Jump to content

בעל ג'ימני

  • הודעות

    532
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בעל ג'ימני

  1. אהלן! החלף את "מקום הבילוי" ב"בית אבות", גם אז זכותך לשלם ולהיכנס לגור שם? מקרה יותר קלאסי, יש בבאר שבע, מועדון ריקודים שנקרא פורום. בעליו (המאוד קרובים אליי לצערי ולא משנה למה ה"לצערי") עושה ערבי נושאים, כלומר, מכניס מי שמתחשק לו, ע"פ נושאים, או גילאים. למשל דוגמא: ערב סטודנטים, בלי תעודת סטודנט אתה לא נכנס למקום. למשל ערבי 21+, אה צעיר בדקה מ- 21? קישתא והחוצה. נתבע מאות פעמים (מכיר אותו שני שליש מחיי) ותמיד אמר במשפט: "זה המקום שלי ואני אעשה בו מה שאני רוצה" אף אחד לא מדבר, אף אחד לא מצייץ, השומרים מקבלים ממנו פקודות, מומבצעים, שם ניגמר תפקידם. רוצה לשנות? תבע תביעה ייצוגית, התלונן בפני משרד התעשייה והמסחר, ספר על המקום, שהוא מפלה על רקע גזעני כזה או אחר, אולי תשנה, אולי תצליח. אגב, גם נסיון להכניס אתיופים, או כאלה שיש להם נעלי נייק, או כאלה עם עגיל באוזן (ומיליון דוגמאות אחרות) נעשו, כולם עלו בתוהו ונחלו כישלון גמור.
  2. קרעה אותי הפירסומת של ה- 404. מהודרת? מרווחת? מפוארת? עד כמה הסטנדרטים של פעם היו דפוקים עד כמה????
  3. גם בג'ימני שלי זה יעבוד?
  4. אבל אןם יש מצלמה בעסק, אז עדיף/רצוי/כדאי (סמנו את המועדף עליכם) שאחת מהן לפחותתהיה מפוקסת על המגירה של הקופה לא? אני חושב שאני במקומו, הייתי רומר לילד להתראות וביי. חלק ממכם אמרו פה שיש מצב שהוא איבד, חלק אמרו אולי קנה בזה משהו. כנראה שאיבד כי ע"פ חברי המרחק לאימו (המחכה בחוץ) היו כמה צעדים.
  5. ואם יש לו 20 לקוחות כאלה ביום? מה עשוי לעזור עוד מלבד המצלמות?
  6. בדיוק בגלל משפטים כאלה (לא בגלל סליחה, בעקבות), נאמרים בהספדים מילים כמו "חרף נפשו למען אחרים" יש אנשים (כל אחד ומחשבותיו), שרואה בפועלו שליחות, אפילו על חשבון הבריאות וחייו. להבין התנהגות כמו למשל, של אהובה תומר ז"ל, זה כמו לנסות להבין,למה ששוטר/אזרח/קצין/דייר שפרצו לו לביתו, ירה במחבל או בשודד שמולו, עי זהתפקידו, להגן על ביתו, על מולדתו, להגן מפני "אויביו" אפילו אם האוייב הזה, הוא קיר אש ענקי, בגובה של 30 מטרים. אגב שאלתך, אהובה תומר שילמה על זה בחייה. משתלם או לא משתלם? לא יודע, אבל היא נהרגה בגלל האמונה הזו.
  7. הרי לכם תשובתו של חברי למעשיו: "הילד בליינד איבד את הכסף בדרך לאימו, וכשהגיע אליה, ראתה שזה מה שיש לו ביד. אני ידעתי את זה, כי הייתי משוכנע במאות מיליוני האחוזים (ואני, בעל הג'ימני השבעתי אותו, שאין סיכוי שהוא טעה בספירת העודף) שהעודף שלי היה מדוייק." מה יקרה מחר? אם עוד מאה לקוחות יתנהגו כך (בתמימות, כמו הילד) בדיוק? להעמיד אנשים במקומם? להוכיח אותם בפני המצלמות של העסק? כששאלתי את חברי מדוע פעל כך, ענה: "אז הפסדתי שישה שקלים, נו ו? להבא הוא ידע לא לחזור אליי בלי אימו. ולי לא נגרם נזק, לא תדמיתי ולא כספי"
