Jump to content

qil

  • הודעות

    939
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי qil

  1. אגב אחד הדברים שאני יותר אוהב במדינות מסויימות זה שהשכר מופקד על חשבון שבועי או דו-שבועי כלומר פעם בשבועיים.. בתיאוריה זה נשמע לי יותר נוח להתנהל כלכלית באופן הזה..
  2. ואו זה פעם ראשונה שאני נחשף לגזע הזה הקאנה קורסו, נראה כלב מדהים חבל שהוא דורש בית עם גינה
  3. חיימי אתה כנראה חי בסרט שאתה ככה ממהר לפסול את המצלמות הללו. כל הסיפור התחיל מחבר פורום שהואשם על אי כצירה בעצור, עבירה חמורה לכל הדעות. הסתבר באמצעות ההקלטה שהוא כן עצר, ואף יותר מזה השוטרים עמדו בעמדה ללא קשר עין עם הרכב שלו וסתם החליטו שהוא לא עצר. הדו״ח בוטל. עדיין לא צריך ?
  4. תעשה לי טובה אז נניח והיו ממגנים את ה״כביש הכי טוב בארץ״ ומרפדים את כולו בעננים שאף אחד לא יפגע. ואז יחליק שוב רוכב אופנוע בסיבוב בדרום בכביש נידח ושוב יתבכיינו שלא ריפדו את כל הכביש כדי שיהיה בטוח אם הוא עף מהאופנוע. לא ריאלי גם לא במדינה הכי נאורה.
  5. dvr027 רואים מצויין בהחלט מספיק לדרישות שלי.
  6. אומי, אם כל כך מפחידה אותך העובדה שאנשים חותכים אותך ולא מתחשבים בך בכביש, למה אתה מתעקש להמשיך לסכן את חייך? אתה בעצמך הרי מתלונן על זה שמסוכן פה.. בשביל ה10-20 דקות להגיע יותר מוקדם? ה-נניח שעה בשבוע כלומר 4 שעות בחודש? זה שווה את הנהג שיעיף אותך לתעלה? בחיי שאני לא מצליח להבין את ההיגיון הזה... רק לפני חודש עצרתי במעבר חצייה לתת זכות קדימה להולכי רגל כשנכנס בי מאחורה ג'יפ ב30 קמ"ש, עמדתי במעבר החצייה 5 שניות!! אם הייתי רוכב אופנוע הייתי יכול לרסק את הראש במדרכה ולגמור עם שיתוק, בגלל שישבתי ב"פחית" אז הדבר היחיד שקרה זה שהטמבון מאחורה הוסיף עוד שריטה לאוסף. אמרתי כבר לפני זה שגם ב"פחית" יכול להכנס בי נהג שיכור ב200 קמ"ש ולהרוג אותי, הסבירות שהוא יצליח נמוכה עשרות מונים. אבל מה זה משנה תברח לשוליים, אני ממש לא בטוח ששם יותר בטוח. אגב בנוגע לזה שמקום התאונה הוא הכביש הכי טוב בארץ או מה שזה לא יהיה, בולשיט אני מזמין אותך להגיע לסקוטלנד, צ'כיה, רומניה (המדינות האחרונות שביקרתי בהן), ולראות איך נראית גדר ההפרדה. בוא נגיד שתופתע לרעה.
  7. מעבר לעובדה שלקנות בית עם שותף זה מאתגר בלשון מאוד מאוד עדינה.. מה יקרה כשתרצו לפרק את החבילה? איש איש מסיבותיו נניח ירצה לקנות דירה ולהשתמש בפטור ואו אלף ואחד סיבות אחרות? מי רוצה לקנות דירה בשותפות?? אני ממליץ לך מאוד לשקול שוב את הרעיון.. אבי
  8. אני שיניתי את ההגדרה לזמן הארוך ביותר - 15 דק' מכיוון שישנה השהיה קלה בין ההקלטות אז ככל שיהיו פחות הקלטות ככה הסיכוי שמשהו יקרה בין ההקלטות ולא יתועד נמוך יותר. אבי
  9. qil

