Jump to content

explorer

  • הודעות

    480
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי explorer

  1. עדיף שתשלם כמי אלפים טובים ולקנות אוונסיס או מאזדה 323 לאנטיס במקום קניית אקורד אנגלית או מונדאו כי אולי שתתקע בבעיות אינסופיות ותשלם הרבה כסף וכשאתה בא למכור אתה מתקשה או מוכר במחיר של 10 אלף ש"ח. אבל למה לא תחפש הונדה יפנית?
  2. הונדה סיוויק 1.6 ל' אחלה רכב
  3. כי פעם באתר כתב בעל סקודה אוקטביה על בעית הגיר הנ"ל ( סקודה 2007) לגבי מוח הגיר? אצל דודה שלי הייתה פאסאט 2006 גיר טיפטרוניק 6 הילוכים ועוד לא עשתה 90 או 100 אלף ק"מ והחילפו מוח הגיר וגם באתר זה כתב אחד מבעלי הטוראן 1.4 TSI DSG שהחליף גם מוח הגיר. מה לגבי דגם 1.4 TSI? האם להתקרב אם אמצא רכב טוב? מי יקר באותה רמת גימור? בנזין או דיזל? מדובר ברכב 2009 או 2010. האם הם כמו 2008 ו2007? לגבי סחירות? האם אפשר למכור או להחליף אותה כמו מאזדה וכמה אני צריך להוריד ממחירון הטוראן הפרטית עפ 90000 ק"מ כשאני עושה החלפה (יש לי מאזדה 5 ליסינג שעשתה 180000 ק"מ 2007)? חלקים,ביטוח,טיפול? זה יותר יקר ממאזדה כי הוא גרמני?
  4. איזה שנה. אולי שתחפש קאדי של פולקסווגן 2006 (לרוב תמצא מונית) או פורד קונקט טורנאו 8 מקומות גיר ידני אם אתה מתכוון לרכב מסחרי. אבל גם היום רכב מסחרי כולל רכבי 7 מקומות גדולים כמו קיה קרניבל,מאזדה MPV, קרייזלר וויאג'ר, יונדאי טרג'ט ושברולט אפלנדר. בתקציב שציינת אתה תמצא כל הרכבים שציינתי חוץ מ אפלנדר אבל גם במודל נמוך מתחת ל 2002/3 (לא מדובר בקאדי או קונקט) וצריך לשים לצריכת דלק גבוהה ( קרניבל וטרג'ט עם מנוע בנזין). אני מעדיף שתפרט איזה סוג של רכב מסחרי.
  5. את הגיר קשה לבדוק אותו 100% הבודק בודק באמצעות מחשב אני מעדיף שייקח הרכב וינהג אותו 5 דקות ויחזור בשביל להרגיש. אבל למרות הכל עדיין לא מצאו טכניקה לבדוק הגיר 100% כי אני מכיר בן אדם שאמרו לו שהגיר תקין אבל אחרי שבועיים הפסיק הרכב לסוע לאחר בגלל הגיר ושמו גיר יבוא חדש.
  6. מדובר בצריכה עירונית מחוץ לעיר אני חושב שהוא מגיע ל 9 או 10. את האקורד עושה 8 לרוב. את הפיז'ו תהיה בעייתית כמו שאר הצרפתיות אחרי 5 שנים מתאריך העלייה על הכביש. אבל באיזה דגם מדובר 407-607? אולי שתחפש אוונסיס אבל אתה צריך להוסיף קצת בשביל לקבל 2002/3.
  7. אני חושב שכן המחיר דומה בכל סניף בד"ך על מבצעים של רכבים מדברים ב 4 עיניים לא בטלפון אלא אם אתה רוצה לקבל מחיר טלפונית אז אין לי מושג לגבי זה.
  8. מוכרים אבל בדרך כלל אין אבל קיים.
  9. מונדאו רכב חזק ומעולה ונוח אבל זולל דלק עושה 1/6-7 אצל רוב הנהגים. לגבי אמינות אקורד יותר אמין ( הרבה אנשים אומרים שמונדאו אינו אמין).
  10. סקודה אוקטביה בדרך כלל הוא רכב טוב ובפרט דגמי 1999-2006 שהיה קשה למצוא אחד נקי ופרטי. נהגי מוניות בעבר היו ממליצים אוקטביה בגלל שטיפול שלה זול ועושה את העבודה בואפן מושלם. אצל קרוב שלי יש אוקטביה 2003 קנה אותה לפני 3 שנים עם 230000 ק"מ והוא מרוצה מאוד ממנה והיא משמשת כרכב עבודה שנוסע בכל יום 50 או 60 ק"מ. לגבי צריכת דלק הוא עושה 15-16 בעיר ו 18-20 מחוץ לעיר נהיגה נורמלית (לא גרועה ולא רגועה) אבל קצת ביטוח שלה יקר בגלל הגניבות שהייתה לפני כמה שנים.
