איך אפשר להשוות בין משפחתית גדולה ("רכב מנהלים") כמו מאזדה 6 או מונדיאו למשפחטומטית רגילה, כמו הלאנסר או הקורולה? איך אפשר להשוות בין הסיביק לרכב דיזל?!
זה כמו שישאל לגבי קבוצת כדורגל, מי שחקן יותר טוב - השוער או החלוץ?!
אני לא עושה השוואה, אני מבקש שתדברו על הרכבים והרכב שימצא חן בעיננו נקנה אותו למרות שכל הרכבים מעולים.