Jump to content

Archimag

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של Archimag

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, צריך יעוץ לגבי פחח טוב באזור נתניה או אשדוד.
  2. אוקיי, תודה על התשובות. אלך על הפולסווגן
  3. שלום, אני מעוניין לקנות אוטו אוטומט, שלא יהיה יקר מדי בתחזוקה ובצריכת דלק. אני לא מרבה לנסוע, ורוב הנסיעות לבד ברכב (לא אכפת לי שיהיה קטן), מה שכן, אם אני כבר נוסע, אז אני אוהב לנסוע מהר. בנתיים אני חושב או על פיג'ו 207 משנת 2008 (1.6 ליטר) או פולקסווגן גולף משנת 2006 (2 ליטר). הבנתי שגם פאביה (לא צורה חדשה) זה בחירה טובה, רק שאין בכלל כאלו בשוק בתקציב שלי ולא ישנות מדי. התקציב שלי 40000 ש"ח. אשמח לשמוע הצעות נוספות והאם החירה שלי בסדר.
×
×
  • תוכן חדש...