Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. סמיר, הוא אמר שבזמן גלישה פרטית הוידיאו נטען בצורה יותר חלקה ולא נתקע, סימן שזה משהו במחשב\דפדפן ספציפית שלו.
  2. וואו. הגריל נראה קצת מעוות, אבל האחורה מפצה על זה בגדול!
  3. Step

    AIRSOFT GUN 6MM

    בחצי שנה האחרונה הזמנתי מחו"ל 2 סכינים, עברו במכס ללא בעיה.
  4. לפני חודשיים פתחתי נושא כמעט זהה, אך נעלו לי אותו בטענה שהיה כבר שרשור שלם בפורום עם כל התשובות. מכיוון שלא מצאתי אותו, מקווה לקבל את התשובה פה.
  5. לאחר תאונה שתוקנה, בנוסף למרווחים במידה וקיימים, וגם אם לא, לפעמים הצבע שאיתו צבעו את החלק שהוחלף לא מתאים בכל 100% האחוזים לשאר הצבע שעל הרכב, כך שבתאורה טובה ניתן להבחין לא פעם שהחלק הוחלף. כמו כן בזמן הבדיקה, עצמה (במידה ועורכים אותה לבד) לבדוק תקינות של כל החשמל ברכב (החלונות יורדים ועולים, מראות, בגאז' שנפתח מתוך הרכב, סאנרוף במידה וקיים, מזגן, תנור, בקיצור- כל דבר חשמלי שניתן למצוא ברכב).
  6. לחבר טוב יש אלמרה פרפקט 2003 או 2004 מהשכרה עם 230 אלף קילומטר. לא היו תקלות בשנים האחרונות, אבל צריכת הדלק גבוהה (ליטר אחד ל8 ק"מ) בעירוני, אבל הוא תמיד מושך הילוכים ואוהב מאוד קיק-דאונים.
  7. לא לכולם יש כסף לקנות רכב בן 8.
  8. קולות של חיה מסכנה, מה בלילה של ירח מלא עושה גורו גורו - גורו גורו, כמובן!
  9. לגבי המגן זהב- אם אתה עוד לא בן 19, מגיע לך מכבי מגן זהב ללא תשלום על דמי מנוי (או איך שהם קוראים לזה) מגיל 18 עד 19. רק חשוב לזכור שאם אתה לא רוצה לשלם לאחר גיל 19, צריך לבטל.
  10. לגבי המחשב הישן, כפי שאמרת SPERIAL, ייתכן וניתן לתקנו תמורת סכום סביר, אני אקח אותו לבדיקה. העניין הוא שכבר פעמיים-שלוש המחשב השולחני הפסיק לעבוד וכתוצאה מכך נשארתי ללא מחשב בכלל עד שסידרתי אותו- זה המחשב היחידי בבית ואין לי סמארטפון עם אינטרנט. לכן, נשקלה האפשרות לקנות בנוסף לנבלה גם נייד, שיהיה הראשי, ובנוסף לאחר שכבר יש מחשב קבוע בבית לנסות להחזיר את הישן לחיים. המצב הזה שהגעתי אליו כמה פעמים בשנה האחרונה שהייתי בלי מחשב בכלל מאוד לא סימפטי מכיוון שכל המשפחה משתמשת בו וזה די מגביל. בינתיים אשמע לעצת SPERIAL ואראה במה מסתכם התיקון לישן, ואז כבר אשקול קניית נייד במקום\בנוסף. תודה רבה על העצות!
  11. בוקר טוב אנשים המחשב השולחני שלי החליט שחם לו מדי והוא הפסיק להידלק. לפני כן הטמפרטורה של המעבד היו על כ55-65-70 מעלות צלזיוס. בכיין. בכל השנה האחרונה, הוא סבל מתקיפת ארטיפקטים כך שלא יכולתי לשחק כמעט בשום משחק, ללא באגים מוזרים ומכוערים. (אם כבר, מה יכולה להיות הסיבה למוות בטרם עת?) אז הוחלט לקנות מחשב נייד חדש, ובדרך כלל יש תקציב מוגדר, אבל אני לא ממש יודע ומבין במחירים אז אין לי מה להגיד בנושא, אבל כמובן, כמה שפחות, יותר טוב. השימושים שלי במחשב הם בעיקר: אינטרנט (קארזפורום, אלא מה?) סרטים פוטושופ קליל פה ושם ואולי מדי פעם כשמאוד משעמם, לשחק קצת במשחקים שאני לא יודע אם מהווים קושי כלשהו למחשבים של היום (משהו סטייל BATTLEFIELD2, אולי COD4- לא דברים כבדים במיוחד) כמעט תמיד המחשב יהיה דלוק, והתכונות שלו כנייד ינוצלו כנראה לרוב במעבר בין החדר לסלון- אני לא הולך להסתובב איתו כל היום עליי כשהמחשב בחדר שלי, לרוב יהיה מחובר למסך 22", מקלדת רמקולים ועכבר נורמליים, כך שחשובה האופציה של יציאה למסך חיצוני. המחשב שנקנה לפני כ3-4 שהיה לי עד עכשיו הוא: מעבד: כפול ליבה AMD ATHLON 64 4400 זיכרון: 2 GB כרטיס מסך: X1950 PRO, 256 MB, עם קירור של זלמן כונן קשיח: כ-250GB אני מאמין שבנתונים של היום, המחשב הזה די פדלאה, ומכאן השאלה, האם הניידים הלא יקרים יתמודדו עם ה"אתגרים" שאני הולך להציב בפניהם, לפחות טוב כמו שהתמודד הקודם? ראיתי היום ששופרסל מפרסמים עכשיו במבצע שבתוקף עד מחר (18.8 ) נייד של לנובו: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=792349 מעבד: INTEL P6200 זיכרון: 3GB כונן קשיח: 320GB, 5400RPM מסך: 15.6" משקל: 2.7 קילו מחיר: 1600 שקלים משתלם? האם יותר שווה להשקיע יותר כסף והתמורה באמת תהיה עדיפה בשבילי ובשביל השימושים שלי? תודה רבה לכל מי שיוכל לעזור בעניין!
  12. Step

