בעל ג'ימני
-
הודעות
532 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי בעל ג'ימני
-
הגעתי לחברה היום, ביקשתי החלפה של מסך שהתרסק, וקצת קוסמטיקה לחלקים. המסך הוחלף ונראה ללא רבב. כל המסביב לא. שאלתי מדוע לא הוחלף והגברת ציפצפה לי: אין לנו במלאי את החלקים ל i 856 בצבע לבן. באותה שנייה נורא מיהרתי ולכן שתקתי ולא אמרתי דבר. מה להבא? האם התשובה שלהם, שלמעשה היה בעצם חוסר מתן שירות, זו עילה לדרישת ביטול עיסקה (למשל)? האם אני זכאי לפיצוי? חברים שימו לב, אין לי עניין ללכת עם זה מחר בבוקר ולבקש תיקון, המכשיר עצמו עובד ועוד לא קרה שמישהו מאיתנו הלך למפעיל הסלולארי שלו, בגלל שריטה בחלקי הפלסטיק השונים. השאלה שלי באה, כדי לדעת מה מותר ומה אסור, מה כדאי ומה רצוי שלא? שוקראן לכולם.
-
היי! אל תתרגש חבר, שהשמאי ילך לדרוך לעצמו על האף. אם היה בנאדם, כמו שכתבו לך, היה מסיים הכל בלחיצת יד "וסע לשלום חביבי, לא קרה כלום" כנראה שראה אותך שאתה נבהל (אני לא יודע לא הייתי לידך) וחשב לעצמו "וואלה יש לי פה כריש לטרוף, ואני בכלל לוויתן שמאות ענק" להבא מקרה כזה, תוציא תעודת ביטוח, תרשום על דף את הפרטים של תעודת הביטוח שלו, מספר פוליסה, שם , כתובת וכ'ו, תן לו את שלך, צלם (בדיוק כפי שעשית) את הנזקים, ובמקרה והרכב שלך נוסע כנדרש, תשאיר את השמאי פעור פה ומחטט בישבנו מחוסר אונים. צור קשר עם חברת הביטוח, ספר לה על מה ולמה, הצג את הפרטים של הבחור, הצג את התמונות, והם יטפלו בעניין.
-
צולמתי במעבר באור אדום
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של barak1333 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
היי! לא אהיה סלחן כמו האחרים, למה? כי לרוב (לא כולכם, ואולי אפילו אתה לא) אתם הנהגים הצעירים, משוכנעים שהכביש שייך לכם. היום לא שמת לב ברכבך הפרטי, והיה כולה רמזור. מחר מחרתיים תעשה רשיון נהיגה על מכבש, ותיכנס מאחור במשפחה בטרנספורטר, ותעצור רק אחרי שתשטח את כל המשפחה. זו עלולה להיות המשפחה שלי שם, ואני לא רוצה אנשים כמוך הכביש. קבל כל עונש שינתן לך, עמוד בו כמו גבר (לקחת את הרכב של אבא יכולת לא?), ונקווה כולנו ביחד, שזה ורק זה יהיה הדבר הכי חמור (ויחיד, בתקווה שתפנים את העונש והקנס), שיקרה לך בכביש. כל דבר בחיים הא שיעור חביבי, רק כך לומדים. -
ריח מסריח בתוך הרכב לאחר הוצאות השטיחים
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של tgb בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חח תתפלא אבל היו דברים מעולם. -
ריח מסריח בתוך הרכב לאחר הוצאות השטיחים
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של tgb בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הכוונה כמובן לךבקת סודה לשתייה כן? לא סודה לשתייה כנוזל. בערך קילו עד שני קילוגרם. מאוד עוזר, מאוד פותר ריחות. -
ריח מסריח בתוך הרכב לאחר הוצאות השטיחים
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של tgb בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תריח? תספות? תריפוד? אלה מילים בעברית שם? בכל מקרה, נסה לשפוך על כל חלקי הרכב סודה לשתייה. מבפנים, על הריפודים, על הריצפה, ובכל מקום אחר, אליו יגיע השואב. השהה לכמה שעות (עדיף בצל) ואפילו ללילה שלם. למחרת תשאב הכל הכל ותהנה מרכב ללא שום ריחות של גופות ונבלות סרוחות. הסיבה לזה היא, שהסודה לשתייה תספח אליה את כל הסרוחונות שקיימים. לא יהיה זכר לשום ריחות. מנסיון. -
איתמר והדבר המצחיק/משעשע/(לא אכתוב מכוער, אלא שונה) הזה, הוא בע מנוע דיזל?? יש לו שם? שאדע מה אני מחפש כדי לראות את המפרט שלו?