    רכישה קבוצתית GoPro Hero3

    אשמח לדעת עוד פרטים לגבי הגירסא החזקה ביותר.. אבי
  10. אז... מישהו יודע בכל זאת אם ההרחבת אחריות ל5 שנים מקיפה גם רכבים שלא יטופלו במוסכים "מורשים" אחרי השנתיים המהוללות?
  11. עופר תגובתך במקום, אני ביומיים האחרונים מאוד מתוסכל מזווית הראייה של הרוכבים שמשתתפים בקרנבלים האלה ומשננים לי מנטה של 30 שקל למטר למעקה שיציל את חייהם.. אותם רוכבים חיים בסרט, יש מיליארדים רבים לפני זה שיכולים להיות מושקעים להציל פי כמה וכמה חיי אדם לפני שירשתו את כ-ל הכבישים בתשתיות שהן סלחניות ומיועדות אולי למסלולי מירוצים של אופנוענים.. מה הלאה אולי אתם רוצים מיליוני טונות של חול שיוצבו לצדי הסיבובים ? אל תספרו לי סיפורים, אני חזרתי עכשיו מ2 טיולים באירופה, נהגתי בכבישים גרועים עשרות מונים יותר מהכביש הגרוע ביותר במדינה, וזה היה ב95% מהזמן. הכביש הוא לא מקום לפרוק עצבים, או לחפש בו הנאות, כתבתי על זה לפני מספר עמודים. שוב אני לא חושב שצריך לבנות את התשתית בצורה כזו שלא תתחשב ברוכבי אופנועים, ההפך אני חושב שצריך להשקיע כמה שיותר כסף בגורמים שיצילו חיי אדם לפי סדר חשיבותם, אז אם הצבת כיכרות בעלות מיליארד שקלים ליד בתי ספר תציל 100 ילדים בשנה אבל אותה עלות תציל 5 רוכבים בין אם בחרו להשתתף בקרנבל כזה או אחר על הכביש או פשוט החליק על כתם שמן, ברור לאן צריך לנתב את הכספים. במקביל לכך, אנשים חייבים לעצמם חשבון נפש, אי אפשר לחיות כמו חתול ולשחק עם המזל, בסופו של דבר אתה תיפול השאלה היא איך, ומה יהיה הנזק. זה שזה כיף, שזה כמו סם, שזה ממכר ובלה בלה לא ממש משנה את העובדה שזה יקרה. בדיוק אותו דבר קורה לנהגי רכבים, בסופו של דבר כולנו מעורבים בתאונה הן באשמתנו והן שלא באשמתנו, הנזק שנגרם לרוב הוא קטן יותר, וזו בחירה שלנו בלבד.
  12. מדהים כמה שהגנים שלי דפוקים, אני נהיה ורוד מקנאה באנשים שאוכלים מה שבא להם, כמה שבא להם מתי שבא להם
  13. האחריות מכסה גם מי שהפסיק לטפל במוסכים המורשים אחרי תום השנתיים? אם נניח אני ילך למוסך צד שלישי שיעשה לי טיפולים שוטפים אבל הגיר ילך אחרי 3-4 שנים האם צ'מפיון יכסו את עלות תיקון התיבה? אבי
  14. עשרות אנשים נסעו באותו מקטע שעות, דקות ושניות בודדות קודם לכן כולל כמה עשרות אופנועים מהקבוצה עצמה אז הגורם התשתיתי הוא לא סביר בלשון המעטה, אז את הכובע תודה אני כנראה יאכל ביום אחר. מי שמשתולל על הכביש, בקבוצה או לבד עלול לשאת בתוצאות.. אני ממש לא מסכים עם זה שאם אופנוען נופל הוא צריך לשאת גזר דין מוות ולהיחתך על ידי המעקות הללו, וצריך לעודד את שיפור