Jump to content

explorer

  • הודעות

    480
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי explorer

  1. בטח שמשלמים על רכב אבל גם צריך לשים לב על חברה כי מניסיון יש הבדל בין קאיה למאזדה ובין קאיה לפורד או שברולט אמריקאית. את הקאיה היתה מאוד גרועה ואני התרשמתי ממאזדה ושברולט וגם מפורד האנגלית לכן כשאני בא לקנות רכב אבחר בחברות ענקיות ואם יהיו קצת יקרות.
  2. הפוקוס טובה ויותר זולה אבל הסיוויק יותר טובה ומעולה מבחנית נוחות,סחירות,סחיבה,עמידות וגם יותר חסכונית ואמינה.
  3. גם אני בעד אודי ופולקסווגן. אם לא גם הונדה CRV טוב.
  4. פולקסווגן כמו כל רכב גרמני אחזקתו לאולה אבל גולף לא כל כך טיפול בה יקר והיא רכב אמין אינו בעייתי הוא שווה כל שקל אתה שם על טיפול שלו. C4 יש הן בעייתיות כמו כל הצרפתיות צרפתיות. מאזדה 3 גפ בחירה טובה. סקודה פאביה מאוד טובה כמו גולף וטיפול ואחזקה יותר זולים מגולף. עדיף תמיד שתחפש רכב יפני או גרמני כי אתה לא צריך רכב מאוד נוח בגלל שאתם משפחה קטנה וכל רכב יתאים לכם. הונדה סיוויק אתה תמצא 2005 בתקציב והוא חסכוני בכל דבר וגם בדלק יחסית למזדה 3 ואחזקתו יותר זולה מגולף ופאביה והבעלים של סיוויק מאוד מרוצים ממנה ואומרים שהא אחלה רכב.
  5. תחפש 2005 ומעלה יפנית אני לא יודע איזה כי יש קורולה טורקית אני לא יודע איזה שנתון. לגבי טרייד מוביל תזהר כיש רכבים שלא טובים שנמצאים בטרייד מוביל. לחבר שלי היה אצל משפחה שלו פיג'ו עם הרבה תקלות ( הבעל הקודם של הרכב היה רשלן) וגם בעיות בלאי כשבדקו היה הכל תקין אבל חלקים שמתבלים לא נואיים היו צריכים להחליף והחילפו ואחרי החלפת חלקים נשמע רעש ובכל פעם היו לוקחים למוסך ומתקנים ופותרים בעיה אבל בכל פעם היו פותרים בעיה היו מגלים עוד בעייה ואחרי כי שנה שנה וחצי הלך הגיר וכשי שמו גיר חדש נסעו חודש חודשיים והחליפו את הרכב בחברת ליסינג ואחר כך חברת הליסינג שלחה הרכב כמו כל רכב ישן לטריידמוביל.
  6. ה C5 יותר נוחה אבל הסופרב יותר חזקה ועמידה ומעולה. לצרפתיות אני לא מתקרב למרות שהן נוחות בגלל האמינות,השוק ובלאי מואץ ולפעמים צורת הרכב כמו סיטראון. אבל אולי להתקרב רק לפיג'ו חדשה או שנה שנתיים על כביש.
  7. באיזה תקציב הוא מועניין? אולי שייחפש הונדה סיוויק יותר נוחה,חזקה וחסכונית.
  8. אצל בן אדם שאני מכיר אותו עסק גדול ויש לו הרבה טנדרים: היילקס ויגו 2008,ניסאן נבארה,איסוזו איפון ומאזדה BT50 גם 2008(אבל גיר ידני) חלק לא רע מהעבודות הוא עושה במאזדה וגם טויוטה הוא משמש לאתן עבודת וגם מסיע אנשים שעןבדים אצלו וגורר דברים שגורר אותם גם בטויוטה. הוא מרוצה ממנו ואומר שהוא חסכוני וזול.
  9. גם אני שמתי לב אבל הוא ביקש רכב שישים בו שני מושבי בטיחות אז הצעתי פורטה.
  10. את פונטו לא משנה איזה דגם (גרנדה -ספייס......) הוא רכב אמין ואתה יכול לקבל 2006/7 שעדיין אינו ישו מאוד ופיאט בד"ך רכבים אמינים ואינם בעייתיים.
  11. ניסאן טידה 2010 ב 60 אלף? רק אם היא שחוטה עם קילומטראז' גבוהה. קשה למצוא.
  12. קיה פורטה 2010 ליסינג אתה יכול למצוא ב 60 65 אלף ש"ח או ניסאן נוט.
  13. פיט פונטו מעל 2005 עד 2007.
  14. B4 עושה 1-6/7 בעיר אבל אולי 8 ממוצע בגלל ההנעה הכפולה כך אצל רוב הנהגים שפגשתי אותם. באיזה גיר מגובר? אני מתכוון לאוטומטי דגם של 165 כ"ס הנהדר.
  15. אצל בן דוד שלי מאזדה 6 עושה 8.5 בנהיגה עם קייק דאון ועלייה
  16. את הB4 ב 70K אתה תקבל 2008 אבל היא עושה 1-6/7 לליטר. את המאליבו רובם לא מגיעים ל 1-8 וגם אולי שתתקשה למכור אותה בעתיד. אולי שתחפש פאסאט מעל 2006 ( אצל דודה שלי הייתה 2006 והיא עושה 1-8.5 עכשיו היא מחזיקה פאסאט 2011) והיא עדיפה על סונטה ו B4 ויש לה גם תא מטען גדול וענק. סקודה אוקטביה גם היא כמו פאסאט פחות או יותר.
  17. אבל קשהה למצוא רכב עם מנוע 2000 וקשה למכור. עדיף אם אתה רוצה מנוע 2000 שתחפש מאזדה 6.
  18. המחיר טוב ואצלנו במאזדה 5 לפעמים כשמגיעים ל 30 הצג מראה שהרכב הילוך 4 שזה הגיוני והרכב אינו מתאמץ. אבל בד"ך מאזדה 3 אינו רכב מצויין הוא קצת כבד ולא מאיץ יפה ו בעליות אתה צריך ללחוץ על הדוושא עד הסוף והוא זולל דלק עושה 1/8. אולי שתנסה הדגם החדש שיצא ב 2009.
  19. את האופטרה ואוואו ביג הן הרכב הכי זוללים דלק במשפחת 1.6 ל' ורד ממגאן בגלל האמינות. עדיף שתחפש סיוויק 2005 עושה 1/11 ממוצע בנסיעה של 80-90 קמ"ש והיא אחלה אוטו
  20. במגאן יש בעיית אמינות. את הלנסר אינה חסכונית בדלק. מאזדה 3 ופורד פוקוס אתה אמרת שהם עם קילומטראז' גבוההאז לרדת מהן. את הפוקוס בדרך כלל בדגמים 2006-2011 אינן כל כך מוצלחות בגלל שפוקוס רכב עצל וגם אינו חסכוני בדלק ואינו סוחב בעליות כמו שצריך. אם אפשר לתת לנו מאיזה מודל אתה מעוניין? אולי שתחפש הונדה סיוויק 2005/6 או טויוטה קורולה (אבל היא יקרה ביחס לרכבי הקבוצה) אבל הם אחלה רכבים משפחתיים וחסכוניים ויותר חזקים מכל שציינת. הצעה נוספת היא קיה סראטו אבל אינה חסכונית כמו סיוויק וקורולה אבל נוחה וזולה.
  21. explorer