  8. מקרה חם מהרגע ממש, עניין של דקה ואז באתי לספר לכם על כך: ילד נכנס לחנות של חבר. החבר הוא בעל עסק שמוכר תשמישי קדושה, ספרי לימוד וצעצועים. הילד ביקש ספר תהילים קטן, שמחובר אליו מחזיק מפתחות, שווי הספר, שמונה שקלים. הילד נתן שטר של 20 שקלים וקיבל בחזרה שתי מטבעות של חמש, ועוד שתי מטבעות של שקל=12 שקלים. הילד יצא מהחנות מאושר ושמח. אחרי דקה, נכנס הילד שוב לחנות, וסיפר לחברי ש"אמא אמרה שטעית בעודף ויש לי ביד רק שישה שקלים (כלומר נעלמו לו מהיד מטבע של חמש ועוד מטבע של שקל). חברי חשב לעצמו: "אם לא אתן לו עוד שישה שקלים, האמא עשוייה להפיץ שאני שקרן ורמאי, ואנשים עשויים להאמין לה, שאני רימיתי ילד קטן, וניסיתי לשקר לו" הוא הוציא עוד שישה שקלים מהקופה, נתן לילד ואמר: ב"פעם הבאה כשאתה בא לחנות שלי, תבוא רק עם אמא, אחרת לא אמכור לך" מה דעתכם על זה? התנהגות למופת? פרייאר? מה בקשר להתנהגות האם? והתנהגות הילד? מה אתם הייתם עושים במקום חברי?
  9. כל כך מפתיע שאנשים יוצאים מגדרם, ומשלמים אפילו בחייהם, ולו רק על מנת להציל עוד נפש הא? למה זה מפתיע אותך כל כך?
  10. כך, בהודעה אחת קצרה, בשתי שורות קצרצרות, אמרת כל מה שהיה לי לומר לפותח השירשור. כל הכבוד.
  11. מקרה דומה, טיפה: אני מנוי בבזק בינלאומי, היה 4 מגה, עכשיו 10. (יש נתב אלחוטי בבית) ניתוקים פה ושם, ובז"ל אומרים: תצטרך להחליף נתב. שאלתי: עולה כסף? ענו כן. שאלתי: למה לא אמרו לילפני השידרוג (כי יש התחייבות לשנה וכ'ו), והרי התשובה הגאונית: "אחריותו של הלקוח לשאול, לנו אין אפשרותלדעת איזה נתב יש לך בבית"
  12. כשאני ממתין לגברת שלי, מתחת למשרד שלה, וזה לוקח לה יותר מעשר דקות, אני מכבה. כשאני בפקק והרכב זוחל, אין מה לכבות, כי בכל זאת התנועה זזה. אמור להמתין יותר מעשר דקות? כבה את הרכב. תן לו לנוח בדיוק כפי שאתה נח.
  13. יפיפיות השתיים האלה שעל הויליס. (אה וגם הויליס עצמה יפה )
  14. אתה לא פחות אשם מאשר, שהוא אשם לא פחות ממך. למה? כי אתה לא נוהג בכביש עם מטפחת קשורה על העיניים. ברור שאם הוא יצא מהחנייה וטחן את דוושת הדלק עד הסוף, מילימטר ממך, אז הוא אשם, כי נכנס בך. אבל אם הייתה לך האפשרות לבלום? האם הייתה לך האפשרות לברוח? (הבנתי שלא היה לאיפה ובכל זאת..)
  15. "חנות של ביצים"? אתה רציני? עוד קיימות חנויות כאלה? מה באמת לא בסדר בביצים מהסופר?
  16. בוקר טוב! אצלי זו הייתה משאית. המשאית כנראה עברה לגור בנתיב השמאלי. נעים וחם לה שם. מצד ימין ריק (מדובר על כביש , על שני נתיבים) אני הייתי על הנתיב הימני והמשאית כאמור על השמאלי. אמרתי בהתחלה "נעשה סדר בכביש", אחרי חמישה קילומטרים של נהיגה ב- 130 (על כביש 6), כשנמאס לי מהמשחק הדבילי, חזרתי לנתיב הימני, והמשכתי לנסוע. בסוף, כשהמשאית החליטה שמתאים לה לרדת, במחלף שירדה בו, חיכתה לה הניידת, שפשוט עצרה את כולם. (אולי גם שם הייתה שריפה?)
  17. בעל ג'ימני

