explorer
-
הודעות
480 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי explorer
-
תודה רבה. אפשר לוותר על חבילת שירות. נכון? את צודק שזה יעלה 500 שקלים חדשים נוספים אולם אין לי כסף לקנות חדש ואין לי כוח לבקר במוסכים וכסף לתקלות אם חס וחלילה אקנה משומש ואדפק בו. אני סטודנט שזקוק לרכב לצרכי עבודה.
-
אבל אפשר לשלם את המקדמה ותשלום חודשי על ירידת ערך ולוותר על ביטוח+טיפולים דרך החברה? ואני אדאג לבטח ולטפל ברכב לבד.
-
שלום לכם, שמעתי פעם מאנשים שהם מקבלים רכב (טויוטה קורולה) חדש מליסינג אשר משלמים עליו בחודש 1400 ש"ח למשך 36 חודשים ואחר כך מקבלים רכב חדש ומכאן הלאה. כמובן שהרכב לא יהיה לה אלא ישאר בבעלות החברה. נסיתי לשאול את אותם אנשים איך לעשות זאת אך אף אחד מסביר טוב. אני שוקל ללכת לחברות הליסינג ולשמוע מהם הצעות אך לפני שאני אעשה זאת הייתי שמח אם תעזרו לי בלענות על כמה שאלות: 1-ליסינג זה נקרא תפעולי? 2- ה 1400 ש"ח שמשלמים אותם על קורולה חדשה אינם כוללים ביטוח+אחזקה. נכון? 3- מישהו עשה הסכם כזה? האם הוא בעד לעשות זאת במקום לקנות רכב משומש ולדפק בו? 4- אם אכן טויוטה קורולה השימוש בה יעלה 1400 ש"ח בחודש.סיאט איביזה/פולקסווגן פולו כמה יעלה השימוש בהן? 5- האם ההסכם חייב להיות 36 חודשים או שניתן להיות פחות? אשמח לתשובות שלכם ולהמלצות/אזהרות לפני שאני הולך לחברה ונופל בפח שלהם. תודה
-
מניסיון אישי, אני דווקא נתקלתי ברכבים יד 2 פרטיים, היו כל מיני תקלות חיישנים ודברים מבאסים. הפרמטר היחיד ברכבים אלו שהשלדה נקייה לגמרי. לעומת שני רכבים שקניתי מליסינג, אשר היו מטופלים טוב והייתי ניגש למוסך רק לצורך טיפול 15 אלף ק"מ, היו מכות קטנות בשילדה כמו טמבון אחורי שהוחלף אך מבחינתי לא משהו קריטי.
-
את צודק, אני זוכר שבמאזדה הקודמת לאחר שהחלפתי את הצמיגים של חברת הליסינג בצמיגי פאלקין הדרב נעים והיה כיף לנסוע בכביש מהיר ללא רעידות. המון תודה על העזרה והמענה. אחרי ראש השנה אני מתחיל לחפש אחת משלושת הרכבים: קורולה, מאזדה 3, הונדה סיוויק. אנהג בכל רכב ומה שיותר חזק, נוח ועם גחון גבוה אני אבחר בו. הלוואי ואמצא קורולה GLI בחברות הליסינג. לילה טוב
-
אני מתכוון להגה, לא משהו חזק אלא קליל אך אני לא מצליח להתעלם ממנו כמו שאר הנהגים
-
תודה, ובמהירות 100-120 קמ"ש הקורולה רועדת? רעש? וגרסת הסאן יש מערכת GPS? מצלמת רוורס? שקע AUX?
-
לגבי הג'טה, אני מפחד רק מהגיר. אני נהוג לשמור על רכבים ולטפל בזמן אך עניין הגיר מפחיד אותי. אבל אם הרכב מטופל טוב האם תהיה בעיית גיר? בנוסף, במידה ויש תקלה בגיר, האם היא תעלה הרבה? לגבי מאזדה 3, מה הבעיה עם דגם 1.5 ל'?
-
אז אנחנו מוסיפים את המאזדה 3 החדשה 1.5 ל'. מישהו ממליץ? להתרחק?
-
תודה רבה לך
-
האם היא כל כך בעייתית? אפשר הסבר?
-
האם הרכב מתאמץ במהלך עקיפה/ תחילת נסיעה ברמזור בעליה כשהמזגן מופעל או שהוא מגיב טוב?
