elihershko
-
הודעות
583 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי elihershko
-
פיז'ו 307 - נכבית לעיתים - גם אחרי החלפת חיישן
elihershko פרסם הודעה בנושא של elihershko בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כשהגעתי למוסך ותיארתי את הבעיה ישר אמרו לי ניקוי מצערת. לאחר חיבור למחשב אמרו שמדובר בחיישן. אגב, ניתן לנקות מצערת אלקטרונית? וכמה סדר גודל עלות של מצערת? תודה! -
הי חברים, לפני כשלושה שבועות זה קרה לראשונה. לעיתים, בהתנעה או בעצירה מוחלטת לאחר נסיעה, המנוע מגמגם ונכבה. הוחלף חיישן זרימת אוויר ואז היה שקט של כשבועיים. השבוע זה קרה שוב מספר פעמים. אתמול לדוג', אני חוזר בחצות, כל הנסיעה עברה סבבה, איך שאני מכניס לרוורס לתוך החניה - המנוע מגמגם ונכבה. לא הצלחתי להניע שוב. מניע ונכבה. מצאתי את עצמי באמצע הלילה דוחף את הרכב לתוך החניה... ביום ראשון אני חוזר למוסך אך אני כן הייתי שמח לשמוע, לקראת ההגעה למוסך (שאני מאוד סומך עליו והרכב מטופל שם כבר שש שנים לשביעות רצוני המלאה), אם מישהו נתקל בתופעה או שיש למישהו רעיון מה קורה פה. מצורף סירטון. VID-20210506-WA0009.mp4
-
פיג'ו 308 2015 1.2 - מזגן לא תמיד מקרר
elihershko פרסם הודעה בנושא של BlackChevelle בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מחזק. אצלי ב307 יום אחד המזגן לא קירר. מבט בטמפ' החיצונית - מינוס כמה מעלות. ברגע שחזר לטמפ סבירה - חזר לקרר. גם כיום, וככה כבר כמה חודשים, באופן קבוע הטמפ המוצגת נמוכה בכ-10 מעלות מהמציאות. יש השפעה על המזגן - רק אם אני שם על lo זה מקרר, ברגע שאני מעלה במעלה אחת - מפסיק לקרר. ולהפך בתקופה שהראה כמה עשרות מעלות מעל המציאות. -
סיאט מי, סקודה סיטיגו ופולקסווגן אפ
elihershko פרסם הודעה בנושא של שאלה לי אליכם בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הייתה לי מהעבודה סיטיגו רובוטית 60 כ''ס לשנתיים וחצי. הרכב היה בן 4 כשהגיע אליי. עברה התעללות ולא צייצה. הלך סטרטר פעם אחת וזהו. הגיר נעים בנסיעה רגועה, קצת פחות בנסיעה אגרסיבית אבל ממש לא נורא לדעתי. חסכונית בטירוף!!! -
מוסך טוב לסיטרואן c crooser / מיצובישי אאוטלנדר [תקלה P0725]
elihershko פרסם הודעה בנושא של isrash בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בימים אלו יש לי (בתקווה שכבר לא) בעיה שנשמעת דומה בחלק מהמאפיינים. הרכב כנראה שונה מבחינה מכנית - 307. המנוע כבה, מידי פעם, כשהוא בסל''ד נמוך - בהתנעה (קרה וחמה) וגם לקראת עצירה מוחלטת. כאמור מידי פעם. אתמול הגעתי למוסך (שאפט). תיארתי את הבעיה ואמרו, לפני בדיקה, שנשמע שצריך ניקוי מצערת. לבסוף, לאחר חיבור למחשב, הוחלט להחליף חיישן maf (אם אני לא טועה). מייד הרגשתי שהרכב מתנהג יותר טוב. אני לוקח עוד כמה ימים כדי לדעת שזה אכן מאחוריי (כי זה הופיע לסירוגין). זה המקום גם לציין את השירות המעולה של ניצן. מעבר לאדיבות והמקצועיות שהם תמיד מנת חלקו, הוא לא הסכים לקחת שקל כל עוד אין וודאות שהבעיה נפתרה. -
ועוד מאירועי היום - בחזרה מהעבודה, הרכב הניע רגיל ואף הפתיע בכך שנורת המנוע כלל לא נדלקה. מה קורה פה?!
