Jump to content

explorer

  • הודעות

    480
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי explorer

  1. שלום לכם האם הוינקר במאזדה 5 הוא פנס דיודה led כמו שבפולקסווגן פאסאט או באודי או שהוא פנס רגיל?
  2. מה לגבי גיר ידני? פורד קונקט טורנאו? וגם פולקסווגן קאדי חדש 2006 ומעלה בא עם גיר ידני ו DSG מצמד כפול? את הקונקט 8 מקומות דבר שמאפשר לקפל שני מושבים לקבל תא מטען ענק וגם מחיר שלו נמוך לפני כשנתיים ראיתי אחת 2007 והייתה מרווחת בפנים ומחירון שלה היה כ67 אלף ש"ח. ו את קאדי גם יש את קאדי מקס מאוד מרווח מ קאדי לייף והמחיר שלו גם נמוך בתקציב שלך את יכולה לקבל 2007. שני הרכבים חסכוניים ומנוע דיזל. לגבי הפורד גלקסי או אס-מקס את צריכה להגדיל את התקציב ולקחת רכב דיזל שהוא חסכוני וחזק ואני ממליץ את הגלקסיבגלל שהיא יותר מרווחת.
  3. אבל אין בשוק 2007 הכל 2008 ומעלה
  4. אנחנו 6 בבית נסענו לאילת אני מבוגר ישבתי בשורה אמצעית עם בוסטר ואחות שלי בת 14 וקיפלנו אחד המושבים והיה הרבה מקום לשים מזוודות ותיקים.
  5. אבל מה לגבי הסחירות? ותקלות בלאי במס' שנים פחות מהיפני?
  6. אנחנו לא קנינו רקסטון בגלל שהמושב האחורי כולו מתקפל ולא מתפצל כמו שאר המיניוואנים 7 מקומות. ואני איתך ש frv הוא הפתרון אבל מחיר של 2008 עולה על 90k.
  7. אצלנו יש מאזדה 5 ואנחנו 6 בבית אנחנו מרוצים מאוד מהרכב ובקיפול אחד המושבים שמנו הרבה חפצים ונסענו לאילת. רכב מעולה וחזק וחסכוני בכל וגם בדלק הוא עושה 1:10 בנסיעה בכביש בין קיבוצים ומושבות במהירות 80 ו 100 קמ"ש ובנסיעה בין עירונית הוא עושה 1:13/13.5. בתקציב שלך אתה יכול לקנות מודל 2007 מליסינג ואם את לוחץ אתה יכול לקבל 2008. לגבי הקוריאנים אם אתה רוצה אז שתלך ותקנה טרג'ט דיזל או- סאנגיונג רקסטון 2.7 ל' (מנוע וגיר מבית מרצדס והוא חסכוני ביחס לג'יפ ביטוח אני חושב קרוב למיניוואן ואתה יכול להשיג 2005/6). חשוב גם שתקח בחשבון את שנת הייצור כדי שלא תתקע בבעיות בלאי ואני ממליץ רכב מעל 2005 או 2006. ואם תוסיף עוד 15k אני חושב שתכול לקבל פולקסווגן טוראן עם מנוע בנזין טורבו חזק.
  8. מה לגבי פורד גלקסי או smax או מיצובישי גרנדיס? מה לגבי צריכת דלק? אחזקה? שמירת ערך?
  9. לגבי מוח הגיר לדודה שלי הייתה פאסאט 2006 שגם גם חלה תקלה במוח הגיר אבל היום אצלה יש פאסאט חדשה 2011 צורה חדשה עם גיר DSG ומנוע TSI. לגבי התגובה אני חושב שאתה מציע שצריך לשאר על מאזדה ולא להתקרב.