  11. אני חושב שבכל סניפי החברה קיים המבצע
  12. אבל יש אנשים שרוצים רכב ששומר ערך.בשביל מה לקנות רכב שיירד בשנתיים 100K? וגם מי מקבל על עצמו גם שימכור רכב בחצי מחיר (סחירות) בעבר הייתה לי קוואליר ואחרי 9 שנים כשרציתי למכור אותה זה לקח חודשיים 3חודשים עד שמכרתי הכל היה רוצה לקחת אותה בחצי מחיר. לגבי אוונסיס הוא אמר שהוא לא מחפש את כל השיגעונות של סל"ד - מומנטים.
  13. אבל יש אנשים שרוצים רכב ששומר ערך.בשביל מה לקנות רכב שיירד בשנתיים 100K? וגם מי מקבל על עצמו גם שימכור רכב בחצי מחיר (סחירות) בעבר הייתה לי קוואליר ואחרי 9 שנים כשרציתי למכור אותה זה לקח חודשיים 3חודשים עד שמכרתי הכל היה רוצה לקחת אותה בחצי מחיר.
  14. גם אני את rotem18 שתקח פלאונס אם לא אז אוקטביה.
  15. אל תתקרב מסנטה פה בנזין כי הוא יקר בכל דבר. אם אין בעיה להוסיף עוד ג'יפ אני מציע הסורנטו של קאיה (ב2010 התחיל שיווק דגם חדש שהוא מתקדם מאוד)
  16. אני יודע שהם התקדמו בצורה ניכרת אבל עדיין לא נהפכו לחסכוניות בדלק אלא אם מדובר בגיר ידני.
  17. אבל פעם אמרו שגיר DSG רועד והכב מתחמם בשנת 2008 (ברכבים שנת 2008 עלו הבעיה) שזה עם 6 הילוכים. לגבי טוראן 2009 1.9 דיזל גיר DSG האם להתקרב?
  18. הסופרב רכב מעולה מאוד. אבל טויוטה אוונסיס רכב מנהלים זול ואחזקתו זולה וגם מחיר שלו זול. הביטוח שלו זול יותר מסקודה סופרב והוא יותר חסכוני בדלק וכשאתה בא למכור אותו אתה מוכר אותו תוך מספר ימים בגלל הסחירות ובגלל שהוא מבוקש ולא לשכוח שהוא שומר על ערכו. אני חושב שהוא עולה 160000ש"ח וגם 3 שנים אחריות לא 2 כמו סופרב.
  19. תודה וזה ברור שאין מגוון רכבים טובים שאפשר למצוא-אין מבחר כמו חברות ומגרשים
  20. אם נהנתם מסקודה עדיף שתקח אותה. סקודה נחשב רכב מוצלח מאוד- נוח/חסכוני בדלק וחזק ועמיד.
  21. בדרך כלל רכבים קוריאנים אוכלים דלק ביחס לרכבים באותה קבוצה . אבל פאביה חסכונית ביחס לרכבים בקבוצה שלה.
  22. אני הייתי הולך על רקסטון בגלל שהוא זול ובעבודה דומה לסנטה פה למרות שיונדאי יותר חזק(לא הרבה) ויותר מרווח אבל הוא מאוד יקר בבטיוח ותחזוקה וכל.... אבל רקסטון מספיק לצרכים נורמליים ומספיק גם למשפחה 7 בני אדם ולא לשכוח שיש לו מנוע וגיר מבית מרצדס והרבה אנשים היום מחפשים רקסטון. ביד 2 ראיתי רקסטון 2008 עשה 105000 באזור טבריה.
  23. שלום האם עדיף לקנות רכב משומש מסוכנות רכב כמו לובנסקי,קרסו,הונדה...... והאם אפשר לעשות טרייד אין. יש לי מאזדה ליסינג ומצאתי בכמה סוכניות רכבים טובים אבל איני יודע אם אפשר לעשות טרייד אין ואם להתקרב לחברות אלו או לא.
  24. סוזוקי סוויפט בחירה מצויינת אבל היא עולה יותר מ 80K חדשה מיבואן. אולי תחפש 2012 ותמצא ב 80K אבל ל 30K בשנה) העדיפות היא לדיזל (סקודה פאביה
×
×
  • תוכן חדש...