-
הי, שוב רלוונטי... כאמור בתחילת השרשור, לפני כחודשיים וחצי נדלקה נורת מנוע ובסריקה ניתנה אינדיקציה על ממיר מזדקן. למרות האיפוס, לאחר מספר ימים הנורה נדלקה שוב. כעבור עוד מספר ימים הנורה כבתה מעצמה וכעבור כחודש נדלקה שוב. החלטתי לקחת את הזמן ולחפש את הפתרון הזול ביותר לטפל במידה ואהיה חייב במסגרת הטסט שיהיה לי ביולי. קיבלתי בנתיים הצעה לחידוש הממיר (החלפת הליבה)בכ800 ש''ח. בשישי האחרון, לאחר נסיעה של כשעה, דוממתי מנוע. כעבור כדקה רציתי להניע שוב, אלא שאז המנוע הניע וכאילו נחנק וכבה. כך מספר פעמים. הנעתי שוב ונתתי מייד גז, המנוע הגיב כמו שצריך ומייד התחלתי בנסיעה. בהנעה ובנסיעה הבאה לא היתה כל בעיה. אלא שלקראת סוף עוד נסיעה, ברגע שנעמדתי - המנוע ''נחנק''- וכבה. כך היה גם למחרת - מניע וכבה, פימפום, שוב כבה ולבסוף הצלחתי לייצב את המנוע וליסוע כ80 ק''מ רגילים. הבוקר הניע רגיל ונסע רגיל. וכאן אני שואל - 1. האם התופעות של הסופ''ש האחרון קשורות לממיר? 2. האם ההצעה של החלפת ליבת הממיר רלוונטית או שאין ברירה אלא לבצע החלפה מלאה במוסך?
-
בוקר טוב, בשבוע האחרון אשתי נהגה ברכב אז לא יודע מתי החלה התופעה, מייד עם ההתנעה הגיר במצב שלג - יש חיווי של המצב בתצוגה ועם מעבר ל-D משולב מייד ההילוך השני. לחיצה על מצב ספורט מבטלת כעת את מצב השלג. מכאן והלאה הכל מתנהל רגיל, התחלה מהילוך ראשון, התנהגות רגילה של הגיר מלבד העובדה שלא ניתן להפעיל את מצבי הגיר השונים - שלג וספורט. מה קורה פה?
-
ריקול סיטרואן- שימו לב- חלקים לא במלאי
elihershko פרסם הודעה בנושא של elihershko בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מסכם את האירוע מבחינתי. הבוקר הגעתי למוסך ליטל. 25 דק' הייתי בחוץ. -
סיטרואן C4 המזגן מחמם רק בצד הנוסע ,
elihershko פרסם הודעה בנושא של יוגיהו בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אתה מדבר על בקרת אקלים כן?! היה לי את זה לפני כארבע שנים, ב307. חבר פה בפורום שלח את הקישור. יש גם סרטון הסבר ביוטיוב. https://m.ebay.com/itm/Air-Conditioning-Flap-Repair-Kit-For-Citroen-C4-Peugeot-307-1607044080-/291992940841?ul_ref=https%3A%2F%2Frover.ebay.com%2Frover%2F1%2F711-53200-19255-0%2F1%3Ftype%3D3%26campId%3D5337155372%26toolId%3D10001%26customId%3Dkm3jxqzfd6002nxr00axe%26mpre%3Dhttp%3A%2F%2Fm.ebay.com%2Fitm%2FAir-Conditioning-Flap-Repair-Kit-For-Citroen-C4-Peugeot-307-1607044080-%2F291992940841%3Fhash%3Ditem43fc22b129%253Ag%253AXN0AAOSw%7EgRVkZRe%26_trkparms%3Dpageci%25253Ad6f2979b-ea1e-11e6-aa68-005056b6719a%25257Cparentrq%25253A046c38e615a0a5e0b5ce6162ffa258cf%25257Ciid%25253A1%26srcrot%3D711-53200-19255-0%26rvr_id%3D2843122886509%26rvr_ts%3D1c9749da1780a4821c071ad7ffff255c&_trkparms=pageci%3Ad6f2979b-ea1e-11e6-aa68-005056b6719a|parentrq%3A046c38e615a0a5e0b5ce6162ffa258cf|iid%3A1&_mwBanner=1&_rdt=1&ul_noapp=true קישור לסרטון https://youtu.be/v9eNGTPABI4 -
פולקסווגן אפ, סקודה סיטיגו וסיאט מי
