Jump to content

explorer

  • הודעות

    480
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי explorer

  1. מה לגבי אמינות של רנו?
  2. ביטוח של פאביה כל כך יקר ויותר יקר מאוקטביה או מטולדה? גם חיפשתי קורדובה אך לא מצאתי.
  3. שלום אני מחפש רכב משפחתי חסכוני בנזין/דיזל לא משנה גיר ידני עד 30K מעל 2003/4 וגם שיהיה זול לאחזקה וביטוח ( נהג צעיר+חדש) ודבר מאוד חשוב הוא שיהיה אמין וגם סחירות טובה. חיפשתי אוקטביה אך לא נמצא הרבה וגם אומרים שביטוח הרכב אינו זול וגם חיפשתי סיאט טולדו וגם אין הרבה רכבים ואין פרטי יש לימוד נהיגה. הרכב ישמש כרכב שני בבית. מה אתם מציעים?
  4. אני חושב שיש בעיה ברכב שלך. אצלנו יש מאזדה 5 2007 והרכב עושה בנסיעה עם עליות,רמזורים,צמתים ולפעמים נתקעים אחרי רכב כבד (משאית) 9-10 ובנסיעה בכביש בינעירוני הוא עושה 12-13. בהשוואה לקיה ג'ויס רכב קודם שהיה אצלנו הוא נשמע חסכוני כי קאיה הייתה עושה 1/8 בתוך העיר בקושי ומחוץ לעיר בקושי מגיעה ל 10 וגם היה רכב חלש,אינו כל כך אמין ועצל. את המאזדה 5 אנחנו אם מחליפים אותה למיניוואן אחר בוחרים רק במאזדה 5 יותר חדשה כי סוס לא מחליפים רק משדרגים.
  5. יונדאי גטס אבל לא דגם GLF. פיאט פונטו גם רכב מצויין עם מנוע פחות מ 1400 סמ"ק. ויש גם סקודה פאביה ופולקסווגן פולו.
  6. חפש פיאט פונטו ספייס 2006 עם תיבת הילוכים אוטומטית.
  7. פיאט פנדה ו פונטו הם רכבים מאוד אמינים וחסכוניים.
  8. גולף יותר אמינה מפיג'ו ולגבי דלק היא עושה 1/9-10 בממוצע וגם יותר חזקה.
  9. הוא זהה לאאודי 2.4. יחסית לרכבים כאלה ( שלא זוללים דלק ויותר חסכוניים לפינוק) הוא כן נחשב מפלצת.
  10. פורד קונקט 1.8 דיזל ידנית היא המסחרית המתאימה לך.... אמינה,חסכונית וחזקה.
  11. הקאדי עדיפה על גנגו חוץ מנוחות שהקנגו מנצחת מבחינה זו. אבל תבדוק אם הגיר של קאדי הוא DSG6 או DSG 7 כי DSG7 בעייתי.
  12. יונדאי גטס ידנית אמינה וחסכונית בדלק ובכל. תחפש דגם GLI/GLS ואל תתקרב ל GLF כי היאבאה עם כרית אוויר אחת וחסרת דברים אחרים.
  13. רכב חזק לא שותה דלק כמו אאודי הוא פאסאט 2.3V5 עושה ממוצע 1/9-10 רכב מפלצת.
  14. את ה 1.8T עם 150 כ"ס כמו פאסאט 1.8T עם 5 היולכים. את 2.4 ל' בא עם 170 כ"ס תיבת הילוכים רציפה. שניהם חזקים ומאיצים באותו זמן עד שיגיעו ל 100 אך ה 2.4 אוכל יותר דלק מ 1.8T. אם לא מפריע לך צריכת דלק ממוצע של 7-8 יש את 2.7 עם דאבל טורבו שזה חזק מאוד ומאיץ ה 6.8 שניות למאה.
  15. לגבי סיאט איבזה ידנית, אני למדתי נהיגה על 2012 לפני תקופה קרובה, רכב מעולה. לגבי סחיבה הוא סוחב אם אתה נוסע בהילוך שנותן סל"ד מעל 3000 אבל בצומת / רמזור כשאתה עוצר ואחרי התחלת נסיעה יש עלייה הוא יתאמץ וייקח הרבה זמן כדי לסחוב אבל סוחב למרות שאני תוך שיעור נהיגה לא הייתי עולה על 80 כי המורה לא התיר לנסוע מעל 80 לפי החוק בכביש בינעירונית לא מהירה אבל פעם המורה נהג כשהייתי איתו והיה סוחב רק אתה צריך להוריד הילוכים בעליות חזקות ולא להתקרב להילוך חמישי עדיף בעליות להשאר בהילוך רביעי שנותן נסיעה במהירות 100-120 קמ"ש.
