בוקר טוב אנשים
המחשב השולחני שלי החליט שחם לו מדי והוא הפסיק להידלק.
לפני כן הטמפרטורה של המעבד היו על כ55-65-70 מעלות צלזיוס. בכיין.
בכל השנה האחרונה, הוא סבל מתקיפת ארטיפקטים כך שלא יכולתי לשחק כמעט בשום משחק, ללא באגים מוזרים ומכוערים. (אם כבר, מה יכולה להיות הסיבה למוות בטרם עת?)
אז הוחלט לקנות מחשב נייד חדש, ובדרך כלל יש תקציב מוגדר,
אבל אני לא ממש יודע ומבין במחירים אז אין לי מה להגיד בנושא, אבל כמובן, כמה שפחות, יותר טוב.
השימושים שלי במחשב הם בעיקר:
אינטרנט (קארזפורום, אלא מה?)
סרטים
פוטושופ קליל פה ושם
ואולי מדי פעם כשמאוד משעמם, לשחק קצת במשחקים שאני לא יודע אם מהווים קושי כלשהו למחשבים של היום (משהו סטייל BATTLEFIELD2, אולי COD4- לא דברים כבדים במיוחד)
כמעט תמיד המחשב יהיה דלוק, והתכונות שלו כנייד ינוצלו כנראה לרוב במעבר בין החדר לסלון- אני לא הולך להסתובב איתו כל היום עליי
כשהמחשב בחדר שלי, לרוב יהיה מחובר למסך 22", מקלדת רמקולים ועכבר נורמליים,
כך שחשובה האופציה של יציאה למסך חיצוני.
המחשב שנקנה לפני כ3-4 שהיה לי עד עכשיו הוא:
מעבד: כפול ליבה AMD ATHLON 64 4400
זיכרון: 2 GB
כרטיס מסך: X1950 PRO, 256 MB, עם קירור של זלמן
כונן קשיח: כ-250GB
אני מאמין שבנתונים של היום, המחשב הזה די פדלאה, ומכאן השאלה, האם הניידים הלא יקרים יתמודדו עם ה"אתגרים" שאני הולך להציב בפניהם, לפחות טוב כמו שהתמודד הקודם?
ראיתי היום ששופרסל מפרסמים עכשיו במבצע שבתוקף עד מחר (18.8 ) נייד של לנובו:
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=792349
מעבד: INTEL P6200
זיכרון: 3GB
כונן קשיח: 320GB, 5400RPM
מסך: 15.6"
משקל: 2.7 קילו
מחיר: 1600 שקלים
משתלם? האם יותר שווה להשקיע יותר כסף והתמורה באמת תהיה עדיפה בשבילי ובשביל השימושים שלי?
תודה רבה לכל מי שיוכל לעזור בעניין!