    ייעוץ לגבי קורות חיים

    אכן, כפי שציין SlowRide אני לפני גיוס, שאמור לבוא בסוף נובמבר-תחילת דצמבר. זה די בעייתי שמעסיקים רואים שחלון הזמן שבו אוכל לעבוד הוא 4 חודשים, ומעדיפים לומר NEXT.
  13. Step

    ייעוץ לגבי קורות חיים

    תודה רבה לכולם, ובמיוחד למר דריש, שעזר לי מאוד בפרטי לגבי הקו"ח שלי.
  14. ערב טוב לכולם, קודם כל אני יודע שנפתחו כבר כ13,568 שרשורים לגבי קו"ח, וכמובן לפיהם בניתי את שלי, אך את השרשור פתחתי על מנת לקבל התייחסות לקו"ח שלי ספציפית מחברי הפורום שמבינים בזה קצת יותר ממני. סיימתי י"ב ואני לפני גיוס (כ4 חודשים), והיום כשחיפשתי עבודה מישהי שקבעה איתי ראיון עבודה למחר ביקשה שאני אגיע עם קורות חיים. המשרה היא מחסנאי בחנות כלשהי. אין לי יותר מדי מה לרשום על עצמי מכיוון שרק לפני חודשיים סיימתי בי"ס, אז ניסיתי לעשות את זה יפה ומפורט ולעבוד עם מה שיש, וזה מה שיצא: מה לשנות\לשפר? ובכלל, איפה אני יכול למצוא עבודה כי נמאס לי מבורגר-מה-שמו \ מק'חתול רשת מסעדות מזון מהיר למיניהם. יש הצעות מעניינות כלשהן ששווה לי לחפש\ לבדוק? תודה על העזרה!
  15. מה נותנת הצ'אקאלאקה הזאת? יש לו גם צופר כמו של ניידות משטרה\אמבולנס? אם הוא יתחיל לצפור איתה באמצע פקק אנשים יפנו לו את הדרך?
  16. לדעתי הפיתרון המהיר והאפקטיבי ביותר הוא לצאת באישון לילה עם מכוש (או פטיש אוויר, לקבלנים שבינינו), ולעצב מחדש את הבאמפר לפי רצונותיך.
  17. אם לא יתאים מה שנתנו עד עכשיו, בדפדפן MAXTHON יש את זה מובנה.
  18. תודה רבה בסוף הסתדרתי בכך שמצאתי ססמה לFILEFLYER אז כבר התחלתי לראות, עד עכשיו נראה טוב!
  19. למישהו יש את עונה 1 של דם אמיתי להורדה ישירה בשרתים שJDOWNLOADER תומך בהם?
  20. לא מהווה בעיה בשבילי, כשהתחלתי לראות את על טבעי ראיתי 4 עונות ב3 ימים
  21. benjah, אהבתי את אלפאס, תודה! כדאי להתחיל לראות TRUE BLOOD? הדבר הכי קרוב שאולי ראיתי לז'אנר זה 'על טבעי' ו'מקלט באפלה' ואת שתי הסדרות מאוד אהבתי.
  22. לפי מה שניתן להבין מהכתבה, יוחזרו רק המכוניות שהובאו לכאן באופן לא חוקי, או שבתהליך הייבוא הוצהר על רכב שונה מזה שיובא בפועל. כמו המקרה עם הפורד GT שיובאה ארצה והוצהרה כמוסטנג GT- הפרש של 170K$ במחיר.
  23. Step

    מחמם מים על גז כדאי?

    מה לגבי אתמור? לא משתלם?
  24. יפה מאוד! יוצאים לך ציורים מאוד נקיים, אצלי הם יותר דומים לאיזה סקיצה לא מוצלחת עם הרבה קווים מיותרים. אתה מצייר מהזכרון או מתמונה?
×
×
  • תוכן חדש...