explorer
-
הודעות
480 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי explorer
-
איזה גיר אתה מחפש? מנוע 1.4 זה מנוע רגיל לעומת 1.2 שזה מנוע עם טורבו שנותן כוח וחסכון בדלק. לעניין האמינות, בשנתונים אלה מדובר בגיר ידני (מנוע 1.4) וגיר רובוטי כפול מצמדים DSG, גיר מצויין אך מורכב מחיישנים ולכן דורש תשומת לב ואם יקרו תקלות אז הם יעלו לא מעט. אבל השילוב שלו עם מנוע 1.2 נותן נהיגה כיפית, זריזה וחסכון בדלק
-
אבל בקניית רכב חדש מיבואן אין הנחת מזומן אלא אם יש מבצע על זה. אולי התכוונת לרכב משומש?
-
תודה רבה. נכון אין כמו למכור לבד. אבל למי שזקוק לרכב וקשה להסתדר בלעדיו הטרייד אין עדיף ולכן אם מורידים בגבול הסביר ניתן להתייחס לזה כמגשר על אי נוחות בלהסתובב בלי רכב
-
שלום רב, שומעים הרבה על מבצעי רכבים חדשים ומציינים שיש אפשרות לטרייד אין במחיר מחירון. מה היתרונות בטרייד אין כשקונים רכב חדש? האם כמו טרייד אין על רכב משומש ששם שוחטים את הלקוח במחיר הרכב שייקחו ממנו או שיש תנאים יותר הגיוניים? כמובן שזה בהתחשב שמדובר ברכב שלא עבר תאונות, אין תיקוני צבע, קילומטראז' סביר. מישהו עשה טרייד אין על רכב חדש מיבואן ויכול להמליץ על זה? אני יודע שלא ייקחו את הרכב במחירון שלו אבל גם לא רוצה שיורידו 30-50% ממחירון הרכב (רק בגלל שהוא גיר ידני ו02 בעלים ומתעלמים מהמצב המכני המצויין שלו) כמו שעושים הסוחרים של רכב יד שניה. אשמח להסבר על אפשרות זו ולקבל המלצות/ביקורת מנסיונכם על אופציה זו תודה מראש
-
קומפיוטסט עפולה מומחים יותר זול, יש את בדיקת רכב משהד - בדיקה רכב פרטי עולה 300 ש"ח יש גם אמיתי בעפולה - מכון רישוי ובדיקה אם אני לא טועה עוד מכון בדיקה טוב ונחמד אבל נמצא בנצרת קוראים לו כמיל חילו - בדיקה עולה 350 ש"ח אפשר להתמקח. אני אישית בדקתי רכב אצלו ובזכותו לא נפלתי קורבן לסוכנות רכב שהציעה רכב עם שלד הרוס בצורה גדולה (קורות מרכזיות)
-
למכירה פולקסווגן פולו 2010 ידנית
explorer פרסם הודעה בנושא של explorer בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
הקפצה -
למכירה פולקסווגן פולו 2010 ידנית
explorer פרסם הודעה בנושא של explorer בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
-
ערב טוב, אנחנו מוכרים בצער רב את הרכב שלנו. פולקסווגן פולו 2010 גיר ידני. צבע לבן פנינה יד 3 156,000 ק"מ רכב שמור ומטופל, חסכוני ואמין לפרטים נוספים: טארק 050-506815
-
אני עכשיו מתלבט בין הפולו DSG וסוזוקי סוויפט. לגבי פולו שעשתה 46 אלף ק"מ, איך היה מצב הגיר שלה? האם בעיות בגיר הן חד פעמיות? האם התקלות הן רק במצמדים או שייתכן שהגיר ילך בלי כל התראה או בעיה יותר בסיסית כמו הזנחת טיפול במצמדים?
