Jump to content

בעל ג'ימני

  • הודעות

    532
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בעל ג'ימני

  1. כשראש ממשלת קארספורום צודקת, היא צודקת.
  2. קראו! קראו כולם!! באותה הסיטואציה בדיוק, אני נתקלתי אישית, כאחד שתפסו לו את החנייה, הדבקתי (בעזרת סלוטייפ פשוט וניתן להסרה בקלות), על חלונות הרכב בלבד, דפים בנוסח: " שכן יקר, באמאמא שלך, אל תחנה פה עוד פעם, זו החנייה שלי, היא פרטית ואתה פשוט מחנה פה בניגוד לחוק" פעם, פעמיים, שלוש, 36 (נשבע לכם שספרתי, בצורת קווים על דף שהחבאתי במגן השמש) בסוף תפסתי את הדיירת שעשתה לי את זה. קצת דין ודברים, ובינתיים הכל בסדר. נהגת יקירתי (נו תסלחי לי רק הפעם טוף?), מותר, ועוד איך מותר להדביק. אבל לא ברמות שיגרמו לבעל הרכב להזיע ולקלף שעות את הכיתוב., אפשר בהחלט להסתפק בפתק על המגב, כמו דו"ח. אין צורך להיסחף, בצורת דבק צהוב/כתוםכל צבע אחר. אתם באים להעביר מסר, החנייה שלכם, נקודה. ולכל החכמים האלה שאומרים "כן מה? אני אראה לו, אני אעשה לו ככה ברכב", תורידו לו אוויר, אפילו תדקרו אותו, אולי ירייה בראש, ככה בטוח הוא לא יחנה, ולא תצטרכו להזיע שוב. נראה לכם הגיוני? פגיעה ברכוש של האחר, כדי להעביר מסר?
  3. אחד מארבעת מקומות הישיבה, יאוייש ע"י בעל הרכב שיתן את רכבו לצילומים? מה אם בעל הרכב, לא מעוניין בחשיפת מספר הרכב שלו? תשלום סמלי? מדובר בסרט סטודנטים דל תקציב? בכל זאת, אם יגיע הרכב מרחוק (טבריה שבצפון או ירוחם שבדרום), מישהו צריך לשלם עבור הדלק לא?
  4. אתה אישית לא גנב, יתכן אפילו שאתה בנו של רב חשוב, או פוליטיקאי מוכר. היום או מחר יצליחו לעזור לך, יעשו לך את העבודה (כפי שביקשת, עם הכבלים), ואתה תהיה מבסוט ומאושר. ישאלו אותך החברים/שכנים איך עשית את זה, ואתה תסביר להם: "הוא לקח מפה, חתך משם, עשה ככה וככה והניע" מאותו רגע, המידע שהיה עד לאותו רגע ברשותך, כבר איננו ברשותך. יתכן והם ירוצו לספר לחבר, שיספר לאמא שלו, שתספר לבעלה, ומשם? רק אלוהים ישמור אותנו. אם היית כותב מאיזו עיר אתה, יכולתי לתת לך רשימה ענקית של פורצים מקצועיים, שכפי שכבר אמרו לך, ידרשו ממך לראות רשיונות רכב, הוכחה שהרכב שלך וכ'ו.
  5. כרגיל, מצאה חן בעיני מאוד התגובה של "ראש ממשלת קארספורום". רק אוסיף ואומר, שבגלל שיש לי רכב מהעבודה, ואני מסתובב איתו המון (ככה התפקיד מוגדר), כשאני רואה שחסר דלק, אני מרים את הראש, מביט סביבי ומחפש תחנה, שם אני מתדלק. בחיים לא הרגשתי הבדלים בנסיעה, סוחב יותר או פחות (הכל שטויות נו), בעליות שונות וכ'ו. רק אם המהילה, בתחנה הספציפית הזו או האחרת, היא מהילה רצינית, ששמו בה מלח, נפט או קולה בכמויות מטורפות, אז כן, תרגיש בהבדל.
