Jump to content

בעל ג'ימני

  • הודעות

    532
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בעל ג'ימני

  1. הופ, עליתי על נושא מעניין. יש לי סוזוקי ג'ימני 2009, עם שלט נוחות להרמת החלונות, וללא אזעקה. אפשר לסדר ככה, שברגע שאנעל עם שלט הנוחות, גם המראות יתקפלו? זה אפשרי?
  2. אתה מבין אלעד? טוב לי במירס, אחלה עיסקה יש לי, אני מדבר בלי סוף, מעל 500 דקות בכל חודש, מעל 50 SMS בכל חודש, יש לי 4 מכשירים, וביניהם אני מדבר בחינם, וכל זה תמורת 100 שקלים למכשיר, כשבתוך זה שירות תיקונים בחינם, וכל מיני שטויות נוספות. אמרתי לה קחי, אני נשאר בחברה שלך, קחי את הברזל הזה, תביאי לי את הברזל החדש, אמרה לי לא. יש אמת בדברייך, אבל במבחן המציאות זה לא יעבור. למה? כי מה זה משנה אם יש לאדון מנהל בחברה מיליון ומאתיים אלף, או 3 מיליון ותשע מאות אלף לקוחות? שאדון מנהל יערוך סקר בחברה שלו (כל מנהל בחברתו שלו) ונראה כמה אנשים מרוצים מהחברה שלהם, מהתנאים ומהשירות. כשסקר כזה יתפרסם (בחיים לא יתפרסם), פתאום תראה איך התנאים והשירותים שמעניקות חברות הסלולאר ללקוחות שלהם, משתנה פלאים.
  3. מי קוקו? רופא שיניים של חיות טרף אל תבכי לביאה, האריה יחזור, אני מבטיח, הנה אני אנחם אותך כלבי סבתא באמא שלי, אני ראיתי שלקחת לי את האוכל ואני אמצא אותו ואוציא אותו מתוך הפה שלך גגגררר איזה נעים זה ככה מתחת לאוזן שלך גגררר
  4. פה כתוב: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=335835 בהודעה מספר 19. קרא ותהנה.
  5. חשבתי על האפשרות הזו באבא. אבל סתם חשבתי להיות נאמן לחברה, ולתת דווקא לה את הכסף שלי ולא למישהו מיד 2. הם פשוט לא רוצים. אני חושב שאני הלקוח היחיד, בכל חברות הסלולאר, שרוצה ומבקש לשלם דווקא לחברה, והם פשוט לא מעוניינים בכספו.
  6. לפותח השירשור אהלן! אני לא יודע אם אתה יודע (וראש ממשלת קארספורום אולי תקרא פה, ותענה לך יפה במקומי), אתה יכול גם לשים, קיר בטון מאחור, (בחלון האחורי לא של הנוסעים) אם תרצה בכך. שים 5% ואף שוטר לא יוכל לדבר איתך, כי זה פשוט מותר. כעת נעבור לעניין הבטיחותי, זה פשוט לא בטיחותי, מסוכן ולא כדאי! עד כאן שיעור הבטיחות בעניין הכהיית החלונות. רוצה בכל זאת להכהות? אם לדעתך זה יפה (גם לדעתי אבל תמשיך לקרוא) פשוט לך על ההכהייה הבהירה ביותר. בהצלחה.