elihershko פרסם הודעה בנושא של שאלה לי אליכם בתוך ייעוץ ברכישת רכב
ממליץ בחום על השלישייה. לי היה ניסיון של שנתיים וחצי עם סיטיגו רובוטית. זכיתי גם לחוות על בשרי מעבר בינה לבין אלטו. אכן נוראית. נוחות הנסיעה (מתלים) בהחלט מפתיעה לטובה. הגיר הרובוטי בסדר גמור כל עוד הנסיעה רגועה. ויש בונוס עצום של צריכת דלק שהקוריאניות אפילו לא יעזו לחלום עליה. הניסיון שלי היה עם גרסת ה60 כ''ס. בעליות לי-ם לא היתה שום בעיה לעקוף כשצריך, כמובן במחיר של רעש (האמת צליל די חביב למי שבקטע). הרכב גם הפגין אמינות מופתית. בקילומטרז' שבין 50 ל120 שעשיתי פעם אחת הלך סטרטר. וזהו. והכל תוך התעללות ברכב (רכב חברה. טופל במורשה). -
איך אמר לי המוסכניק?! ב307 המנוע היה טוב וכל המסביב דפוק. בדור הבא גם את המנוע הם דפקו.. (מה שלא הרתיע אותי להחנות ליד ה307 גם c4 2012)
-
ריקול סיטרואן- שימו לב- חלקים לא במלאי
elihershko פרסם הודעה בנושא של elihershko בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מהו אותו תיזמון שהגעת? -
ds5 סיקורכב2 – מפגר טורבו עם מגדש – או קניתי 5 DS שנת 2014
elihershko פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך רכב כללי
אצלי בדגם האטמוספרי (הבנתי שעניין השרשרת דומה) יש קצת רעשים בהתנעת בוקר. אשפזתי אותה לילה אצל גבע כדי שיישמעו בעצמם בבוקר. שללו בעיה בשרשרת. -
ריקול סיטרואן- שימו לב- חלקים לא במלאי
elihershko פרסם הודעה בנושא של elihershko בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הבטיחו שיחזור אליי לתאם. כמובן שלא קרה עד רגע זה. עכשיו התקשרתי לליטל ותיאמתי למועד הכי קרוב מבחינתם - אמצע מרץ. זה כבר יוצא אחרי הטסט - לא בעיה? -
מקווה שהרכב שלי ימשיך להיות בובה כמו שלך. רק ברור לי שלמדתי לפעם הבאה לבצע בדיקה של תאריכי בעלות. כי בכל זאת, ארבע בעלויות בפחות משנה וחצי זה מחשיד.
-
הי, תוך כדי כניסה לאזור האישי בשירותי הממשלה (לצורך ערעור על בידוד) הוצאתי את פרטי הרכב הרשום על שמי. התחדש לי שיש שם מידע על היסטוריית הבעלויות של הרכב, לרבות תאריך וסוג הבעלות. לדעתי זה נתון שחייבים לדרוש כשרוכשים רכב משומש עם יותר משתי ידיים קודמות. במקרה שלי - רכב מודל 2012, ידעתי שאני רוכש מהיד הרביעית אך עכשיו התחדש לי, שימו לב - היד הראשונה החזיק ברכב 7 שנים תמימות (במהלכן עשה תאונה אחת עם נזק של כ-9 אש"ח. את זה ידעתי עוד לפני הרכישה) ואז תוך שנה ושלושה חודשים התגלגל עד ליד הרביעית! בנוסף לשני סוחרים באמצע... הרכב כמובן נבדק על ידי מוסך מומלץ וקיבל המלצת קנייה. בדיעבד, שני שלדים יצאו מהארון לאחר הרכישה: התגלו פגמים בצבע שלא ראיתי קודם (המוכר הצליח להסתיר טוב ואני אידיוט שלא דרשתי לראות את הרכב נקי כמו שצריך) ועם תחילת החורף התגלה שהחימום כמעט ולא עובד ובמוסך נאמר שהרדיאטור הפנימי סתום והחלפה תעלה 1,800 ש"ח. מעבר לזה אני מאוד נהנה מהרכב. אצלי כ9 חודש ולא רואה בעיות מיוחדות מעבר למה שרשמתי. די ברור לי שאם היה לי את המידע על הבעלויות לפני הרכישה - לא הייתי נוגע ברכב. לא הכרתי את השירות, ממליץ.
