Jump to content

explorer

  • הודעות

    480
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי explorer

  1. אף אחד לא הגיב!!!!!!!!!
  2. שלום אני צריך להחליף שני צמיגים ברכב. מידוות הצמיג 205 55 16. אני מחפש צמיגים עד 400 ש"ח. בטייר דיל מצאתי כמה צמיגים: 1- TR928 94H TL RF 205/55R16צמיג סיני. 2- VI-682 91V TL 205/55R16 של חברת OVATION. 3- ZE912 91V TL של FALKEN. 4- Proxes-CF2 91H TL של TOYO. רשימת הצמיגים בחנות http://www.tiredeal.co.il/web/8888/nsf/FILTERS.TAF?PRO4=&did=1518&_UserReference=0DE4FDE51EFB6DB751C895B1&Type=&Attribute1=205&Attribute2=55&Attribute3=16&Attribute4=%F8%EB%E1+%F4%F8%E8%E9&search=%EE%F6%E0+%F6%EE%E9%E2 מה אתם מציעים? ומה אתם אומרים על חנות טייר דיל?
  3. ברור, צריך תמיד להסתכל על ספר הרכב וגם להתאים ערכים בד"ך. תודה רבה לך, ערב טוב.
  4. שלום במאזדה 5 לפני כמה חודשים, חיברתי קומפרסור למצית הרכב ואחרי כמה דקות הקומפרסור הפסיק לעבוד, חשבתי שהוא הלך. לפני שבוע קניתי מטען שמתחבר לרכב וכשחיברתי הסלולרי ( מדובר במטען USB לרכב) לא הופיע שיש הטענה, ניסיתיאת המטען ברכב אחר והוא עבד, לכן הבעיה במצית. אני חושב שהפיוז נשרף , כמה עולה פיוז חדש והאם קל להחליף אותו בעצמי בלי לגרום נזק אחר?
  5. במערכת יש כפתור MEDIA, למה זה משמש?
  6. במאזדה 5 2007 דגם S יש AUX?
  7. אני בדיוק מתכוון לזה
  8. כמה עולה כבל AUX? 1מטר והאם יש דגם מיוחד שהוא הכי טוב או לא משנה החברה?
  9. שלום האם יש כבל שמתחבר לכניסת AUX שברדיו בצד השני שלו יש AUX וUSB? כי חלק מהסלולרים כניסת האזניות שלהם אינה עגולה כמו מכשירים של סוני.
  10. אז מ M-D לא צריך בלם, נכון?
  11. שלום בד"ך כשאנחנו מעבירם ידית ההילוכים בתיבה אוטומטית למצבים P,R,N,D צריך ללחוץ על דוושת הבלמים, האם בתיבת הילוכים טיפרטוניק כשמעביר למצב ידני M גם צריך ללחוץ על דוושת הבלמים וגם בהעלאת והורדת הילוכם +-? כשאני נוסע בירידה האם אפשר להוריד הילוך רק ע"י לחיצה על דוושת הבלמים ולשחרר אותה?
  12. תודה הוא צריך להוסיף עוד 6 אלף ש"ח והביטוח הוא לכל נהג. הוא חשב שאם יעשה ביטוח לנהג ספיציבי אז הביטוח יעלה לו 3.5 4 אלף ש"ח.
  13. שלום חבר שלי קיבל רשיון לפני יומיים אז הם צריכים לעשות ביטוח נהג צעיר+חדש וזה יעלה להם הרבה כסף. חבר אחר אמר שאבא שלו עשה ביטוח רכב מקיף לכל נהג+ביטוח לנהג צעיר וחדש שזה תקף רק לנהג אחד. האם יש דבר כזה? והאם זה יותר זול?
  14. explorer

    סקודה ראפיד

    אולי ברבעון השני של השנה.
  15. explorer

    ניסאן nv200

    טויוטה הייס, יונדאי H-1,I800, פיג'ו בוקסטר.
  16. תישאר עם יאריס. סוזוקי אלטו 1.0ל',סוזוקי סוויפט ודייהטסו סיריון גם חסכוניים בנוסף לכך קיימת ניסאן מיקרה.
  17. לא גיר טיפטרוניק הוא גיר אוטומטי שמאפשר לך לשלוט בהילוכם (מצב Mׂ) והוא ללא קלאץ' חשמלי כמו ברובוטי וDSG.
  18. כן כל רכבי סקודה זהים לפולקסווגן פולו וגולף ( אחזקה מקובלת). שאר רכבי פולקסווגן יותר יקרים מסקודה.
  19. שני רכבים זהים זולים ואמינים אבל הפאביה קיים רק מנוע 1.6ל' שעושה ממוצע של 1/12-13 בדלק ופולו יש 1.4ל' מנוע חסכוני וגם 1.6 ל' זהה לפאביה.
  20. עדיף ללכת על קטנות כי בנסיעה בינעירונית תקבל צריכת דלק נמוכה מאוד יחסית לרכבים משפחתיות. את RUN-X וסיוויק אוכלות בד"ך בנסיעה בינעירונית 1/12-13 אבל הקטנות מגיעות ל 15 אבל ברכבים קטנים ידניים אתה יכול להגיע ל 1/17-18 ויותר.
  21. explorer

    ניסאן nv200

    טויוטה היילקס,טויוטה הייס רכבים אלה עושים עבודה בצורה נוחה ויש גם רכבים מסחריים קטנים כמו פורד קונקט,רנו קנגו..... אבל לחשמלאי עדיף טנדר כמו טויוטה,מיצובישי,ניסאן....... ניסאן וינר זול לאחזקה יחסית להיילקס ולטנדאים חזקים וגם המחיר שלו זול. עדיף שתתן תקציב, שנתון והאם משנה אם הרכב אוטו' או ידני? חסכוני בדלק? אחזקה?........
  22. במנורה אמרו לנו שחובה לנהג צעיר (מאזדה 5 2007) מגיעה ל4K וביטוח מקיף לנהג חדש עולה כ 9K. בד"ך אתה מוסיף בערך 2500 על חובה רגילה ועוד 2000 בגלל שאתה נהג חדש. אבל זה משנה מרכב לאחר ( מנוע,סוג/יצרן,מודל) חבר שלי יש אצל משפחתו טויוטה קורולה 2002 ידנית ומבוטחת למה ג צעיר והוא אמר לי שהוסיף 800 ש"ח בגלל נהג חדש.
  23. אצלנו יש מאזדה 5 2007 ואנחנו מרוצים ממנה לגמרי ועכשיו רוצים לשדרג אותה ל 2009/10 ופרסמתי מודעה בפורום בשביל למכור אותה. אם אתה רוצה,תתקשר ונדבר.......
  24. טוב תודה רבה לך. אבא שלי מטפל טוב ברכב במקום ק"מ15K הוא עושה טיפול כל 10K ק"מ. אבל אתה בטוח? כי הייתה לנו קאיה שהיה מטפל בא אך הייתה בעייתית ובסוף הלך גיר.
  25. לגבי פולקסווגן גולף עד 2003 מה דעתכם? וגם הבלאי נקבע לפי הקילומטראז' שעשה הרכב? אם אמצא רכב למשל שנת 2000 שעוד לא עשה 150000 זה יותר טוב מרכב 2005 שעשה 200000? גם אשמח לקבל דעות על בורה ופולו.
×
×
  • תוכן חדש...