  6. יונדאי גטס אחלה אוטו, נכנס לכל מקום, נעים לנסיעה (לפחות מבחינתי), אם לא מוצאים חנייה, אפשר להרים אותו בארבע ידיים ולהעלות הביתה. :lol: עכשיו ברצינות: חר* אוטו. צריכת דלק פשוט דפו*ה. כשאתה מתדלק את הרכב בתחנת הדלק, ומניע, רבע מיכל דלק יורד ואתה רואה את זה, על שעון הדלק. צמיגים וג'אנטים קטנים יותר, מקלנועית של גולף בדשא. זה האוטו הכי מיותר וחסר תכנון לחלוטין שהמציאו.
  7. בעל ג'ימני

    צילום מס' רכב

    ואז ואז וחבר שלי וחבר שלו שנסע מאחורי עקף וחזר ושוב חבר שלו שנסע. לא הבנתי כלום. קראתי יותר מפעמיים ולא הבנתי שום דבר. יכולת להלביש את הסיפור (כדי שנבין) עלייך ועל חבר שלך, הפרטים האלה לא משנים את הסיפור עצמו ויכולנו (יכולתי, טוב?) להבין את הסיפור בצורה נאותה.
  8. הרבה הרבה תודה ידידי. עזרת לי מאוד להבין ולהחכים. תבורך.
  9. בדיוק. פה, לא היו נפגעים, אבל פותח השירשור התעקש לקרוא לשוטרים. לכן, (לא בגלל שקרא להם) הוא היה בסדר גמור ונהג כנדרש.
  10. זהו? ארבעת אלפים דולר בסך הכל? לא סכום כזה בשמיים, לא סכום של מיליוניםרים במיוחד, בטח שלא זול, אבל זה לא בלתי אפשרי. פרטים נוספים? השגות נוספטת בעניין?
  11. כתבת הכל, מלבד המיקום. אתה גר באילת? במעלות תרשיחא? אולי בכלל בראשון לציון? דימונה? חולון? נהריה?
  12. אהלן שוב! קצת טלפונים, קצת "אני אעביר אותך למנהל, שיעביר אותך לאחראי, שירשום את המספר שלך" וכ'ו וכ'ו. להלן השגותיי אחרי שדיברתי עם מזכירת השינוע מישראל לחו"ל: "בלתי אפשרי, נקודה." אמרתי לה: רגע גברת, אוקי, אל תעשי לי ביטוחים, אל תקחי לי את הרכב על הגב שלך, רק תעבירי לי אותו לחו"ל. היא ענתה: בכייף, תשלם זה וזה וזה וזה. תקפיא את הביטוח שלך פה בארץ. תעביר את הרכב שלך מבחינתי למיקרונזיה. ברגע שהרכב יצא מהמספנות, גש לחברת הביטוח המקומית שם, ובקש לבטח את הרכב כתייר זמני. השתעשעתי ושאלתי: ומה על לוחית הרישוי הצהובה שלי? והיא ענתה: יש מדינות שמפרקות לך את הלוחית הצהובה, שמות לך אותה בתא המטען, ומוציאות לך לוחית מקומית. יש מדינות, שמשאירות לך את המקורית, וממש כמו שיש לרשות הפלשתינית לוחית רישוי זרה, כך גם לך תהיה.
  13. *לנהגת שודים המקסימה - היומנאי ישאל: נפגעים יש? (נניח וענו לו שלא), הוא יענה: אוקי אני אשלח ניידת. ואז העניין יפעל בשיטת המוניות: כשתתפנה לוניידת, שלא תהיה עסוקה בכלום, שהשוטרים בה סתם יסעו בסיור רגיל, אז, רק אז, היא תישלח למקום הארוע. הם ימלאו ד.א פשוט, יגידו: תחתום פה בבקשה, תחתום אתה בצד השני. ויסעו...... זה מה ש"יפה" במשטרה, שרק כשיש נפגעים הם נזכרים לבוא.
  14. זה בדיוק מה ששאלתי, כלומר על הביטוחים. ברור שצריך לעשות ביטוח, השאלה איזה? איך? איפה? במה זה כרוך? כמה עולה להעמיס פה בישראל, ולהוריד שם בקפריסין/טורקיה/יוון? הרי כל אחד מאיתנו, נהגי השטח והכביש, מכיר את הג'יפ שלו הכי טוב. אם זה אפשרי, אז למה לא לקחת את שלנו איתנו?
