Jump to content

בעל ג'ימני

  • הודעות

    532
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בעל ג'ימני

  1. שאלת על התמונה שצירפת? או לדיעה והעשרת ידע כללי?
  2. בפעם הבאה אני בא איתכם, בג'ימני שלי החמוד, אפילו תורם שני מושבים כמקום ישיבה אם חסר. רק תגידו זמן ומיקום.
  3. תגובה בעקבות התמונות: בשכונה שלי, בבאר שבע רבתי, יש שני "פרופסורים מטורפים", המומחיות שלהם היא לקחת גרוטאות ולהפוך אותם לרכבים מנקרי עיניים. הם הפכו גוש מתכת ענקי, מפיאט 600 לרכב מטריף, בעל מערכת סטריאו מטורפת, צבע שחור ולהבות אש בצדדים. הם לקחו סוסיתא וצבעו אותה בסגול, הרכיבו לה חלונות חשמל ומעיין "קרניים" של שור על החלק הקידמי, ממש על מכסה המנוע. אם תתקע ביצירת האומנות שלך או תצטרך חלק כזה או אחר, אשמח לעזור
  4. כולם צודקים. בעניין חתיכת המתכת: יש המון רכבים שמשתמשים בחתיכה הזו, הרוב לדיבוריות, חלקן הקטן לתליית שקיות לאשפה, חלקם הקטן יותר לתליית "מתלה" למשקפי השמש. זה ממש ממש מציק לך? ממש בלתי אפשרי לנהוג ברכב כשהחתיכה הזו שם?
  5. לא בהתנשאות ולא בהעברת ביקורת, סתם שתדע: נתתי לאחיינית שלי בת 3 להחליף לי פיוז ברכב פעם. "אני רוצה לעזור לך" הייתה דרישתה, אז הדרכתי אותה בדיוק מה לעשות והיא הצליחה. השעון הדיגיטלי לא עבד חודש, החלטתי להביא פיוז ולתקן, היא הייתה בסביבה וביקשה לעזור, אז נתתי לה
  6. טעות בעניין הקורולה. יש לנו שתיים כאלה במשפחה ולפני שהתחלתי לבדוק בדקתי טלפונית. אין קסנון מהחברה, זו טעות
  7. הייתי מציע לך עוד ועוד הצעות. משום מה מנהלי הפורום חשבו שהצעתי לך לנקוט באלימות כזו או אחרת. היכנס לאתר סטיפס (תוכל למצוא אותו במנועי החיפוש) והעלה טענותייך. עוזרים לי שם לא מעט.
  8. ותגובה שלי: יד ימין על ההגה, תמיד (הרגל ישן) בשעה 12 או 6(יש סיבות, מייד הסבר), לפי רמת הקריזה באותה שנייה. גם כשכבר שתי הידיים על ההגה, יש שמאל בשעה 12 ויד ימין בשעה 3. ההסבר לחלק הראשון הוא שכשנוהגים ברכב כמו ג'ימני, יכולת התימרון של ההגה מזכירה קצת את המכוניות המתנגשות של הילדים, סיבוב קטן (גם ב- 140 קמ"ש) וזהו, יצאת מכלל סכנה. אני מניח שמה שניתן לעשות עם ג'ימני, קשה לעשות עם משאית.....
  9. נסה לחנות במקום אחר. שם ורק שם זו החנייה שלך? בקש מאחד השכנים להחליף איתך בחנייה. נסה לדבר איתה שוב ושוב. נסה לפנות לבעלה/אחיה/בן הזוג שלה, עד שיימאס להם ממך והיא תפסיק
  10. השאלה שלי נורא פשוטה, מבקש תשובה חדה וברורה, יבשה ככל האפשר, בלי פילוסופיות ובלי שום כלום: אין לי אזעקה ברכב 2009. האם צריך? האם אזעקה באמת תועיל? האם זה מה שימנע מהגנב לפרוץ לי לרכב/לגנוב אותו? לא משנה אם אפשר להשיג אזעקה בשקל או במאה אלף שקל. צריך? כן כן לא לא?
  11. דיברתי איתה, הא עסוקה קצת השבוע.
  12. יש לי ג'ימני 2009 דנדשה ואני רוצה שכשיסתכלו עליה, היא תמשוך את העין. כל הצעה, בתנאי שהיא חוקית, תתקבל בברכה. צבעה אפור עכבר. מנורות מסויימות? אולי צופר מצחיק? איך ומאיפה מארגנים כאלה דברים כשאתה גר במדבר כמו באר שבע? מגברים שונים ומשונים לא באים בחשבון. הרדיודיסק שיש לי ברכב מספק אותי בהחלט. יש עוד רעיונות והצעות?
  13. בעל ג'ימני

    תאונה הזויה!

