Jump to content

בעל ג'ימני

  • הודעות

    532
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בעל ג'ימני

  1. נו ברור לא? הא יא גברת ראש ממשלת קארספורום. לגביי מחירים, עלויות, כמה איך ואיפה, זה כבר ברשות המקומית שלך. יש מה שנקרא "הועדה המקומית לתכנון ולבנייה", שמאשרת דברים כאלה ואחרים. היא ורק היא קובעת עליויות. כל רשות והעלויות שלה.
  2. מעניין שאף אחד ממכם לא כתב, את הדבר היחיד והבטוח, שכולנו מקבלים אחרי כל תדלוק: חור מוגדל יותר בכיס! ! ! ועכשיו ברצינות: אצלינו בדרום הרחוק, אנחנו מסתפקים כמו שרבים אחרים כתבו, בדלק נקי ורמתדלק נורמלית. מקבלים? עיתון בתדלוק מעל 200 שקלים, הבעייה היא שיש רק 60 יחידות, ולא בז*ן שלי לרוץ לתדלק מהר מהר, בשביל חתיכת עיתון שממילא אקנה. אייס קפה? לא טעים, לא מעניין, לא אטרקציה. מים? אחרי שראיתי מאיפה מביאים את המים הנ"ל, ואיך מתייחסים אליהם (שמש, אבק, חולות, נופלים על הכביש 60 פעמים ביום) כבר מעדיף מי ביוב.
  3. לא רק שהשמועה אומרת, היא גם נכונה. גם על פיאט אונו וגם על פורט פיאסטה שנת 80 פלוס. כשהייתי ילד קטן, אהבתי לנסות ולבדוק, איזה מפתח פותח מה, וזה פעל.
  4. לא שזה משנה, כי אפשר להזמין בכל צבע שרוצים אבל: המשאית מדהימה, הצבע קקה. מה עם הבפנוכו שלה? יש תמונות?
  5. צחקתי וצחקתי וצחקתי ועוד צחקתי. הקטע מוכר אבל מעלף מצחוק בכל פעם מחדש.
  6. יצא, או לא יצא? (וסליחה על ההקפצה חברים, הסקרנות אוכלת אותי)
  7. מה הכוונה ב"על גופתי? נחלק לרגע את החניות (ואם אני טועה תקן אותי). אתה מצד ימין (או משמאל)ף והוא במקביל אלייך. אתה רוצה לתחום את החנייה (שהבנתי שרק מסומנת אבל לא מופרדת). ז כ ו ת ך ! לא היה קצת בעיות עם השכנים על החנייה, קצת צעקות, הרבה הסברים והמון סבלנות (ועוד כמה דברים שלא המקום ציין אותם פה). ואין יותר הפרעה לחנייה שלי. אם ברשותך למשל בית קרקע, והגדר שלך תוחמת עם השכן, שבדיוק גם לו יש חצר כמו שלך, זכותך להקים סביב הגדר שלך עצים בגובה שתרצה. מדובר ברכוש הפרטי שלך. השכן מאיים? מפעיל כוח? פנה למשטרה
  8. לפותח השירשור אהלן! שים לב היטב וקרא כל מילה: אין אדם רגיש יותר ממני בכל העולם כולו, בשנייה אתה מעליב אותי, ולא משנה מה תאמר לי. השנים חלפו והזמן עבר ובשעתו הייתי צריך ללמוד שיעורי נהיגה. התקשרתי למורה, חברו של אבי וביקשתי ללמוד אצלו. סיימתי ללמוד אצלו והייתי על סף טסט. בוקר אחד הוא ביקש ממני טובה, שתלמידה פחדנית שלו, תראה שיעור איתי, איך הוא מתנהל. כמובן שהסכמתי. בשיעור, הוא הרים עליי את הקול (לא בצרחות כן?) אמרנו שתעשה ככה ולא ככה נכון? ביקשתי שתעשה ככה וככה נכון? וכמובן שאני כבר רגיל אליו, מבין שזה הכל לטובתי ושהכל בסדר, שתקתי. כשהילדה שהייתה ברכב, התחלפה איתי, היא רק התיישבה ברכב, שמה חגורת בטיחות ופוף.....