-
נזק למה בדיוק? למכלולים? ואדם שגר בירושלים ובחורף שלגי וברדי במיוחד מה? לא יקנה/יסע באוטו כי יגרם נזק למכלולים של הרכב? מים חבר, בסך הכל מים. המכוניות בעולם כולו, לא יוצרו ספציפית לאקלים הישראלי, יהיה אשר יהיה. זה שאנחנו כישראלים (לא משנה מי, ראשי ממשלה, בעלי סוכניות הרכב וכ'ו) רוצים לייבא לישראל את הרכבים XYZ, רק מגדיל את המבחר העצום של הרכבים הנמכרים.
-
אתה שואל על "מותר" באופן חוקי? מבחינת מדינת ישראל, תפתח את ברז המים שלך בבוקר, צא לעבודה, ורק כשתחזור בערב, סגור אותו. מי שיקבל חשבון מים ענק, זה רק אתה. אם אתה שואל מבחינת חיסכון במים, אז ברור. איך זה? כמו שכתבו לך, בדי רגיל, נניח והשתמשת בדלי אחד, טבלת, קירצפת, טבלת קירצפת סיימת. כמה עוד דליים של מים תשפוך כדי להוריד סבון? נניח שלושה דליים? כל דלי נניח 4 ליטר? (3 אוקי?) זה כבר יוצא ממוצע של מינימום עשרה ליטרים של מים. בגרניק, בגלל התפקוד שלו, הוא מעיף את הסבון והלכלכוך מהר יותר, עם יותר לחץ מים, אבל פחות כמות של מים מאשר בדלי. בקיצור, רק בגרניק.
-
וואלה מעניין מה שאתם כותבים פה. אופיס מלא? 2010? יש לי המון קשרים (משפחה ענקית) בכל מקום אפשרי. רק תגידו לי למי לפנות כדי לקנות אופיס מלא ב- 300 שקל. יש לי קשר לשוטרים ולכבאים, יש לי קשר לאנשי משרד החינוך (ולמשרדי ממשלה נוספים),יש לי קשר לעיריות מסויימות. קשר לאגד, קשר למפעלים שונים, לחברת החשמל ועוד ועוד. רק תאמרו לי למי כדאי לפנות (הכוונה מי הכי זול) הדלקתם אותי עכשיו, ממתין לתשובתכם. תודה רבה.
-
אור המון תודה. נתת לי קצה חוט מעניין. כבר מחר אני בטלפון עם שניים כאלה (מזל שיש עורכי דין בעולם ולעורכי הדין האלה יש לקוחות) תודה רבה רבה.
-
כמו שהתקליטן כתב לך. אולי יש עוד עשרות כמו אחיך? אם ההוא עקץ אחד, בטח עקץ עוד אחד לפחות. נסתכל על העתיד הרחוק יותר: תביעה של כל הנפגעים ממנו בבית משפט, השופטים יזכו (אולי) אותכם בתביעה. ההוא ישלם על מעשיו בבית הסוהר, קנסות ועוד.
-
והצעצוע הזה, הוא דיזל?
