שלום לכולם
היום בבוקר הלכתי לראות מאזדה 2 באחת מחברות הליסינג הגדולות
תוצאות הבדיקה ממכון בדיקה שהוצגו היו מצוינות.
בדקתי את האוטו פיזית וריח של טחב נמצא באוטו. מתחת לשטיחים ישנה רטיבות קלה ובדקתי מתחת למושב האחורי יש נוכחות של מיים. פתחתי את תא המטען וסביבת גלגל הספייר הית עם מיים.
איש המכירות אמר שמצב האוטו מעולה והמים מקורם בתהליך ההשבחה ששוטפים את האוטו עם גרניק ומפאת מזג האויר האוטו לא אוורר.
מה דעתכם?
יש לנו רכב ליסינג מהעבודה.
זהו הרכב הכי טוב המשפחתי אשר נהגתי עליו.
מנוע שקט חזק. הרכב מאוד נעים לנסיעה. תא מטען ענקי. גיר בסה"כ די חלק .
די חסכוני. אני פשוט נהנה לנהוג ברכב. שים לב כפי שקודמי כתב הדגם אוטוטו מוחלף .
היי אקספלורר
המבצע ככל הנראה בכל הסניפים
השאלה האם המחירים בכל הסניפים קבועים.
בכל אופן בטלפון לא מוכנים למסור פרטים.
אם אני משאיר פרטים באינטרנט במודעות של המבצע. מתקשרים אליך אך ורק לתאם פגישה שום מידע לא נמסר.
איתן
שלום לכולם,
סקודה עורכת שלושה ימי מבצע, האם מישהו ביקר בסניפים והתרשם מהמבצעים? אינם מעונינים למסור פרטים בטלפון.
האם המבצעים מקובעים או שתלויי סניף?
אני מעוניין בפאביה, מהם מחירי המבצע של סקודה פאביה?
תודה
איתן