-
ראיתי עכשיו שיש שברולט סוניק במחירים קרובים. מישהו יודע/ ממליץ על הרכב? אני חושב שהרכב מאוד אמין אבל קצת פוחד מעניין הדלק והבלאי שלו
-
אופציה נוספת שיש בה מבחר גדול יחסית בשוק היא סקודה פאביה 1.2 טורבו עם 110 כ"ס. איך היא מבחינת אמינות ועלות אחזקה וטיפולים? כמו פולו ואיביזה או יותר משתלמת? אגב מעל 90% מהנסיעה ברכב היא בדרך פנויה למעט כמה רמזורים בדרך... אזור עמק יזרעאל ועפולה
-
תתחדש אחי.רכב מציאה
-
כמה תימכר פיג'ו 208 2015/6 במצב מצויין? כי אני רואה ביד שנייה הבדלי מחירים של כ10K בין אותו שנתון (בהנחה שעבור חודש עליה יש תוספת בסביבות 600 ש"ח)
-
צודק אבל הביטוח לנהג צעיר+ נהג חדש של איביזה יקר בצורה משמעותית לרכבים אחרים בקטגוריה. קיבלתי שתי הצעות נחיר כשבאתי לקנות את הפולו הנוכחית והייתי מתלבט עם איביזה ידנית, היה הבדל במחירים למרות ששני הדגמים קרובים זה לזה. הטענה הייתה שהאיביזה רכב של צעירים פזיזים...
-
שלום רב, ברושתי פולקסווגן פולו 2010 גיר ידני ואני רוצה להחליף את הרכב לרכב מאותה קטגוריה אבל עם גיר אוטומט. בחיפוש ביד שניה מצאתי פולקסווגן פולו 2015 מנוע 1.2 TSI עם 90 כ"ס וגיר DSG. האם דגם זה של פולו כמו גדם 1.2 105 כ"ס עם תקלות במצמדים ובגיר או שתוקנו כבר התקלות? אופציה נוספת היא טויוטה יאריס, אני יודע שהיא מאוד אמינה אבל לא יודע את רמת הביצועים שלה הגם שהמחיר שלה יותר יקר יחסית לפולו. אציין שאני נוסע ברכב 1000 ק"מ בחודש, רוב הנסיעות הן בין עירוניות אבל למרחק של עד כ 50 ק"מ הלוך חזור, לעיתים (אחת לחודש\ יים תהיה נסיעה ארוכה פה ושם מעל 100 ק"מ. הצפייה מהרכב שיהיה זריז ומהנה לנהיגה לא חלש שבקושי יסחוב ויאיץ, אמיןלא דורש שיא של אמינות- אבל כן לשמור על ראש שקט מבעיות ותקלות מיותרות ויקרות(הנהגים ברכב מקפידים לשמור על הרכב ולטפל בזמן) וצריכת דלק שלו תהיה סביב 15 קמ"ל אשמח לעצותכם ולהמלוצתכם ולאופציות אחרות טובות - לא להגיד לי יונדאי I10 או סוזוקי אלטו תודה רבה
-
אתה צודק שבאמינות אין על יפני, אך אני חושש שהמאזדה 3 תתאמץ עם מזגן בעליות, גם תא המטען והמושב האחורי צפופים אולי לשקול סיוויק אך יש שמועות שצריכת הדלק שלה גבוהה קצת וגם הביטוח (למרות שסקודה גם יקר)
-
שלום, עשיתי נסיעת מבחן בטויוטה קורולה ואחרת בסקודה אוקטביה. התרשמתי מהאוקטביה אך עניין חוסר אמינות הגיר מטריד אותי. האם מה שנאמר על גיר DSG 7 של אוקטביה אותו דבר כמו של פולקסווגן? או שסקודה יותר אמינה? את הקורולה אני מוריד מהרשימה כי הרגשתי שיש הרבה רעש במיוחד במהירות 100 קמ"ש ומעלה לעומת האוקטביה שהייתה יותר יציבה ורגועה. כעת אני מתלבט בין מאזדה 3 וסקודה אוקטביה וגם סקודה ראפיד. האוקטביה כמובן עדיפה אך נושא האמינות ובמיוחד הגיר חשוב לי. אשמח לעצותכם בנוגע לאוקטביה ולראפיד תודה וחג שמח
-
1.6 בנזין בין 10-15 אלף ש"ח
-
גם וגם חחחח. אבל אם אני אלך על גולף ידני?
