Jump to content

בעל ג'ימני

  • הודעות

    532
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בעל ג'ימני

  1. מיכאל עזוב בנאדם, חבל על האנרגיות של להתנהל עם אחד כזה. כשראיתי שהוא מגיב כמו שהגיב, שתקתי ולא עניתי (בעיקר כי הוא נסע) לא הרגיזה אותי ההתנהגות שלו, אבל בהחלט הפתיעה, וגם אז, הפתיעה משום שלא אמרתי משהו מיוחד שגרם לו לדבר כך. לא הייתה שום סיבה נראית לעין שבגללה הוא ידבר כך.
  2. "העמוד מהווה מנוף מספיק חזק על מנת שיוכלו לעקור אותו אם מדובר רק בג'מבואים." יש לך איזשהם הסתגויות רק כי מדובר בג'מבואים? אולי משהו עבה יותר? פשוט הרעיון של הג'ומבואים נראה לי טוב ולטעמי ולרוחי, השאלה ישנו משהו לא טוב, שלילי או לא בסדר בזה. (ודובר כבר רבות על הערה לשים משהו שיבליט את השרשרת, למען יראו הנהגים האחרים, ואכן זה נלקח בחשבון)
  3. לא ממש לא קרה שם כלום. באמת שלא מזלזל באף אחד, כל עוד הוא נאמן לעצמו ולתפקידו. אפילו אם באתי ודיברתי לא יפה (לא הייתה ביני לבינו שום התנהלות קודמת), מה שלא קרה, הוא פשוט הפתיע אותי בתגובה שלו. אני לא מבין משהו, אם אני, אזרח שומר חוק, שומר על חוקי התנועה, אזרח נורמטיבי לחלוטין, ללא שום פוזה ועניין, למה שידבר כך? מה בעצם עשיתי לו? הערתי? אז מה אם הערתי? באותה מידה יכל להגיד לי: סליחה מצטער/לא שמתי לב/לא עשיתי בכוונה. אין לי מושג מהי הסיבה לכך שהוא ענה בצורה כזו.
  4. צר לי אם נפגעת/התרגזת מהכתיבה שלי. (היא באמת נפגעה והתרגזה כי אמרתי לה מותק?) שולם?
  5. צביקוש לא נדמה לך. כל הגררים בצורת אוטובוס שיש לאגד (ואת זה כותב לך מי שמכיר את הארגון הזה), מוסבים לצורה הזו, ע"י מוסכניקים שעובדים במוסכי אגד. ממש לא בעייה לפרק (אמרתם ה"ארגז" מישהו.....?) את הארגזים האלה, לחבר מחדש איפה שצריך ויאלה היידה, יש גרר. מה שכן, ישנן משאיות גרר, גרר לכל דבר ועניין, ללא סקטים, אלא עם וו תלייה וכבלי פלדה, מרימים את הנגרר התורן כמה סנטימטרים באוויר ויאללה בגאז. מימיי לא ראיתי אירגון שכזה, גם לא במשטרה, שמייצר בתוך ה"בית" שלו פיתרון ושיטות ייעול, כדי לחסוך בהוצאות השונות.
  6. נהגת, על מה יעכב אותי מותק? איזה סמכויות של שוטר יש לו? יש כמוהו אלף במשכורת של שקל. אני לא מזלזל באף אחד, באמת שלא, אבל בו אישית כן. אפילו אם זה המפכ"ל בכבודו ובעצמו, מי הוא בכלל שידבר אליי כך? שיתקע לי דו"ח (למרות שאין לו על מה), שישפוך עליי את כל זעמו (אני יודע לצעוק הרבה יותר טוב ממנו), שיאיים כמה שהוא רוצה, אבל מי הוא שיגיד לי משפט כמו שאמר לי? לא נפגעתי, לא קרה שום אסון, אבל מי נתן לו את הזכות, ובשם איזה חוק הוא פועל, שידבר אליי בצורה כזו?