נרטבה לא כל החולצה והיא לא הפסיקה לבכות. כשהמורה שלי שאל אותה מה קרה, היא ענתה: אני לא אוהבת ולא יכולה ולא מסוגלת כשכועסים עליי. מורה הנהיגה שלי אמר לה דברים, שאמר לי ביום הראשון שהתיישבתי לידו בשיעור הראשון: אל תעלבי ואל תהיי רגישה מדי, הכל לטובתך ולטובתך בלבד, כי הכביש הוא סכנה, מאוד מסוכן ומאוד מסובך. הנהגים בכבישים פראיים, לא מתחשבים ואני בסך הכל רוצה להכין אותך כנדרש, לגן החיות הזה שבכביש. הזמן חלף ואני בינתיים עשיתי את הרשיון שלי. שמרתי על קשרי ידידות (עד היום אגב) עם מורה הנהיגה שלי ושאלתי אותו מה עם התלמידה ההיא. הוא ענה: עברה טסט ראשון ופתחה איתי בקבוק שמניה כשהודעתי לה שעברה טסט ראשון. לפתוח השירשור, אם אחרי כל הסיפור הזה לא הבנת את הפואנטה ואת המסר, ועדיין אתה חושב שהמורה שלך מחורפן וחולה נפש, פשוט תחליף מורה. ללמד אותו את שיטת העבודה שלו אתה לא תעשה. כמוך יש לו עשרה ביום, 300 בחודש. אתה תלמד אותו איך לעבוד?
  9. כולכם כתבתם נכון ויפה ואני שואל: אם ישנו חוק (באמת ישנו חוק כזה), של שהות של 40 שניות לכל היותר, בנתיב השמאלי, אז למה שהשוטרים לא יקרעו נהגים כאלה? חלקכם יבוא ויגיד לי: היי ג'ימני השתגעת? איזה שוטק יאכוף חוק כזה? מי בכלל מעניין אותו? אענה: היום זה לא מעניין אותו ומחר, זה שעבר באדום לא יעניין אותו. כבר אמרו חז"ל בעבר: "הפשרה של היום היא הנורמה של מחר" עד מתי יסעו בצד שמאל ללא מטרה עד מתי?
  10. או, עכשיו כתבת משהו לעניין, שמצא חן בעיני במיוחד. כך, בצורה הזו, נחסום את כולם. אין חזרה לנתיב הימני כשאתה בשמאלי, תלמד לאותת, תלמד לנסוע צד ימין. אהבתי, יפה, כל הכבוד.
  11. חח ועוד קצת חחח. הרסת אותי. עד היום הייתי בטוח, שרק אני הבחנתי בעניין הזה, של החוסר האיתות שמאלה וה "אנא ממך תן לי להיכנס" ימינה.
  12. חברים, הפשוט והקל זה, להמשיך בנתיב הימני ולהגיד: על ה*ין שלי ושהיא תתפוצץ, בנתיב השמאלי שלה. הכל טוב ויפה, בשעה 3 לפנות בוקר, בכביש ריק. אבל כשהכביש מלא? כשלפעמים אין ברירה, ומדובר בעניין של בטיחות? כשלמשל יש צמיג קרוע/קופסא/קרש זרוקים בכביש? מורה הנהיגה שלי אמר לי משפט חכם, לפני שנים, שלעולם לא אשכח: בכביש תמיד תהיה חכם, אל תהיה צודק. אני מניח שמי שהמציא את העקיפה משמאל, מי שהמציא את הנתיב השמאלי כעקיפה, המציא אותו רק כנתיב עקיפה ולא כנתיב נסיעה לכל דבר.
  13. אז מה אתה מציע? למכור את הרכב ולעבור לאוטובוסים ומוניות? או אולי קורקינטים?
