Jump to content

explorer

  • הודעות

    480
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי explorer

  1. אצלנו יש מאזדה 5 2007 ורוצים להחליף אותה ב 2010 אמרת לאבא שחליף בטוראן אבל הוא אמר שמאזדה עדיפה והוא פוחד מטוראן ומגירDSG . איזה רכב מרווח יותר? טוראן או מאזדה? צה לגבי אחזקה /תחזוקה וביטוח? כמה עולה אחת 2009/10?
  2. כמה עושה גלאקסי וכמה עושה סיינה לכל ליטר דלק? תודה
  3. זה אחרי 4 5 שנים כן יהיה בעייתי אבל בתחילה הוא יהיה מעולה כמו כל הרכבים. חבר של אבא נסע בחצי שנה 15000 ק"מ והוא נוסע ביום כ 140 ק"מ. מי מחזיק היום רכב שיש לו יותר מ4 שנים (חוץ מיפני-אמריקאי-גרמני) על הכביש?
  4. מיצובישי בדרך כלל שתיינות דלק
  5. אבל השכרה הוא ישלם מחיר שלם? כי ראיתי ש מיקרה עולה 97K
  6. רנו מגאן אתה תמצא 2006 ומעלה בליסינג
  7. הפאביה יותר מרווחת וחזקה וכל...... אבל יותר יקרה מ I20 וביטוח קצת יקר מI20 אבל אי אפשר להשוות בין פאביה ל I20.
  8. מאזדה 5 מתאים לך יותר מ הונדה FRV וגם אוטלנדר מציאה ואני מעדיף ללכת על אוקטביה סטיישן או על שברולט ויואנט (יש תא מטען ענקי) ומושב רחב בויואנט (פעם ישבנו 4 נערים מאחורה ברכב שהיה בתצוגה-סתם כך בשביל לדעת אם הכסא מרווח או לא- הייתה בעיה דומה לך היינו צריכים להושיב שני בני אדם גדולים ועוד בוסטר) אבל בסוף לא התקרבנו בגלל צריכת דלק גבוהה 1/6- והיה מאוד נוח-בוסטר+כסא תינוקות + ילדה בלי בוסטר יהיה מאוד נוח) אבל. אם תמצא ויואנט 1.6 ל' יהיה בסדר. את הסורנטו גם מציאה אבל הוא נחשב ג'יפ. מאזדה 5 אפשר להושיב שני בני אדם בשורה אמצעית ואחד מאחור ותקפל מושב ויהיה לך תא מטען גדול וגם הוא רכב חסכוני -אצלנו עושה 1/9-10 בעיר ו 1/12-13 מחוץ לעיר עם מזגן ואנחנו מרוצים ממנו. ויונדאי I30 גם מציאה אבל אחרי 4-5 שנים מתאריך עלייה על הכביש מתחילות בעיות בלאי לא נגמרות.
  9. את הפוקוס החדשה מאוד מעולה עם מנוע חדש 1.6ל' 125 כ"ס אבל I30 יותר מרווחת וגם היא מעולה וצריכת דלק אותו דבר והרבה אנשים שנהגו ב I30 אמרו שהיא יותר חזקה מפוקוס.
  10. השכרה או ליסינג אני חושב שתמצא, כי מיקרה עולה 97K פרטית.
  11. סוזוקי אלטו,פיאט פנדה,סיטראון c1. עדיף שתחפש אלטו או פנדה.
  12. עדיף ללכת על אוונסיס כי היא חסכונית כמו קורולה+- ונותנת הרבה. היא דומה לקורולה באחזקה,דלק,טסט,תחזוקה והכל..... אבל היא עמידה יותר מקורולה חזקה ואינה עושה בעיות ויש לה אורך חיים יותר ( לא מתבלה כמו קורולה)... אבל נסיעות בתוך העיר עושות התלבטות...
  13. אני מעדיף סוזוקי סוויפט עם מנוע 1250 סמ"ק. אני חושב שהיא עמידה יותר,נוח,חסכונית וחזקה.
  14. explorer