  7. גלשתם קצת מהנושא העיקרי, התנהגות השוטר (שוטר=המשטרה כולה, כי מה לעשות שהוא עובד בארגון הזה ומייצג אותו?) כבר קרה לי בעבר, שהתקוטטתי עם בחור שהציק (היה שיכור) לכמה שכנות שלי, ואחרי דין ודברים, כשאני מרתק אותו לאדמה, נפלה לו תעודת השוטר מהכיס החצי קרוע שלו (היה על אזרחי) המפקד של אותו בחור צילצל אליי ואמר לי: כבר מזמן חיפשתי את ההזדמנות להעיף אותו מהשירות, תודה שסיפקת לי אחת כזו. שאלתי: יהיו הליכים נגדי? (כי בכל זאת חבר"ה איך שלא מסתכלים על זה זו תקיפת שוטר, אומנם לא על מדים אבל עדיין) והוא צחק ואמר: רק אני מחליט אם יהיו תהליכים כאלה או לא, ולא יהיו, יום טוב לאדוני...
  8. דברו איתי בה"פ. אשמח לעשות עבורכם סיור בעיר, אם תאמרו לי בדיוק לאן ומה, אמצא עבורכם. צילומים? כבר מחר אצלם, רק תאמרו לי איפה בדיוק בבאר שבע המקום נמצא. אותי זה מעניין פחות, אבל אם תרצו, אשמח.
  9. בד"כ אני אוהב שוטרים, מה זה אוהב? אני בתפקיד ביטחוני מסויים, בחברת שמירה, כך שאני יכול להבין אום לעיתים. רואים אלפי מקרים של מתחכמים בכביש, מאות "סבתא שלי מתה ואמא שלי חתכה ורידים והבת שלי נאנסה בידי אחי אז אני ממהר" ומה לא. אני שונא כששוטרים מרגישים מעל החוק, בעוד שהם בסך הכל אוכפים אותו. הם לא המציאו שום חוק, הם כמו דוברמנים שבסך הכל אמרו להם "תביא", והם עושים מה שהבוס אומר. לא התרגשתי מהבחור, זה לא שעשיתי לו יותר מדי חשבון.
  10. תתקשר ותגיד לו מה אתה רוצה, לאן, איפה ומתי. 0577753333 יורם
  11. בעירייה המקומית שלנו זה פועל כך: הנהג, ולא משנה אם הוא "מפקד הכוח" או לא, הוא עובד עירייה, ברשותו אקדח, ללא אזיקים, ואין בסמכותו לעכב אף אחד, לא לחקירה ולא למעצר ולא לעיכוב. לידו לעומת זאת, יושב שוטר, שוטר לכל דבר, שמועסק ישירות ע"י משטרת ישראל, בשיתוף עם העירייה בה אני מתגורר. על הניידת כתוב שיטור קהילתי, על הגג שלה יש קוג'אק כחול, זה מה שנקרא ניידת שהיא אחותה למחצה של הניידת המשטרתית הרגילה. אם לא הייתי עייף, אם לא היה עובר עליי יום ארוך במיוחד, הייתי ממשיך ועונה לו (בינינו, מה כבר יעשה לי? מה כבר יכול לעשות לי? רק לחפש מי שתירק עליו) מאחר והחבוב היה לבדו ברכב, אני משער שהוא בסך הכל ניסה להפחיד אותי (בלי הצלחה בכלל), והוא היה בדרך הביתה לאחר סיום המשמרת או משהו דומה לזה. במצבו הנוכחי (כלומר בלי שוטר לצידו), הוא פקח חנייה לכל דבר, רק עם גלגלים.
  12. הופה זה דבר שלא ידעתי, הנה למדתי. נאמר ומשהו ברכב שלי עובד על פיוז 10, ושמתי 20, זה באמת מסוכן עד כדי שריפה, קטנה כגדולה? עד כדי כך?