  14. הרגע חזרתי מארוע משפחתי מחוץ לעיר והחלטתי לכתוב לכם פה. אני בנתיב הימני, הכל בסבבה, הדלקתי לי מוזיקה כשיצאתי לדרך ונהגתי באמת למופת. אבל אבל, אני רק רוצה לעקוף, רק רוצה את מה שמגיע לי, מבחינת החוק (צד שמאלי נקי מרכבים) אמרתי אני לא אתרגז ואסע בנתיב הימני ושהוא ישתגע עם עצמו בשמאלי. המשכתי בנסיעה ושוב, אותו סיפור עם נהג אחר, פשוט משייט להנאתו בשמאלי. נוסע עוד 10 דקות, וכאילו שהבחור מלמעלה מסתכל עליי ואומר: אני אעשה לו קטע, אשלח לו עוד אחד לעצבן אותו. הפעם נהגת, פשוט נוסעת בנתיב השמאלי. צפצפתי לה (לא מהבהב לאף אחד בלילות, שונא כשעושים לי את זה) והיא לא הבינה, אז צפצפתי שוב, וכנראה היה לה חם ונעים שם בנתיב השמאלי, אז ליטפתי את האורות הגבהים, ממש ליטופון עם האצבע והיא קלטה וזזה הצידה. כשהגענו לרמזור ונא נעמדה לידי, היא מצפצפת לי "תפתח את החלון" וכשפתחתי, היא פשוט צרחה עליי: "מה קרה? למה אתה מהבהב? אין לך מספיק כביש?" גלשתי עם הרכב קדימה (הטריק המוכר של התחלפות הרמזור, בגלל המשקל) וכשהרמזור התחלף לירוק, פשוט נסעתי משם. הפעם לא כעסתי, לא הייתה בי טיפת כעס. גם לא ייחסתי לה יותר מדי חשיבות. מה שכן, אם היה אור יום והייתה נוחתת עליי מוזת ה"מורה", הייתי מחנך, אותה לתפארת מדינת ישראל ומעביר לה שיעור בצדדים שבהם היא רשאית לנהוג. והנה השאלות שלשמן פתחתי את השירשור: לצעוק? לא יעזור, היא עשויה רק לעשות דווקא. להתעצבן? מה זה יתן לי? ככה היא תלמד? אולי להמשיך לנסוע בנתיב הימני ומבחינתי שהיא תמשיך לנהוג בשמאלי שעות? כל כך נמאס לי מהנהג(ת) הישראלי הממוצע, שאדיוט מספיק כדי לא להתחשב באחרים. שעסוק מספיק כדי להבהיר לאחרים, שהדבר האחרון שמעניין אותו, זה מה שנעשה בכביש. קטע אמיתי חברים: בעבר כעסתי, ממש עצבים. ראיתי שלא פועל, ניסיתי אפילו לצחוק, אבל זה היה כל כך עצוב שלא יכולתי לצחוק מהמצבים האלה. אפילו לבכות ניסיתי, אבל הפסקתי לבכות כשסיימתי עם הצבא, כשחבריי נהרגו לידי. מה שנשאר לי זה להיות אפאתי, אולי קפוא רגשות, כי אחרת איך אנהג בשלום, עם הנהג הישראלי הממוצע?
  15. נאמר שב""חוץ" זה כן יכול לעבוד. נניח בחניונים, או ברחובות שבהם יש כביש רחב. המכונה עצמה נראית לי דיי פרמיטיבית ומגושמת, כשהיא מניפה ככה בכוח את הפחים לגובה.
  16. הכי מצחיק שאת המשאיות גרר האלה שיש בתל אביב, אימצו בסבבה. אבל משאיות "אלימות" כאלה לא הביאו. לא נמאס קצת מהמשאיות העקומות והישנות האלה, שבאות עם פח ריק, מניחות בצד, וממעמיסות את הפח המלא? ויש את המשאיות של הפינוי מהבתים, שזה בכלל טימטום (לדעתי לפחות). שלושה אנשים על משאית אחת? מה? בכוח לייצר מקומות עבודה טפשיים?
  17. להבא (במילואים למשל) פעל כך: פרק פלוס מהמצבר, ולך למילואים. היה וקרה, שנגיד והרכב לא מניע (לאחר חיבור הפלוס בחזרה), בקש משכן/קח הרכב של אישתך, וחבר כבלים, אל תיגע, אל תניע רק פתח סוויץ, כשהרכב ש"נותן" מונע, והרכב ש"נמקבל" פתוח רק בסוויץ. חכה כחמש עד 10 דקות ותניע.. לאותו רגע זה יעבוד, ותוכל להגיע לחשמלאי שיימצא בקירבת מקום.
