בעל ג'ימני
-
הודעות
532 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי בעל ג'ימני
-
וואו! מדהים, ממש אין מילים. אוסף נדיר בהחלט. התצוגה של הרכבים איננה בביתו הפרטי אני מבין, או שטעיתי?
-
קשירת טרקטורון צעצוע על גג הרכב
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של ZXY1 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
היי! לא מזמן הובלתי ספה, על גג הרכב של אמא (קאיה סורנטו) מדדתי אורכה של הגברת, מדדתי אורכו של הגג וקלעתי בול. הרמנו הספה, הצבנו במדוייק על הגג וקשרנו (ללא גגון), כשהיא הפוכה, והרגליים שלה מצביעות על בורא עולם. שתי רצועות רצ'ט פשוט לרוחב שקשורות לעמודי התמיכה של הגגון (מעיין גגון שכבר מובנה ברכב) ונסיעה של 3 קילומטרים בדיוק. השיטור הקהילתי שלנו ראה אותי, צפר וביקש שאפתח חלון. פתחתי והוא צעק: לא יותר פשוט לקחת מוביל? חייך ונסע (הדביל) חוקי או לא? מה כבר יכול להיות לא חוקי? מאידך, אם אתה הופך אתרכבך הפרטי לרכב להסעות ומסעות, העברת דירות ומשרדים בכל חלקי הארץ, כל שני וחמישי, אז..... אתה הבנת את זה ברוך? -
טיסה בשמי הארץ, בלילה, נניח מעל מפרץ חיפה (אני עצמי מהדרום בכלל, אז החלפתי את "מפרץ חיפה", ב"אורות של ירושלים והכנסת" וכ'. תתאים גם אתה מה שנראה לך מתאים) בקבוק יין למטוס, "לחיים אהובה והמון מזל טוב", נשיקה קלה והיא נשענת עלייך ומתלהבת מהנוף. אני לא יורד עלייך חס וחלילה וחס, אבל נראה לי שאתה יוצא עם סוג של פרינססה (בינינו, כל הנשים קצת כאלה לא? ) שפשוט תאהב את הרעיון הזה. שיהיה במזל טוב.
-
ריסוסים, עניינים, ממיסים ובאלגן. טוב שלא הציעו לך לפורר את הבית לחתיכות ולארגן לחבוב קבורה צ'צ'נית. כבר יותר פשוט וקל לקחת ערימת כלים, לפרק מה שצריך ולהעיף את המטרד. גבר או לא גבר, נקבה או לא נקבה, אני לא מתכוון לחלוק את חלל האמבטייה/ג'קוזי שלי עם גופה.
-
עורך דין שמיר אהלן! מסכים עם כל מילה שכתבת, ממש כל מילה. רק תחליף שם את המילים "בית משפט" במילה אחרת, נניח "שיחה עם קצין בכיר שמונה במיוחד לטפל במקרים כאלה", תשאיר את הקנסות המטורפים והכל יהיה בסדר. איזה אזרח יעז בכלל "להסתכן", אפילו אם לדעתו נעשה לו עוול ענק (אבל בליבו יודע שהוא פשע וסרח), באיבוד הרשיון? מי יסכן את הרשיון שלו כשהוא יודע שסכנה כזו (של קנס בגובה כזה) עלולה לרסק אותו מכל הבחינות?
-
לא. אולי יש עוד כמוני, לא יודע, אבל אני אפילו רמזור אדום של הולכי רגל לא מפר. אולי טמבאל, אולי בעיני חלק מהחברים קצת מאוס, אבל אני לעולם לא מחנה למשל, בדאבל פארקינג, אפילו אם אני באוטו, לא לדקה ולא לשנייה. חנון? אולי, למה לא בעצם? אפשר לקרוא לי חנון, אבל מעדיף לאכוף בעצמי ולעצמי את החוקים הכתובים, מאשר שמישהו יבוא בטענות וההערות. למה שאלת?