  13. זה הסיפור: במהלך עבודתי עצרתי לרגע על מנת להצטייד במעט שתייה ודבר מה לאכול, באחת ממכולות השכונה. לא עמדתי במקום אסור, לא הפרעתי לשום תנועה, החניתי כחוק. כשעמדתי להיכנס לרכב שלי, ראיתי שוטר של השיטור הקהילתי, נכנס לרכב המשטרתי שלו, שעמד עם שני גלגלים על המדרכה ושיכל באותה הקלות לעמוד במקביל למדרכה ולא עם שני הגלגלים עליה, ומתכוון לנסוע. הכנסתי לראשון ותוך שאני עומד במקביל אליו, קראתי לו בצורת צפירה. שאלתי אותו מה העניין עם החנייה בצורה כזו, למה לעלות על המדרכה בשני גלגלים. הבחור הסתכל עליי, שתק לשניה ואמר לי את המשפט הזה, מבלי למצמץ, בלי שום עצבים, בקול יבש ורגוע. נראה היה, שהוא משתמש במשפט הזה, כמה פעמים ביום כאילו היא בילט אין בפה שלו. לא בעייה לצאת אליו ועליו, להתחיל בויכוח, ולהראות לו שאני לא איזה אזרח מושת*. לא מפתיע אותי שלשוטרים יש (או כך הם חושבים לפחות), כוחות על אנושיים, והם מסתובבים בהרגשה של "אני סופרמן" קיים בראשי שמו של השוטר (רקום על החולצה שלו) אבל מה הטעם בלהגיש תלונה? מי יאמין לי? מי יעשה עם זה משהו מעבר ל"תלונך התקבלה ותטופל בהתאם"?
  14. אני פשוט נהנה לקרוא ואוהב את סיעור המוחין שהולך פה. אל פסק נלקח בחשבון, גנרטור כמו שאמרתי מרעיש מדי. חשבתי אולי על מצבר של משאית, אבל זה לבטח לא יתן מספיק כוח להפעל המקדחה.
  15. ואם בכל זאת להורים אין רכב, או שאתה רוצה את העצמאות שלך, פשוט חפש לך כמו שאמרו לך, איזה אונו חמודה ושמורה, אפילו ג'אסטי קטנה תעשה את העבודה. לאחר הקניה, אל תצא ישר לכביש תל אביב חיפה, או תל אביב ירושלים. סע בשכונה, אולי לבנק הקרוב או למכולת שממול, תתארגן על עצמך מבחינת ביטחון, ובכל יום או יומיים תגדיל קצת את הטווח. אני מהדרום, בפעם הראשונה בחיי שנסעתי מחוץ לעיר, זה היה יום לאחר סיום תקופת המלווה, ונסעתי, כשיש רכב אחרי שמלווה אותי, לגמרי לבד, כמעט עד לחולון. תהנה.
  16. "אפשר ללוות או לשכור מקדחה עם סוללה שתהיה חזקה מספיק לקידוח ברגי ג'מבו קטנים." וואלה? לא ידעתי שקיים כזה דבר. אני אדבר עם האיש שלי שמבצע לי את העבודה, נראה איך אני מגלגל את העניין.
  17. עדכון פרטים: הערב אברר בהום סנטר כמה עולה כל העניין במדוייק ואדווח לשכן. בעייה שנתקלתי בה ופה אתם נכנסים שוב לתמונה: אין חשמל בסביבה, הכוונה לשקע חשמל. מאחר ואני גר בקומה החמישית (והאחרונה שבבניין), לא אוכל להוריד כבל של 40 מטר כדי ליצור חשמל, לעבודת הקידוח הפשוטה. גנרטור לא כל כך בא בחשבון, לא מתאים הרעש שהוא יעשה, בין אם בשעה 10 בבוקר, 4 בצהריים או 12 בלילה. לא בא בחשבון לבקש מהשכן שגר קרוב לחנייה, שיתן לי חשמל לרגע. בגדול, אני רוצה לעשות את הכל לבד, בלי "תעשה לי טובה שכן יקר ותחבר לי חשמל לרגע". נשאר לי למצוא נקודת חשמל (או פיתרון אחר שתיתנו), לקנות את השרשרת והג'מבואים, כולל מנעול כבד וזה הכל. יש מי שיבצע את העבודה, זה הדבר האחרון שמדאיג אותי. אשמח לתובנות בעניין.
