בעל ג'ימני
-
הודעות
532 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי בעל ג'ימני
-
נמחק ציטוט מיותר. הם שכנים (לא כל שכן נחשב כשכן בדירה הסמוכה) שגרים בסמוך. הם יודעים את שמי הפרטי, ומה שהתכוונתי אליו היה שהם יודעים שאני פעיל פה, בניק "בעל ג'ימני", לא אמרתי מילה אחת על זה שאינם מכירים אותי בשמי הפרטי. הם לא נכנסים כי אין לי רצון להתעסק איתם, הם לא עבריינים ולא כלום, פשוט סתם שכנים כמה בתים ליד וזהו. הלכתי אליהם כדי להראות להם, מהמחשב שלהם, את מה שכתוב פה (את כל ההתנהלות של קארספורום, לא רק את ההתנהלות שלי) תבין ידידי, לא אכפת לי מה יהיה איתם, הם לא כאלה מעניינים לי ולא כאלה מסוכנים לי. העליתי את העניין מלכתחילה, רק בגלל הצעדים שנקטה העיריה מההתחלה, האיטום ע"י הבטון. זה כמו שלמשל תבוא בבוקר למשרד שלך, והופ, אין בניין, עזוב חוקי לא חוקי, מתאים לא מתאים, מעצבן לא מעצבן וכ'ו, מה היית חושב על זה? אתה בא ורואה אטום, סגור, אין בניין (ולפיכך אין משרד)
-
היי חברים שלי! הבוקר נפגשתי עם מוכר (פגישה שלישית, היה במילואים) של רכב מדליק. רכב ראשון, כמתנת קבלת רשיון, לאחיה הצעיר של הבלבתית שלי . במבט ראשון אהבתי את הרכב, במבט שני מתחת למכסה המנוע, התלהבתי כמו כשקניתי את הרכב הראשון שלי, כשהוצאתי רשיון. אחרי נסיעת מבחן, כשהמוכר יושב לידי ומאפשר לי להרביץ חופשי ("תן גז אחי, זה רכב לא פרייאר"), החלטתי (טוב נו החלטנו, אני והיא) שהרכב סביר והגיוני לאח הקטן. סיכמנו כבר למחרת שאגיע עם חבר מוסכניק שיבדוק את הרכב ואם יתן אוקי אני קונה. באתי למחרת עם החבר, ניגשנו (בהסכמת כולם, כולל של המוכר) למוסך שמקובל על המוכר (אפשרתי לו לבחור לאיזה מוסך נלך ושהחבר שלי מכיר היטב את הבעלים) החבר שלי עומד ליד הבעלים של המוסך, שבדק כל חלק וחלק במו ידיו, ואחרי שהחבר שלי אישר שהכל בסדר ואמר "תקנה", כמעט לחצתי לבחור את היד. ואז הוא ציפצף בקולו הדק: תשלם לבעל המוסך את מלוא הסכום של הבדיקה. כל כך התעצבנתי, שהוא אפילו לא הציע לשלם חצי. הוא היה כל כך בטוח שהרכב עובר בדיקה, כל כך התנפח שהרכב פנטסטי ואין מצב שיתקלקל, אז מה עכשיו תשלם חצי? באותה מידה יכל לבקש (הבדיקה עלתה 400 שקלים), עוד 200 שקלים יותר, ואת המאתיים האלה, כביכול לקחת ממני ככסף נוסף על הרכב. לקחתי את החבר שבא איתי, נכנסנו לאוטו, ואמרתי לחברי בעל המוסך: "הנה, הוא ישלם לך על הבדיקה, אני זז, נדבר מחר הא? והלכתי. תגובות שלכם חשובות לי (וכן אני יודע ואומר מראש שיודע שנהוג להתחלק בחשבון של הבדיקות של הרכב)
-
לא אגיד מילים רעות, על הרשות המקומית (חלק מקורבי המשפחה של הגברת שלי, עובדים שם) אבל בכל זאת: כנראה שמקבלי ההחלטות, לא נתנו הוראה של "תמלאו את הבור בבטון ותלכו הביתה", פשוט שמי שעשה את זה פיזית, החליט שככה יותר נוח ומהיר. בחיפוש מסביב לבית, לא מצאו האחים את הכלים שהיו שם, מפתחות רבים, פטישים מסוגים שונים, גומיות חדשות, רפידות חדשות ברקסים ארוזים באריזה דנדשה ועוד. (חשוב לי, כפותח השירשור לציין, שהם יכלו גם להגיד לי, שהיה שם 100 קילו זהב וזה עדיין לא אומר שזה נכון) כשהם מבקשים שוב ושוב את עזרתי, אני אומר שאני לא יודע, שאין ביכולתי, לברר דברים כאלה. סיכמנו ש"עבריינים", סיכמנו שהם פורעי חוק, וגנבי מס וכ'ו וכ'ו. מה עם הכלים? מה עם כל הציוד שהיה בפנים? או שאתם מאמינים ש"כל גנב סופו תלייה" אז ממילא לא יצטרך את הכלים שלו לאחר מותו?