    רכב בטווח 25-35K

    פיאט פונטו או סוזוקי אלטו אם תמצא במחיר שציינת.
  15. אני מעדיף דיזל כ 36000 בשנה לבנזין קצת נורא. בתקציב שלך אתה תמצא סקודה אוקטביה או פאביה או שתקח מליסינג. תחזוקה יקרה אבל רכבים עמידים וחזקים שלא עושים תקלות. אצל מורה נהיגה שלי הייתה פאביה בנזין 2009 עשתה מעל 100000 ק"מ ולא לקח אותה למוסך אבל הייתה בעיה בגיר והרבה מוסכים לא יכלו לפתור הבעיה. אצל קרוב שלי הייתה 2008 דיזל ידנית והוא הייה מרוצה ממנה לגמרי והייתה עושה 22-23 לליטר מחוץ לעיר.
  16. סיטראון c1 או סוזוקי אלטו. חברו של אבא קנה c1 ב65K חדשה מיבואן והוא מרוצה ממנה ואומר שהיא עושה 20 ק"מ לליטר. את אלטו אתה יכול ב 60K גיר ידני או 72K אוטו' והיא עושה 18 לליטר (גירסה אוטומטית) אבל יש לה סחירות יותר מc1 אצל דוד שלי הייתה אלטו 2011 אוטומט מליסינג והיה גם מרוצה ממנה. רכבים מיני תוצרת קוריה הם אוכלים דלק. ואני אשמח ממך לתת פרטים ונתונים יותר מדוייקים לרכב שאתה רוצה.
  17. שלום אני מחפש רכב 7 מקומות 2009 ומעלה. יש לי עכשיו מזדה 5 2007 וחשבתי להחליף ב 2010 צורה חדשה, אבל עלו לי מחשבות על ג'יפים בגלל שהם גבוהים. אני ראיתי ש רקסטון ואוטלנדר הם הכי זולים בארץ. מה עדיף מבחינת נוחות,סחירות,אחזקה,תא מטען,ביטוח*, סחיבה,צריכת דלק? אני ראיתי שאני אוסיף 40k כדי להגיע למאזדה 5 2010. האם מחיר הג'יפים יותר גבוהה ממחיר מאזדה 2010? אני רוצה רק להחליף- לא למכור ואחר כך לקנות.
  18. גלקסי תענה על הדרישות+יונדאי טראקראן+ סאנגיונג רקסטון.
  19. שלום אני מחפש רכב 7 מקומות 2009 ומעלה. יש לי עכשיו מזדה 5 2007 וחשבתי להחליף ב 2010 צורה חדשה, אבל עלו לי מחשבות על ג'יפים בגלל שהם גבוהים. אני ראיתי ש רקסטון ואוטלנדר הם הכי זולים בארץ. מה עדיף מבחינת נוחות,סחירות,אחזקה,תא מטען,ביטוח*, סחיבה,צריכת דלק? אני ראיתי שאני אוסיף 40k כדי להגיע למאזדה 5 2010. האם מחיר הג'יפים יותר גבוהה ממחיר מאזדה 2010? אני רוצה רק להחליף- לא למכור ואחר כך לקנות.
  20. שלום כמה תושבת יש ב מאזדה 5 2007?
  21. דיסק cd rom כולל שירים. מה איך עשיתי הדיסק? שמתי אותו לפי הכתוב בכיוון החץ.
  22. שלום לכם הרדיו דיסק של מאזדה 5 המובנה לפעמים קורא דיסק ולפעמים לא קורא ומופיע check cd קניתי מנקה דיסק של silver line והכנסתי אותו לרדיו ועוד פעם מופיע check cd מה יכולה להיות הבעיה ואיך לפתור אותה? תודה
  23. 80 קמ"ש עד 100 קמ"ש כולל 3-4 צמתים+רמזורים לאורך כ 20 קמ זה עדיין בין עירוני?(אזור עמק יזרעאל)
  24. שלום כאשר אני נוסע במהירות 80 קמ"ש צריכת דלק נחשבת עירונית או בין עירונת? ואותה שאלה לגבי מהירות 20-60 קמ"ש?
×
×
  • תוכן חדש...