-
אוקי איתמר, אז את הפינה הזו סגרנו. נחזור לנושא השירשור: היה ואני רוצה (מטורף נו, זה בסדר, תקראו לחתלתול בשמו) להביא את הג'ימני המדוברת, אני אשבור את הראש, להשגת חלקים וכ'ו (וגם אתייעץ איתכם כמובן). בגדול, זה בכלל אפשרי? נכתב מה שנכתב, וקראתי, אבל לא הבנתי במדוייק אם זה ניתן לביצוע
-
חשבתי על זה אור, עניין מערכת הגז נלקחה בחשבון. אני לא אתחיל אפילו לדוש בעניין הזה, איפה "לתדלק", איך זה עובד, למה , מה ואיך. בנוסף, הג'ימני לא בדיוק נהנה מעודף מרווח, כדי להכניס לתוכו (נקרא לזה ג'ריקן) של גז. או שכן ואתה תחדש לי פה משהו? ומה הכוונה שהג'ימני לא מיובא יותר? נניח והמצב ישאר בדיוק כך כפי שהוא, ב- 2012 או נלך רחוק יותר 2017 כבא לא יהיה שום ג'ימני דנדשה על הכביש?
-
היי! מתפללים לבורא עולם (לפעמים, רק לפעמים הוא שומע תפילה) שימצא את הגנב, כדי שתוכלו לתבוע ממנו את הכסף. אין חברת ביטוח פה, על מה היא תשלם לך? אין פה עניין של לפנות לבעלים של הרכב (הכוונה למקורי) כשאחיך חתם, והעביר כסף וכ'ו, לא טרח לבדוק במשטרה, במשרד הרישוי ובשאר המקומות, האם הרכב גנוב? האם הרכב משועבד? ככה? קנה וזהו? תעודת זהות של הגנב (במעמד המכירה/החלפה, מחייבים בדואר למשל, הצגת תעודת זהות אחרת אין עיסקה) וצילום שלה, יש לכם?
-
נגיד שזה מתאים לפה, לא ידעתי לאן לשייך את זה. (מנהלים אם לא מתאים פה, אבקש להזיז למקום הראוי). יש בעולם, סביב כל התבל, מאות רבות של סוגים שונים של רכבים. חלקם זולים, חלקם פחות, חלקם אסורים לנסיעה בישראל וחלקם כן. ואני מה ראיתי? (לא לא חדש לי, אפילו נהגתי בכזה) סוזוקי ג'ימני דיזל. השאלה שלי היא נורא פשוטה, נורא קלה, והכי לא מסובכת שיש: במידה ויש לי את כל הכסף שבעולם, במידה ומה לעשות, תקראו לי חולה נפש, אבל אני רוצה להביא את הרכב הנה לישראל, זה אפשרי? זה שהג'ימני בגירסת הדיזל, לא נמכר בישראל, אמור להפריע למישהו? (רשויות החוק השונות? מכס? מדינת ישראל עצמה וגבולותיה?) האם רכב כזה נחשב כאסור לנהיגה בישראל (ואתם תחליטו מה הסיבה, לכן פניתי אליכם)? עוד ובנוסף, האם קיים, ג'ימני ד'יזל, אוטומטי? עזבו את העלויות בצג לרגע, מי שירצה באמת, ישלם גם מיליון דולר (ושילמו הרבה יותר) על משהו, כדי להביא אותו אליו הביתה, מכל מקום בעולם. אז מה דעתכם? יש מצב? זה הגיוני בכלל?
-
ממש מעניין לה את הקצה המדגדגן של המדוגדג. איך אמרת? על חשבוני? על חשבונך? היא תזמין מונית (על חשבונך) היא תשלח את העוזר הפרלמנטרי שלה (בדלק/מונית שאתה תשלם) ויחכה במקום, עד שיוכל להזיז את הרכב. זה במקרה הקלאסי. בסרט היותר רע, היא פשוט תיקח רכב ליסינג אחר (שוב, על חשבונך) ובזמן שאנחנו כותבים מה שכותבים עליה, היא בכלל שכחה מאיתנו ומהמקרה הזה.
