שלום לכם
איני רוצה לקנות רכב 7 מקומות כולל הנעה כפולה 4X4 ויכולת ליהכנס לשטח.
הג'יפים שמצאו חן בעיני הם:
1- יונדאי טראקאן 2005/06 2.9ל' דיזל.
2- סאנגיונג רקסטון 2005/06 2.7ל' דיזל.
3- ניסאן טראנו 2005 3.0ל' דיזל.
איזה מהם הוא העדיף מבחינת:
אחזקה,קל למכור אותו בעתיד,צריכת דלק,נוחות,מרווח,תא מטען גדול יחסית,סוחב בעליות עם מזגן או בעומס,חזק בשטח,חול,בוץ עליה ארוכה קשה,בלאי(איזה מהם אין לו הרבה בעיות),אפשר למצוא חלקי חילוף בקלות,ביטוח זול יחסית לג'יפים,מאיץ יפה?
נא להגיב במהירות.
תודה.