-
שלום רב, אנחנו שוקלים להחליף את המאזדה 5 (מודל 2011) שלנו ברכב מודל 2013/14. אנחנו בין טויוטה קורולה דגם חדש (2013 ומעלה) לבין פולקסווגן ג'טה 1.2 ל' או 1.4 ל'. הפרמטרים החשובים לנו: אמינות,נוחות נסיעה, צריכת דלק, עלות אחזקה וטיפולים, התנהגות בכביש, יותר חזק וזריז עם מזגן. וסוגית הביטוח תילקח בחשבון (יש נהג צעיר מעל 21). לגבי הטויוטה: אני יודע שהיא אמינה, זולה לאחזקה אך לא יודע איך היא בכביש ואם היא נוחה. את הג'טה אני לא יודע אך אנשים שיגעו אותי שהיא יקרה והגיר שלה בעייתי אך יותר חזקה. האם זה נכון? אשמח לעצותכם כי זה יעזור לי מאוד תודה
-
אתה מתכוון לדאצ'יה סנדרו?
-
נראה לי שבסוף נלך על יאריס. אבל הדאצ'יה, מדובר ברכב מוצלח?
-
הבעיה שאבא פוחד מצרפתיות, עדיין חושב שהם באותה רמה של העשור הקודם עם אמינות ירודה. אנחנו נהנו מהפולו אבל פוחדים להתקרב מהדגם האוטומטי DSG או מסיאט איביזה כי ייתכן שאחזקה שלהם יותר יקרה והם פחות אמינים. אגב, מדובר ברכב שני במשפחה ולכן אכפת לנו כ"כ ממחירים.
-
שלום לכם, בחודשיים הקרובים אנחנו שוקלים להחליף את פולקסווגן פולו הידנית לרכב אוטומטי מאחר והצטרף למשפחה נהג חדש שיכול לנהוג רק על רכב אוטומט. בגלל שמדובר בנהג חדש, חשוב מאוד שהביטוח יהיה יחסית זול למיניוואן/ רכב מנהלים. בנוסף, נדרש רכב אמין וחסכוני מאחר ומדובר ברכב שני במשפחה (שייעשה 15/16 ק"מ/ל) וגם שיהיה סוחב מספיק ולא יתאמץ הרבה אם המזגן היה דלוק. אין בעיה שהגיר יהיה רובוטי אך אמין. תקציב עד 70K ואנחנו מחפשים שנתון גבוהה- 2012 והלאה. הרכבים שאנחנו שוקלים לחפש: 1- טויוטה יאריס 1.3 2- טויוטה אוריס 1.6 3- סיאט איביזה 1.2TSI מה כדאי? את היאריס רכב אמין וזול אך לא יודע אם הוא מספיק חזק וזריז, את האיביזה רכב זריז וחזק אך יש שמועות שהוא לא חסכוני, לא אמין במיוחד הגיר DSG 7 שלו וגם יקר לאחזקה (האם יותר יקר מפולו?). אשמח לעצותכם ולבעלי הניסיון ברכבים אלו. תודה רבה לכם
-
פולקסווגן פולו 2010 לא מתניע מהפעם הראשונה
explorer פרסם הודעה בנושא של explorer בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
היום לפני הנסיעה פתחתי את מכסה המנוע שתי דקות +- והרכב התניע ללא שום בעיה. לגבי בודק לחץ דלק, כשנתקלתי בבעיה עשיתי לו גם בדיקה והכל היה תקין. נדמה לי שהבעיה היא מהכספת כי אחרת המחשב במוסך היה עולה על הבעיה. אגב, שניתי גם יחידת חום ברכב אך זה לא פתר כלום. -
שלום רב, הרכב אצלי (פולו 2010) כשיש שמש ומזג אוויר חם לא מניע מהפעם הראשונה למרות שהסטרטר תקין, לפעמים הוא מניע אחרי פעמיים שלושה עם לחיצת גז חזקה. הבעיה היא רק כשהרכב עומד בשמש בצהריים ולפעמים לפני השקיעה בשעה אם הוא עמד כל היום ואף אחד לא נכנס אליו. פניתי למוסך מורשה פולקסווגן שחיבר את המחשב ולא זיהה כלום. ניתקנו את הקודנית אך הבעיה נשארה, בסוף נזכרנו שחברת הביטוח חייבה אותנו להתקין כספת מחשב. האם הכספת יכולה לגרום את הבעייה מאחר והיא עשויה ממתכת? אם כן, כיצד ניתן לפתור את הבעיה? מישהו נתקל עם בעיה כזו ברכב?
