Jump to content

10000

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של 10000

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום אנחנו מתכננים לקנות רכב. מעדיפים משומש בשביל לא לפחד על שריטות וכאלה. יכול להיות נגיד בין 2007-2011 אבל אנחנו פתוחים לעצות ממומחי הפורום. המחיר? יכול להיות מחיר אפילו גבוה יחסית. ועל הדרך נשמח גם להמלצות בנוגע להתקנת תפוח לגרירה ניסיתי לחפש קצת ביד 2 אבל לא התרשמתי מחיפוש מהיר. סיטרואן מסחרי כלשהו זה טוב? תודות!!!
×
×
  • תוכן חדש...