-
מבקש המלצה, עזרה ויעוץ לצמיגי קופר 50/50
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של בעל ג'ימני בתוך פורום רכבי שטח
"4 צמיגים, 50/50 של קופר, משנתון 2010, מינימום יולי, 1700 שקלים עם הרכבה, תרצה תגיע" אם תרצה גם אתה, תגיד לי. -
אני מודע לכך שהדברים שנאמרים הם לא אישית נגדי, אבל: אולי במקום לשלול אותם (לא משנה כרגע אם צודק או לא), תחשבו על ההגיון שמאחורי זה? הרי ברור לי כמו שברור לכם, שהנהג הישראלי יטעה ויחטא, יעבור עבירות בלי סוף, גם אם השוטר יעיף לו סטירה (כי נניח שזה מותר בחוק). אז מה? מה עושים? תעלו אתם רעיונות, תציעו אתם הצעות, איך ניתן "להכריח" ולחייב, את הנהג הישראלי לציית לחוקי התעבורה השונים? אני לא אנעל אתהרכב שלי, אכסה אותו ואחכה שהנהג הישראלי הממוצע יתחשב בי, מצד שני אני לא אדפוק לו מכות רצח כי נכנס בי או דרס אותי, אבל איפה הבאלנס? איפה האמצע? מה עושים?
-
מבקש המלצה, עזרה ויעוץ לצמיגי קופר 50/50
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של בעל ג'ימני בתוך פורום רכבי שטח
דבר מוזר קרה לי: כל פנצ'רייה שהלכתי אליה וביקשתי להחליף אמרו לי: לא מחליף לך, הצמיגים שלך חדשים ואני לא לוקח ממך כסף, תחזור עוד שנה. בינתיים עצרתי את הכל, בעוד כמה חודשים בחורף קר במיוחד, אולי אחליף. סך הכל 2000 שקלים והיה כבר מי שהציע לי 1700 על קופר 50/50. נקרע קצת את הבריג'דסטון כביש רגיל, נפרק להם את הצורה ונלך להחליף, כשיתבלו. בעניין הרזרבי שלך, אין טעם להחליף מה שממילא רזרבי. מה הטעם בלהחליף לרזרבי דנדש, ולתלות אותו על הרכב "שיעמוד"? כשהרזרבי יתפוצץ או יתבלה, תגיד לו יפה תודה על השירות שנתן לך ותלך לקנות אחד חדש. -
לא יפחדו לערער, יפחדו לעבור עבירה. ברור חבר שכל מקרה לגופו, לא אמרתי שבאופן אוטומטי יאללה עשרת אלפים שקלים קנס ולהגיד לנאשם: עכשיו תמצא דרך לשלם את הסכום. אם מראש ה"סכנה" הזו, הקנס הזה יעמוד מול עיניהם, אתה רואה בכלל מישהו שמעז לעבור פס לבן? אתה חולם שמישהו שיידע מראש, שהוא עשוי לא רק להיתפס, אלא לשלם גובה של שתי משכורת חודשיות, שיצפצף בכל זאת? ויודע מה? שיצפצף, שלא ישלם את הקנס, לא רוצה לשלם? אין חידוש רשיון, בדיוק כפי שנהוג כיום. לא אמרתי כדור בראש למי שעובר עבירה. בוא נשמור על פרופורציות הגיוניות. מאחר ואנחנו עוד לא איראן, אין צורך להזיק בגוף כענישה, מספיק בכיס. חוסר איתות זו אומנם עבירה, אבל לא חמורה כמו חציית פס לבן, או כמו לחצות רמזור באור אדום. כל טענתי מההתחלה הייתה, להסמיך את מר קצין, שיבחן ויבדוק (אגב מבחינתי תקראו לו גם שופט בבית משפט שמתרכז אך ורק בתיקים מהסוג הזה, לא אכפת לי מי זה), כל מקרה לגופו, אבל, שהקנס עצמו, יהיה ממש ממש דמיוני. מי יעז לעבור שוב עבירה? מי יעז להגיד: "לא סופר את בתי המשפט ואני מצפצף על החוק"? שיצפצף, נראה אותו כשהוא יבוא לדואר או למשרד הרישוי, לחדש רשיון או לשלם רשיון לרכב, והמערכת שמנפיקה את הרשיונות המדוברים תקיא עליו הודעה בזו הלשון: "המערכת לא מאשרת פעולה זו עקב קנסות ודוחו"ת מהעבר" כל אלה אגב חברים, בשבילכם כנהגים, כתושבי ישראל, לכם ולביטחון הילדים שלכם, לאישה ולמשפחה שלכם.