  7. זה הסיפור! אתמול בבוקר במהלך ההפסקה שלי מהעבודה, החלטתי לקפוץ, למפעיל הסלולארי שלי. הבקשה שלי הייתה נורא פשוטה (לטעמי): "קחי את המכשיר הזה בובה, זה המכשיר שלי, חדש דנדש, תני לי i one וחייבי אותי על היתרה." המתוקה הלכה ובדקה, דיברה עם אחראית המשמרת שלה וכמעט הפנתה אותי למחלקת עסקים כדי לסגור את הפרטים הקטנים ולקבל פרטים נוספים. פתאם היא באה ואמרה: "מצטערת חמוד, זה בלתי אפשרי, המכשיר שלך בהתחייבות של 18 חודשים וכרגע הוא פעיל בחברה רק חמישה חודשים" שאלתי אז מה? מה הקשר בכלל? והיא ענתה: "המדיניות במירס בעניין השדרוגים, פועלת כך, שבהתחייבות של 10 חודשים, רק לאחר 15 חודשים (כלומר רק בעוד עשרה חודשים מעכשיו), תוכל לשדרג את המכשיר" שאלתי את המתוקה: אבל מה הבעייה? קחי את זה, זכי/חייבי אותי, עשי כרצונך, רק תני לי את המכשיר שביקשתי. והמתוקה ענתה: "רוצה את ה- i one? יש לך אפשרות נוספת, לפתוח חשבון דנדש לגמרי במירס, ולקחת את המכשיר שאתה חפץ בו" עניתי ואמרתי שזה נראה מטופש, להסתובב עם שני מכשירים בכיס, רק בגלל שאני חפץ במכשיר והמתקדם שלהם אז היא ענתה: "מקסימום תסגור את המכשיר הנוכחי שלך, לשיחות יוצאות, והוא ישמש לך כמכשיר,לשיחות נכנסות" אמרתי יפה תודה, שזה לא מתאים לי, ושנתראה בעוד עשרה חודשים, אם עד אז לא יהיו להם מכשירים מעניינים יותר, או שחברה אחרת תציע לי דיל יותר נוח. והנה השאלה: ככה זה בכל החברות? גם כשאני רוצה, מרצוני הפרטי, מכיסי הפרטי "לתת להם" כסף, ובתמורה לקבל מכשיר מתקדם יותר, זה עדיין אסור. (אין סימן שאלה כי זו עובדה קיימת) אז אני שואל למה? למה זה ככה? מה אכפת לחברות הסלולאר, שאשדרג 900 פעמים בשנה, את המכשיר שלי? ממילא אני לקוח שלהם, לברוח לחברה אחרת, לא אברח (או שכן אם יציעו לי, דיל טוב יותר). אז מה הקטע של מירס עם השדרוגים?
  8. אוהו בגירה ידידי, שאתה מחכים אותי. הייתי בטוח שמישלין היא מתוצרת אמריקה. אוקי, ישמע טיפה גזעני, אבל אני בעיקרון נותן (החלטתי פעם אחת לנסות, מקסימום נתאכזב) את כספי לאמריקנים. אחרי כל כך הרבה סיוע כספי וביטחוני מצידם, החלטתי להכניס להם, עוד כמה שקלים לקופת המדינה. אז מישלין ירד מהפרק. אנשים אני ממבקש את המוח שלכם, זרקו לי (בחיי שחיפשתי, אבל מה לעשות, שאני אדיוט בדברים האלה?) את כל השמות של הצמיגים האמריקניים, מלבד קופר (שזה כבר בבדיקה) (אנא התמקדו אך ורק ב50/50, לא בשטח מלא ולא בכביש שזה מה שהג'ימני שלי נועל כרגע)
  9. היי תום ותודה רבה על ההארה וההערה. אכן אני שומע רק דברים טובים על הקופר, אשאל עוד קצת אנשים (לא רק פה, גם כאלה בשטח), ואחליט החלטות. תודה רבה רבה על הכל.
  10. חברה שלך סבבה והכל, אבל רק כשהיא מאראלת אותך ואתם שוכבים אתה באמת יכול להגיד שהיא מעלייך, תרתי משמע
  11. אור ידידי ערב טוב! בפרנציפ (אל תשאל למה, יש לי סיבה נצורה בליבי), לא נוסע על שום צמיג ביצור סיני או יפני. אם כבר, אז אתן את כספי לאמריקניים. ועכשיו ברצינות: רציתי לנסות פעם את היצרנות האמריקנית, אז שאלתי קצת וביררתי ואמרו לי: רוצה אמריקני? יש ברידגסטון, יש מישלין ויש אפילו קומהו (יודע שזה לא אמריקני) קומוהו היה לי, אחלה של צמיג. ברידגסטון יש לי כעת (של כביש רגילים לגמרי ולא בא לי עליהם) אז נשאר לי קופר (שהמליצו בחום ואמרו לי תקנה-תהנה.) מה דעתך על הקופר אור?
