Jump to content

explorer

  • הודעות

    480
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי explorer

  1. רכב לטודנט אני אישית מעדיף פיאט פונטו כי הוא חסכוני זול לאחזקה ומאוד אמין. לגבי פיג'ו הרבה אנשים אומרים שהם אינם אמינים ואחרי 3 4 שנים מעלייה על הכביש הבעיות מתחילות להופיע אבל בשנתון גבוהה (2008 ומעלה) זה השתנה. המיוחד ב פיג'ו שהוא רכב מאוד נוח לנסיעה. אבל לראש שקט עדיף פיאט ובתקציב שלך אתה תקבל רכב 2003 נקי מאוד ותקבל גם 2004/5 שהם גם במצב מצויין.
  2. א. מבחינת צריכת דלק הוא הבטיח לי 1- ל18..האם זה נכון? לא נכון פיאט גיר ידני לא עושה 1- 18 פיאט גרנדה פונטו אוטומטית עושה 1-11/12 בתוך העיר מחוץ היא מגיעה ל 15/16 ממוצע אולי 13.5 ב. חלקים- זולים או יקרים? חלקים זולים וגם פיאט הוא רכב אמין. ג. איך אוטו דיל מבחינת שירות ואמינות? אוטו דיל חברה טובה וכל הרכבים שנמצאים באוטו דיל הם רכבים שמורים מאוד ונקיים. לגבי אחריות אין לי מושג-כשקנינו רכב מ אלבר קיבלנו אחריות 6 חודשים (חצי שנה).
  3. אתה צריך לציין קטגוריית הרכב ( סופר מיני,מיני,משפחתי) רכב חסכוני ואמין הונדה סיוויק שעושה 1-11 לליטר דלק וגם הוא נוח לנסיעה יחסית לרכבים אחרים
  4. אבל רובוטית
  5. קרוב שלי עלה לו ביטוח נהג חדש+ צעיר כ 10K ויש לו רכב מאזדה 6 2007. אני לפני שבוע קיבלתי רישיון ואבא שלי קיבל הצעת מחיר לגבי ביטוח - חובה נהג צעיר כ 4K מדובר במאזדה 5 2007.
  6. לגבי חיסכון בדלק הסוויפט לא חסכונית כמו הרכבים האחרים שציינת אבל כל הרכבים שציינת הם כמעט דומים זה לזה ואין הרבה הבדל.
  7. אם הרכב המשומש מאותו יצרן כן היא תבצע טרייד אין וכמו שזכר קודמי אם הרכב ישן,לא שמור, או עם קילומטראז' גבוהה וכל גורם לקושי מכירה היא לוקחת את הרכב במחיר מסוים אחרי ייעוץ וקבלת הצעת מחיר עם סוחר רכב ומוכרת אותו לסוחר. אם הרכב חדש, מבוקש היא תשמור אותו ותמכור אותו בעצמה. לפעמים חלק מסוכנות רכב כמו קרסו לוקחת כל רכב ולא מוכרת אותו לסוחר.
  8. כן הרוב דיזל ו גיר ידני וגם הסוג הזה מוצלח וחזק.
  9. לא אף גיר יפני שווה ל DSG.
  10. הוא רובוטי עם מצמד כפול אך הוא לא כמו רובוטי של טויוטה. רק זה ההבדל. אני כתבתי את מאפיינים של כל גיר אבל לא הגדרתי גיר DSG. בגיר כזה גם ניתן לשלוט בהילוכים (העלאה הורדה) והפעלת מצב ספורט שגורים לתאוצה 0-100 בזמן קצר ב סל"ד גבוה.
  11. אני הייתי בוחר מולטיפלה בלי לחשוב פעמיים. פיאט - טופ של אמינות. רנו ( לפני 2010) טופ של בעיות.
  12. אתה מתכוון לקנגו 1.5 DCI 80 כ"ס? זה רכב טוב,וגם בעל גחון גבוה מאוד. שכחתי את הדגם הזה.
  13. לגבי קנגו רכב לא כל כך אמין - (מנוע בנזין אמין יותר מדיזל) אבל הגחון יותר גבוה מפיאט ומפיג'ו חלקים יותר זולים אבל רוב בעלי קנגו דיזל אינם מרוצים ממנה. את הפרטנר יותר חזק מ קנגו ואמין יותר וגם הגחון שלו גבוה. את ה דובלו מאוד אמין וגם חלקים זולים אבל הגחון קצת נמוך. אולי שתחפש פולקסווגן קאדי 2006 אמינה מאוד אבל חלקים שלה יותר יקרים יחסית לרכבים שציינת. אני אישית מעדיף שתוריד את קנגו מרשימה.
  14. אז תסביר לו על טיפטרוניק ועל DSG
  15. גם אני מתכוון שI30 גם מרווחת בשביל להושיב תינוק עם כסא בעתיד וגם בשביל עגלה ב תא מטען.
  16. אני דווקא שמעתי ש אימפריזה חלש ושמעתי ששניהם עושים 1 ל 9 בתוך העיר.
  17. לגבי דלק אין הפשר משמעותי. לגבי אמינות קוריאה עשתה מהפכה בייצור רכבים ורכבי קוריאה היום אמינים מאוד. אחזקה אין הרבה הפרש גם אבל צמיגי הסוזוקי יותר יקרים כי מידות הצמיג יותר גדולים ( חתך 16 לא 15). במקום שלך הייתי רץ ליונדרי I30 כי הוא כלפי שציינת יותר מרווח,נוח,חזק וזריז. בהצלחה .......
  18. ממוצע הרכב עושה 12/13. בתוך העיר עושה 11. מחוץ לעיר 1-15 לפי אופי נסיעה.
  19. יאם אתה מרוצה מ גטס אז שתקנה אחת כזו בתקציב אתה תמצא 2008 ומעלה. ניסאן מיקרה תענה על הדרישות שלך. סובארו אימפריזה ניו אייג' או B3 מנוע 1500 סמ"ק גם אני חושב שיענו גם על הדרישות.
  20. פיאט פונטו או פנדה הם הרכבים הומבילים לפי דעתי ברכבי סופר מיני משומשים. זולים לאחזקה,מחיר זול,אמינות בצורה ענקית,חסכוניים בדלק. מס' פעמים פגשתי בעלים של פונטו שהיו מאוד מרוצים ובפרט גרנדה ספייס שנת 2004.
  21. זה לא נחשב רכב. בעייתי,שתיין,לא אמין,לא נוח וגם מתבלה במהירות כמו קאיה ג'ויס שהייתה אצלנו פעם אם לא יותר רע.
  22. אני את קודמי. לו הייתי במקומך הייתי רץ לסיריון. רכב נהדר,חסכוני,חזק וזריז יחסית לקבוצה שלו,אחזקתו זולה יחסית לטויוטה וגם אם אתה תשמש ברכב כרכב למשפחה קטנה יהיה מתאים.
  23. קיה פורטה רכב מצויין או לנסר דור חדש 2010 ומעלה.
  24. היאריס היא העדיפה על הרכבים שציינת אבל היא יקרה יחסית ל יונדאי גטס שהיא גם טובה ומספקת לצרכים כאלה. עדיף להוריד את הפיג'ו 206. טויווטה יותר מוצלחת,סחירות וגם אמינה יותר אך הגטס לא רעה גם היא טובה וחסכונית ויותר זולה. במחיר יאריס 2003 אתה תקבל גטס 2007/8.
  25. דגם שעבר מתיחת פנים יותר טוב,חסכוני וגם יותר זריז ונוח
×
×
  • תוכן חדש...