  18. בעל ג'ימני

    הוצאת רישיון C1

    אסקיוז מי???? מה זה??? "עושה מול המחשב"? בוא תלמד אותי (לא צוחק, רציני כמו מוות), איך עושים תיאוריה (כל כך הרבה זמן לא עשיתי תיאוריה), מול מחשב. באמת זה כך? כל כך קל? לא חשוב איזה שאלות נשאלות שם, שאלתי אך ורק על המבחן עצמו.
  19. גם אני שמעתי פעם על סיפור כזה של "שהייה מרובה על הכביש עצמו". להלן השיחה שנערכה אז בזמנו, בין גיסי, ובין נציג של כביש 6 בטלפון: שומע אח יקר? אני וחברי הטוב נסענו בשתי מכוניות, על כביש 6 כשהוא אחרי בכמה מאות מטרים. לפתע חברי מתקשר אליי וצועק לי בטלפון שיש לו פנצ'ר ושאעצור בצד. עצרתי בצד וביקשתי מחברי שינסה להגיע עד אליי כי אני לא יכול לחזור ברברס. החלפנו הגלגל והמשכנו לנסוע. עברו הימים וקיבלנו, בנפרד, שתי חשבוניות, האחת היא חיוב על הנסיעה בכביש, והשנייה היא "קנס" על "שהייה מרובה מדי בנקודה מסויימת על הכביש שלנו" נציג שירות הלקוחות צחק והסביר: מדובר במחשב. זה לא אנחנו. יש לנו מחשב שמנהל את הכביש ואנחנו אחראים רק לתקן את הטעויות שלו. גיסי שאל: אז מה המחשב רוצה מחיי? אני לא אשם שלקח קצת זמן להחליף. החבוב ענה: כן אבל אנשי המחשבים שלנו תיכנתו את המחשב ש"יתזמן" את זמן השהייה על הכביש עד לגבול מסויים. המצלמות הן אלה שקולטות אותך ומעבירות את הכל למחשב. גיסי קצת כעס, קצת אמר: אני רוצה את המנהל ואחרי שהנציג "אני הולך לבדוק וחוזר אלייך" הוא חזר עם תשובה: שמע זוכית מהקנס, אני אמחק אותו מהמחשב. גיסי שאל: והתשלום על הכביש? והחבוב ענה: רוצה לשלם לי כרגע או שנשלח לך את החשבון המתוקן? וגיסי אמר: גם וגם. אשלם לך כרגע ואתה תשלח לי הודעת זיכוי? החבוב אמר אוקי וזה הסוף מסקנה? תרדפו אתם אחריהם, גם אם תיראו בעיניהם טמבאלים ולא מבינים כלום. או אידיוטים שלא יודעים שהכל הולך היום לפי המחשב. אח"כ הם באים ומבלבלים לנו הלקוחות את המוח בתואנה של "בגדול זו בעייה שלכם"
  20. אח אח כמה אני אוהב להיות ה"עבד" שלכם. שימו לב חברים! היה לי רכב (הקודם), בינתיים מכרתי אותו. שעה אחרי המכירה נזכרתי, שעשיתי מנוי (חיוב דרך האשראי) בכביש 6 ולא ביטלתי אותו. התקשרתי לגברת בכביש 6 והסברתי את המצב. אמרה יופי יופי תתחדש על הרכב החדש. שאלתי: היי גברת, יש חיובים על הרכב שהיה לי עד כה? אמרה כן אבל זה באשראי אז הכל טוף. אמרתי: היי גברת, בואי נעשה את השינוי וההחלפה, של מספר הרישוי ונשאיר את המנוי? אמרה לי טוב ילד, נעשה כמו שרצית. טיפה תקתוקי מחשב, קצת שאלות על הרכב החדש והופ, יש שינוי. איך אומרים החברים? אפעס? היא פתאום אומרת לי (בדיוק כמו שכתבתם פה) למה עשית מנוי אם אתה עובר פעם בשבוע עד שבועיים בכביש שלנו? שאלתי: למה לא? הכי פשוט לא? ככה לא שוכח לשלם וממילא רק המחשב אומר לך במה לחייב את הרכב שלי, אמרה יופי יופי. אמרתי לה בעצמי: אפעס, מה היה קורה, אם למשל, לא הייתי מדווח לך על החלפת הרכב? אמרה לי: אין לנו שום דרך לדעת שהוחלפו הבעלים, רק המחשב ואחרי שהזינו אותו, אומר לנו על מה למה ואת מי לחייב. צעקתי קצת (התחברנו אז הרשיתי לעצמי) שזה דבילי, טיפשי ולא פייר, אז היא אמרה: ככה זה אצלינו, ואם למשל היו גונבים לך את הרכב, היית מדווח למשטרה והמשטרה לנו, היית מזוכה על אותו קטע שהגנב עשה לך) בקיצור יקיריי, האחריות היא עליכם בלבד. ראש ממשלת הקארספורום כתבה שהיא זו שמיוזמתה עשתה, ורדפה, התריעה והעירה, וכך צריך לעשות. לכם בתור "לקוחות" של הכביש, שמורה הזכות לא לעלות על הכביש הזה, או לחילופין: מרגיז אותכם? בואו נפעל יחד. תכתבו מכתבים, כמו שאני כתבתי אז, על פינוי הרכב של חבר שלי מהכביש, בדיוק חצי שעה אחרי שהלכנו ברגל לקרוא לגרר בתחנת דלק סמוכה, כי (ציטוט מדוייק) "זה מאוד מסוכן שמשאירים את הרכב כך בצד הדרך של כביש 6"
  21. בכל הפעמים בחיי שבהם קניתי רכבים (פעמיים בסך הכל) באחת מהפעמים לא הצטרכתי לשלם בדיקה (הרכב הנוכחי), כי היה חדש. בקודם, קניתי את הרכב של אחותי, הכרתי את הרכב הרבה לפני שקניתי אותו וידעתי מה הוא שווה. כשמכרתי רכבים, בחיים לא אמרו לי "תשלם", עד עכשיו, ולכן פניתי אליכם. ברור לי (ממכם ומהחיים), שהקונה, כמחווה של רצון טוב (ולקנות את הרכב), ישלם אם רוצה לבדוק. ברור לי, כמו שמחר יהיה יום שבת, שאני כמוכר, לא מוכרח לשלם אפילו שקל, כי מבחינתי הרכב פיקס ושאם הקונה רוצה, שישלם בעצמו. מובנות לי כל הנקודות האלה. פשוט שרציתי לשתף אותכם בסיפור שקרה לי ובתוצאותיו. פה אני אנצל את הבמה שהוקצתה לי, ואתנצל בפני מי שענה לי על השירשור וכתב את דעתו. סליחה אם הרגשתם מרומים, על שהפכתי את הסיפור, סליחה על שהיו לי ספקות קלושים (ושהתבדו בינתיים) בעקבות הפנייה הנה. רב תודות לכם על התגובות והעיצות, על דעותיכם הנפלאות וההיענות לפנייתי. בברכת שבת שלום
  22. אני אגיב ומבחינתי ניתן לנעול. רק רציתי לומר, שאותו "מוכר" הוא אני, הרכב המדובר, נחשב כרכב שעמד, לא תמיד, אבל עמד, ושימש כרכב שני. אותי השאירו עם החשבון, אני זה ששילם אותו, אני זה שלא מתעסק עם כל אחד (כי לך תצא מהם אח"כ) האמת היא שבסך הכל הפכתי את העניין, כאילו עליי, כדי לבחון האם אותו חבוב שעשה לי את זה, יצא מזאבל ולא בסדר. ואתם, כהרגלכם, יצאם מגדרכם וכמות האמון שיש לי בפני כל אחד וחד מכם כעת היא עצומה. לא מכרתי ולא אמכור לבחור הזה את הרכב. מעתה והלאה, אמכור אותו לסטודנטים שבאמת זקוקים לרכב, או לאיזה סבא זקן שרוצה לעשות הפתעה לנכדו. שוב תודה על הבעת האמון, המון תודה ל- razmel על המערוף שעשה כשפתח מחדש את השירשור כדי שאוכל להבהיר עניינים ולהסביר עמדתי. מבחינתי השירשור נעול, אם תרצו להגיב, שמורה לכם הזכות הזו. תודה ושבת שלום
×
×
  • תוכן חדש...