  12. היי! אני במקומך לא הייתי מוריד אותה מהכביש. כמו שכתבו לך, בסך הכל לא קרה, אחרי הכל כלום. לא זה לא אומר שמותר להתנהג כך, אבל מה הטעם בלצעוק עליה? אם תצעק היא תקשיב? אם תסביר לה יפה, היא לא תגיד לך בלב: הלוואי שתמות? הסיכוי שבמצב כזה היא תבין/שיהיה לה אכפת ממה שאתה אומר, הוא הרבה מתחת לאפס. כשאני ניסיתי להסביר, דבר כל כך פשוט כמו לנהוג בצד ימין, ולא בצד שמאל, לבחורה שנהגה כך בשעה 3 לפנות בוקר, היא אמרה (סליחה, צעקה/צרחה): "למי אני מפריעה? למה מה? הכביש רק שלך?" מקרה מעניין שקרה: ירידות של אילת, נסיעה אחרי שתי משאיות ענק, של "תעבורה", עמוסות בג'יפים של מרצדס. יצאתי לעקיפה (הכביש היה פנוי, אור יום, ללא שום שמש מסנוורת, ראות של 100%) וממולי משאית שפשוט דוהרת, מה זה דוהרת? היה ניתן לחשוב שהיא מונעת ע"י נייטרוס. חשבתי אולי לקפוץ עם הרכב מהצוק, אבל היה מחסום בטיחות, חשבתי אולי להיכנס במשאית ולבקש מהאל שיעזור. לפתע, רבע שנייה לפני שחשבתי להיכנס בחזרה לנתיב שלי (לא היה לאן, המשאיות נסעו בצמוד אחד לשנייה) מסמן לי נהג המשאית השנייה, בשני צפצופים עצומים ובהנפת יד (שראיתי דרך הראי שלי) "כנס בנאדם כנס, הנה אני מציל לך את החיים" מה שבאתי להגיד בכתיבת הסיפור הזה, הוא שיש נבלות כאלה בערימות (אני מחייך כשאני כותב אז תמשיך לקרוא) אז שאתה תחנך אותם? משימה בלתי אפשרית ידידי, אף אחד לא יתייחס אלייך, המשטרה תלעג לך על הפנייה, רוצה לעשות עם זה משהו? נסה את חיים הכט.
  13. אהלן! אישית ואישית בלבד (בטוח יהיו כאלה שיחלקו עליי): יונדאי גטס הוא אחד מהרכבים הכי מזאבלים, הכי מסריחים, הכי עגלתיים ומזעזעים ונוראיים, שמישהו חשב עליו והמציא אותו. לדעתי האישית, מי שיצר והמציא את הרכב הזה, היה או עיוור, או עם עיניים קשורות כשהמציא אותו. לא הייתי קונה חדש מהנייליונים, גם באלף שקל. אתה מדבר על משופץ, מלינסינג, אחרי תאונות, לפני תיקונים, אחרי החלפות מנוע לא תואם ועוד ועוד. "הם מוכנים"? שיגידו תודה שאתה בכלל מדבר איתם, שאתה בכלל במהלכים איתם. ל א ל ק נ ו ת !
  14. אהלן חברים שלי ושבת שלום וחג שמח לכולם! השאלה שלי היא פשוטה, קלה וחדה, ולכן אבקש שתשובתכם תהיה בהתאם לשאלתי: צמיגים לשטח, של קופר, נחשבים לחברה מיטבית? יש לי את הסיבות שלי, לא לרצות לקנות, לא ברידסטון/מישלין וגם לא מהזבל הסיני שמוכרים לכן אל תציעו לי את החברות האלה. אני שואל כרגע, אך ורק על צמיגים של קופר (או כל חברה אמריקנית אחרת מלבד בריג'סטון או מישלין). האם החברה הזו נחשבת לטובה? הצמיגים עמידים? לא מתייבשים מהר בשמש? בטיול האחרון שערכנו באיזור ים המלח, עין בוקק, עין גדי וערד, הסתבר שהצמיגים הרגילים (כלומר לא של שטח אלא רק של כביש), לא עשו את העבודה כנדרש (בצדק לא? הרי הם לא של שטח) אז מה דעתכם? מהם העלויות פחות או יותר? לא אכפת לי לשים עוד 100 - 150 שקל לצמיג, העיקר שיהיה טוב ואיכותי.