-
תודה. אבל גם גטס אוטומטי וכל רכב קוריאני אני נרתע ממנו כי היה לי נסיון עם קאיה שבלינו איתה זמן במוסכים עד שהלך הגיר בסוף.
-
כן. פשוט התכוונתי שבגלל שחיפשתי הרבה סוגי רכבים כדי להתעניין,אז שכחתי לציין שחיפשתי אימפריזה 2.0
-
תודה רבה על העזרה. אכן, אני חיפשתי אימפריזה מנוע 2000 אך בגלל שפע המכוניות התבלבלתי. אחפש במהלך החודש הקרוב ואולי אמצא אימפריזה 2000 סמ"ק מציאה או מיצובישי גלנט. לגבי דלק אני מוכן לשלם עוד 200-300 ש"ח הוצאות חודשיות נוספות על דלק תמורת אמינות ורכב חזק. לילה טוב
-
אני צריך רכב לצורך עבודה בלבד (מקסימום 200 ק"מ בשבוע). אני מעדיף מנוע יותר גדול בגלל שיהיה חזק ויסחב עם מזגן וייסע בסבירות במהירות 100-120 קמ"ש כי 90% מהנסיעות הן בינעירוניות. אני מעדיף גיר אוטומטי כי יש נהג חדש (אני צעיר) שיכול לנהוג רק ברכב אוטומט ולכן אני שוקל שהרכב הזה בלבד יהיה מבוטח לשנינו. לגבי אימפריזה אתה צודק שקל למצוא בתקציב שלי, אבל אני הבנתי שהרכב כבד ומאוד מתאמץ בהאצה וגם בנסיעה בין עירונית. בסוף אני חושב שכדאי לי לחפש רכב יפני כמו קורולה,לנסר,אימפריזה,B4, אוונסיס. אך מתקשה לבחור. תקציב יותר גדול אי אפשרי כי אני סטודנט וממתקשה להשקיע הרבה על רכב בתקופה הנוכחית.
-
אל תכניס ראש בריא למיטה חולה - רכב כזה עלול להיות בור ללא תחתית. תצטרך להשקיע ברכב כזה הרבה מעל מה שתחסוך בדלק' יש מספיק רכבים סביב התקציבים שלך. אם אתה מעוניין המשפחתית, תחפש אימפרזה 2002-2003 במצב שמור. מה לגבי פורד מונדאו? שמעתי שהרכב עמיד אך צריכת דלק ממוצעת עומדת על 10 ק"מ/ל - אבל אפשר להתפשר על צריכת דלק אם אכן מדובר ברכב זול לאחזקה ואמין. אני מוכן לחרוג קצת ולחשוב על סקודה אוקטוביה דיזל
-
שלום לכולם, אני מחפש רכב עד 10K. עדיפות לגיר אוטומט אני איסע ברכב מקסימום 1000 ק"מ בחודש. שמתי לב ביד2 לפולקסווגן גולף דיזל אשר הגיר שלה עבר שיפוץ והמנוע הוחלף. אני יודע שלא כדאי לי רכב דיזל אבל אני שוקל זאת מאחר ומדובר ברכב חזק וחסכוני יחסית למנוע בנזין חזק (1.6 ומעלה) הגם ש350K אינם הרבה יחסית. בדרך כלל האם להתקרב לרכב אשר הגיר שלהם שופץ, כי בתקציב שלי אני מאוד מפחד מגיר אוטומט. בנוסף, האם יש המלצות מסוימות לרכבים אמינים בתקציב שלי? ומישהו ממליץ בכלל עח פולקסווגן גולך לא משנה אם זה אוטו' או ידני? תודה