-
אז מה יגאל? נמשיך באכיפה המקולקלת? נמשיך בהשמת מלכודות לנהגים? נמשיך ב"נהג סובארו תעצור בצד, אני נותן לך דו"ח על עקיפה בפס לבן"? אולי אני תמים, יש מצב, אבל אני חשבתי שהאכיפה הזו, מה שנקרא "חקיקת חוקים", אמורה להתקיים כדי שיתקיימו החוקים. ואם לא, רק נניח, במקרה אולי, וזה לא עובד, אז אפשר לשנות ולנסות גם סוג אכיפה אחר. לא?
-
חח אלון חח איפה עושים פה לייק איפה? אה רגע, אופס, זה לא הפייסבוק. חח כמה צחקתי.
-
זה מה שיפה ברעיון עצמו. אין משפט. לא ניגשים בכלל לבית משפט כדי לערער. מה שכן, מסדרים שמר קצין, יקבל בשעות קבועות מראש, טענות כאלה ואחרות של נהגים ויבחן כל מקרה לגופו. ההרתעה עצמה, היא שתפחיד את הנהגים. אלף שקל? למר עורך דין שמכניס מעל 200 אלף שקל בחודש, לא מזיז אלף שקל, אבל אם לקצין יש מספריים (ואת הזכות המוקנת לו על פי החוק) לגזור למר נהג את הרשיון? אז מה יעשה האינסטלטור התורן שבסך הכל אומר ללקוח "אני בדרך"? יוביל את הציוד שלו על גמל? ברור שלא, הוא ידבר בדיבורית. יחנך את עצמו. אני אומר בפשטות: לעשות הכל כדי שלמר נהג יהיה חבל וכואב, מרגיז ומציק, מתיש ומנג'ס, ככה שהוא לא יחלום שוב, לדבר בסלולארי בלי דיבורית, שלא יפנטז אפילו, לחצות קו לבן רצוף, או שלא יראה בחלומותיו איזו בחורה גדולת שדיים, כחלום, כשהוא עובר ברמזור אדום. פשוט לעשות הכל הכל, כל מה שחוקי ומותר והגיוני (לתקוע כדור בראש למשל ע"י שוטר לאזרח, זה לא) כדי שנהגי ישראל יצייתו לחוקים.
-
בעקבות השירשור הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=318957 חשבתי על רעיון, שיישמע לכם קצת הזוי ולא נורמלי, אבל אולי זה יעבוד? נהגת ודיברת בסלולארי? עשרת אלפים שקל קנס. נסעת בלי חגורה? עשרת אלפים שקל קנס. נסעת באור אדום? עשרת אלפים שקל קנס (תוסיפו אתם מה שמתחשק לכם, נסיעה בנתיב השמאלע, עקיפה על פס לבן וכ'ו) אגב הקנס יהיה בלי שום פשרות, כלומר: פשעת? נתפסת? אין לערער, משלם וזהו. והנה השאלה: איזה נהג או נהגת, יעברו שוב עבירה כזו או אחרת, כשיידעו מראש שיש קנס כזה מטורף על העבירה? ולמען אלה שלא קוראים בעברית, משרד התחבורה יפרסם בתקשורת, בעיתונים, בכל השפות האפשריות, כדי שכל הנהגים בארץ (אם ספרדים או אתיופים, אם ערבים או רוסים וכ'ו) יידעו ולא יגידו אחרי זה: אני לא מבין את השפה. מה דעתכם? יפעל? אני יודע שבעבר ישראל כץ (נדמה לי או שזה היה אחד אחר) כשר התץחבורה הציע רעיון כזה וביקש לבחון אותו
-
היי! שכן נסע פעם ברכבו, וזה לא סתם "רכבו" אלא סוואנה ענקית. עמד ברמזור האדום בסבבה והרמזור התחלף לירוק. הוא בא לנסוע ואיזה קופיף קטן בן 17 פשוט נכנס למעבר החצייה וחצה. הסוואנה זה לא איזה פיאט אונו עשויה מקלקר והבחור קיבל מכה עצומה בחלק ימין של הגוף. כשהוא פצוע ומדמם ושבור יד, הוא צרח על שכני: כל*, מנ*אק, אמא שלך רחב בת רחב, כל זה והוא מדמם על הכביש. שכני פשוט התיישב על ברכיו טיפל בקופיף ואמר: וואלה אם לא היית פצוע, זה בדיוק מה שהייתי עושה לך עכשיו. באה משטרה, בא אמבולנס, אחרי שבוע של טרטורים "תבוא תלך מחר תבוא שוב לתחנה" שיחררו את שכני בלי אזהרה ובלי שום דבר.