  16. טויוטה אוונסיס רכב חסכוני עושה 1/11 וזול לאחזקה. לגבי הנסיעה השנתית גם רכבי דיזל יכנסו כהצעה, רכב דיזל אתה תמצא סקודה אוקטביה 2.0 דיזל רכב חזק וחסכוני עם תיבת הילוכים 6 DSG תיבת הילוכים מעולה מאוד.
  17. תמיד יש לבדוק הרכב לפני קנייה, עוד פעם אני אומר ומזכיר שאני לא אומר שכל הרכבים אצלם טובים וגם אינם כמו רכב יבואן אך יחסית לטריידאינים אחרים יש להם מגוון טוב.
  18. אני לא תמים, אני אומר את זה כאני מכיר אנשים שהתעסקו עם אוטודיל והיו מאוד מרוצים ואמרו שהרכבים שהם קנו היו מאוד טובים ושמורים וגם הם חיפשו רכבים במגרשים אחרים אך לא מצאו רכבים במצב מעולה כמו שמצאו באוטודיל. אני לא מתכוון שהרכבים שאוטודיל כמו רכב מיבואן אבל אצלם נמצא הבה רכבים במצב מצויין ביחס למגרשים אחרים ורוב טריידאין סוכניות הרכב מחזיקים רכבים טובים ומוכרים רכבים לא טובים למגרשים רגילים פרטיים.
  19. אם הרכב נקי,לא עבר תאונות אולי הייתי בוחר בו אבל מי יודע אם בעתיד תצליח למכור אותו בקלות או לא ובאיזה מחיר ילך.
  20. סיאט איביזה וגם סקודה פאביה. נהגתי בסיאט איביזה 2012 ידנית כשהייתי לומד נהיגה רכב מאוד טוב ונוח למשפחה קטנה. את סקודה פאביה עליתי אבל לא נהגתי לאחת אוטומטית 2009 רכב גם טוב וחסכוני ומתפקד טוב על הכביש,מאיץ יפה ויתר מרווח מ איביזה. בקיצור מדובר בשני רכבים טובים,חסכוניים,אמינים ונוחים / מהנים לנהיגה.
  21. לגבי אמינות - כולם אמינים. לגבי חיסכון בדלק A3 לא כל כך חסכונית. ולגבי אחזקה וביצועים הA3 יותר יקרה. לאון וגולף כמעט זהים זה לזה אך אני אישית הייתי מעדיף הגולף כי היא נפוצה יותר. עדיף שתציין את נפח מנוע כל רכב כי למשל גולף קיימת 1.6 וגם 2.0 וA3 1.8 ו2.0
  22. אני מתכוון ל 2007 - מחירון כ 70 80 אלף ש"ח. ביטוח בד"ך תלוי בסוג הרכב (יצרן+ 5/7 מקומות+פרטי/מסחרי/ג'יפ),מחירון,נפח מנוע.
  23. מנוע V6 אוכל קצת דלק אבל מעולה ולא בעייתי. אודי A6 רכב מעולה אך צריך לקחת בחשבון את האחזקה. אם לא אז תרד מ אודי ותחפש פאסאט אבל מנוע 1.8T אומרים שהוא אוכל דלק ואני מוסיף גרסת V5 2300סמ"ק רכב מאוד חזק ועושה 1/7-8 בדלק.
  24. 1)מי יותר חסכונית ונחשבת לאמינה? האודי אמינה יותר אך הפאסאט יותר חסכונית. 2)מי יותר בטיחותית,מאובזרת ומפנקת? אודי 3)איזה גיר יותר עדיף ולמה? הגיר של אודי בגלל שהוא רציף 4)איזה מנוע יותר טוב והאם המנוע 2.0 של אאודי מספק מבחינת הסחיבה שלו? הרכב ייסחב אך לא באותה איכות של אודי מפלצת 5)ידוע לי שיש גם פאסאט עם מנוע 2.0 אטמוספרי האם יש הבדל משמעותי בכוח ובתאוצה בינו לבין המנוע 2.0 של האאודי?
  25. אבל יחסית לשאר הטרייד אינים הרכבים שנמצאים ב אוטו דיל מאוד טובים ואני מכיר הרבה בני אדם שקונים ומתעסקים עם אוטודיל והם אומרים שיש להם רכבים מאוד טובים.
×
×
  • תוכן חדש...