Jump to content

alef1234

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של alef1234

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה לכולם ! מה דעתכם על יונדאי מטריקס 2008-2009 ?
  2. שלום לכולם אחרי הרבה שנים עם רכב חברה נשארתי בלי אוטו ועכשיו צריך לקנות. עדיין לא יודע מה לקנות כי כל הזמן נסעתי על יונדאי גטץ שהחלפתי כל 2-3 שנים. קראתי על פיאט, מאזדה 2, שברולט, פורד, רנו וכו' - הראש מתפוצץ. תעזרו לי בבקשה לבחור מודל לפ קריטריונים הבאים: מנוע 1400-1500 הילוכים אוטומט עלות חלקי חילוף וטיפולים לא גבוהה צריכת דלק 11-12 ק"מ לליטר ממוצע שנתון 2008-2010 תקציב עד 40000-45000 תודה
×
×
  • תוכן חדש...