-
התחלתם לכתוב מילים כמו חיישני רוורס אז הרי תגובתי: יש לי בג'ימני זמזם רוורס (כן ברכב הפרטי שלי) והוא עושה רעש של משאית זבל שעושה רוורס בחמש בבוקר. אתם בוודאי אומרים: "מה? חמור הבעל ג'ימני? למה לו לשים זמזם רוורס על גב של חיפושית/מקק" אז הנה התשובה: נסעתי פעם אחורה, ברוורס, ואלוהים יודע מאיפה, אבל עברה גברת צעירה אחת. למזלי המקרה הסתיים בכךשהיא קיבלה מכה יבשה, כאב לה לרגע ועבר. התעקשתי לקחת אותה לבית חולים והיא חייכה ואמרה: אבל בשביל מה? לא קרה לי כלום, הכל בסדר, סע. נסעתי וכבר למחרת התקנתי זמזם רוורס. למה?כדי שדווקא במקרים כאלה, דווקא במצבים האלה, כשאין שדה ראייה (למשל בחנייה בין שני רכבים שצמודים זה לזה), כל העולם ידע שאני עושה רוורס, ולא יפגע/יעבור/יכנס לי לנתיב הנסיעה כשאני נוסע רוורס.
-
מנסיון (ולא אישי) תכין לך "קפסולות של כסף" זה אומר שתגלגל כמה שטרות לתוך ניילון ותבלע, רק שם תוציא החוצה. הסיבה? זו הדרך היחידה, בה תוכל להימנע משוד.
-
"אצלינו" במירס, זה לא ככה אמיר. "אצלינו" יטרטרו אותך, "תלך, תחזור עוד 3 שעות כרגע יש לי לחץ" "תגיד לבעל המכשיר (יימח שמך אני בעל המכשיר) שיבוא הנה בעצמו" באמת סליחה גברת מנהלת, שאני רוצה שירות שמגיע לי. היא לא עושה לי שום טובה, זה התפקיד של העובדים שלה להחליף לי את הפלסטיקה. נניח ורק נניח (ולא אני לא, אומר מראש אני לא) שאני מאוס שרוצה לעשות לך דווקא, אז מה??? תני לי את השירות שמגיע לי. אני לא משלם לך משכורת כדי שתעבירי לי ביקורת על האופי שלי. לקוח אחר לידי, צרח עליה והתנפל עליה ועוד שנייה הוריד לה סטירה, כי היא לא רצתה להחליף לו בטרייה שהייתה באחריות. מעבר לזה, כמו שאמרתי, אני לא אזרח מציק, אני לא מגיע לשם כל שני וחמישי, בטענות ובקשות מוזרות. אני מאוד נחוש "לתת סטירה", או "להעיר בבוקר טוב" אם תרצו, את גברת מנהלת. אני מבקש שתעזרו לי באיך, באיזו צורה, באיזה אופן, ובכלים הכי הכי חוקיים שיש. אני לא אדם של אלימות, אני לא אדם ש"חכי חכי אחרי העבודה אני שולח אלייך ת'חברים שלי" אני אלחם בגברת, בכל האמצעים האפשריים החוקיים, עד שהיא תרד מהאולימפוס שעליו היא טיפסה, ותתנהג כבנאדם. לעזרתכם ורעיונותיכם אודה מאוד.
-
אני הייתי מנקה הכל, רוחץ היטב, ונותן לו להתייבש בשמש, אחרי שניגבתי היטב. הייתי מרפד את הכל בחול נקי ומסונן מהים, ומכניס פנימה נחש מטבעון לא בוגר, וביצה קטנה, "חיה". מאז שראיתי את זה בתור ילד, לא הפסקתי לעשות את זה. דבר מדהים, ממש מדהים לצפייה. אפשר גם לקיים שם, חוות אוגרים לגידול. יש הרבה חיות גדולות (נקרא להם זוחלים), שצורכים את המזון הזה, והבעלים של אותם זוחלים, מוכנים לשלם כדי לקנות ממך את שברשותך.