-
ואיזה דגם בדיוק יש לך? אני רואה שיש כמה דגמים (לא נטענים) בטווח שבין 250 ל- 490. ותודה.
-
ואשכרה שואב את העלים או שצריך יחס אישי לכל עלה ועלה? (כפי שהתנסתי עם שואב של חבר) העניין הוא שנראה שהמברשת שאני מדבר עליה אמורה ''להחיות'' את המשטח. השאלה אם באמת זה כך ואם על הדרך אין פה שחיקה של המשטח.
-
הי, חיפשתי דרך לשאוב עלים ולנקות את הדשא הסינטטי. נתקלתי במכשיר שמעוצב כמו מכסחת דשא ובעצם מכיל מברשת שאוספת לכלוך לתוך מיכל איסוף ואמורה להבריש ולהזקיר את סיבי המשטח. מישהו התנסה בזה? עושה את העבודה?
-
נשמע מפחיד... בכל מקרה נסעתי עוד כמאה ק''מ. הנורה בנתיים לא חזרה. מחזל''ש כרגע. תודה חברים.
-
מוסך הכוכב בכפר קאסם (בשיגרה מטפל בשאפט. נקלעתי לאזור). זה מה שהסורק פלט. מעיון בהיסטורית הטיפולים, הממיר הנוכחי הובא מפירוק (במוסך מורשה), אצל הבעלים הקודמים, לפני 7 שנים ו120א''קמ. אמור עוד לשרוד?
-
Anti pollution לא נדלקה. רק הודעה כללית על תקלה במנוע. למה על מיכל דלק מלא? אמרו לי לשים על רבע מיכל וגם בעבר אני זוכר דיבור על חצי מיכל. המוסך איפס את התקלה ובנסיעה מכפר קאסם לאריאל היא לא נדלקה שוב. במידה וזה יחזור, האם כדאי לנצל את חמשת החודשים עד הטסט להזמנת ממיר מחו''ל?
-
שלום חברים, היום תוך כדי נסיעה נדלקה לי נורת מנוע ובהתנעה זה רושם שיש תקלה במנוע אך לא מעבר לכך. הרכב נוסע יופי. נכנסתי מייד למוסך קרוב. חיבר מחשב והראה לי שרושם משהו בסגנון ''הזדקנות ממיר''. המליץ לי על תוסף ותדלוק חד פעמי של 98. מה אומרים? הממיר בסוף ימיו? האם כדאי באמת להשתמש בתוסף וב98?
-
רכישת רכב זול ספרטני אוטומטי וחסכוני (15,000) אלטו או 107?
elihershko פרסם הודעה בנושא של LLH201017 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כיוון אחר- סקודה סיטי גו (או אחותה לבית סיאט). היתה לי אחת כזאת מהעבודה. ננהגה כמו שנוהגים על רכב עבודה ובשנתיים וחצי וכ-70k ק''מ אצלי (קיבלתי אותה עם 55k) היתה תקלה אחת בלבד - סטרטר שהלך. (הרכב היה מודל 2013 והיה אצלי בין השנים 2018-2020). צריכת הדלק בנסיעה שהיתה ברובה בינעירונית, אך כאמור מאוד (אבל מאוד) אגרסיבית, הייתה כ15.5. נסיעה רגועה יותר, אך עם עוד אנשים וממש לא מוכוונת חיסכון - נתנה כ18 ק''מ/ל. חשוב לא פחות - הנסיעה נוחה בכמה רמות מהאלטו (כשהלך הסטרטר שכרתי אלטו. נורא ואיום) וגם מספארק (שבכל מקרה לא נכנסת לתקציב כאוטומטית) - ממנה עברתי אל הסיטו גו. ההבדל בנוחות היה מוחשי. לעניין הגיר הרובוטים בסיטי גו - השד לא נורא כל כך. בנסיעה רגועה זה ממש לא מפריע. כשעזבתי את מקום העבודה חשבתי לקנות אחת לעצמי, זו יכלה להיות קניה מאוד הגיונית וכלכלית. בסוף הלכתי עם הלב והוספתי עוד צרפתיה למשפחה. (C4)