  10. האם גיר DSG בעייתי או מוצלח? והאם הטוראן שומרת ערך וקל למכור אותה בעתיד ומה לגבי אחזקה וצריכת דלק? ולמה סחירות המאזדה 5 בעייתית? לפי דעתי שהכל מחפש מאזדה 5 או זה היה לפני שנתיים ו שלוש?
  11. שלום לכם יש לי מאזדה 5 2007 יד 2 עשתה 165000 ק"מ מצב מצויין כאשר אני רוצה למכור או להחליף הרכב כמה אני עלול להוריד ממחירון? עוד שאלה האם בא לארץ רכב פולקסווגן טוראן 1.4 tsi עם גיר אוטומט או טיפטרוניק או רק DSG? והאם הוא רכב בסדר מכל הבחינות וגם סחירות ושמירת ערך?
  12. ולמה אתה מזלזל תגיד לי?
  13. למה אתה אומר כך? אין מזדה 5 שנוסעת על R1R? מה זה משנה אתה יכול להתקין צמיג של כל חברה אם הוא מתאים למידות.
  14. ב חנות קוראים לו ג'נטים ואני חושב שהוא נמצא בחיפה אבל אני בסוף קניתי צמיגים של גודייר
  15. אני מצאתי ב נט 4 צמיגים של מאזדה 5 אותן מידות ה-4 ב 1700/800
  16. אני חושב הוא עושה כ 10.5 בנסיעה רגילה ללא הרבה קיק דאון אבל הb4 שנמצא בשוק הוא דגם שכולל 165 כ"ס או דגמים חדשים מעל 2009.
  17. אבל מה לגבי הגיר הרובוטי? ומצאתי וורסו ליסינג ב אלבר האם ללכת אם הכל בסדר?
  18. שלום בבעלות המשפחה מאזדה 5 2007 ואנחנו חושבים לקנות רכב חדש 2009/10 יש לנו שתי אופציות: מאזדה 5 טויוטה וורסו האם הוורסו יותר נוחה,אמינות,אחזקה,צריכת דלק מרווחת יותר וסוחבת בעליות (רכב מלא ומזגן) וגם הסחירות עוד שנתיים שלוש אפשר למכור אותה בקלות והאם היא רכב שומר ערכו? נא להגיב ותודה מראש.
  19. שלום לכם האם נכון שצריך לעשות שני טסטים אם לימוד נהיגה והגשה לטסט תהיה לפני גיל 17?
  20. שלום לכם אחי בן 16.5 והוא מתלבט מתי יעשה תיאוריה לעשות בימים הקרובים או כאשר יגיע ל 17 ויתחיל ללמוד נהיגה. מתי מומלץ לעשות? והאם מאגר שאלות משרד התחבורה מספיק (תיאוריה רכב פרטי) או צריך לקנות דיסק עם ספר? אם כן לקנות ספר ודיסק האם עדיף לקנות ממורה נהיגה או מספריה כמו סטימצקי או צומת הספרים בגלל שיוצא לו הנחה? כמה עולה שיעור נהיגה בימינו (גיר ידני) והאם תלוי בסוג הדלק שממונע עליו הרכב(דיזל או בנזין)?
  21. שלום לכם יש לנו מזדה 5 2007 עם גיר טיפטרוניק. אני גר באזור שביציאה לכביש ראשי בינעירוני תהיה עלייה והרכב מתאמץ כי בהילוך שני הרכב לפעמים מגיע למהירות 60-70 קמ"ש ויש משאומר שזה משפיע שלילי על הגיר. מה לעשות? האם צריך במקרה כזה צריך לבחור מצב m+ בשביל שהרכב יהיה רגוע? והאם זה משפיע שלילי על צריכת דלק כאשר אני אבחר m+? ומה קורה אם אני אבחר מתחילת נסיעה מצב m+? ובמה אפשר לנצל גיר כזה?
  22. explorer

    כמה כ"ס יש לך בבית ?

    145 כ"ס מאזדה 5 אחלה מיניוואן.
  23. איזה נפח מנוע אצלך?
×
×
  • תוכן חדש...