  18. שלום שוב. נושא המשטרה עלה על הפרק, דיברתי עם חבר, קצין בכיר מאוד במשטרה המקומית. הוא טען שאין בעייה לטפל בזה על פי הספר, אבל זה יצריך תלונה רשמית שלי, על הסגת גבול, על פגיעה ברכוש (אם אתלה שרשרת והיא תינזק למשל) ועוד. בעניין השכנים, כל אחד יודע איפה החנייה שלו, מי שלא יודע, יכול (והוא יודע שיכול כי תלינו שלטים על לוח המודעות בארבעת הבניינים) לגשת למשרדי הקבלן, בדיוק כפי שאני עשיתי ולראות, שלכל אחת מוקצית חנייה משלו. אינני מעוניין בהגשת תלונות, אחרי הכל אלה שכנים שלי, אנחנו קונים יחד במכולת, נפגשים בסניף הדואר והבנק ולא מתחשק לי מלחמות איתם. כל רצוני הוא לקבל מה ששייך לי. אנסה בתור התחלה שרשרת פשוטה, עם מנעול כבד. לא צריך להביא ברזלים ושערים וכ'ו. עם קונגו קטן או מקדח עבה במיוחד נעשה חורים, נשתול את הג'מבואים וגמרנו עניין. תודה רבה על ההערות וההארות, עזרתם לי להגיע להחלטה. בעניין השכנים עצמה, מצוקת החנייה בשכונה שלנו היא נוראית, מספיק שכל דייר שני, מחזיק ברכב של המשפחה וברכב של העבודה, והופ, מצוקת החנייה מתעצמת. אז נכון, פעם הם מבינים, פעמיים, אבל כשבאים אליהם אורחים, שום דבר לא מעניין אותם, רואים פנוי? מחנים.
  19. חח BASSBOOST הרגת אותי. לא בגלל הרעיון הידוע והמעניין שלך. פשוט גלל הכמות שהייתם מאבדים. פעם הבאה כשתהיה בצבא או במילואים, תנקב חור קטן, אפילו עם אולר, בגוף של הלוף ותטמין בקום שהוא לא יעוף בזמן המלחמה. כשתסיים להתלחם, אכול בתיאבון.
  20. דיברתי עם הועד, גם בבניין שלי, גם בבניינים האחרים (מדובר בחנייה ענקית המשותפת לארבעת הבניינים) הבחור שאיתו אני חולק את החנייה, כל כך התרגש והתלהב כשסיפרתי לו על המיזם שלי ופשוט אמר: תעשה, תביא, תבצע, אני משלם חצי. לא אכפת לי לעשות, לרוץ, להביא ולתחום, השאלה היא האם יש פיתרון אחר. השער עצמו, יהיה בגובה פגוש הרכב, או קצת יותר, בגובה הפנסים הקדמיים, כך שאפילו אם אופנוע יחנה שם (כי יש מעברים בין הקירות בצדדים), אני פשוש אזיז את האופנוע הצידה. כמה אמור לעלות כזה דבר? בסביבות כמה? עבודת ההתקנה תכלול: פתיחת החנייה של העמודים הנפתחים לשניים, , כולל התקנה של הג'מבואים כמו שציינו, כולל צירים שיעבדו דנדרש. סדר גודל של מאות שקלים? אלפי שקלים? כמה אמורה לעלות עבודה כזו? נ.ב- חשבתי אפילו לעשות שער חשמלי אבל הרעיון ירד מהפרק בגלל בעיות שונות.
  21. איפה פרק ב' של הלכידה? נלכד הנחש? באמת היה נחש שם?
