שלום
אנחנו מתכננים לקנות רכב. מעדיפים משומש בשביל לא לפחד על שריטות וכאלה.
יכול להיות נגיד בין 2007-2011 אבל אנחנו פתוחים לעצות ממומחי הפורום.
המחיר? יכול להיות מחיר אפילו גבוה יחסית.
ועל הדרך נשמח גם להמלצות בנוגע להתקנת תפוח לגרירה
ניסיתי לחפש קצת ביד 2 אבל לא התרשמתי מחיפוש מהיר.
סיטרואן מסחרי כלשהו זה טוב?
תודות!!!