Jump to content

explorer

  • הודעות

    480
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי explorer

  1. תמיד הקוריאני יותר מרווח אבל היפני אינו צפוף (לא מדובר בכל רכבי יפן)
  2. המלצה על רכב אינו עצל רכב טוב ומכובד היא טויוטה אוונסיס חסכוני כמו 1.6 ויותר חזק וזול לאחזקה ואתה תמצא 2009/10 ב 100K וגם הוא אמין וצורך 1/10-11 ממוצע בדלק.
  3. מאזדה 6 מנוע 2.5 אני חושב שעושה 7 לליטר כי מנוע 2.0 עושנ 8-9 בעיר ולגבי 0-100 אני חושב שפחות מ 10 שניות אולי 9 או 9.5. רכב מנהלים חסכוני הוא טויוהט אוונסיס שעושה 9+ בעיר אבל ללא ריפוד עור וגג נפתח וגם הוא טוב ומעולה וזול לאחזקה וטיפול וגם אתה אולי תקבל 2011 או גם תמצא 2012 בתקציב ואם תוסיף עוד טיפה אתה בטח תמצא 2012. מ 0-100 בערך 9.5 שניות וביטוח זול וגם סחירות עתידית.
  4. עדיף שתכתב את תקציב ולאיזה מסחרי אתה מתכוון-קטן (כמו ברלינגו) בינוני (כמו ג'מפי) או גדול כמו פולקסווגן LT?
  5. איזה מנוע? 1.6 אני חושב שעושה 11-12 1.8 10-11. 2.0 9-10. את המונדאו רכב נוח ומרווח וגם חזק אבל הוא קצת שותה דלק כמו שנכתב בתגובה הכותבת הוא עושה סביבות 7 בתוך העיר.
  6. למה אתה מתעצבן, אתה צריך עזרה לא אני וגם לפעמים קורה חוסר הבנה למרות שאתה כתבת רכב חדש לא משומש. הרוב כשאומרים רכב חדש הם מתכוונים לרכב חדש מיבואן, אני הייתי כמוך אבל הרבה פעמים אמרו לי אנשים שרכב חדש זה מיבואן ורכב אחר קוראים לו משומש. לגבי סקודה סופרב יש דגמים גיר טיפטרוניק רגיל ויש DSG6 וDSG7. את DSG7 בעייתי ושני הסוגים האחרים טובים. ואני חושב בפאסאט CC יש טיפטרוניק לא רק DSG.
  7. כן השוק של רוב הרכבים חלש חוץ מיפני אבל הרבים אנשים מחפשים אבל לא משלמים מחיר טוב וכאן הבעייה.
  8. מדובר ברכב 7 מקומות? אל תתקרב כי היא עשויה מפלסטיק שאתה מרגיש בו, חלשה,גרועה........
  9. אני כתבתי לו שהרכבים הצעצי אינם בתקציב תקרא עוד פעם הכל. כן מאזדה 626 רכב מאוד מוצלח והרבה אנשים מחפשים אותו לא משנ אם סדאן אן סטיישן, חסכוני,חזק,אמין,עמיד וגם הפח שלו חזק לא כמו מזדה 6 היום.
  10. ב 125K אתה לא תמצא רכבי מנהלים חדשים מיבואן (2013), רכבים משומשים אתה תמצא מעל 2010 בד"ך ובתקציב: 1- סובארו B4 החדשה (אין לי מושג לגבי אבזור-עור,גג) 2- הונדה אקורה החדשה. 3- ב.מ.וו סדרה 3. 4- מיצובישי לנסר החדשה 1.8ל'. 5- סיטרואן C5 החדשה. 6- סקודה סופרב גיר לא DSG. 7- פיג'ו 407. 8- מאזדה 6 החדשה(מ 2008). 9- שברולט מאליבו. לגבי יונדאי I35 בתגובה הקודמת היא אינה רכב מנהלים.
  11. עדיף דגם קודם בלי גיר DSG 7הילוכים הבעייתי למרות שבגולף לא היה כל כך בעיות.
  12. אני איתך שהכל השתנה ולגבי בעיות בגיר-למרות שזה גם מזל. אני לא בנגד סנטה פה אני ממליץ על הדגמים החדשים. ואתה מתווכח הרבה על רכבי גרמניה מה לגבי CRV שהוא יותר זול וגם טוב?
  13. יונדאי גטס ידני רכב מעולה וחסכוני אצל דוד שלי הייתה 2003 ידנית והוא היה מאוד מרוצה ממנה אבל לצערי הוא עשה בה תאונה והורידו אותה מהכביש. אם תצליח להשיג השנתון היותר חדש (2009 אני חושב) אז יהיה לך גם ראש שקט מבלאי. הרבה אנשים שאני מכיר מחפשים גטס ידנית ובמצב טוב.