  22. אני מתגורר בבניין משותף ובו חנייה פרטית לכל דייר. ישנה חנייה מול הבניין,, מה שנקרא חנייה מסודרת. וישנה חנייה תת קרקעית, גם כן מסודרת. לכאורה, לכל דייר (ובדקתי את זה מספרית, מספר החניות מול מספר הדירות), אמורה להיות החנייה שלו. ישנם דיירים שמראש קנו חנייה לשתי מכוניות שברשותם, שילמו על זה כחוק לקבלן ורשום בטאבו. בכל פעם מחדש, כשאני חוזר לביתי, אם בשעה 5 בבוקר אחרי בילוי, או בשעה 14:00 בצהריים לאחר יום סידורים ואפילו בשעה 18:00 לאחר יום עבודה, אני צריך להמר: האם היום יתפסו לי את החנייה? האם היום אצטרך שוב לכתוב פתקים ולהשאיר על החלונות של הרכבים? פניתי לעירייה, למשטרה, אחרי אין ספור פתקים שהושארו על החלון, אני רוצה למצוא פיתרון חד פעמי ולאלתר. החנייה שלי נמצאת בתת קרקעי, בין שני עמודים גדולים, ובחנייה הזו משתתף איתי דייר נוסף, כך שלי יש שתי חניות, אחת אחרי השנייה, ולו יש חנייה בודדת, לידי, בין שני עמודים. עליתי על רעיון ואשמח אם תחדדו אותו, או תציעו הצעות נוספות לייעול ושיפור: התקנת שער ברזל דיי פשוט, שיחולק לשניים, כלומר עמוד ארוך, שיחולק לשניים וייפתח כלפי מעלה. רק לי ולבחור שחולק איתי את החנייה יהיה המפתח, ככה שאם רכב שלישי, שאיננו מוכר לי או לשכן החולק איתי את החנייה יכנס, נדע שהשני הכניס אותו, כי הרי רק לשנינו יש המפתח. מה דעתכם? הערות? רעיונות נוספים? תובנות בעניין? תודה לכולם
  23. אהלן! אגע רק בחלק של הניוטרל או לא. בעבר נהגתי בידניות רבות (היום בעיקר אוטומטיות כולל הרכב שלי) ותמיד ברמזורים שאני יודע שמתישים, או בפקקי ענק, הייתי מעביר לניוטרל ומושך בלם יד. לכל מקרה שלא יהיה (לא יודע ולא משנה איזה) הייתי בהיכון עם כריות אצבעות הרגליים, על הברקס. אם ההילוך ניוטרל, באוטומט, היה הורס את תיבת ההילוכים, ההילוך הזה לא היה קיים ברכב. בוודאי שיש להילוך הזה, שימושים נוספים והוא לא נועד לרמזורים ופקקים, אבל בכל זאת....... סע לשלום.
  24. האמת שאני מכיר בצורה מועטה את הסביבה של שורש, אבל יודע על מה מדובר על פי התיאור. לנסוע בג'ימני, או אפילו בלמבורג'ימני, בכזו מהירות, ולא משנה כל כך איפה, זה טמטום. סביר שבשעת הבוקר, כשהציפורים עוד נוחרים על העצים, לא יהיו ילדים ברחוב אבל, כבר קרה שאנשים צעדו למקום העבודה שלהם ובתאונות פגע וברח נפצעו כשנדרסו. לא כזו חוכמה גדולה לפתח מהירות כזו בכלל, ובירידות או עיקולים כאלה בכלל. כבר אמרו חז"ל בעבר: עדיף להיזהר מאשר להצטער. ומה בקשר לשאר הקישורים? ראיתם את הג'ימני בלונה פארק שנבנה עבורו?
  25. העניין לשיקולך. לטעמי האישי עדיף הג'ק המקורי, אצלי בג'ימני הוא יושב ממש מתחת למושב האחורי, הנוסעים שמאחור לא מרגישים אותו, הוא לא מפריע לטוסיקים וגכ'ו. שניים שלושה סיבובים לפתיחה וזה הכל. אפשר לחשוב גם כמה פעמים ביום אתה מחליךף צמיג? 30 פעמים? גם בשנתיים לא תחליף צמיג 30 פעמים. הג'ק האדום ההוא שבא בקופסא יעודית ולא תופס הרבה מקום ברכב, אכן שימושי. בהצלחה בבחירה.
×
×
  • תוכן חדש...