Jump to content

בעל ג'ימני

  • הודעות

    532
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בעל ג'ימני

  1. אהבתי מאוד, מלך אמיתי. לא בגלל מה שעשה, בגלל האומץ עצמו על המעשה. זו אשכרה אלימות מה שעושה, אין מילה אחרת, ובכל זאת, סחתיין על האומץ. עם כל כך הרבה אומץ, נראה אותו מפגין, עם עוד כמה עשרות מפגינים, עם שלטים וכרזות ומגפונים, מול משרדי הממשלה או הרשות המקוןמית, של מי שהציבו את אותם מצלמות מהירות. "כשאתה רוצה לעשות רעש גדול, פשוט תצעק" (אלמוני)
  2. שיבורך בורא עולם הגדול על הקשרים והקומבינות. מצב כזה, לא נוגע ברכב, מבטל את כל התוכניות שלי לאותו יום וקורא לחבריי השוטרים. מז"פ מהיר, לקיחת טביעות אצבעות (ברור לי שיתכן ולא נגעו באצבעות הידיים ברכב) ושאר דברים נוספים. מגיש תלונה נגד כל הדיירים בסביבה, כולל כולם, ללא יוצא מהכלל. שתבוא המשטרה ותחקור, לשם כך היא קיימת. למה אני מגיב כך? כי בעצמי פתחתי שירשור, על הצבת מחסום שאני עומד להניח בחנייה הפרטית שלי, וגם את התרחיש המדובר בשירשור הנ"ל, לקחתי בחשבון. אני לא בריון, ואינני אדם של כוח ואלימות. לא מגיבים באלימות על אלימות, אלא בערמומיות, מחשבה חדה, ברורה וצלולה. קרה ליד הבית? מה האיש עושה? אולי עצמאי בתחום מסויים?, אולי אחותו או חברתו/אמא שלו הם כאלה? שיעמיס פרטים על המשטרה, שיגלול כל מה שעשה בזמן האחרון, עם מי נפגש ואיפה. שיתקשר שוב ושוב למשטרה (המשטרה חייבת לו, ככה זה משטרה), יציק להם בתלונות על איומים על חייו (זהו איום לכל דבר). נקווה לטוב.
  3. חוסם את הרכב החונה החצוף, "והחניה סגורה ומסוגרת, אין יוצא ואין בא" אלימות זה קל ידיד הצהוב, אבל אינני מעוניין בכך. עברנו כבר את השלב ההוא של הילדות, להיות משוכנע שכולם חייבים לי, שכולם פה בעולם הזה לרשותי ולרגליי. ישנם שכנים, שגדלו, בדיוק כמוני, באותה הצורה, אבל הושרש להם במוח שבאלימות וכוח הכל אפשרי. איישם בהחלט את עניין המוצרים שמציעים לי מתקיני השערים השונים, שערון קטן וחמוד, כזה שמתרומם לגובה הפגוש, וננעל בעזרת מנעול או פטנט, את זה עוד נבדוק.
  4. מצויין. אז אם אני רוצה לשים ג'אנטים מגנזיום, במידה המדוברת, כל מה שאני צריך הוא לוודא שהג'אנט הינו 5.5 אינץ וההיקף הינו 15? צודק? טועה? יש משהו שפספסתי?
  5. אוהד תודה ידידי. מאחר ולא הבנתי ולא מבין כלום בדברים האלה, פניתי לחברת עפר שערים, בטלפון והתפלאתי ממגוון האפשרויות שיש בפניי. שערים מדהימים, המתאימים בדיוק לצרכיי, נמצאים באתר שלהם. השארתי אצל הפקידה את הפרטים שלי, עכשיו נמתין. אהבתי במיוחד את השערים הקטנטנים האלה, שמתרוממים לגובה פגוש, רק מה שלא הבנתי זה, מה ימנע מהעבריין התורן להרים ולגנוב לי את כל הפטנט עצמו. נחכה שיחזור אליי הנציג שלהם ונראה מה בפיו. שוב, המון תודה לכולם על היחס, הרעיונות וההצעות הנפלאות. יתכן ובימים הקרובים, אמצא את הפיתרון, ללא אלימות, ללא צעקות, ללא התנקמויות ברכבים וכ'ו.
