Jump to content

בעל ג'ימני

  • הודעות

    532
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בעל ג'ימני

  1. והנה מקרה שלי: השעה 4 בבוקר, חושך מטורף בכביש בו הייתי, אני עם אורות גבוהים ועדיין לא רואה פשוט כלום, זה היה חושך מיוחד כזה, בלי טיפת ירח וכוכבים מלמעלה. רמזור מהבהב (צהוב), לא ירוק ולא אדום, צהוב. תוך כדי כניסה לצומת גלשתי לאט לאט, כדי לוודא שאין איזה רכב מטורף, שעושה שטויות, כמו לנסוע מהר, מבלי להתחשב ברמזורים וכ'ו. תוך כדי שאני נוסע ממש לאט, באמצע הצומת, הרמזור התעורר לחיים, התחלף לאדום והחל לעבוד. נוצר מצב שכשהייתי באמצע הצומת, אני כאילו עובר ברמזור אדום. הגדלתי ראש וניתי לאנשושים המתאימים, סיפרתי את הסיפור והם אמרו: אין דו"ח, בצומת שאתה מדבר עליה (מחוץ לעירי, בדרך בין עירונית, צומת קסטינה לבאים מצפון וממשיכים ישר לכיון דרום), יש מצלמות שמצלמות, אם לא היה פלאש, תיסע כרגיל והכל טוב. במקרה שלך, אתה עברת ברמזור אדום מלא, נכון, רמזור תקול (כנראה), ועדיין, אנני סמוך ובטוח, שטיעון כזה יתקבל באי איזו לישכת תנועה או משטרה.
  2. היי! אהבתי מאוד מה שכולכם כתבתם. נכונה העובדה של ישיבה נכונה על הכיסא ברכב. אני לא איזה בן ביעוטים, ש"שוכב" לאחור כשהוא נוהג. בדומה למושב הנוסעים במטוס, משענת הכיסא שליף, מיושרת תמיד, ובגלל שהג'ימני הוא בגודל של בימבה, המושב עצמוך משוך עד לסוף המסילה. אני אנסה תץחילה לשנות תנוחה, אולי לקרב טיפה, אולי לשנות זווית של הגב ונבדוק תוצאות. לגבי הטיפול בגוף עצמו, בנוסף ליום העמוס שלי, אני גם רץ ונוסע על אופניים, אבל דווקא אז, אני לא מרגיש שום כאב, בכלל, בשום מקום. אתייעץ עם רופאת המשפחה, שהיא שכנה, נראה מה היא יכולה להציע לי. כירו מה? פרקטור? אני אומנם יודע מה זה, אבל לא קיצוני מדי? בסך הכל אני לא סובל תמיד מכאבי גב, אלא בנהיגה והעובדה היא שיש כאלה שיושבים כל היום בכיסא, ופשוט אין להם כאבי גב. תודה על הכיוונים והראש המיוחד שלכם, נתתם לי מושג וקצה חוט. יום נפלא לכולם.
  3. אהלן באבא! הכוונה שלי הייתה, לכיסא מסוג קצת אחר. או שממולא בג'ל מיוחד, ואז המשענת לגב מתעצבת, וובכן, לפי צורת הגב. או כיסא שנותן ויברציות, ועושה מסאז. הרכב שלי בן שנה וארבע, לא נראה לי (זו גם לא הייתה כוונתי), להחליף את הכיסא, אלא להוסיף איזושהי תוספת, וגם שתהיה ניידת, כי אני מחליף רכבים, לפעמים גם ארבעה פעמים ביום. חשבתי על כרית תומכת לגב אולי, משהו אורטופדי וזהו. רעיונות?