  15. הרגע סיימתי שיחת טלפון בת שעה עם הדוד שלי. לפני זמן מה (כחודשיים), היינו בטיול ג'יפים משפחתי בחו"ל. באחד מהימים, אמרנו כהלצה: "חבל שלא הבאנו את הג'יפ שלנו לפה על אונייה" אומנם האמירה נאמרה בצחוק גמור, כי השתגענו עם הג'יפים שנלקחו מההשכרה, אבל בשיחת הטלפון שסיימתי לא מזמן, התווכחנו על העניין וכל אחד זרק מיני פרטים שונים ומשונים. בכל אופן, זו שאלתי: היה ואני רוצה לקחת את הג'יפ הפרטי שלי איתי, נניח פה קרוב, קפריסין ו/או טורקיה למשל, זה אפשרי? מה הפרוצדורה? מה צריך לעשות? ככל שתרבו בתשובות, כך ייפחתו שאלותיי. אגב, ברור שיותר קל ויותר פשוט, לשכור שם רכב, שקצת דומה לשלנו, מבחינת גודל וכ'ו, אבל אני שואל על הרכבים שלנו, הפרטיים, המשמשים אותנו ביום יום. תודה לכולם.
  16. אהלן ידידי! הסיפור עצמו (כלומר פרטיו), נראה לי הזוי במקצת. רצית להזמין/הזמנת משטרה ואמבולנס, והם ביקשו/דרשו שתבטל? כשהתחלתי לקרוא חשבתי לעצמי שאולי האמבולנס הוא בשבילך כי קיבלת מכות או משהו. מצויין עשית כשהזמנת משטרה ואמבולנס, כך שאח"כ יבואו או לא יבואו אלייך בטענות, אתה את שלך עשית. מה עשוי לקרות? יגבו ממך עדות (לא יעצרו או יעכבו ללילה וכ'ו), ויגידו לך: ביי נהיה בקשר. היה ויפתח תיק חקירה (לא נגדך אישית), לבירור המקרה? הוא יישב באיזה מדף חודשים ארוכים, ואף אחד לא יעשה עם זה כלום (שוב, אף אחד לא נפגע) פלא מדהים הוא, שבכלל באה משטרה, למרות שלא היו נפגעים גופניים. לדעתי האישית? אותה "משפחה" ניסתה (ללא הצלחה) לעשות לך את תרגיל צ'רלי וחצי. אותה הסצינה המצחיקה שמיקו עשה את עצמו נדרס ועומד למות, ושנייה אחרי שהבחור נסע, ולהם הייתה הסטיפה היומית ביד, הם נקרעו עליו מצחוק. אם הפרשה תסתבך מדי, תוכל לדבר איתי בה"פ. אתן לך מספר טלפון של עורך דין, מתמחה במכלול ענקי של נושאים, תוכל להתקשר ולהתייעץ.
  17. אהלן! אצלי בסוזוקי ג'ימני שלי, המנורה הזו אומרת, שבלם היד שלי מורם. יש מצב שבטעות, אולי הנחת משהו כבד (אפילו תיק נחשב "כבד"), ולא שמת לב? יש מצב שאולי, כמה פעמים, לאבכוונה שמת משהו, הזזת ולא ראית שהבלם יד ירד?
  18. זאת הbmw שלו ולא שלי י חח רק אל תגיד לו משהו בסגנון "האוטו שלך לא נסע מהר מספיק........."
  19. לא שפשעת או משהו (אפילו אם כן ועברת באדום מלא, עם סלולארי על האוזן, בלי חגורה, והחזקת את ההגה ברגליים בלבד), זו ה"בעייה" שלך. הסבר: מבחינתו של הבעל בית שלך, איחרת ולא משנה למה (מוצדק ככל שיהיה), אז קיבלת קנס. תוכל להסביר לממונים עלייך את שאירע ואם אתה כזה, שלא מאחר, לא מתחצף, עושה עבודתו נאמנה ועוד, אין סיבה שלא יאמינו לך. היית יכול להחליף, את המקרה שקרה לך (לא אמרתי לשקר, רק שיכולת להיות בסיטואציה שונה), בהחלפת פנצ'ר, בפקק עצום שלא איפשר לך לעבור או לעשות פרסה ועוד. ישנם דברים שלא תלויים בך, שאתה לא אשם, ועל הממונים להבין זאת (או שלא, זכותם)
  20. יש סיבה מיוחדת שאתה רוצה שמיכל הדלק יהיה דווקא שם?
