Jump to content

בעל ג'ימני

  • הודעות

    532
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בעל ג'ימני

  1. יפה אור. אחרי התגובה הזו שלך, אני אנצל את השירשור ואבקש מכל מי שיכול (הכוונה מורשה), שיקרא את מה שיש פה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=330503&highlight=%D7%97%D7%A6%D7%90%D7%99%D7%95%D7%AA+%D7%A4%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A7 אני רק אוסיף בעניין הקישור, שהשאלה שלי הייתה תמימה לחלוטין, ואור ידידנו לקח את זה יותר מדי אישית.
  2. היי בוקר טוב! שלח ה"פ, צרף סכום תלת ספרתי, כשהמאות מתחילות בספרה 3 (או משהו שווה סכום אחר) וקבל אופניים שנגעו פעמיים בכביש. היו נוגעות הרבה יותר, אילו היה לי זמן פנוי, אבל אין לי. ניסיתי שיהיה לי תחביב, לא הצלחתי כי העבודה חשובה יותר. יום טוב
  3. לא מדברים כך לנשים, או על נשים, נקודה. "קונה לה"? כשהיא עושה קניות לבית וכ'ו, הוא אומר: נתתי לאישתי את האשראי. ?????
  4. לי קצת צרם שכתבת "אני קונה לה". ומה היא עושה לךבתמורה? שירותי נקיון וכביסה? שירותי מין? מה הכוונה ב"אני קונה לה"? חשבתי שהכספים של הבעל והאישה (ככה זה אצל אנשים נורמליים, לא?) וההכנסות, הן משותפות.....
  5. היי חבר! לא יודע אם הייתי בוחר במילה "נזק", אבל אני אוהב להשתמש במקורי בלבד. יהיו כאלה אחרי שיבואו ויגידו לך: "מה בעל ג'ימני מבלבל את המוח? אפשר להשתמש בתחליפי" וכ'ו, שיגידו, אני מעדיף את המקורי. מדובר בעניין של אמינות ונוחות.
  6. בוקר טוב! אליי לא באו ולי לא הציעו. אולי זה בגלל, שאני גר בנגב וממילא אין פה הרבה מים? חוצמזה מה כל הבאלגאן של "רציתי שיתקעין לי שם והתקין פה, רציתי ככה ועשה ככה"? הוא "התקין" איפה שאתם לא רוצים? דקה אחרי שילך תפרקו, ותרכיבו איפה שמתאים לכם.
  7. המון המון תודה לכולם. זה יישמע קצת מטופש (אפילו אני חושב ככה), אבל פשוט אין לי זמן להיכנס לחמש דקות למוסך לבדיקה הזו. בקרוב אעשה טיפול 30K, אם עד זמן הטיפול יתכנו בעיות מיוחדות ברכב, אפנה לעצמי זמן בכוח (שאני יודע שאין לי, אבל רכב זה הרגליים שלי, אז אין ברירה אלא לפנות זמן) ואבדוק את הנושא. כמובן שלפני הטיפול, אכתוב על דף את כל הבעיות שאני חושב שאולי קיימות, ואמסור לאמנון מהמרכזי בבאר שבע. תודה אנשים נפלאים, כדבריו של אייל שני (ובקולו שלו, נסו לדמיין), אבל מעולם הרכב: "הדיאגנוזה של חברי קארספורום, עם עירוב והלעאת הבעיות של בעל הג'ימני, יוצרת פיתרונות נסיעה נפלאים, שמשלבים בתוכם הפרשים עילאיים, וההבדל בין טיפול וטיפול, הוא כמו מנגנינה בכינור"
  8. הבנתי חבר. במילים אחרות, אלך ואמצבר את הרכב שלי, (במידת הצורך כמובן), לא בחברה. טוב שאתה קיים קומפאי, מה קארספורום היה עושה בלעדייך?