  15. אהלן יונתן, יש לך רעיונות איפה להתחיל לחפש? (אל תכתוב לי אינטרנט פור פה בור, התכוונתי באיזה מקומות בארץ למשל יש כאלה דברים למכירה ותצוגה)
  16. טוב כרגיל החכמתי ממכם. באמת שאין לי מושג מה הייתי עושה ללא הידע, הנסיון, והעבר שלכם בעניינים מסוג זה. אז קצת חדשות: הערב נפגשתי עם מהנדס חבר, ישבנו וציירנו (טוב נו, צייר, כי אני לא מסוגל לצייר קו ישר, אפילו עם סרגל) אמרתי לו בעיקרון מה אני רוצה שיהיה בנגרר: פינת אוכל לשניים או יותר, כורסא ארוכה שנפחת למיטה זוגית (מה שנקרא שני מוצרים במוצר אחד), כיריים קטנים שמופעלים ע"י חשמל ובמקום שישאר, אולי פוף או כיסא של ים, שיהיה איפה לעשן את הנרגילה אחרי האוכל. בנוסף, מקרר קטן (לא לא צידנית עם חיבור ל- 12V) שבתוכו מקפיא (לבשר ו/או בירות/אלכוהול) אני לא יודע אם זה נשמע הרבה או קצת, אין לי מושג אם זה חוקי לא חוקי, אפשרי לא אפשרי. לכן פונה אליכם, עם כל השאלות. ככל שתתנו תשובות ומידע (גם אם תשאלו שאלות זה נפלא, כך אוכל לתת יותר מידע), כך יפחתו שאלותי. שוקראן לכולם.
  17. נגיד שזה מתאים לפה (מנהלים, אם לא, נא להעביר למקום הדרוש) ברשותי רשיון ב' והשאלה שלי היא כזו: אם אקנה לעצמי נגרר, כשתבוכו דירונת, כלומר מיטה, מקרר קטנטן, וכל מה שזוג שאוהב לטייל צריך, אוכל לגרור אותו לכל מקום שאחפוץ? כלומר: האם שוטרים יעצרו אותי וינג'סו לי, בגלל הדבר הזה? האם יש חוק שאוסר עליי, לגרור כזה דבר? להחנות אותו באמצע הכביש ולישון בו לא אעשה, לשם כך קיימים חניונים ויערות, שלא מפריע לאף אחד שאני עושה כך, אני מדבר אך ורק על הכביש עצמו, במצב נסיעה, בעייתי? חוקי? מותר? אסור? תודה לכולם וחג שמייח
  18. מה מה? לא הבנתי. מה הכוונה מדביקים לכם מדבקות בלי רשות? הבנאדם שיגע לי ברכב (טסטר, שוטר או אפילו חבר) בצורה לא נכונה, מסתכן באיבוד של אצבע ואפילו יד. אך ורק אני רשאי להשחית ולהשחיט את הרכב שלי. בחיים לא שמעתי על כזה דבר, ששולחים אותך לקנות מגב חדש, או להחליף מספר. אצלינו, במכון אלן בעיר, מעניין אותם צמיגים, בולמים, מעניין אותם אפוד זוהר ושיש ביטוח בתוקף. לחלקכם זה יישמע רגיל ופשוט, ולחלקכם האחר, מסובך ומרושע. היו פה כתיבות של אנשים, שאמרו שילמתי רק כי מיהרתי לעבודה וכ'ו, אני לא מסכים עם זה. אפנה לעצמי יום (לא יום חופש, אלא אחד מהימים הפנויים שלי) ואסדר ליקויים שאני יודע, שלא יעבירו אותי איתם טסט. אצא לכיוון מכון הטסטים, כשאני משוכנע במיליון אחוז, שהרכב עובר טסט. בעניין מכון הבדיקות בפ"ת אומנם לא שמעתי, אבל למה להיתקע במכון, שידוע/רצה עליו שמועה, שההתנהלות בו תקולה? תוכלו לעשות טסט לרכב (ואני לא מחדש פה לאף אחד שום דבר), אם אתם תושבי ראשון לציון, אפילו באילת. או לעשות טסט לרכב בחיפה, אם אתם תושבי ירושלים. לא חובה להיתקע במכון הטסטים הקרוב לביתכם, רק בגלל שהוא קרוב לביתכם.