  6. הרגע ציצלתי. לאחר שהעבירו אותי ממשרד למשרד למשרד, הגעי למישהי ובפיה כזה משפט: מכרנו בעבר, כבר לא מוכרים, כבר לא מתעסקים, תפנה למשה/ערן/שמעון שערים חשמליים"
  7. עניין נוסף, לא שגיליתי לאחרונה תמיד ידעתי על זה: הקבלן/הדיירים (לא כל כך מעניין אותי מי), הצמידו מול קירות החנייה מספרים על לוחיות מתכת. מי הרשה להם ובאיזו זכות הם עושים כך? הקבלן? אם כן, למה אצלי בחנייה התת קרקעית זה לא נעשה? בינתיים עד שאשלים את מלאכת הכנת שרשרת הברזל, אני ארסס בצורה יפה ומכובדת שלט "חנייה שייכת לרכב מספר 00-000-00 (כמובן שאכתוב את מספר הרכב שלי) עוד שיטה לקביעת עובדה, שהחנייה שלי.
  8. את המידה של הצמיגים לא, את הצמיג עצמו, עם הזמן (ונניח לצורך הדוגמא עם התאריך שיפוג), ברור שאחליף. בגלל שאני עצמאי לחלוטין, אך מה לעשות, ישנם דברים שאין לי בהם מושג, אשמח לפירוט כיצד ואיך אני בודק את הדברים הנ"ל? מרווח ברגים? ניתן למדוד למשל עם סרגל לא? נראה לי לא מסובך במיוחד. רוחב הג'אנט? אם מידת הצמיגים שלי היא 205/70/15, אז רוחב הג'אנט הינו 70 לא? תקנו אותי והעמידו אותי על טעויות. אשמח לכל עזרה ותשובה.
  9. קפיץ קפוץ...... (מנהלים לא לנעול ולא לכעוס, אני זקוק לעזרה ותשובה, אנא התחשבותכם)
  10. "חנו לי בחניה אז חניתי אצלך..." סוף סוף יש מי שמבין אותי. תודה לך אייל ידידי. זה בדיוק, אבל בדיוק מה שהשכנה אמרה לי אמש, כשנתפסה על חם, יוצאת מהחנייה שלי, כנראה לאיזה מפגש עם המאהב שלה או משהו. היא התחילה לחפור לי על זה שאמא שלי (שגרה בסמוך), תופסת לה את החנייה ו"אני יודעת שאתם משפחה אז החניתי פה כי היא תפסה לי את החנייה" היא הפכה את זה לבעייה שלי, ואני איננו מוכן להתנהל מו אמא שלי (כי היא בכלל לא קשורה לעניין) הכי מרגיז אותי שהם מאלצים אותי להתנהג כמוהם, ואת זה קשה לי לעשות. אני לא בריון ולא אתנהג כאחד כזה, אולי נפנה למישור כזה ואז הבעיות יפתרו? האם שוב ושוב, מוכיחים בני האדם, שרק את שפת הכוח הם מבינים? ולגבי שאלתך המקורית אייל, כבר עשיתי את זה לשוטר, שבא לבקר חבר שלו בבניין שלי. החנה לי את הניידת שחו, בחנייתי הפרטית אבל זה היה קל, פשוט צילצלתי למשטה, בעודי עומד ליד הניידת, מסרתי פרטים שלה (מספרה המוטבע על הגג, מספר הרישוי האדום שלה) ואחרי אולי דקה, בא קצין צעיר ומבוהל ואמר לי: "לא היית צריך לפנות למוקד, היית פשוט מבקש ממני להזיז את הרכב, אני מתנצל." זה שוטר, זה בנאדם, יודע שטעה, יודע ששגה, ובמקום להתנער או לספר לי סיפורים על "ארוע שאני מטפל בו", פשוט עשה כבוד וזז.
  11. אם מישהו חסם אותי? זה קצת תלוי: אם החניתי (בתמימות, כי מה לעשות שאני לא כזה שיתפוס בכוונה לאחרים את מקום החנייה שלהם בכוונה) ואני כבר עומד והוא חסם אותי, אני אחכה ליד הרכב שלי עד שהבחור יגיע. נניח ומיהרתי? אשאיר פתק על החלון של הבחור ואלך למשטרה (שברור שלא תעשה כלום אבל זו בריונות לשמה, אז שהיא תטפל ולא אני). אייל ידידי, האמן לי שאינני רוצה דבר, מאף אחד, באמת שלא, אני רק רוצה את מה שמגיע לי על פי החוק. יש לי מסמכים שמוכיחים שהחנייה שלי, קניתי אותה וקיבלתי סימון על פי החוק. הכל כשר והכל ישר. למה שמישהו יחנה לי בחנייה? הטענה של "ראיתי שפנוי אז החניתי" לא מעניין לי את החריץ של הישבן. כשהשכן הנחמד שלי (לא השותף לחנייה, אחד אחר, דתי ואדם עם נשמה טובה) בנהה סוכה בחג הסוכות במתחם החנייה שלו, הוא הזמין את כולם לקידוש של סוכות והמון אנשים עשו לו כבוד ובאו. אז מה הקטע בחנייה האפילה שלי? ומילא, היא הייתה אטרקציה, הייתה קרובה, הייתה בלי מדרגות שצריך לעלות (25 כאלה), אז מה הקטע?