  9. אהלן קומפאי ידידי! כלשונך נראה, שאם מצבר דנדש יעלה לי, כולל התקנה+עלות+מע"מ ווכ'ואים וכו'אים נוספים, נאמר 700 שקלים. (פחות, אבל הגזמתי כי לא שכחנו, שמדובר במוסך מרכזי שבכל זאת, הוא רוצה וצריך להרוויח לא?) אני אפרד מסכום של 350 שקלים? לא שאני לא סומך או משהו, אבל אם כך באמת הדבר, אני אקח את הרכב ואמצבר אותו במקום שאני סומך עליו, שאני מכיר, ואשם את אותו הסכום, במקום שאני רוצה. גילוי נאות, אם וכשאעשה טיפול 30K בקרוב, אעשה אותו במוסך המרכזי בבאר שבע, אצל אמנון, שהוא סוג של משפחה.
  10. תודה אנשים יקרים, כבר בשעות הקרובות (אם אסיים עבודתי מוקדם מספיק) אגש למוסך. אם לא, אז באחד מהימים הקרובים. רב תודות
  11. חברים בוקר טוב! האם במצב שאצטרך להחליף מצבר, ונאמר ואביא מצבר "משלי", אבל חדש דנדש, ולא מהמוסך של היבוא, אלא מצבר שאקנה ממקור אחר, האם האחריות על הרכב, בטלה ומבוטלה? במילים אחרות, אם אקנה מצבר "עצמאית", ניגמרה לי האחריות על הרכב? שיהיה יום טוב לכולנו.
  12. מעניין אם זה היה "קוואבאנגה", כי גם אני עושה את זה מדי פעם. הוא אפילו לא צריך להביט, פשוט נכנס לחדר והכל מסתדר מעצמו......
  13. מה חשבת שיקרה? מה חשבת לעצמך שעשית תחרות? מה חשבת שנגררת (לא כמו) טיפש גמור אחרי החברים? בפעם הבאה כשאתה במצב כזה, תחשוב על ההורים שלך, עם האחים והאחיות שלך. ממש ממש לא נעים לפקוד בתי קברות בכל שנה, להדליק נר ולהיזכר באהובים עלייך שהלכו, בגלל טימטום, אשכרה טימטום שלך. הלוואי והתגובה שלי לא תימחק, ותץישאר ככה כמו שהיא. הלוואי ולמדת את הלקח, הלוואי ולא אתקל בך בכביש בפעם הבאה כשאהיה עם משפחתי. הלוואי ושוטר היה תופס אותך, וחותך לך את הרשיון לשניים. רק ככה תלמד? רק ככה? בכוח? אילו חבר שלך היה נהרג, מחר היית אומר בטלויזייה: "הוא היה חבר היטוב, גדלנו יחד ובגלל שהייתי מטומטם עכשיו הוא מת" אל תהיה סטטיסטיקה בנאדם, שמור על עצמך ובעיקר עלינו הנהגים שמולך בכביש.
  14. מה שאותי קרע זה המגבים, אהבתי איך הם פועלים (ההגיון שמאחוריהם) לנוסע שלצידך בחורף: "רוצה לראות? תעבוד, תזיז את המגבים שהגשם יזוז מהחלון" חזקקקק. איך זה שמצד אחד, הלוחית היא צבאית ומצד שני, אזרחית צהובה?
  15. היי צביקה! המון המון תודה, הארת את עיני היטב. עוד כחמשת אלפים קילומטרים בערך, אני סוגר 30K ומכניס את הרכב לטיפול. באחד מהימים הקרובים, אגש למוסך לפיענוח וטיפול הבעייה. אולי הבעייה תיפתר מעצמה, עד שאגש לטיפול, אם לא, ואראה שהעניין חוזר על עצמו, אכנס למוסך. תודה תודה.