-
סנטיאגו מתנצל ידידי. לא הייתה כל כוונה אלייך אישית. ערכתי את תשובתי ואני שוב מתנצל אם דבריי לא היו במקום. כוונתי הייתה שהטענה עצמה, כמו שאמרת, אינני מסכים איתה מעט.
-
סנטיאגו שלא תחשוב, אני איתך ולא נגדך, אבל הטענה עצמה טיפה מטומטמת (טוב נו אולי המילה מטומטמת היא קצת קיצונית) ובכל זאת דוגמא: אם הלכתי וקניתי גבינה אצל בעל מכולת שלי, כשפתחתי אותה והיא הסריחה, אני אלך ואקח חדשה, על חשבונו. אבל אם עשיתי את אותו הדבר, כשברור לי שעל האריזה יש פג תוקף של שבוע? בעל המכולת עדיין אשם? או שהאחריות עליי? נורא קל להפיל את האשמה על אחרים, נורא קל להגיד אתה אשם ואתה אשם, אבל מה עושים כשמישהו, נהג, בא במודע ומקבל אצלהם שירות? גם אז צריך לתלות? (את מקבל השירות? את נותני השירות? את מי שלא מונע מהצדדים לתת ולקבל שירות?)
-
הופ! בגירה עצור, אני צריך/מבקש/רוצה שתסביר את העניין הזה, כדי שהחבר"ה יוכלו לראות את זה אצלהם בבית, כשאפתח אצלהם את האינטרנט בקארספורום (כי לבית שלי הם לא נכנסים) תחזור שנית על הקטע של ביי ביי לבית ולשאר הנכסים ותסביר גם למה. (כן אני יודע היטב למה, הם אלה שלא מבינים את זה, אבל מכירים אותי בתור "בעל הג'ימני" ו- "אתה לא אובייקטיבי בשבילנו")
-
אהבתי את התגובות של כולכם. צודקים כולכם בכך שפירקו להם את העסק. אין לי אישית נגדם דבר, הם חברים/מכרים וזהו. מבחינתי יכלו לפרק להם את העסק עוד מאה פעמים וזה לא היה מזיז לי. לא אני לא מטפל אצלהם (יש לג'ימני אחריות, והוא מטופל אך ורק במרכזי ומורשה). הם לא עבריינים ולא פושעים, אלא אנשים קשיי יום (נכון זו לא סיבה ותירוץ לרחם עליהם, צודקים) המצחיק הוא, שבגלל שאני מכיר מכלול ענק של אנשים (גם כאלה שלא בדיוק אהובים ע"י החוק), הם באו אליי ואמרו לי: "שופו ותנסה לעשות משהו" אמרתי בנימוס שאני מצטער על האובדן, ושאולי אולי, כדאי שיפנו לאפיקים אחרים. כשהם הלכו ושאלו שכנים, מי ראה ומה ראה, את אותו מערבל בטון, ששפך להם את קרביו לתוך העסק, פתאום כולם לקו ב"מחלת שיכחה" איומה. בעניין הביטוח והאחריות אם יגרם נזק, צודקים או לא, חוקי או לא, זו האחריות של בעל הרכב, שבחר לשים את רכבו בידיהם של חאפרים. מעניין מה הם ימציאו מחר, אולי עסק לניפוח בלונים עם הפה או שיתחילו לגבות כסף עבור האוויר שאנשים נושמים. בסך הכל אלה אנשים שמשוכנעים, שאפשר לעשות ערימות כסף ומהר. נעדכן בהמשך
-
כל כך במקום בוקי, שלא יכלו לטפל תחילה בנושאים הבוערים יותר? (ושלא פה המקום להתחיל לפרט איזה נושאים) מה החיפזון לפרק? מה קרה פתאום? מהר מהר הלכו ויצקו, חצי מערבל בטון לתוך בור ובשביל מה? לבלום עבודה של אנשים שמתפרנסים.