    כיסוי משענת ראש

    כמה אתה רוצה? 20 חתיכות? 30? כמה אתה משלם?
  18. צר לי לאכזב את פותח השירשור, אבל בסלקום (מו בשאר החברות), הם לא טיפשים. אני לא יודע מה החבילה שניתנה לך, אבל אני כן יודע שבעוד 3 דקות/שעות/ימים/שבועות הם יעלו לך את המחיר ויבלבלו לך במוח: "זו הייתה הטבה לכך וכך זמן, זה הנוהל אצלינו" אומנם אני אוהב את כולכם פה, ולטובתכם לגמרי, אבל כך זה פועל, בחברות הסלולאר.
  19. עמית, כמובן שאני מדבר (רק לצורך ההבהרה) על חברינו, בני הביעוטים, כן? חלקם חברים מאוד טובים שלי, כולל זה שאמר לי מה שאמר לי. כמו שאמרתי בהודעה הקודמת, חשבתעי שהוא מסתלבט, אמרתי בלב: נעע, לא הגיוני. והשאר כמו שכתבתי.
  20. עברו כמה שעות מאז הגבתי לשירשור. הבאתי לכם משהו חם חם מהרגע (עניין של שתי דקות כשהבחור יצא מהמשרד). רוצים למנוע התקרחות? חפפו את הראש עם שתן של גמלים. התלוצצתי עם הבחור ושאלתי: אז מה? את יושבים עם שרפרף מתחת לתחת של הגמל, ועושים "דוש"? אני צחקתי, הוא לא. הוא ענה: לא לא מה פתאום, אתה צריך לשים את השתן בכלי קיבול, ושיהיה פתוח לאוויר ובשמש. ראיתי שהבחור רציני לגמרי, אז נפלט לי: למה בעצם? למה עושים את זה? והוא ענה: כי לשתן של הגמל יש ריח נוראי.
  21. גם נכים (אין קשר לנכות שלהם) הם אנשים מעצבנים במיוחד. לנכה (מה לעשות) שמורה הפריווילגיה לחנות בחנייתו הפרטית והשמורה אך ורק לו (מדבר על אותה החנייה). בנוסף, הוקצתה לו חנייה לנכים. השאלה המתבקשת היא: מדוע הוא לא מחנה בחניית הנכים השמורה אך ורק לו? על זה ענית, כי לא הייתה לו חנייה וכ'ו. עכשיו יש? בכל מקרה, הרשויות יעדיפו, לתתלנכה, את החנייה הכי נגישה מבחינתם. החנייה השנייה בטלה ומבוטלה. איך? תגיש מכתב, תצלם חנייה, תספר את הסיפור ותבקש, בצורה הכי מנומסת וחסרתתקיפה במכתבך, שמצוקת החנייה היא אדירה, שלא יתכן שאנשים יריבוט על חניות, ומר בחור יהנה משתי חניות "לבחירתו". כמובן שיחד עם זאת (והבנתי שלא כך המצב) אם אחת מהחניות הייתה "חופשית" (כלומר כזו, שכל אחד יכול חנות בה) בעייתך הייתה נפתרת.
  22. שירשור מגניב, אני חייב גם לומר מילה בעניין: הייתי בתאילנד, לא יום ולא יומיים וגם לא עשרה חודשים (אלא יותר) ביום הראשון התלהבנו, באנו לחוף, בירות עניינים ושאר עניינים. רצינו להסיר כפכפים, ולהימרח על החול, אבל הבנות החמודות לא באו ולא שירתו אותנו. איך שקמנו מההימרחות (תמשיכו לקרוא, תבינו למה לא שירתו אותנו) הן באו, בחיוך ענק, כאילו לפני כן, כשמנמרחנו על הכיסאות, בכלל לא היינו קיימים. בירור קצר עם המקומיים שלידנו: "תתביישו לכם שאתם מפנים, את כפות הרגליים שלכם אל המארחים שלכם" (ואני שאלתי): אבל לא הבנתי מה הבעייה? והוא צרח עלינו: אנחנו התאים, רואים בהפניית כפות הרגליים של האדם אלינו, כעלבון, כאילו שהאדם שהפנה אלינו את כפות רגליו, לא מכבד לא אותנו ולא אתהמקום בו הוא נמצא. אצל הבדואים, פה בישראל, אם לא תתקע גרעפס, זה כאילו שהאוכל לא היה טעים לך. אגב חו"ל ותאילנד: יש את הנזיר שלהם, כרגע ברח לי שמו, שהיו לו סוגי דמים (דם אחד, הרבה דמים) שונים, שמורים בצנצנות, ו"שאט" אחד מכל סוג של דם, היה מרפא משהו אחר. היו לו שם "שאטים" של זיקפה, של כניסה להריון, של מחלות פרקים וכ'ו.
  23. מחברים הכל (הכוונה לכבלי התנעה) ולפי החוקים. פותחים סוויץ (או מניעים, לבחירתך אני מעדיף מונע מראש) את הרכב ה"רופא." פותחים/לא פותחים (שוב לבחירתך, כי זה לא משנה בכלום), סוויץ ברכב ה"חולה". ממתינים, עוד קצת ממתינים, ועוד קצת ממתינים. אחרי שהמתנת כחמש עד עשר דקות, ולאחר שוידאת שהכל מחובר כמו שצריך, נותנים בהנעה. ממתינים שוב, כחמש דקות, כשהרכבים פועלים ומונעים. הנעת?, הכל טוב ויפה, משחררים את הרכב ה"חולה", ומכבים מייד, ומדליקים שוב, מניע? סעי ל"נסיעת טעינה" של כרבע שעה, עד עשרים דקות. תהני. לא הניע אחרי שכיבית? תתחילי מההתחלה, הפעם לזמן ארוך יותר בטעינה. ניסית את כל אלה ועדיין מתכבה? החליפי מצבר.
  24. אני רוצה להבין משהו: נאמר ואני טמבאל, משוגע שרוצה להדפיס, תמונה של הכלב/תוכי שלו, על הבד-רשת הזו. זה אפשרי? או שרק לוגואים מוכנים מראש?
×
×
  • תוכן חדש...