  4. ראשית אציין שבחרתי לפנות לחברים שפה, משום ששאר הפורומים של קארספורום, נראו לי לא מתאימים. אז ככה: אני נוסע, המון המון נוסע, למעשה, המקצוע שלי זה לנסוע המון, כאיש פעיל שטח. לאחרונה, לאחר שנים ספורות של נהיגה, כשמעולם לא סבלתי לפני כן מבעיות דומות כאלה ואחרות, והנהיגה בשעות רבות לא השפיעה על כך, התחלתי לסבול מכאבי גב איומים. אין פה מקום לשלוח אותי לזריקות וולטרן וכאלה, הכאבים נפסקים, כשאני יוצא מהרכב ונמתח ומתמתח. אני מחפש איזשהו מוצר, וראיתי כל מיני, שיתמוך לי בחוליות הגב התחתון. החל מהמותניים בצדדים ועד לאמצע הגב. ישנם מוצרים שונים, שמתאימים לאנשים שונים. איך מתאימים מוצר כזה לצרכיי? האם אפשרי לעשות את זה ב"התאמה אישית"? מאיפה מתחילים לחפש בצורה פרטנית יותר, מאשר באינטרנט וכ'ו? חשבתי על מוצר חשמלי כזה, שמתאים לבית ולמשרד, מחברים לחשמל ויש לך סטיק כזה, אתה מכוון אותו והוא מעסה לך את הגב על פי מה שכיוונת אצלו. יותר מהכל חשוב לי העלויות, אני לא מחפש משהו בעשרה שקלים משוקי פלאש, אבל גם לא אקנה משהו באלפי שקלים, שמיובא במיוחד מסין, עבודה יד ושטויות כאלה. בתודה והערכה רבה לכולכם הגב התחתון שלי.
  5. הנה מספר הטלפון של מוסך גל. אם גיא עדיין שם, תשאל אותו מה עם הפיצה הכחולה...
  6. החוק הפשוט והיבש ביותר אומר שלא ינהג אדם בנתיב השמאלי אלא לשם עקיפה בלבד. בנוסף, צורת ומיקום הנהיגה בישראל, היא בנתיב הימני ולא בשמאלי. הנתיב השמאלי הוא ך ורק לעקיפה, וזה שאנחנו, כישראלים, שיכללנו את ה"חורים" ואנחנו מתחכמים בעניין הזה, עוד לא הופך את העניין לחוקי. יש חוקים במדינה, הם נועדו לשם השמת מסגרת מסויימת, תחיה על פיהם ואף שוטר בארץ לא יבוא אלייך בטענות.
  7. אכסה את כל האפשרויות: רוצה ללכת? תלך ותהנה, הזמנה כתובה או לא (ובכל מקרה הזמין אותך בע"פ ולדברייך דרש שתגיע) לא רוצה ללכת? שלח מברק וצ'ק: "נבצר ממני להגיע כי יש כדורגל/הגמל שלי אצל הוטרינר/יש לי כאבים במרפק" רוצה ללכת אבל לא יכול/רוצה כי אין הזמנה? כבד את הבחור וכסה לפחות את המנה שלך, מבלי ללכת. לא רוצה ללכת בכלל? בלי קשר ו/או עם קשר להזמנה? תגיד שלא קיבלת הזמנה, ואתה לא רואה את עצמך כמוזמן.
  8. כל מה ששם (הכוונה לצבעים וכ'ו) היה זהה, אם למשל היינו מדביקים, מדבקה ענקית על האוטו, ומשנים את צבע מכסה המנוע (למשל) אז מה אם לקחו חלקים אחרים? בעניין הפנסים האחרים וכ'ו, כמו שכתבו לך, אם זה מתאים מבחינת המבנה, למי אכפת בכלל איזה פנסים אלה?
  9. הכלי נראה יחסית פרמיטיבי. כלומר כזה שכשהורכב, לא חשבו יותר מדי, או ייבאו חלקים שלו, מכל מיני מקומות בעולם. מה שהיה בסביבה, זחלנים (שבקלות אפשר להחליפם נניח לצמיגים קטנים), אולי מנוע של מכסחת דשא ידנית וקטנה, העמוד נשאר של מכסחת הדשא, ככה גם ה"גאז". קל ופשוט יחסית לבנייה לא? אבל מדהים כמה כלי כל כך פשוט, הוא כל כך חכם ושימושי.
  10. ועוד לא ציינתי שברכב של העבודה, ישנו קוג'אק וכשיש מקרי חירום (לעולם לא משתמש בזה כשאין מקרי חירום) זה פותח המון פקקים. מה שטוב בג'ימני, כמו שאמרת, "שטח העפר והחול" שיש מסביב למסלולים האלה, הוא בדיוק במימדי הג'ימני. לא רק שזה חוקי ומותר, אפילו עצר אותי פעם שוטר בסוף הפקק, שעמד ממש בפנייה ימינה ואמר לי: "מגניב הצעצוע שלך, אפילו אני בניידת שלי, לא יכול לנסוע בה על השוליים או כמוך, על דרכי העפר שסביב."
  11. שניים סינים עם כינור גדול. משפחה של מפגרים.
  12. http://new.ba-bamail.co.il/View.aspx?emailid=4986&memberid=764388 מוקדש לכם, באהבה ממני.
