שלום לכולם
אחרי הרבה שנים עם רכב חברה נשארתי בלי אוטו ועכשיו צריך לקנות. עדיין לא יודע מה לקנות כי כל הזמן נסעתי על יונדאי גטץ שהחלפתי כל 2-3 שנים. קראתי על פיאט, מאזדה 2, שברולט, פורד, רנו וכו' - הראש מתפוצץ.
תעזרו לי בבקשה לבחור מודל לפ קריטריונים הבאים:
מנוע 1400-1500
הילוכים אוטומט
עלות חלקי חילוף וטיפולים לא גבוהה
צריכת דלק 11-12 ק"מ לליטר ממוצע
שנתון 2008-2010
תקציב עד 40000-45000
תודה