  16. אסביר שוב בדוגמא: כשרכב קר (זה לא המקרה, זה רק לצורך דוגמת הרעש), לוקח לו קצת זמן להידלק. כשמסובבים את המפתח, שומעים רעש שקשה לי לתאר, פשוט רעש של נסיון הצתת המתנע. זה כמו הרעש ששומעים, כשמיכל הדלק ברכב ידני היה ריק, ומילאנו נניח ליטר או שניים של דלק, על המיכל הריק. כאילו שהרכב מתאמץ נורא להניע. יש לציין שבאיזור שלי בכלל לא קר יחסית לעונה, והרכב מחנה, בחניון תת קרקעי מוצל ומאוורר לחוטין. אני לא יודע אם להתמקד בזה, לכן שואל, ולכם שמורה הזכות הבלעדית לשלול את השערותיי: מצבר שלא ממולא עד גדותיו, ממש עד גדותיו, הינה עילה לשמיעת הרעשים בהנעה הראשונית? האם יש קשר בין חוסר (מועט לחלוטין, אפילו לטיפש כמוני בדברים האלה זה ברור) מים במצבר, ובין בעיית ההנעה שתיארתי? זה הגיוני בכלל? נ.ב- את המידע בעניין המצבר ותוקף האחריות שלו, הבאתי מהספרים (ספר רכב לדוגמא) כך כתוב בדיוק בספר הרכב: "אחריות למצבר ניתנת ע"י היבואן כשנה בלבד"
  17. האמת שמים אני בודק כל הזמן, אבדוק שוב על מנת לוודא שישנם מים במצבר. אני מהדרום כל שמוסכי השירות שהוצעו לי, פשוט לא רלוונטיים בשבילי. הצעות נוספות? אגב, המצבר עצמו הוא מחברה עלומת שם. YUASA? סינים? יפניים? קוריאנים? מים במצבר אמורים להיות מלאים עד גדותיו של המצבר? כי מהיום הראשון שקניתי את הרכב, לא היו בעיות בהנעה ובנוסף, מפלס המים לא עלה ולא ירד ולא השתנה במילימטר אחד בודד, נשאר אותו הדבר. לעזרתכם ועצתכם המלומדת אודה.
  18. היי חבר! אני אוהב חיות (אפילו נמלים, אפילו עכברי מעבדה) מושבע, ושום בעל חיים לא ראוי להכאבה וכ'ו, אבל: איך בדיוק תוכיח שזה הכלב שלו שתקף?, עם כל הכבוד שיש לי אלייך (ואני לא מכיר אותך, אז יש כבוד), ובחיוך ענקי: אתה לא תצליח לעולם להוכיח את זה בבית המשפט, שזה דווקא הכלב שלו שתקף. עדים למקרה הספציפי יש לך? קבלות? מהוטרינר? אני יכול להוציא לך קבלות חוקיות, על איזה סכום שתרצה, גם במיליון דולר. צילומים של הכלב הנשוך לבית המשפט? מבחינת השופט הוא יגיד לך, שאתה הזקת לכלב/שהבן שלך דקר אותו/הכנסת מכות לכלב ובאת לתבוע. הלוואי והייתה לך הדרך להוכיח את זה. מה שכן, תלונות חוזרות ונשנות, למוקד העירוני שלכם, הצקה שלך, בלתי פוסקת (ואמיתית וכנה ורצינית, ולא שקרית וסתמית כדי לנג'ס, מיותר לציין) בעניין הכלב עצמו, יניבו תוצאות טיפול, ע"י הפיקוח העירוני.
  19. אהלן חברים שלי! יש לי סוזוקי ג'ימני 2009 עם אחריות וכ'ו. בשלושת הימים האחרונים, בכל פעם שאני מניע את הרכב, כהתנעה ראשונה לאותו יום, הרכב עושה רעשים, כאילו שהוא בהילוך (ומדובר על ג'ימני אוטומט, שנמצא בפרקינג תמיד כשמניעים אותו) זה אומר שהמצבר עומד להגיד לי ביי ביי? לא מפריע לי, לא מתרגש ולא אחתוך ורידים בגלל זה, סתם שואל כדי להיות מוכן, כדי שבפעם הבאה כשאהיה על איזה הר, הג'ימני לא יעשה לי בושות. לא יודע אם זה קשור או הגיוני אבל נקודה נוספת: על המצבר יש אחריות של שנה, הגיוני שכעבר שנה (וחלפה לה שנה וחצי כבר) המצבר מתחיל לתת אותותיו? יש לציין שבמהלך היום יום הרגיל שלי, הרכב מונע פעמיים בדיוק, אחת בבוקר/לילה/ערב/צהריים, תלוי מתי אני יוצא לעבודה, והשנייה היא בחזרה, כשאני חוזר הביתה. בכל שאר הזמן, יש רכב של העבודה ונוסע בתוך העיר רק בו. אמרתי אולי אבק נכנס לאיפשהו, כמו שקרה לאמא שלי עם הרכב שלה שלא הניע, וכשהשתמשתי בלחץ אוויר לנקיון האבק מתחת למכסה המנוע, על המכלולים השונים, זה פתר את הבעייה. אז מה דעתכם? יש רעיונות והצעות לפיתרון?