-
אתם פשוט גאונים. אהבתי את המחשבה החדה והישירה. בקיצור ולעניין: פעם היה שם בור, עם כל הכלים, כל הציוד הדרוש, שמנים ושאר חלקי חילוף. היום הכל מכוסה בבטון. בבדיקה שערכו האחים הסתבר שהובא מערבל, שפך את קרביו לתוך הבור, עוזר נהג המשאית שיטח את הבטון שנזל לצדדים, עלה למשאית והמשאית נעלמה. הרי חלק מהמכתב, כפי שהחברים הקריאו לי: לאחים **** שלום רב! לאחר פניות חוזרות ונשנות של מר ****, האחראי על תחום והיתרי הבנייה בעירכם, ולאחר שהתבקשתם לפרק לאלתר את המוסך המאולתר וסירבתם, אנחנו רואים לנכון לבצע איטום של הבור שנפער (שימו לב שהם לא כתבו "חפרתם" "יצרתם" וכ'ו אלא נפער) וזאת על מנת למנוע את הסכנה שבנפילה לבור הנ"ל (שום נפילה, החבר"ה כיסו את פתח הבור בעזרת חלק מבטונאדה ענקית) אנו מצפים מכם לשיתוף פעולה מלא והבנה בסכנה הטמונה במקום שכזה. הח"מ מאחל לכם חג שמח ושנה טובה. בברכה, מר ***** ואני אומר אוקי, בסדר, מגיעה להם התראה, אזהרה וכ'ו וכ'ו, אבל חסרים דברים לטפל בהם? רק הם על הראש של הרשות המקומית? ניגמרו כל הצרות ברשות המקומית שלנו? (המוכרת לכולכם) אני לא מאשים או משהו, מבחינתי שיפרקו להם את העסק עוד מאה פעמים, אני שואל לדעתכם......
-
זה כבר נושא ו- ויכוח אחר, שנים הם התווכחו, שילמו אינספור קנסות וכ'ו. פתחתי את השירשור מלכתחילה, כדי לחוד לכם את החידה. באיזה אמצעים וצורה פיזית, מנעה הרשות המקומית מהחבר"ה לתפעל את המקום? תוכלו לנחש?
-
בשכונה שלי יש שני אחים מוסכניקים חאפרים. כולם מכירים את החבר'ה האלה ובאים אליהם לטיפולים יחסית פשוטים. החבר"ה הכינו ועמלו, חפרו, ביטנו בבטון, הביאו קורות חיזוק ובקיצור, בנו "מקלט" עם פתח ענקי, כך שיוכלו לטפל בחלקם התחתון של הרכבים. יש להם את מירב הכלים, שלא היו מביישים אף מוסך שמכבד את עצמו. את כל זאת הם בנו בשטח הפרטי שלהם. (מדובר בשני אחים עם משפחות, שברשותם בית דו משפחתי וחצר פרטית ענקית מאחורי הבתים) לפני מספר ימים, טסו החבר"ה לחו"ל עם משפוחותיהם וכשחזרו, מצאו מכתב מודבק לדלת ותוכונו אומר, שה"פרוייקט" (במכתב הם קראו לזה "מפגע"), הושמד והם (האחים), לא יוכלו עוד לחזור על מעשיהם ולטפל ברכבים בשטחם הפרטי. אם כן, הם צפויים לקנסות ועונשים כבדים. ועכשיו חידה: איך בדיוק מנעה הרשות המקומית (הכוונה באיזו צורה), מהחבר"ה לשוב ולחזור על מעשיהם? רמז לחידה: שגיב פרידמן אמר פעם בהופעה שלו, שאם בור היה סגור, הוא לא היה בור. אני אישית לא האמנתי כשראיתי את זה. לא יתכן שרשות מקומית תעשה את זה, בצורה שבה זה התבצע. מה שבטוח הוא שהם לא יוכלו להוציא את הכלים שנשארו בתוך מה שהיה פעם בור
-
אהלן שוב ראש הממשלה! אולי, אני לא אומר שאת לא צודקת, כנראה שאת כן, אבל: אצלי בחברת הביטוח (ענקית, שכולנו מכירים), התקשרתי בעניין הרכב החדש, אמרתי בבקשה ביטוח, אמרה תביאי מספר אשראי, אמרתי קחי, אמרה לבריאות יש ביטוח. אפילו לא שאלה אם יש, אפילו לא שאלה אם בתוקף, לא יודע אם עניין אותה או לא, גם לא אכפת לי, כי אני אדם שאחראי לרכושו ובחיים לא תמצאי אותי, מפקשש בקטעים האלה. סגרתי את הטלפון ומאותה שנייה היה לי ביטוח.
