Jump to content

explorer

  • הודעות

    480
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי explorer

  1. מה אתם אומרים על פורד מונדאו 2007 מבחינת אחזקה,צריכת דלק?
  2. אבל אימפריזה 2.0 ל' שותה דלק יחסית. כמה ק"מ נוסעת לליטר?
  3. אבל אוקטביה אותה שנה עולה יותר כסף וגם קשה למצוא אחת פרטית או ליסינג.
  4. שלום לכם רוצה לקנות רכב למשפחה שישמש לנסיעה לעבודה 50 ק"מ ביום ויהיה חזק וסוחב בעליות גם עם מזגן וקצת עומס לפעמים.וגם הנקודה החשובה שיהיה חסכוני באחזקה ובדלק.ובעתיד אפשר למכור אותו -סחירות. הרכבים ששמתי לב אליהם הם: 1- סובארו 2007-2008 1.5ל'. 2- סובארו b3 1.5 ל' 2007-2008. איזה רכב מהם עדיף? נא להגיב במהירות בבקשה. תודה..
  5. שלום לכם רוצה להחליף קאיה ג'ויס 2001 בקאיה קארנס 2008 השכרה נהג יחיד. מנוע בנזין 2.0 ל' , 7 מקומות .....ואנחנו 6 נפשות במשפחה..... מה אתם אומרים על הרכב בד"ך : סחירות, בלאי ,צריכת דלק, אחזקה, סחיבה בעליות, בעיות.............?
  6. ואשמח לקבל מידע ותגובות לגבי ניסאן נוט 1.6 ליטר?
  7. ומה אתם אומרים על אופל קורסה 2007 ומעלה?
  8. ומה דעתכם על הונדה ג'אז אותו שנים?
  9. שלום לכם אני רוצה לקנות רכב שני בבית שישמש רוב הנסיעות בבית ואני רוצה אותו חסכוני בכל דבר הרכבים שמצאו חן ביעיני הם: דייהטסו סיריון 2006/7. סוזוקי סוויפט 2007/8. איזה רכב מהם הוא החיסכוני בדלק ובאחזקה ,יש לו תא מטען לקניות,סוחב בעליות,נוח?
  10. שלום לכם אני מתלבט בין שני הג'יפים: 1-ביואיק רנדוו 3.4 ל' בנזין. 2-סאנגיונג רקסטון 2.7 ל' דיזל. אני רוצה העדיף משניהם מבחינת: נוחות,מרווח,תא מטען,צריכת דלק,ישיבת 7 נוסעים בנוחות,אחזקה,יכולת שטח. לא משנה לי אם הרכב דיזל או בנזין. צריכת דלק לפי סוג הדלק. תודה למגיב ולמשמנסה לעזור.
  11. המ אתם אומרים על ביואיק רנדוו 3.4ל' בנזין.
  12. אבל הרקסטון אין לו תא מטען גדול וגם השורה השלישית מאכזבת ומצחיקה.
  13. ירדתי מהרקסטון ומהטראנו. מה אתם אומרים על הטראקאן צריכת דלק , איכות, נוחות,אחזקה??
  14. רק תגובה אחת!!!!! נא לעזור בבקשה.
  15. לגבי הטראקאן האם הוא נוח ונמכר בקלות?צריכת דלק?
  16. אבל המחירים של הרקסטון ה2007 ומעלה יקר קצת.
  17. שלום לכם איני רוצה לקנות רכב 7 מקומות כולל הנעה כפולה 4X4 ויכולת ליהכנס לשטח. הג'יפים שמצאו חן בעיני הם: 1- יונדאי טראקאן 2005/06 2.9ל' דיזל. 2- סאנגיונג רקסטון 2005/06 2.7ל' דיזל. 3- ניסאן טראנו 2005 3.0ל' דיזל. איזה מהם הוא העדיף מבחינת: אחזקה,קל למכור אותו בעתיד,צריכת דלק,נוחות,מרווח,תא מטען גדול יחסית,סוחב בעליות עם מזגן או בעומס,חזק בשטח,חול,בוץ עליה ארוכה קשה,בלאי(איזה מהם אין לו הרבה בעיות),אפשר למצוא חלקי חילוף בקלות,ביטוח זול יחסית לג'יפים,מאיץ יפה? נא להגיב במהירות. תודה.
  18. תגיד לי אחי האימפלה שלך כמה עושה לליטר?
  19. משאומר שהרכב עושה 1/7-8 בעיר הוא צודק?
  20. ירדתי מהאפלנדר ומכניס המאזדה mpv 3.0 ל'. מה צריכת הדלק של הרכב הזה? האם שותה ליטר לא כל 7ק"ם עירוני?
  21. ואת היונדאי טרג'ט דיזל האם סוחבת בעליות עם מזגן ובעומס כ400 ק"ג בנוחות או מתאמצת?
  22. מה צריכת הדלק של האפלנדר?
  23. סובארו אימפרזה אולי מתאימה עם מנוע 1.6 או 2.0. או תחפש רכב סטיישן גם כמו האימפריזה עם מנוע 2000 4X4.או קאיה קרנס.
  24. לחבר שלי יש רכב כזה שנת 2005. הוא מרוצה ממנו והרכב נוסע בערך 9ק"מ לליטר בעיר 12 ק"ם לליטר אם היה נקי לא קורעים אותו. ואם אתה קונה רכב חדש יהיה נוסע בערך הזה. גם הוא חזק במרכב פנימי וחיצוני וחלקים זולים וקל למצוא אותם בשוק.
×
×
  • תוכן חדש...