. הלכתי והזמנתי חדש, סך כל הנזק 70 שקלים. במחשבה נוספת, הייתי קונה את האוניברסלי, עשרה שקלים בכל תחנת דלק. -
ברצוני לעשות "שינוי קוסמטי פנימי" לג'ימני שלי, בצורה של הוספת חלק/קונסולה/רכיב (תקראו לזה בשם המתאים, אני לא יודע) כולל משענת יד, כולל החלק הקידמי, עד לבלם היד (שממנו מציץ בלם היד). אמרו לי שהחלק הזה שאני צריך, קיים במאזדה של לנטיס 323. מנסיונכם (וזו המטרה של פתיחת השירשור, העזרה שלכם) ולדעתכם, ניתן להשיג את החלק הזה בפירוקיות? זה קיים? וגם אם קיים (נניח לרגע לנושא התשלום), זה מתאים מבחינת הגודל? חשבתי לקחת מאזדה מושאלת, לבצע מדידות ולראות האם מתאים. לפי העין, נראה שזה מתאים, מה דעתכם? אגב, את כל הבאלגן הזה אני עושה, כי משענת היד שבמאזדה לנטיס, היא חלק בלתי נפרד (ויותר אסתטי ועוד מאה סיבות אחרות) מהחלק הקידמי, ולכן זה מצא חן בעיני כל כך.
-
תגובה בנימה אישית לפותח השירשור! בבית הספר בו למדתי, היו לי חברים טריפוליטאים, מרוקאים ותימנים (ללא שמץ גזענות, פשוט תמשיכו לקרוא) בכל בוקר הם היו באים על הטרנזיטים שלהם (נשבע בהן צדק), עם פול ווליום של מוזיקה ערבית וכ'ו. מהרכב הם היו מוציאים סירים שלמים, שאמא הכינה להם בלילה, ואוכלים ביחד, כולם (גם האחרים), על הבוקר. כשהמורים היו אומרים בוקר טוב, הם (התלמידים) היו מציעים להם איזו מנת אוכל או משהו כזה. יום אחד גם בבית הספר שלנו (ומזמן סיימתי את התיכון), הוחלט שהתלמידים והמורים לא יחנו ביחד, כי המורים התלוננו על נזקים לרכבים וכ'ו. מה עשו אותם חברים, בעלי ה"טרנזיטים"? פשוט באו והחנו את הרכבים שלהם, כך שהחנייה נחסמה. אין יוצא ואין בא. אולי החברים פה יגידו לי שזו אשכרה אלימות לשמה, אבל אם נתעלם מזה לרגע, ונתמקד בעובדה שזה פעל, וההנחייה ההיא הוסרה יום למחרת, ואנחנו התלמידים, ניצחנו.
-
אני שוב שואל: יש לך משקיים שמותאמות לך אישית, לאחר סבדיקת ראייה שעברתף והמשקפיים מתאימות רק לך. למה שמישהו ייקח לך אותם? מה יעשה בהם?
-
קטע שאתה כותב את זה. כשאתה עולה למתקן ומשתמש בו (ברכבת הרים למשל), אלה שמחכים לתורם, מחכים לתורם ב"איזור הבטוח". אין מצב שבשעת פעולת הרכבת, אדם יכנס למתחם עצמו, וייקח לך את המשקפיים. תחשוב על זה איש: מה אדם יעשה עם משקפי הראייה שלך, שמותאמים במיוחד לעיניים שלך? אם היה מדובר, על משקפי שמש ב- 1800 שקל, נכון, אתה צודק, אבל ככה? משקפי ראייה?
-
שרשור סרטונים ותמונות מצחיקות (זה לא שרשור תגובות או דיון)
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של ^The_ScorpioN^ בתוך אוף-טופיק
סינים מצחיקים, חח http://new.ba-bamail.co.il/View.aspx?emailid=4691&memberid=764388 רמקולים חובה. -
רמזור ירוק + בחורה מטורפת + מהירות = כמעט דריסה שקרתה לי
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של itsik170 בתוך רכב כללי
1לא מפתיע בכלל כל מה שאתם כותבים. כבר הפסקתי לספור את הפעמים, שאנשים חצו לי באור אדום (כהולכי רגל), בזמן פניות שמאלה. הם רואים שבנתיב שממולי, החבר"ה פונים שמלאה, ולמרות שלרובם (כך אני מניח) יש רשיון והם מודעים לכבישים האלה, הם פשוט חוצים, כאילו שלרמזור האדום אין משמעות. דבר אחד אני יודע בוודאות: הרמזור הוא בסך הכל צבע, נכון, צריך וחובה להישמע לצבעים, שיחליטו עבורך מה לעשות, אבל בכל זאת, אחרי הכל הרמזור הוא גולם, הוא שם כדי לשמור על הסדר, אבל לפעמים אין סדר ואנחנו בתור נהגים, מוכרחים להיות ערים למצב שבו, הרמזור מתקלקל/דעתם של הולכי הרגלהנהגים האחרים נשתבשה עליהם. -
פשוט תניח אותם ליד המפעיל של המתקן. כשתרד ממנו קח אותם. או שתחזיק אותם ביד החופשית שלך (אין מתקן בעולם שמכריח טותך להחזיק בשתי ידיים, על מנת לאבטח את שלומך.) וכן, אני מרכחב משקפיים וכן, כך בדיוק עשיתי, ביורופארק שבגרמניה.