  12. חברים בוקר טוב! תודה לכולם על ההתייחסות. בקרוב מאוד (עניין של שעות) אני אצא לרכוש את כל מה שצריך ולהתחיל בביצוע העבודה. יחתכו לי את השרשרת? אגיש תלונה. יחנו לי בחנייה בכל זאת? יבוא הודיני עם חולץ ונטילים ו.... שכנים יצטרכו לבלות המון זמן בהחלפת צמיגים. אני לא רוצה כלום, בחיי שלא, רק את מה שמגיע לי. וזה אילו לא פרס או מתנה, שילמתי על זה (כמו כולם) כי ככה הקבלן החליט וקיבלתי חנייה כחוק. אז מה עכשיו? לוותר? זבביר שאוותר. יש לי המון, ערימות, ממש טונות שלימות של סבלנות. עידכונים בקרוב.
  13. יש לי עוד רעיון בשבילך: אתה נהג חדש נכון? (אם טעיתי מתנצל) לך ותוציא רשיון לרכיבה על קטנוע. בסכום משעשע אתה מארגן לך קטנוע פלוס טיפה ציוד ומתנייד איתו בינתיים. תעבוד קת במשולחים (לא חובה של מזון, תוכל גם לעבוד בדואר שליחים) השונים עד שתשיג מספיק כסף. אז תמכור הקטנוע ותחזור לרכבים. אתה צעיר, ו"מת" לבלוע את כל העולם בבת אחת. לאט לאט ידידי, הכל יהיה בסדר. זה עומד להישמי מטופש אבל זה אמיתי לחלוטין: תן לזמן זמן, והכל יהיה בסדר.
  14. חח דגי אתה חמוד!! מה הקשר למחיר? סתם להרתעה או מה?
  15. אנשים הצילו אני בוער אש מכעס!! שוב תופסים לי את החנייה, כבר יש בידיי כל הכלים, כבר סיכמתי עם השכן על חצי חצי בהוצאות, אבל ברגעים אלה תופסים לי את החנייה. לאחר כמה ימים שבהם תליתי שלטים בנוסח "פעם הבאה שתחנה פה אני אגרור לך את הרכב" על הרכבים שהחנו, לאחר שביקשתי והפצרתי, זה באמת עזר ואנשים הפסיקו לחנות שם. אבל התופעה שוב חוזרת. אני עוד שנייה יורד לחנייה ומשחרר לו את האוויר עם חולץ ונטילים. אני לא עבריין ולא מתחשק לי אלימות, יש פיתרון אחר וזמני בינתיים עד שאשלים את הצבת המחסום?
  16. בכמה רכבים ישנים הודבקו מדבקות של "חבר אתה חסר" ו"שלום, חבר" בעלי הרכב החליטו להסיר בצורה הבאה: גרניק מקומי, מרחק של כשני סנטימטרים מהמשטח (גם חלון וגם פגוש פלסטיק וגם פגוש מתכת ברכבים ישנים) והתזה של כמה שניות. הכל נשטף במים. לא רוחץ את הרכב בגרניק? פן של האישה/הבת יעשה את העבודה.
  17. היי לכולם! מידת הצמיגים שהג'ימני שלי נועל היא 205/70/15. יש לצמיגים חמישה ברגי סגירה. אם אני קונה/מקבל/משיג ג'אנט מגנזיום, במידה 15, עם חמישה ברגי סגירה, זה יתאים לג'ימני שלי? צריך לדעת משהו מעבר לזה? או שכל "15" יתאים לי? אני לא אשנה את הצמיג בינתיים, אותו הצמיג בדיוק, באותה המידה, השאלה שלי היא רק בעניין הג'אנט עצמו. "15" הוא "15" בכל מצב ולא משנה מה המידה של הצמיג עצמו? או שדווקא כן? אשמח לעצת מומחים. שבוע נפלא
  18. אהלן גולף! הייתי במקום שלך בדיוק. מה עשיתי? קניתי רכב, לבד, שהיה על הכביש 10 שנים לפני שקיבלתי רשיון. מצאתי אחד במצב נורמלי, השקעתי בו עוד בערך שK מבחינה מכנית וקוסמטית פנימית. ויצא לי אוטו בובה. פז'ו לעולם 205 שמו. היה באילת יותר פעמים מאשר שרי אריסון אצל הגרוש שלה. היה בצפון (אני מהדרום בכלל), יותר פעמים מאשר בתוך העיר. קרעתי, (קרעתי=ניהנתי ושמרתי עליו) את הרכב ואשכרה בכיתי כשמכרתי אותו. יש ערימות של רכבים כאלה, תתחיל בקטן ופשוט ועם הזמן תתרחב ו"תעלה כיתה" בהתאם ליכולות שלך. פיאט אונו,פונטו,יונדאי גטס ואפילו סובארו זו התחלה נפלאה. אל תשכח שיש לך מגבלה של כסף ואיתה אתה צריך להסתדר. עם הזמן, כשתחסוך לך מעט כסף, תמכור ותתקדם.