-
סליחה רגע גברת ראש ממשלת הקארספורום אבל: אולי, רק אולי, כן יש לו ביטוח, אבל הטסט ניגמר לו? לא זה לא פוטר מעונש, לא זה לא מסיר את האחריות מהבנאדם, אבל מה שמצחיק זה, שאם למשל, נגיד היה לו טסט בתוקף, ובנוסף רשיון בתוקף, ותעודת ביטוח בתקוף, אז בפועל הוא לא היה צריך את שני האחרונים שיהיו, "עליו", כי את זה ניתן לבדוק במחשב. קרוב משפחתי עושה טסט בכל שנה לרכבו. שנייה אחרי שהוא מקבל את רשיון הרכב, הוא עושה ממנו מטוס, או מגלגל אותו ועושה נסיונות קליעה לפח.
-
נהג ב-260 קמ"ש והורשע בגלל סרטון בפייסבוק (הוקפץ לאחר הרשעתם).
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של discoTD5 בתוך רכב כללי
סליחה שנייה ידידיי הרבים. ברצוני להסיט טיפה את הדיון הענק הזה, למשהו שפתאום עלה לי בראש, אחרי ששמעתיאת השאלה שנוסבאום (הכתב), שאל את הבחור בטלפון. מראש אבקש סליחה, אם זה לא ישמע הגיוני, אבל בכל זאת אשמח לתגובתכם בעניין, במידה וזה אפשרי: הבחור טען שהמד היה מקולקל או משהו כזה, נניח ורק נניח לרגע, אחד קטנטן ופיצפון, שזה הגיוני. האם עובדתית, בשטח (בלי קשר אם הבחור צודק או טועה, משקר/דובר אמת), יכול להיות מצב שהמחט בסקאלה, תהיה "מקולקלת לצד השני"? משהו שדומה למד הדלק שנדפק בהמון מכוניות (ולא חסרות מאות דוגמאות כאלה). האם יתכן שבאותה צורה, כמו שמד הדלק עלול "לזייף", יתכן שגם פה מד המהירות נשאר על 260, גם כשהרכב עומד עם בלם היד משוך למעלה? -
העברת רכב באונייה (לא משנה מה הקרבה המשפחתית של האדם שאיתו היה הויכוח )
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של בעל ג'ימני בתוך רכב כללי
מנהלי פורום מצחיקים יש פה. אני כתבתי כותרת מסויימת, והופ הופ טרלה לה, השתנתה לה הכותרת למשהו אחר בכלל. -
אוהו!!! הנה התותחים!!! וובכן, לאחר הפעם הקודמת (והיחידה) בה הגעתי למפגש, חיכיתי וחיכיתי למפגש הבא ואפילו קראתי פה בפורום מתי ולמה ואיך אבל: לא הרגשתי טוב (החום החום משפיע) והייתי בבית, מיובש, תשוש, עם כאבי ראש איומים. נראה שממש ניהנתם במפגש בשישי. הצטרפו המון אנשים שלא ראיתי במפגש הקודם. סחתיין עליכם אנשים. נקווה שלמפגש הבא אוכל להגיע, בהנחה שתוך שבועיים ארגיש טוב יותר. (רק אני רוצה שייגמר כבר הקייץ המגעיל הזה?)