    מעניין שלא פורסמה בעיתון הכותרת הרגילה של: "לחץ על הגאז במקום על הברקס" איך אפשר לעשות טעות כזו איך??????? ונניח ורק נניח שקרה מה שקרה, עזוב הכל ומשוך בלם יד/סובב המפתח וכבה הרכב/הסט הרכב הצידה. חסרות אפשרויות???????? וכל הכבוד לידידים, אין כמותם בשעת צרה
  14. חברים אין צורך לריב. החוק קובע, אם במים, באוויר או ביבשה (אפילו בחלל) שכל מפגש בין שתי מכוניות או יותר, בטור, אשם הרכב השני,כלומר במקרה שלך, אשם החבוב שלא איפשר לך לנסוע בביטחה, בצורת היצמדות אלייך. אפילו אם אתה דירדרת סנטימטר או שניים (אפילו עשרה) שיילמד הנהג שאחרייך להבא, לתת לך אפשרות תמרון ומרחק סביר.
  15. רק עוד נקודה אחת: אין סיכוי שבעולם שנהג גרר (כל נהג גרר) ירשה שהנוסעים, אפילו אם הם לקוחות שמשלמים לו מיליון שקל, ישבו בתוך האוטו באמצע הגרירה.
  16. אנשים נא להרגע בבקשה. אפילו אם נהג הגרר הוא הבעלים של החברה בה הוא עובד ואפילו אם הוא מסיע את הרכב של אישתו, חובה עליו למלא את הפרטים הדרושים זאת על מנת למנוע נזק. איזה נזק? למשל: אם היה קורה נזק לרכב שמצריך מוסך והפעלת ביטוח, מה היה אומר לחברת הביטוח? הרמתי את האוטו סתם באוויר והוא החליק לי? הביטוח היה טורק לו את הדלת בפרצוף. מעניין שלא העיפו את הנהג לקבינימיני על כך.
  17. אנשים הלפ!!!!!!! אני רוצה להרכיב לג'ימני שלי H4 לבן של אוטו דיפו והרי השאלות: האם שוטרים ימשכו לאור שלי כמו דבורים לדבש ו"יעקצו" אותי בגלל האור הלבן? האם האור הלבן שיספקו לי המנורות (55 - 60 W ברכב שלי) שווה בכלל משהו? הרי ברור שלאחר ההרכבה של המנורות, במידה ולא אהיה מרוצה, לא אחזור בטענות למוכר, כי הוא כולה מכר. בנוסף, עד כמה אפקטיביות המנורות האלה? אגב, אני לא מעוניין בשום פוזה ושום סינוור של נהג כזה או אחר, כן מתעניין בלהתחדש (הרכב משנת 2009) במנורות עם טאץ' קצת אחר מאשר האור הצהוב הרגיל תמורת 100 שקלים, יורכבו לי ברכב המנורות, אורות גבוהים ונמוכים גם יחד. לדעתי משתלם. מה דעתך? תכתבו מה שמתחשק לכם, על מנת שאבין ולא אטעה ולא ירמו אותי/יעבדו עליי
  18. המחיר לא כזה משנה (פשוט משום שמדובר ב- 70 שקלים, מחיר הכי יקר. מה שמשנה הוא הקוטר (העובי אם תרצה), ככל שיותר עבה יותר טוב.
  19. ראשית ברוכים הנמצאים והמארחים בפורום. אני בעלים גאה של סוזוקי ג'ימני 2009 ומעוניין בעזרתכם ועצתכם המלומדת. לפני בקשתי והסברי על מבוקשי, אני מבקש סליחה וששתקנו אותי, אם אני טועה בכתיבת שמם של מושג כזה או אחר. אני מעוניין להרכיב ברכב שלי, אור לבן/כסוף כפנסי דרך קדמיים. שמעתי על מנורות לד, קסנון הלוגן ושאר פנסי דרך כאלה ואחרים. יש לי המון שאלות, אשמח לקבל תשובות לשאלות העיקריות. האם זה משנה (מבחינת חוזק התאורה) לד או הלוגן? מהי הנורה החזקה ביותר, שלא תגרום לי להיעצר ע"י חברינו השוטרים? מהי הזולה והחזקה ביותר? בקיצור כמו כל ישראלי אני מחפש את החזק ביותר, במחיר הזול ביותר ושלא אסתבך עם החוק. טווח מחירים יעזור לי מאוד להבין מול מה אני עומד. הדבר החשוב ביותר הוא המיקום היות ואני נוסע ברכבי על קו באר שבע- ראשון לציון, כמעט מדי יום. אשמח לכל עזרה ועיצה, רעיון ותגובה, אתם חכמים ממני, לי אין נסיון, לכן פניתי אליכם, כדי ללמוד ולדעת, להחכים ולשאול. תודה לכולם
  20. אהלן חברים! כנראה שאני לא שועל מכוניות ותיק כמוכם, אני יותר בעניין של רכבי שטח בתור תחביב. אני חדש בפורום כך שאם יש הערות, הצעות, שיפורים שונים ומשונים, אשמח לכל עיצה ועזרה. אני בן 27, גר בבאר שבע ולפני שהתאהבתי בסוזוקי ג'ימני 2009 שלי (זה השני שלי, היה לי ג'ימני 2001) היה לי פז'ו 205 פור אוור. הפז'ו סבלה וצלחה את העליות והירידות המתישות של ירושלים, הפכה למבקרת על בסיס קבוע בקו אילת-באר שבע-ת"א-ראשון לציון ואפילו הגיעה מספר פעמים לחרמון. כעת משהתהדרתי בסוזוקי ג'ימני, אני מעוניין בקצת עזרה מכם, מומחי הרכב והמנוסים שביניכם ואת בקשתי הראשונה לעזרה אכתוב בהודעה הבאה.
×
×
  • תוכן חדש...