  13. ממש לא חיפשתי נשים בזאפ. שלחו לי את הקישור הזה בפייסבוק, שאלו אותי (כמו שאני שואל אותכם) מה זה אמור להביע הדבר הזה??
  14. http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=g-womantogo תעשו טובה ותקליקו בקישור שצירפתי. אני מבולבל לחלוטין ולא מצליח להבין אם זה אמיתי, או שמא מדובר בבדיחה ממש ממש גרועה?
  15. פקקים? מה זה פקקים? אה, זה המיליוני טורים האלה, של נרכבים, שבתוכם יש מלא אנשים שצועקים, כועסים, מחטטים באף, מקשיבים לרדיו, קוראים עיתון ובוכים לאלוהים, שהפקק כבר ישתחרר? כי מאז שהתוודעתי לצמד המילים "סוזוקי ג'ימני" לפני כמה שנים, אני אפילו לא זוכר מה זה פקקים. יש פקק? סוטים ימינה לחולות, ונותנים בגז עד לסוף הפקק. כשצריך לפנות (נניח שמאלה), פשוט מבקשים יפה יפה מאחד מהנהגים שיעצור לגיסנו, יאפשר לו לעבור, ופונים שמאלה (לא לא נדחפים, לא לזה התכוונתי) מאז הג'יפ שאצלי, יותר משלושת רבעי מהפקיים, אני כבר לא נתקע בהם.
  16. סליחה מראש מכל מי שמסוגל לקרוא את זה, על כך שאני מסיט את השירשור הענק הזה למחוזות כאלה, אבל: נמציא לרגע מספר: 12-345-67 נגיד שזה, לא יודע, נניח מרצדס (עזבו את הדגם, תמשיכו לקרוא) וניקח עוד רכב, מדגם אחר לגמרי, מיצור שונה לחלוטין (סובארו, סתם זרקתי) יתכן כזה מצב, שישנם שני רכבים, שונים לחלוטין במרכב ובצורה, בגודל ובנפח, בשנת היצור ובארץ מוצאם, אבל עם אותו מספר רישוי? הגיוני בכלל?
  17. איך נשרף?? וכן, אני אשים רק חלקים מקוריים! אבל לא נראה לי שאטפל במוסך המרכזי.. תודה לכולם על התגובות! וכמובן, שאם למישהו משעמם והוא רוצה לצרף אותי לאיזה טיול נחמד ויחסית רגוע, אני אשמח מאוד!! עודד. טוב נו, אני אצרף תמונה אחת מהפלאפון.. אז ככה: קצת קשה לי לתת לאנשים אחרים (כמעט ולא נותן, וגם לא מבקש בחיים מאחרים) לנסוע כנהגים ברכב שלי. אחרי כל כך הרבה שנים של התנגדות, דווקא בפעם היחידה שנשברתי ושנתתי לאבא שלי את הרכב, כי לקחו לו את שלו לשעתיים ושלי ממילא יושב בחניון העבודה שלי ואני עם רכב של העבודה, דוווקא באותו יום, אחרי שעה, הוא מתקשר אליי בצרחות ומספר לי שהאוטו עולה באש, מכיוון מכסה המנוע. שורה תחתונה: הלך גיר. אחרי דין ודברים עם השמאי, אחרי קצת משא ומתן עם בעל סוכנות הרכב, הבאתי חדשה ובזה תם הסיפור. לעניין עצמו: הג'ימני רכב מיוחד לזוג, זה כאילו שהמציאו את הרכב הזה במיוחד למטרה הזו. אפשר להכניס (עם קצת שכל והמון סבלנות), לתוך הרכב גם ציוד לשלושה ימים במדבר היבש. סע עם הרכב, בחן אותו, למד להכיר אותו על מגבלותיו ויכולתו, והמשך להתייעץ ולשאול. הפורום הענקי הזה יודע תמיד על מה הוא מדבר, והרוב המכריע פה, פשוט גאונים. תהנה מהרכב.
  18. כל מה שהיה לי לומר, אמרו קודמיי. עשית עיסקה מצויינת, אני משוכנע וסמוך, שתיהנה מהרכב לחלוטין. אני עצמי מחזיק בג'ימני משנת יצור 2009 (אני יד ראשונה). הייתה לי בעבר ג'ימני משנת יצור 2001 שאני עוד מתגעגע אליה והיא נשרפה לי . שמור על הרכב, תיהנה ממנו, אל תשכח טיפולים בזמן, ועדיף (כך לדעתי) לתת לו את החלקים המקוריים, ולא תחליפים שונים ומשונים.