-
אמא דורשת שנחליף לה את הג'יפ - הפרטים בפנים
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של בעל ג'ימני בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כתבתם הרבה, בעיקר דברים יבשים (עובדות) בעניין אבא ואמא שלי, המצב ביניהם לא כזה שמאפשר להם לדבר אחד עם השנייה (ולא נרחיב כרגע) ציפיתי ממכם ליצרתיות, לרצינות, לחוסר ציניות מוחלט. עוד פעם גולף? שוב פעם אימפרזה? אני שוב ושוב מסביר הג'יפ חשוב לאמא, כלומר היא לא תוותר עליו כל כך בקלות. עוד מההתחלה ביקשתי, יותר פרייבט מאשר ג'יפ. לכל המתקשים שאולי לא הבינו: היא צריכה רכב פרטי, קודם כל פרטי. אבל, כשפעמיים בשנה היא תיסע בשטח, היא זקוקה לג'יפ (ככה היא רוצה אז נא לכבד את זה כמוני) חשבנו כמובן למכור, ושהיא תצטרף לאחד מבני המשפחה. אבל רצינו (רצתה, לא רצינו), לשקול אפשרות, של להישאר עם ג'יפ, אבל שעדיין יהיה נוח. לא הבנתי את הלעג והצחוק שכתבתם בזה שהיא רוצה את כל הפרטמטרים האלה ברכב. זה כאילו שאין דברים כאלה (אם יש תאמרו, לכם פניתי אליכם), ושהם לא קיימים -
אמא דורשת שנחליף לה את הג'יפ - הפרטים בפנים
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של בעל ג'ימני בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כרגיל אור אתה לא מאכזב אותי. ההערות וההארות שלך, כרגיל מעירות את תשומת ליבי. אתה אומר עדיף אולי, להישאר עם זה, כי יותר טוב מזה, על פי הקריטריונים שלך (כלומר שלי), שהצבת, אין הרבה אפשרויות. נראה, אולי רק להתרשמות, נעשה סיבוב במגרשי המכוניות, לא בשביל הקנייה, בשביל לראות על מה ולמה ואיך. אחד מהחברים צייץ לי הערב את המילה מוסו. ראיתי אותו בתמונה, זה רכב ענקי!! מנוע קצת דומה (בנפח), למיסטר סורנטו של אמא. אם יש הערות, הארות, הצעות, אשמח לשמוע. -
אמא דורשת שנחליף לה את הג'יפ - הפרטים בפנים
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של בעל ג'ימני בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תחשוב טוב טוב, אם כדאי לך המעבר הזה, כשאתה יודע מה יש לך היום בידיים אבל אתה לא יודע באיזו מיטה אתה הולך לישון מחר כרגיל אור אתה לא מאכזב אותי. ההערות וההארות שלך, כרגיל מעירות את תשומת ליבי. אתה אומר עדיף אולי, להישאר עם זה, כי יותר טוב מזה, על פי הקריטריונים שלך (כלומר שלי), שהצבת, אין הרבה אפשרויות. נראה, אולי רק להתרשמות, נעשה סיבוב במגרשי המכוניות, לא בשביל הקנייה, בשביל לראות על מה ולמה ואיך. אחד מהחברים צייץ לי הערב את המילה מוסו. ראיתי אותו בתמונה, זה רכב ענקי!! מנוע קצת דומה (בנפח), למיסטר סורנטו של אמא. אם יש הערות, הארות, הצעות, אשמח לשמוע. -
אמא דורשת שנחליף לה את הג'יפ - הפרטים בפנים
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של בעל ג'ימני בתוך ייעוץ ברכישת רכב
חח נקסימי למה מלכלך? אני כותה רכבי שטח, והם עונים לי גולפים למיניהם ועוד. ג'יפ, המילה הזו מוכרת לכם? רכב שטח? רק רכב שטח, קצת פחות ענקי מהקאיה סורנטו. תקראו היטב את ההודעה האחרונה שלי, לא זו, הקודמת. ולא משפחתית בשום אופן. רק רכב שטח. האמר זה לא רעיון מוצלח. -
אמא דורשת שנחליף לה את הג'יפ - הפרטים בפנים
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של בעל ג'ימני בתוך ייעוץ ברכישת רכב