  19. חח איתמר חח, אתה כל כך צודק איש. אמרתי בית שאן והתכוונתי בכלל יריחו. סליחה בנאדם, ותודה על שהעמדת אותי על טעותי.
  20. תקנו שני האמרים, במחיר 270 אלף שקלים האחד. לא H3 אלא H 9. הדנדשה ביותר, המאובזרת ביותר, עם כל הקשקושים האפשריים, אפילו מנחת מסוקים על הגג אם תרצה. אחלה של פוזה, אחלה של רכב.
  21. חחחחחח (כן צחקתי תמשיך לקרוא) בשעתו, עברתי אצל חבר במכון הטסטים אצלי בעיר, וראיתי את הגרוטאה הזו. ראיתי אותה גם למכירה ביד 2 הרכב הזה מכוער כל כך בתמונות, אבל הוא מדליק ומדהים בתמונות, לעומת המציאות, כי במציאות ירדו לי דמעות (של צחוק ובכי ביחד) למראהו של הרכב הזה.
  22. חחחח חחחחח ועוד קצת חחח קרעת אותי!
  23. אני לא מאלה שיקשיבו אך ורק ל- GPS ורק בגלל שהוא יגיד לי שדרך רמאללה זה יותר קצר, אז אסע משם, ממש לא. פשוט שאת הסביבה המדוברת, לא הכרתי כל כך (קצת נו כי הכביש חדש) גם אני העליתי בליבי השערה כזו, כנראה שהתוכנה בסדר, ורצתה (כלומר תוכנתה כך מלכתחילה) לא לנסוע במקומות שמסוכנים.
  24. בוודאי שניסיתי לאפס, אבל הוא פשוט התאהבל, כל הזמן שיגע אותי תעשה פרסה תעשה פרסה. נדמה לי שבמכשיר יש תוכנת I GO (לא זוכר בע"פ והמכשיר עצמו בתא המטען של הרכב כרגע) בכל אופן, אחת לשנה בערך (בעיקר לפני טיולים) אני עושה עדכון תוכנה. נגנבתי, ממש נטרפתי כל הדרך, כשהוא אומר לי: בפניה הבאה פנה שמאלה, בפנייה הבאה פנה שמאלה. אולי מה שכתבתם על הדרך הקצרה יותר/מהיר יותר/בטוחה יותר הוא הנכון, אז במצב כזה, מה עדיף לסמן?רק את המהירה ביותר? גם גום קצרה/בטוחה יותר? אולי את כולם ביחד? אני משוכנע בוודאות שהפונקציה "בטוחה יותר" מסומנת, אבל לא בטוח לגבי השאר.
  25. אהלן חברים שלי! חזרתי היום מטיול של כמה ימים באיזור ירושלים, ים המלח ועין גדי. עזבתי הבוקר את עין גדי והקלדתי ב- GPS, רחוב יפו, ירושלים. כל הדרך, ראינו את ים המלח, עד שהגענו לאיזור הבקעה, בית שאן ושות'. אבל!! אבל!! אבל!!: כל הזמן, עד לעליות של ירושלים, ה- GPS לא הפסיק להגיד לי: בפנייה הבאה פנה שמאלה. אילו הייתי פונה שמאלה, הייתי נכנס במעקות ביטחון, בהרים, ובעיקר בכלום. הסיבה? כי לא היו פניות שמאלה. אגב, גם כשפניתי, בפניות שבהם כן היה שמאלה (ידעתי בדיוק לאן אני נוסע), הוא לא הפסיק להציק לי ולהגיד לי במשך כל הדרך: "בפנייה הבאה פנה שמאלה ואז פניית פרסה", במילים אחרות, הוא רצה שאחזור על עקבותי כל הזמן, מהרגע שיצאתי מעין גדי, ועד לפתחה של ירושלים. והשאלה היא כזו (זו לא חידה, שאלה רצינית כמו המוות): למה ה- GPS רצה שאשוב על עקבותי ללא הרף? מה הסיבה לכך שהוא "פחד" שאסע דרך המקום בו נסעתי? יש למישהו רעיון? (לכל התוהים, מדובר בתוכנה מעודכנת ודנדשה, כך שאין מצב שמדובר בתוכנה ישנה, וכזו שבה ה- GPS לא מזהה איפה אני נמצא)
×
×
  • תוכן חדש...