  14. אני על יד 1 80 אלף ק"מ כי שני הקילומטראז'ים סבירים ותמיד עדיף יד נמוכה עם ק"מ סביר והמחיר שאתה מתכוון אליו טוב ואם תוכל להוריד עוד יהיה יותר טוב. אבל גם תשמע מחירים משני הבעלים ומה שמשתלם יותר לך עליו. בהצלחה...
  15. אני הצעתי לו רוב המיניוואנים המובילים בארץ אני לא אמרתי שהוא יכול להחזיק רנו סניק או שהיא מתאימה לתקציב. אני מציע כי הוא אולי יחנק ויביא רכב עם ראש שקט שלא יתקע בבלאי ויש הרבה כאלה בפורום שמציעים רכבים מעל התקציב, כי לא תמיד בן אדם מביא דבר בתקציב שהוא שם, לפעמים הוא חושב פעמיים ואם התאפשר לו לעלות בתקציב( יקח הלוואה,יקנה בתשלומים מחברת ליסינג.......) אז הוא מביא משהו יותר חדש ואני מכיר הרבה אנשים שבסוף הפכו את מחשבתם,וגם אני הצעתי לו מה יכול להביא בצקציב ואני מעדיף מאזדה 626 סטיישן.
  16. מיצובישי ספייסווגן אינה חסכונית עושה 1ל 7-8
  17. לגבי טיפולים הם לא יקרים אבל גם לא כמו רכב באותה קבוצה. לגבי ביטוח עדיף שתשאל סוכן ביטוח כי חברה לחברה זה שונה אבל אני לא חושב שיעלה על 6 7 אלף ש"ח.
  18. אני מבין שהסמל לא מחליט את איכות הרכב אבל אני מדבר מניסיון שלי עם קאיה ג'ויס (בזמנה הייתה עוד לא עברה 100000 ק"מ ונכנסה למוסך 4 פעמים והוחלף ממיר וב 107000 הוחלף חיישן למדה ו 150000 הלך הגיר והייתה קוואליר שקניתי ב99 חדשה מיבואן שנסעתי עליה 165000 ק"מ ללא שום בעיה ותקלה ונכנסה למוסך רק בזמן טיפול)
  19. במחיר כזה אני לא חושב שתמצא רכב חסכוני וטוב אלא אם הוא ישו או קאיה ג'ויס שמניסיון אני מזהר אותך להתקרב ממנה. רכבים 7 מקומות טובים וחסכוניים: מאזדה 5 (אצלי יש 2007),פולקסווגן טוראן,סיטראון C4 (לא אמין),רנו סניק,פיג'ו 307 SW,פיג'ו 5008 (רכב מרווח מוצלח). את הרכבים האלה אתה לא תמצא בתקציב שלך, אם תוסיף עוד 20-30K אתה תמצא מזדה 5 2006 וגם סיטרואן C4 ויש גם את סאנגיונג רודיוס שזה רכב מאוד מרווח וחסכוני יחסית לגודלו (מנוע דיזל עושה 1-11/12 ממוצע) ויש גם את יונדאי טרג'ט דיזל שאתה יכול למצא שנתון נמוך בתקציב שלך. אולי שתחפש מאזדה 626 סטיישן שנת 2002 שהוא גם מוצלח אבל לא תמצא הרבה למכירה.
  20. יש דגם עם 115 כ"ס מנוע 1.6 שזה מוצלח אבל עדיף מנוע 2.0 כי הוא יותר חזק וסוחב יותר או שתחפש דיזל.
  21. יש דגם עם 115 כ"ס מנוע 1.6 שזה מוצלח אבל עדיף מנוע 2.0 כי הוא יותר חזק וסוחבב יותר או שתחפש דיזל.
  22. אני איתך אבל לא לכל הרכבים תמיד רכב גרמני יותר מעולה מקוריאני ובימינו אפשר לעשות השוואה בין קוריאני ליפני אבל לא לגרמני.
  23. לא כל כך יקר אבל הייתי מעדיף אם אתה מוסיף על תקציב ותביא פאסאט. ג'טה 2007 אני חושב שהם מיוצרות במקסיקו והן טובות אך לא מעולות. לקבי תא מטען של פאסאט יהיה יותר גדול וגם אולי שתחפש סקודה אוקטביה שיותר זולה מפאסאט אך עדיפה על ג'טה וגם יש לה תא מטען ענק.
  24. explorer

    אאודי a3 1800

    פולקסווגן גולף או שתחפש רכב יפני כמו הונדה סיוויק למרות שהוא חלש מאאודיק A3 אבל גם טוב או סובארו אימפריזה טורבו.
  25. אין מה לדבר לגבי כל הרכבים הגרמניים. רכב כזה עם קילומטראז' כזה מציאה.
×
×
  • תוכן חדש...