  21. שלום CAESER שמתי לב ששנינו "מאותו הכפר" ולכן: מאחורי מרכז וואן, באיזור השטיפה של אבו כף, נמצא ג'קי החשמלאי. סע אליו (סמוך לשעה 8 בבוקר כשעוד ריק אצלו) וקבל שיעור בחשמל. לא משנה אם אתה חשמלאי מקצוען, חובבן, או סתם אחד שלא מבין בזה כלום. בקש ממנו עזרה ובדיקה על מה ולמה. הבחורים שלו עדינים, רגועים, מתייחסים יפה, ומסבירים כל מה שהם עושים. כשנשרפה לשכן שלי המנורה ברכב, והכל היה מלא בחלודה וקורוזיה (אל תשאל איך זה קרה), ג'קי בא, ראה, טיפל במשך שעה ארוכה, חתך, פתח, השפריץ, התיז ובסוף אמר: 50 שקלים בבקשה. השכן אגב, מבין בחשמל, בערך כמו בתולה שמבינה במשחקי מין. אבל מה? יצא מבסוט ומאושר.
  22. יש אומץ ויש אומץ. זה שהבנאדם מטומטם? עם זה אפילו אני מסכים איתך. אבל מה עם האומץ לעשות מעשה כזה? מן הסתם, הוא לא עשה את זה כדי שיגידו לו: וואלה איזה כלי ענק יש לך, כל הכבוד. ודיין, לדעתי זה אפילו מצחיק.
  23. כנס לחברות השכרה ותשאל. עשה סיבוב בחניונים שלהם ותרשום דגמי רכב שימצאו חן בעינייך. אוקי אז אני לא מחובר למחירים ואתה תמשיך לשלם 400 שקלים ואפילו יותר מזה ליום. אגב, לא בקומבינה ולא בבטיח. בא מבקש ומקבל. ואני לא אח של חבר של שכן של אדון מנהל. אני אזרח, בדיוק כמו כל אחד אחר.
  24. לא בדיוק, בערך, קצת לא הרבה, אבל: מגיע לך!!! הסבר: "חזרתי אחרי כמה חודשים"? איפה היית כמה חודשים? רק כשקיבלת "צרות" מהרכב התייחסת אליו? אחריות כלפי הזולת אין לך? אכפתיות כלפיי הנהגים אחרים (נהגת השודים כבר נכנסה בך מספיק על זה) יש? לעניין הדו"ח עצמו, מעניין לי לדעת, מה הם כתבו בדו"ח תחת "סוג הרכב"? (ברור לי שכתבו משאית מסוג______) פנה למשטרה/רשות מקומית ממנה קיבלת את הדו"ח והסבר את העניין. כבר עכשיו אני אומר לך שהם יגידו לך (אם לא אמרו כבר), לרוץ מהר מהר למשטרה ולהוציא אישור (שהיית צריך להוציא ממזמן) על גניבת לוחיות הרישוי. ברור לכל שוטר שיודע למלא דו"ח תלונה פשוט, שמי שמוריד לוחיות רישוי ולא נוגע ברכב, עושה את זה כדי להשתמש בזה לדברים לא חוקיים. ההליך עצמו דיי פשוט, אבל יחד עם זאת ארוך. בהצלחה
  25. חח תוספת על מזגן? תוספת על רדיודיסק? אתה משכיר רכבים ברמאללה או מה? בעבר השכרתי מאות פעמים רכב, באתי, הפקדתי מספר כרטיס אשראי, צילום תעודת זהות ואמרתי ביי. חזרתי רק כשהתחשק לי (סתם נו, כשסיימתי את ענייני עם הרכב המדובר), החבוב מהמשרד יצא איתי, ראה שהכל תקין, בדק קילומטרז, אמר לי "תחתום", חתמתי והוא אמר יום טוב. לא כזה מסובך, 200 שקלים ליום, מאזדה 3, אוטומטית, מרווחת, מיזוג, CD, רמקולים ואפילו 4 צמיגים חדשים ש"דווקא אתמול החלפנו במוסך". לך לחברות ביטוח, תראה במו עינייך, תסתובב להם בחניון, תראה מוכנית שמתאימה לך ולצרכייך ותהיה בריא. לטעמי הפרטי: עוד 300 שקלים, פחות 300 שקלים, לא יהפכו אותך לעני יותר או פחות.
×
×
  • תוכן חדש...