  19. חח יאיר בבקשה גיד לי שאתה צוחק. זה גדול (מלא מלא סימני קריאה) בטוח שזו הייתה חר* של תחרות.
  20. בעבר (דווקא לא מזמן, ארבעת אלפים קילומטרים), הוחלפו רפידות בלמים "כי קרעת את אמאמאמא שלהם" ועל זה לא גבו ממני תשלום. זה נעשה בטיפול 15,000. אני לא יודע אם זה כי אני, אולי, מתנהג בחוסר רגישות לבלמים, או שיש מאה סיבות אחרות. נבדקה (ונשללה) אפשרות של נוזל בלמים חסר/לא תקין.
  21. ראשית שבוע נפלא לכולנו. בלם היד בסוזוקי ג'ימני 2009 שלי (שבאחריות כמובן) כמעט מוריד את הראי הפנימי (הגזמתי בכוונה). לא אני לא מושך חזק, מושך עד לסף שניתן. ברצוני לסדר את זה. כזו "שטות", נחשבת במסגרת האחריות? האם ניתן "למתוח את הכבל" ברכב, או מה בעצם עושים במוסך, כדי שלא אצטרך להרים את הבלם גבוהה כל כך? עניין נוסף הוא הבלמים, אני לוחץ על הברקס, הרכב עוצר ומגיב, אבל משהו נראה לי מוזר, כאילו שהכבל ברקס משוחרר/רפוי/לא תקין. לפני הפנייה למוסך, אשמח לעצתכם ולעזרת המומחים שפה.
  22. ואלה אהבתי. קראתי ופשוט אהבתי. בלי שמות ובלי מיקומים וכ'ו, אבל "ייצור עצמי" של הדבר הזה, הוא עדיין לא 290 שקלים, כמו בכל מיני מקומות (שלא נזכיר את שמם וזכותם לדרוש גם 800 שקלים לכזה דבר). אנסה השבת הזו בים, אם יצליח ואהנה מהתוצאות, אביא תמונות, הדגמה והסברים. תודה רבה רבה. נ.ב- בשיחה עם חבר בעל פנצ'ריה הוא אמר לי את המשפט הבא: 10 שקלים לארבעה פקקי ברזל, ובגלל שאתה אתה (כאילו מי אני בכלל?), אני אעשה לך את מה שאתה רוצה לבצע. תמונות בקרוב.........
  23. רעיון נפלא, אהבתי מאוד. בגלל הפשטות, בגלל החוכמה שבו, ככה לא צריך להזיע ולחכות ולהתרגז ולשבור אצבעות וכ'ו. שאלה: בפקקים מברזל, אותם אלה שנמכרים באיביי ושאפשר להשיג גם פה בארץ במחירים משעשעים, ניתן להבריג ברגונים קטנטנים כאלה? אני לא אשאיר אותם קבועים ברכב, כי הם ייגנבו, אני פשוט אחליף ביניהם כפי שהוצע לי.
  24. העם דורש תמונות. כתיבה נפלאה, כל הכבוד.
  25. אם אעשה כך, שלוש שניות לאחר שאנעל את הרכב שלי ואעלה הביתה להתקלח, פוף, ייעלמו להם הפקקים. כבר רצו פה שירשורים כאלה ואחרים, על חברים יחפים, שרצו למטה ורדפו אחרי כל מיני ילדים כאלה ואחרים. מתאים? נראה לכם הגיוני? אגב, מישהו שמתעסק עם שטח (קצין בצה"ל) העלה בפני רעיון מעניין: אם לא תרצה לאבד את אותם ונטילים, כשאתה עובד עם חולץ פקקים, פשוט תניח בד גדול או משטח מסויים כבסיס, ממש מתחת לידיים שלך כשאתה משחרר אוויר עם חולץ הונטילים. כך שאם הוא יעוף, הוא מקסימום יפול למשטח שהנחת, ובינתיים תניח אצבע על המיקום שממנו יוצא האוויר, עד שתחבר מחדש את הונטיל. רעיון לא?
×
×
  • תוכן חדש...