Jump to content

explorer

  • הודעות

    480
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי explorer

  1. גם אני את talroze, פורד פוקוס חדשה יותר מתקדמת ומאובזרת.
  2. טיפטרוניק גיר שאמפדר לך כמו שאמר בתגובה קודמת שזה מאפשר לך לשלוט בהילוכם,העלאה,הורדה ו שמירה על הילך מסויים ובחלק מרכבי ספורט וגם רכב מנהלים זה יש הילוך שקואים לו S שמשמעותו בחלק מהרכבים SLOW ובחלק אחר SPORT. הוא קרוב ל DSG אבל הDSG יותר מדוייק בהילוכם מטיפטרוניק (הילוך מתאים בזמן מתאים) וגם גיר חלק שנהג לא מרגיש בהחלפת הילוכם.
  3. פיאט בד"ך רכב אמין מאוד............
  4. רכב אמין,חזק ונוח אבל עלות אחזקה לא זולה. בד"ך רכב מעולה למרות שאחזקתו אינה זולה.
  5. שלום למכריה: מאזדה 5 2007 יד 2 צבע כסף 180000 ק"מ רכב שמור,מעולה,מטופל. מס' פלאפון: 0505068815
  6. שלום עברתי טסט היום, כמה צריך להוסיף על ביטוח הרכב בשביל נהג חדש והאם צריך גם נהג צעיר? מדובר במאזדה 5 2007. האם יש התחשבות במחיר אם אני נוסע ברכב הרבה זמן? כי אני לא נוסע הרבה זמן ברכב כי הוא ישמש לנסיעה לעבודה ואני עדיין תלמיד י"ב.
  7. אני מעדיף שתחפש רכב יפני או קיה פוטרה/שברולט קרוז/יונדאי I30.
  8. explorer

    96000 ק"מ לשנת 2009

    עדיף 2008 עם 70K לרכב עם מנוע 1400 סמ"ק כי רכב כזה לא מיעוד לעשות 25 ו 30 אלף ק"מ בשנה. אם מדובר בדיזל אולי שזה משתנה.
  9. אם יש הילוך כוח עדיף שתנסה לנסוע במסלול שטח קרוב/בסביבה של יישוב הפגישה ( הר,חול, בוץ, מים) ולנסות הילוך כוח אם הוא תקין ובסדר.
  10. explorer

    אוטו 7 מקומות

    את הגרנדיס כוללת תא מטען גדול( הוא הגדול ביותר בקטגוריית מיניוואנים כ 285 ל') אבל הוא זולל דלק בצורה משמעותית, חברו של אבא שלי התפטר ממנה בגלל שהיא עושה 1-4 בעיר וממוצע כ 6. אולי שתחפש פולקסווגן קאדי מקסי ( יותר מרווח מברלינגו ) רכב מוצלח מאוד, תיבת הילוכם DSG6 מאוד מוצלחת שגורמת לחסכון בדלק. וגם יש את הקאדי לייף יותר זולה וקצרה ממקסי. תסתכל על תמונות שני הרכבים. אני גם חוזר ומציע את פורד SMAX דיזל, מנוע עוצמתי,חזק,חסכוני ורכב מרווח יותר מזאפירה אבל חות מגרנדיס, אולי שתחפש 2010 ב 120K.
  11. explorer

    אוטו 7 מקומות

    מאזדה 5 חדשה מעל 2010 היא מרווחת, נפח תא מטען 158 ליטר. הייתה לנו קאיה ג'ויס שנפח תא מטען 166 ליטר והיינו נוסעים 7 לאילת עם מזוודות ותיקים בלי לקפל שום מושב. פולקסווגן קאדי ישש לה תא מטען גדול ויש גם דגם ארוך. אולי תמצא פורד SMAX או גלקסי דיזל- אס מקס יותר זולה גם ממאזדה 5 (רכב משומש).
  12. explorer

    96000 ק"מ לשנת 2009

    אם אתה לא נוסע הרבה זה משפיע טוב אחרי כמה שנים על רכב 2009. אם הרכב על בחודשים מינואר עד יוני 2009 זה נראה בסדר אבל אם אחרי אז זה קצת נורא. אבל אתה צריך לכתוב סוג מנוע, רכב, בעלות...... את 70000 ל 2008 מאוד טוב אך 2009 אתה תקבל שנתון יותר חדש. אנחנו קנינו מזדה 2007 ב 2011 שעשתה 143000 (35000ק"מ בכל שנה) אבל היום היא עשתה 180000 (30000 בשנה ק"מ) רכב טוב פרטי לא ליסינג נוסע ממוצע 25000 ק"מ אם בד"ך אבל דיזל אם נסע 30000 או 35000 אז זה לא נורא. אם אתה מצאת שממוצע נסיעה שך רכב 2009 שעשה 96000 כ 30000 אז אני אומר לך בהצלחה.
  13. הפאסאט יותר טובה מג'טה. לגבי הבעיות גיר DSG7 בעייתי בשתיהן. לגבי הג'טה אני מכיר בעל של ג'טה 2011 שהלחיף את הגיר פעמיים בתקופת אחריות היבואן פחות מ 100000 ק"מ.
  14. שתיהן מעולות אבל האוונסיס עדיפה מבחינת ביצועים וגם יותר חסכונית בדלק.
  15. עדיף שתוריד ה I20. פולקסווגן פולו הצעה טובה
  16. כן יש בעיות בגיר אוטומטי. אם אתה רוצה דימקס עדיף שתלך הל אחד 2007 ומעלה עם מנוע יותר חזק ודגם יותר מוצלח שנפוץ בארץ ובםרט אצצל חברת החשמל ו קק"ל
  17. אין בעיה, הרבה רכבים כך אבל זה נורא כשאתה כך ללא רצון השתענת ליד הדלת אתה תשמע קול הפלסטיק שאומר שאינו יכול לעמוד.
  18. לא ה TSI יותר חסכונית אצל אותה דודה יש עכשיו 2011 חדשה מחברה היא עושה 1-12
  19. אצל דודה שלי הייתה 2006 2.0 FSI חדשה מהחברה. רכב חזק,זריז,נוח, לא עושה בעיות. היה עושה 8.5 ממוצע. ב 90000 ק"מ חלה תקלה במוח הגיר והוחלף אבל לדעתי זה מזל. בקיצור רכב מנהלים שנותן הרבה ובזול.
  20. אם לאחד משנה לך את צריכת דלק אז לך על 2.7 V6 חזק מאוד ומהיר אבל קצת אחזקה יקרה. אם לא משנה לך גם האחזקה אז בהצלחה שתלך עליו.
  21. פורד קונקט עולה על קולם ויש גם את הקאדי של פולקסווגן אבל יותר יקרה.
  22. עדיף שתרכוש פנדה. אמינה יותר, חזקה יותר וחסכונית יותר.
  23. סיאט אביזה או סקודה פאביה ופולקסווגן גולף.
  24. וגן אם עלתה לכביש אחרי 7/2011 הקיחומטראז' נראה גם גבוה.
  25. כן מפלסטיק, פעם הייתי בקל אוטו וכשנגעתי בו היה ממש פלסטיק לא פח והוא חלש בגירסה אוטומטית ושאלתי בעל של הרכב שאמר שהוא מתאמץ בעליות.וחברי הפורום לא חייבים להיות כולם בעד או נגד דבר מסויים כל אחד יש לו מעמד שלו ואני לא מתקרב ללוגאן אם לא נשאר בעולם רכב 7 מקומות אחר, ולמה הרבה אנשים לא קונים לוגאן אם הוא כל כך טוב?
×
×
  • תוכן חדש...