-
אבי נהג ללא רישיון מעל לשנה, זומן למשפט.
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של kobic9 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
תסלח לי סליחה גדולה מאוד על מה שאני הולך לשאול, אבל אדם בגילו עם סעיף שמיעה, שלא יכול לעבור תיאוריה, או לחילופין להבין בכלל את החומר הנלמד, מה יש לו לעשות על כבישי ישראל?. קצת קשה לי לקבל את זה. רותם. קצת לא יפה מה שאתה כותב. אחותי עובדת עם חרשים, יש ביניהם חרשים, שנולדו (ויום אחד יומתו) כחרשים. בין החרשים יש נהגים נפלאים, עם 0 גדול של קנסות ודוחו"ת. יש לי קולגה בעבודה, שהוריו חרשים לחלוטין. אביו חרש מגיל 19 (נפגע בצבא) ואימו נולדה כחרשת לחלוטין. אביו של אותו חבר, הוא חלק ממשפחה, של האנשים שאחותי עובדת איתם. אדם חרש הוא אומנם סוג של נכה, אבל יש לנו בארץ עורכי דין חרשים, ואפילו מנתחים חרשים. חרש הוא אומנם מוגבל, אבל יש לנו בארץ אנשים בריאים, שמוגבלים אפילו יותר מאותם מוגבלים. בשביל נהיגה לא צריך שמיעה תקינה. מה ההבדל בין אדם, שחרש לחלוטין כמו לבנה של איטונג, ובין צעיר בן 18 שיש לו ברכב ציוד שמיעה, שלא היה מבייש אפילו מסיבה של רג'א ראם? אין הבדל. -
מחפש רכב לנהג חדש לנסיעה של שעה וחצי ביום, תקציב עד 5k
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של frosti7 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מה שגורם לשכנה שלי בת 90, לגלות פתאום שהיא יהודיה, ולערוך לעצמה בת מצווה כי, "חבל לי להפסיד את החוויה ומעולם לא ערכו לי בת מצווה" -
כשאין לאחיין שלי אוויר בכדורגל שלו, הוא לא ישחק איתו. את השאר, תבינו לבד.
-
ומשתמש אחר (נו תנחשו מי?) כתב פה פעם בעבר, שאמנון מהמוסך המרכזי בבאר שבע אמר לו את הדבר הבא: רוצה קורוזיה? רוצה שהצינור יסתם לך? רוצה שכל המערכת תידפק לך ותצטרך להחליף אותה פעם בשנה? תשתמש במי ברזים. כששאלתי אותו במה כן להשתמש ומה לא יעשה נזקים, אמר לי: מי עדן, רק מי עדן. שאלתי למה דווקא בזה, והוא ענה: הכי נקי, הכי מתאים לרכב. לא אני המצאתי ידידי, זה אמנון מהמרכזי בבאר שבע אמר......
-
נזרקתי מפורום שיפוצים או איך אני מרים בלטות בלי לשבור אותן?
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של kobic9 בתוך אוף-טופיק
ואז זה סתם יצא לך מכוער (לדעתי לפחות) יש היום טאפטים במיוחד לדברים האלה, בצורת קוביות (כמו דמקה למשל), משולשים או כל צורה אחרת שתבחר. מה שאמרת, זה כמו לשים גרניט פורצלן מלוטש, וליד שיש. -
שאלה לתותחי הפייסבוק. [אל תתלהבו, מספיק פשפש פייסבוק לשאלה הזו]
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של aa123 בתוך אוף-טופיק
היי לפותח השירשור! כולם צודקים, אני רק אחדד: בדף הראשי של הפייסבוק (לא משנה אם זה בלשונית פרופיל, חשבון וכ'ו) יש חלון חיפוש. תקליד את המייל שיש ברשותך לתוך חלון החיפוש, אנטר, ואם היא רשומה לפייסבוק כמו שאתה אומר, יתכן ויש לה תמונה והיא תעלה במסך.