    מאזדה 6 או cx5

    אם המדפחה גדלה אז מעדיף שתבחר את 6. אין רכבים אחרים?
  22. ביד 2 יש מודעה לסאנגיונג רודיוס 2006 שעשתה 320000 והוא מבקש 41 אלף ש"ח שזה משתלם למרות הקילומטראז' אם הרכב במצב טוב.
  23. עדיף שתחפש טרג'ט דיזל. בתקציב שלך אתה לא תמצא רכב חסכוני בנזין או רכב מסחרי כמו טרנספורטר או הייס. מה אתה מתכוון מודל לפחות מ 2004? מעל או עד 2004? כי מעל 2004 אתה לא תמצא
  24. 307SW וספייסווגן אינם מסחריים הם מיניוואן פרטי ומציובישי ספייסייגן יש גם 2003 והיא עם מנוע 2.4 מוצלח וגם את ה 2002.
  25. אני הצעתי לו אלי בשביל שיידע מה קיים אבל גם אני לא בעד הקרניבל הבעייתית ורציתי להציע ג'מפי אבל אני רציתי שיפרט עוד לגבי רכב מסחרי.ואת הקרניבל המובילה היא דיזל ובנזין זוללת דלק ,ואת זה הצעה בשביל שידע מה קיים ואת הג'מפי שציינת היא דיזל!!!
×
×
  • תוכן חדש...