-
שלום רב, ברשותי פולקסווגן פולו 2010, תריסי האיוורור של המזגן חלקם שבור וחלקם התפרק ולכן לא מורגש באיוורור כי קשה לכוונן אותו. איפה אני אמצא בארץ באזור צפון/עפולה חנות לחלקים כאלה? האם יש למישהו מושג לגבי מחיר של חלק חדש וחלק משומש? תודה רבה
-
לגבי זינוק בעלייה, אין שום בעיה. בזה אני מצליח גם בעזרת בלם יד וגם בלחיצה על דוושת הבלימה (בלי בלם יד). מדובר ברכב פולקסווגן פולו 2010 מנוע 1.4.
-
תודה לכם. אגב, אני בכלל לא זורק את הקלאץ' במהירות אלא אם כן ישנה הגדרה מסוימת למושג מהירות. בדרך ישירת מפלס ובירידה אין לי בעיה להעביר בסל"ד 2000 והכל הולך אחלה. הבעיה היא בעלוית, ואני לא רוצה להרוס את המנוע בסל"ד מעל 4000/5000 כדי שאעביר חלק שוב. שם מורגשות כל מיני דפיקות ממש קטנות אבל אני שואף שהכל יהיה חלק. אז אתן עוד כמה שניות לשחרור הקלאץ' ונראה איך יהיה המצב. שוב תודה לכולם
-
ערב טוב, קניתי רכב ידני לאחר 3 שנים נהיגה בגיר אוטומטי (3.5 שנים ותק נהיגה). בימים הראשונים, הייתי מעביר את ההילוכים באופן חלק דרך תיאום של צורת מספריים בין הדוושות אך גם הגעה לסל"ד גבוה 4000-5000. עם הזמן, לא יודע מה השתנה, הפכתי להיות יותר רגוע ולא "מהיר ועצבני", אם הסל"ד נמוך מ 2000 או יותר גבוהה מ2200, מורגשת דפיקה קלה כשאני מעביר הילוכים. מדובר בהילוכים 2 עד 5. בהילוך ראשון התגברתי על זה בנסיעה בסל"ד (למשוך נסיעה עד 25/30 קמ"ש) ואז להעביר. אגב, האם יש דרך להעביר הילוכים בצורה מאוד חלקה כמו באוטומט ללא דיפקה או שזה טבע הדברים בגיר ידני, שנרגיש אפילו דפיקה קטנה? אשמח להבהרה כי מאוד חשוב לי לנהוג נהיגה שקטה בלי קפיצות (הרכב לא קופץ) ואפילו בלי שום דפיקה. תודה
-
שמן על הגלגל הימני האחורי בפולקסווגן פולו 2010
explorer פרסם הודעה בנושא של explorer בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה רבה לכם חבר'ה. בסוף המכונאי אמר שהכל תקין אך אחת הגומיות הייתה קרועה וזו שגרמה לנזילה. -
שלום לכולם, לפני שבועיים קניתי רכב פולקסווגן פולו 2010, בבדיקת הרכב הבודק אמר שצריך להחליף ברקסים אך לא דחוף. לאחר נסיעה של 100 ק"מ העדפתי להחליף את הברקסים ושם אמר המכונאי: " למה לא באת לתקן מוקדם יותר, לא הרגשת שאתה בולם על ברזלים". החלפתי את הברקסים והכל הלך יפה, אך לאחר שנסעתי בסביבות ה 200 ק"מ הבחנתי שיש שמן על הגלגל הימני האחורי (נסעתי 200 ק"מ ואני בטוח שלא היה שמן), בדקתי את מיכל השמן של הבלמים וראיתי שהמפלס ירד קצת. מה אמורה להיות הבעיה? האם זה טעות מצד המכונאי או שזה קורה? בנוסף, הסוויץ' לפעמים נתקע ולאחר לסובב את המסך הרבה אני מצליח להתניע למרות שאני מקליד את הקוד נכון, לא מדבר על נעילת ההגה עצמו אלא הסוויץ'. האם זה קורה פתאום או שזה קורה בתקופות ארוכות ( לאחר שקניתי ביומיים נתקלתי בזה, האם בעל הרכב הישן ידע על זה והסתיר או שזה קורה פתאום?) אשמח לעצותכם, תודה רבה