  20. חובת ההוכחה היא עלייך. אסביר: כשהשוטר יתן לך דו"ח, על בקבוק שתייה חריפה פתוח ברכב (אגב, בטח גם לא ידעת, שאסורה שתיית אלכוהול על החוף) וזה יהיה הרכב שלך, תנחש מי ישלם את הדו"ח אפילו אם זו החברה שלך בכלל ששתתה מהבקבוק, או חבר שלךאו אחיך... כשתקבל את הדו"ח (אקווה בשבילך, שלעולם לא תקבל כזה) תגיד לשוטר: "אני רוצה הוכחה שזה נכון" נראה מי יצחק למי בפרצוף. דש לשופט בבית משפט, אחרי שהתעקשת ללכת להישפט, כי אתה לא מכיר מספיק טוב את החוק, ומתעקש "לקבל הוכחה"
  21. לטעמי האישי (עזוב רגע מה ה"חוק" אומר), לא ממלאים אוויר בצמיגים אחרי נסיעה לעולם. היה וצריך (כי אין ברירה למשל, מחוסר אוויר וסכנה), אז כדרגת ניפוח אחת או שתיים פחות.
  22. וזה הופך את העניין לחוקי? "חוק יבש" (הבהרה, החוק שעליו אנחנו מדבריםלא יבש בכלל ונאכף מאוד) ככל שיהיה, הוא עדיין חוק. סכן אתה את הרשיון שלך אם אתה רוצה, או שהחברים שלך יסכנו. הרשיון שלי למשל, הוא הפרנסה שלי (ואני לא נהג ציבורי בשום צורה כזו או אחרת), ולא יכול להרשות לעצמי לסכן אותו ב"עבירת צימאון" של חברים או משפחה.
  23. בעל ג'ימני איזה ידית הדיוק החלפת שפתאום השפריצר התחיל לעבוד? חיים כן אני מתכוון למשוך את הצינור בכוח, בקשר לפירוק השפריצר יש שתי שיטות שאני מכיר, אחד היא מהשפריצר יותר הברגה ולמטה מבריגים אום, או האפשרות השניה היא שזה פשוט תפוס בקליפס, תסתכל מתחת למכסה מנוע איפה הקליפס תופס את המכסה מנוע ותלחץ אליו לכיוון בפנים והשפריצר יצא למעלה הידית עצמה, כשאתה יושב ב"תא הטייס" ומפעיל את המגבים, הידית הזו. החלפתי אותה, והכל עבד פיקס.
  24. באבון אבונו יש חוק כזה. לא רק שאסור לשתות בירה ברכב (נוסע או לא), גם לאישתך/חבר שלך אסור לשתות, כשהוא בכלל הנוסע, ואתה בכלל שונא בירה ורק הוא שותה.
  25. מכל מלמדיי השכלתי, ולכן: כשקרה לי מה שקרה לך, אבל ברכב פג'ו 205, אחרי שמילאתי מים, בדקתי אפשרות לסתימות, החלפתי "בשביל השקט הנפשי", צינורות גומי וכלום לא עבד, ועדיין הייתה תקלה: חבר נתן לי ידית ישנה של הפז'ו, עלתה לי בדיוק 20 שקלים, החלפתי בעשר דקות עבודה, והשפריץ כמו ענק. תנסה, אולי יועיל גם לך.....
×
×
  • תוכן חדש...