ברור לי, בדיוק כמו לך אור, שטריוס זה לא כלי לשטח. לקחנו בחשבון את הגראנד ויטארה 4 דלתות, לקחנו בחשבון אפילו ניסאן טראנו (אלוהים כמה אני שונא את הרכב הזה). אנחנו מדברים על רכב שיימכר (הקאיה) נגיד ב- 55, 60K. יש בצד נניח עוד 20K אולי 25K נעגל קצת פינות ונסגור על 85K וזה עוד בלחץ. 85K, ארבע דלתות בלבד, לא דיזל, אוטומט בלבד, עם יכולת שטח סבירה ולא מבאסת (תנסו לא להגיד לי ניסאן טראנו) ושנתון לפחות 2006 (כי הסורנטו שלה 2003 ו"אם כבר אתה מחליף לי את הרכב אז נתקדם קצת בשנתון") מדמיינים איזשהו רכב? בא לכם בעין/בראש? -
אמא דורשת שנחליף לה את הג'יפ - הפרטים בפנים
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של בעל ג'ימני בתוך ייעוץ ברכישת רכב
היי שוב חברים! אך ורק ג'יפ וזאת משום שלכולנו במשפחה יש ג'יפ, ומדי פעם נוסעים לטיולים משותפים. אמרתי אולי באמת נקנה פרייבט טובה, אבל כשאנחנו בשטח, יש המון משתתפים (בני דודים, חברים שלהם ועוד) ואנחנו רוצים שכולם יבואו. פעם זה היה פאזה של (על אותו הרכב בדיוק) יותר ג'יפ, פחות פריבט. עכשיו הפאזה השתנתה, היא רוצה יותר פרייבט מאשר ג'יפ, אבל שעדיין, כשיהיה ג'יפ, שלא יבאס אותה בשטח. אפילו גראנד ויטארה 4 דלתות, טריוס, איזה עוד ג'יפים מלבדם מחזיקים במנוע 200 לפחות? -
אהלן חברים שלי! היום אני פונה אליכם בשמה של אמא שלי. בשנה וחצי האחרונות היא נוהגת על ג'יפ קאיה סורנטו, 2500, שנת 2003 וכלשונה: "הרכב מסורבל לי, ענק לי ובגדול אני לא צריכה טנק כזה." הצעתי שאולי נחליף לה את הג'יפ, אבל יש כמה דרישות מצד אמא (וגם מצידי, שאני משתמש בו מדי פעם) אלה הדרישות של אמא: שהרכב לא יהיה גבוהה, כי זה מקשה עלי לעלות ולרדת ממנו (הערה שלי, אמא יחסית נמוכה, וקשה לה לטפס לתוך הקאיה הענקית), שגלגל ההגה יהיה קטן יחסית (כי קשה לי בפניות, פרסות ועוד) וקל לתימרון. לא רוצה דיזל, כי גם ככה נוסעת רק בתוך העיר ולא הרבה כמו פעם (כך שרק רכב בנזין יילקח בחשבון) חובה ארבע דלתות בלבד, כדי שאוכל להעמיס ולהוריד את התינוקות (שומרת ומסיעה מדי פעם את הנכדים שלה, אז רכב 2 דלתות לא מקובל, גם לא בחינם) עכשיו נעבור לדרישות שלי: מנוע 2000 לפחות. שנתון הגיוני, מאחר והרכב הוא 2003, מחפשים להתקדם קצת בשנתון, 2007 זה המינימום, אולי 2006 במצב הגיוני. קילומטרז סבבה, לא מעבר ל-150-170 אלף קילומטר (חובה שהרכב יהיה שמור) בלוי יצחק הציעו לי 68 על הקאיה של אמא שלי, עם השנתון וכ'ו, אם היו מציעים לי להחלפה במשהו הגיוני, הייתי מסכים, אבל במה למשל בהתאם לפרמטרים שאני מציב? חשבתי אולי טריוס יתאים לה. שטח פעם בשנה, 4 דלתות, דומה טיפה לג'ימני שלי. אולי גראנד ויטרה משנתון הגיוני. השגות בעניין? רעיונות? אודה לכל עזרה.
-
העברת רכב באונייה (לא משנה מה הקרבה המשפחתית של האדם שאיתו היה הויכוח )
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של בעל ג'ימני בתוך רכב כללי
לפני 20 שנה? אני מניח שעברו כמה ליטרים של מים בנהר (או בים), מאז, לא? -
אייל מה המצב? אני מקווה בכל ליבי ידידי, שיום אחד תלווה נכה כזה, שמחפש וצריך חנייה. אתה תדבר אחרת ותבין את הדברים אחרת. חניון ענק (גם אם חניון שיש בו חנייה לשלושה רכבים בלבד), ודווקא שם לחנות? כי מה? כי זה קרוב? עד כדי כך השוטרים מטומטמים ועצלנים? כל כך מסובך לצעוד עשרה צעדים יותר? אם כבר החנו בחניית הנכים, למה לא החנו למשל על המדרכה? ממש בפתח של הנות מולה הם עמדו אגיד לך למה לא, כי שם, על המדרכה, יש אנשים, כי שם, הם לא ידרסו אותם חלילה. אבל לעמוד בחניית הנכים זה מותר, זה אפשרי, עם זה אין בעייה נכון? מלכתחילה לא עומדים, נועלים את הניידת כמו כל אזרח אחר, יושבים (בהפסקת החצי שעה שמגיעה להם, על כל 4 שעות) ומבחינתי הולעים לנערת ליווי או לגנוב תפוזים מהעצים, לא בעייה שלי. לחנות בחניית נכים? ממש חוצפה