-
205.70.15 מידת הג'אנט היא 15 ואני רוצה להרכיב מגנזיום. איך אני יודע (אני צריך לדעת? זה בכלל משנה?) אם ג'נאט 15 (כל ג'אנט 15 יתאים?) יתאים? יש לי חמישה ברגי נעילה, אם זה בכלל משנה.
-
זה לא כזה חלום, שאיננו בר השגה. כלומר יש מצב שזה אפשרי. ולא צריך להיות מליאן בשביל זה.
-
שרשור סרטונים ותמונות מצחיקות (זה לא שרשור תגובות או דיון)
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של ^The_ScorpioN^ בתוך אוף-טופיק
שיא עולם חדש, תראו כמה אנשים על אופנוע אחד (באמת יש שם ילד בתוך הדלי?): -
חח ליאור פשוט חחח. אמרת אלינור ועכשיו שאלה: אתה רוצה את אלינור המקורית? של ממפיס ריינס? השרופה? או את זו החדשה שהוא צילם ועמד לגנוב (ובסוף גם הצליח)?
-
לכל מי שכבר ענה, שמסוגל לקרוא את השירשור שפתחתי ושלא כתב למה, תכתבו כעת. לא חוכמה לכתוב לי, "אני רוצה רכב כמו של באטמן, כי הוא יפה וזהו." בוודאי שסוג הרכב מעניין, לכן פתחתי את השירשור הזה. אבל חשוב לי גם הלמה. לא אתווכח למה, לא ארצה שאחרים, יעבירו ביקורת על ה"למה" שלכם, אבל זה מעניין אותי אישית, בתור פעיל פה באתר. אז למה בחרתם ברכב שבחרתם?
-
ירון למה ניסן פטרול? מה יש ברכב הזה שבחרת דווקא בו?
-
נניח ובחשבון הבנק שלכם היה אין סוף כסף (לכולנו מותר לחלום לא?) איזה רכב הייתם קונים? תכתבו רכב אחד בלבד (בלי "אני מעדיף זה וזה על זה", יש לכם את כל הכסף שבעולם, זוכרים?) אל תכתבו לי "BMW יותר ממרצדס" וכ'ו, רק איזה רכב, הכי הכי הייתם רוצים וקונים, אם היה לכם תקציב בלתי נגמר? יותר חשוב מהכל זו הסיבה, חשוב שתכתבו, למה בחרתם דווקא ברכב שתכתבו? מה כל כך מיוחד ברכב הזה?
-
קומפאי דיי ידידי דיי! השבוע הבא עלינו לטובה ואין צורך בעוקצנות. הנה האמת, בבת אחת, אחת ולתמיד: אפשר ומותר לנוע עם צילום של תעודת הביטוח. אסור לנוע עם צילום, של רשיון הרכב. בעניין תעודת הביטוח והצילום שלה, ברור שזה לא לעולמי עד, בלי סוף, לתמיד. הכוונה שלי הייתה, שמותר לנוע כך, עד שתגיע תעודת הביטוח המקורית, אם בדואר או בפאקס וכ'ו. לא תמיד צריך, לשבור מילה של אחרים ידידי, לא תמיד אתה (הכוונה לכל אחד, לא אלייך אישית), תמיד יודע יותר טוב מהאחר. סרקזם? אתה? לא מתאים חבר. שבוע נפלא ידידי.
-
האם על אותו משקל, אפשר לסדר שהמראות יתקפלו/יתיישרו, כשאפתח סוויץ? חשמלאי רכב פשוט, יוכל לעזור לי בזה?
-
והנה האמת לאמיתה, ככה זה בחוק, וכל שוטר ואפילו מפקד משטרת התנועה לא יתווכח: נאמר וניגמר לכם הביטוח (פקע) ואתם בטלפון עם סוכן הביטוח. מקליד דרך הטלפון את הפרטים שלכם וגובה על המקום, את כספו מכרטיס האשראי שלכם. עד פה התשלום. הוא ישאל (או שאתם מיוזמתכם תגידו), שאתם צריכים לצאת מהבית ואיך תעודת הביטוח (שהוא הדפיס על המקום בזמן השיחה איתכם) תגיע אליכם והנה השיטות: מייל או פאקס. מדפיסים את תעודת הביטוח, ויש לכם תעודת ביטוח תקפה, עד לקבלת התעודה המקורית שתתקבל בדואר. עכשיו לעניין החשוב ביותר: חשוב חשוב חשוב, שיראו את ה-תאריך, את החותמת ו/או החתימה של סוכנות הביטוח. אין אף שוטר בארץ, שיעז להתווכח איתכם (תענו לו, חופשי, מה הוא יעשה? שיתקע דו"ח, הוא ממילא יבוטל) ולהגיד שזה לא תופס. רוצים יותר מזה? שוטר תנועה בכיר במשטרה אמר לי את כל זה, ולא מאתמול ולא מלפני יומיים.