-
שי כן עם כמה הסתייגויות ,אלא שאותן לא ציינתי. אמרתי מראש, ברור שלא אבוא אליהם על כל חריטה קטנה ומכה שיש בפלסטיקה, לכל ישראלי ממוצע יש מאות שריטות כאלה. אבל מה אמורה להיות התשובה הזו? "אין לי חלקים"? מה אני אמור לעשות? אחורה פנה וזהו? בזה זה ניגמר? באמת שאין לי זמן, עצבים וחשק, לריב עם כל העולם, אלא שבמקום הזה, נקרא זה, בניין, הספציפי הזה, ההנהלה מקולקלת, והשירות לקוי. האנשים בחברות הסלולאר (נכליל בכוונה, לא נדבר על חברה אחת), הם אנשים רעים ומניפולטיביים, שיעבדו עלייך וירמו אותך, האזרח הקטן, שלא יצעק, שלא ידבר, שיעשה מה שאומרים לו. עלי לא עובדים ואותי לא מרמים. לא כי אני גאון, כי פשוט אני שואל שאלות נכונות (שלרוב מכעיסות את האמורים לתת תשובה) וגם פה, אני בסך הכל רוצה לתקן, לא את המכשיר, אלא את היחס, את ההתנהגות, את חוסר יחסי האנוש ה- (תחליטו אתם איזו מילה להכניס הנה) שלהם. הצעות? רעיונות?
-
וזה שאין להם חלקים, הופך את זה בשבילי, כלקוח, לבעייה שלי? מה אכפת לי שאין להם חלקים? באתי לקבל שירות, לכם (כחברה סלולארית) יש מונפול עליי, כי הרי אני לא אפנה לחברה אחת (מי יתן לי בכלל שירות בחברה אחרת?), תתנו שירות. אני א אשם שאין לכם חלקים להחלפה. מלבד זאת: אם הסלולארי שלי לא היה עובד, בכלל, הם בצ'יק היו מוצאים לי איזה תחליפי, אומרים שהוא חדש ויאללה יש לי סלולארי. פה היא פשוט אמרה, עוד לפני שבכלל הסלולארי נכנס למעבדה: "אין לי את החלקים האלה במעבדה" הדבר היחיד שעומד מול עיני, זה: באתי בתור לקוח למרכז השירות הספציפי, כי אין לי מרכז שירות אחר, ולא קיבלתי שירות, מחובתם לפתור לי את הבעייה. בשביל זה אני משלם להם משכורת, בשביל זה הם כבלו אותי אליהם. בשביל זה יש להם מונפול עליי, שלא אברח לשום חברה אחרת, שאקבל שירות אך ורק מהם
-
האמת היא שהשירשור שלי נפתח, כי אני לא סובל (והלוואי והיא או מי מטעמה, קוראים פה את דבריי) את היחס של מנהלת מרכז שירות הלקוחות. מה הכוונה מה אני עושה במוסך? למה? סלולארי זה מוסך? אני אשם שאין להם במלאי? מלבד זאת, הדוגמא של המוסך לא טובה כי, אין לו? קם והולך למוסך אחר. פה אני לא יכול לעשות אותו הדבר, כי אין מרכז שירות אחר. סתם חשבתי אולי יש איזשהו משהו, שניתן לעשות ולדרוש. דוגמא לכוונתי: בשעתו נחסם, ולא באשמת הלקוחות השונים, האפשרות לצפייה בערוץ הסרטים (הולמרק), באחד ממפעילי הטלויזיות. זו הייתה עילה לניתוק מיידי, אם הלקוח ידרוש. למזלה של החברה, הלקוחות לא ידעו על זה, לא ידעו שאותו ערוץ נחסם, אז לא באו בטענות. אם היו באים, הייתה להם הזכות לדרוש (ולקבל מיידית) ניתוק ללא כל התחייבות או תשלום מצד הלקוח. אין מצב "להעניש" את מירס איכשהו?