  19. אני רק רוצה לחזק את דבריו של אור בעניין המשפט ההוא: נכון!!
  20. והרי תגובתי: יש לי שכן (בלי שמות, לא חשוב מי זה), מוכר מאוד בשכונה. למה הוא מוכר? כי הכלב שלו נובח, כל הזמן, 24 שעות ביממה. אני עצמי מתפלא עד היום, איך הכלב הזה לא מצטרד. אני עצמי מתפ]לא עד היום, האם הכלב הזה מתאמן לקראת התקבלותו למקהלה לכלבים. בכל פעם שהבן כלב עובר עם אחד מבני המשפחה, הוא נובח על כל מי שעובר מולו. פעם אחת הוא עבר לידי ונבח עליי, הרמתי את שתי ידיי ועשיתי לו: האו האו. מרוב שהכלב נבהל, הוא זינק לאחור, ונכנס לדשא שהממטרות בו פעלו. באורך פלא הוא התחליל לנבוח על הממטרות. למה אני בכלל מספר את זה? כי היום, הכלב הזה לא שווה איזכור, הוא אוויר מבחינתי, ומיצידי? (נא לא לכעוס ולרגוז עליי בבקשה בבקשה) שיעבור לעולם הבא ע"י מכבש, ולא יעניין אותי. השתמשת בחשמל של הבניין? מה אכפת לך בכלל מה השכן אומר? שיגיד, אין בעייה. החשמל הוא משותף, ונכון, לא תוכל לעשות בו תמיד (הכוונה באופן קבוע) ככל העולה על רוחך, ובמיוחד לא לצרכים הפרטיים שלך אבל, פה במקרה הספציפי הזה, השכן שלך, הוא כמו השכן שלי, כלום לא מעניין אותו, הוא יגיש אלף תלונות, רק כדי לעצבן אותך, רק כדי להתסיס לך את הלב. השכן שלי אותו הדבר, עד שמישהו (חס וחלילה וחס לא אני) לא ירעיל לו את הכלב, הוא לא ישלח אותו לטיפול ואילוף. +
  21. לא ממש לא. בתוככי באר שבע.מול החנות של הנרגילה של הבדואם, במרכז אורן, מי שמכיר.
  22. היי! מקרה דומה לשלך, בול אותו הדבר, רק שהתאריכים שונים ואני החניתי לדקה, עליתי לביתה, לקחתי את הדיסק וירדתי למטה ויש דו"ח על החלון. כן גם אני שילמתי וכן גם אני קיבלתי את ההתראה שעליה אתה מדבר. כשהתקשרתי למשטרה לברר, היא הקלידה את מספר דו"ח ואמרה: אפילו במכתב ובו הדו"ח יש מעיין מזכר שאומר, שאם שילמת את הדו"ח ראה מכתב/דו"ח זה כמבוטל. אין צורך שתוכיח כלום, מלבד הדו"ח שבידך, ומספר האישור שקיבלת, כששילמת את הדו"ח.
  23. האמת שדווקא לא מהפייסבוק, אלא מבאבא מייל. אולי היה איזה גאון ששאב את זה מהפייסבוק ותקע את זה שם לבאבא מייל. וברוח השירשור: ראיתי הבוקר רכב עם המספר הבא: 10-000-00 העיניים לא בילבלו אותי, גם לא השעה (07:00), אין לי שמץ אם זה בולשת או מישהו עם המון קשרים, אבל כשאזכר בסוג ובדגם הרכב, אכתוב את זה פה.
  24. פטיש מה?? גומי?? מה? רק אני בא, חותך בין המרצפות את ה"רובא", ומרים בעזרת שני "עמודי" ברזל דקים וקצרים, שמעוקמים בקצוות שלהם? למה לשבור אחת בכלל? למה להזיע בלי צורך? השאלה העיקרית היא, מאיפה הרטיבות באה? גם אם תרים את כל הבלטות, זה מה שיתן לך תשובה? חוקי האינסטלציה הם פשוטים: מתחילים תמיד מלמעלה, ולאט לאט יורד מטה, עד שנתקלים בנזילה או הבעייה.
  25. זה בשבילכם חברים. אם זה פוטושופ או לא לא יודע, מצאתי את זה באינטרנט, תהנו:
×
×
  • תוכן חדש...