המעקות וכל אמצעי ההגנה האפשריים, אבל אי אפשר להגן על אותם אופנוענים שנופלים נפצעים קשה נכנסים לשיקום ואחרי כמה שנים רואים אותם דוהרים ב250 קמ"ש על הכביש, בסופו של דבר הם משתוללים עבור עצם ההשתוללות עצמה ומסכנים את כולנו. אם אין תשתית מתאימה, לא רוכבים ספורטיבי נקודה. אני ירדתי מרכבים חזקים בגלל הסיבה הזו, לא מוכן לקחת סיכון על מי שאיתי ברכב או משפחה מסכנה אחרת שתפגוש אותי מאבד שליטה על הכביש. אין מקום לא למי שקם בבוקר ב5:00 להתחרע בנס הרים כי הוא בפחית ולא למי שעושה את זה על אופנוע, אני עשיתי את זה בעבר וכיום אני מבין את הסיכון במעשיי.
  15. אמנם מוקדם לדעת מה הסיבה האמיתית שבגללה נפלו אבל ראיתי כבר כמה דיווחים של אנשים שנעקפו בפראות על ידי אותה קבוצת רוכבים ואף על אותו אופנוע ספציפי.. אני לא טוען בשום אופן שהמהירות הרגה אותו, אבל נדמה כי כל אותם חברים יקרים שמספרים לבוחנים את מה שהם רוצים לשמוע מנסים מעט לעוות את המציאות שזה לא ממש עוזר להביא ללמידת המסקנות המתאימות אלא בדיוק הפוך.
  16. לא מתייחס ספציפית למקרה אבל כל נותן שירות שקובע עם מישהו בין אם זה נסיעת מבחן או פגישה או כל דבר אחר וככה מבטל לו 10 דקות לפני הוא ביזיון מהלך אחד גדול. זה לא צריך לעניין אותי כלקוח אם לקוח אחר החזיר או לא החזיר את האוטו, אתם כנותני השירות ובטח דדי שאתה כאחראי נסיעות מבחן או מה שזה לא יהיה צריכים לדאוג שהרכב יועמד לרשות הלקוח שהמתין בסבלנות, בזמן. אני קניתי סיאט לאון במבצע, ותיאמתי נסיעת מבחן בשעה 3 בצהריים למחרת ב8 בבוקר. אין לי ספק שאם הייתי מקבל יחס כזה לא הייתי דורך יותר בסוכנות. אבי.
  17. סרטון מדהים... כהרגלי ברגע שמפרסמים דברים כאלה אני נכנס לראות עוד דברים מסביב ונתקלתי במקבץ הזה. אני מזהיר מראש שיש שם כמה תאונות מחרידות. http://www.liveleak.com/view?i=83f_1351521850 אבי
  18. אירגנו פה קניה קבוצתית לפני כשבועיים והחברה התחילו לקבל את המצלמות החל מהסופ"ש שעבר. בכל אופן מה שאני קניתי זה dvr027 מצלמה שמקליטה אוטמטית איך שהיא מקבלת חשמל ונכבית אוטומטית כשנכבה החשמל. יש לה איזה 6 עיניות אינפרה ללילה שנדלקות אוטומטית, היא מקליטה hd ומטביעה את השעה והתאריך ומנהלת לבד את הקבצים כאילו דורסת את הישנים בחדשים.. סה"כ אני מבסוט בשביל 50 דולר זה פתרון ממש טוב וביטוח לשעת צרה. ברוסיה אני יודע שהמון נהגים משתמשים בה. אבי
  19. הלוואי והייתי יכול לקחת את החומר מהמצלמה ולתת אותו למשטרה שתתן לנהגים בראש. המצלמה הזו מצויינת והייתי ממליץ עליה בחום לכל חברי הפורום באמת.. אבי
  20. תברר באחת הרשתות הללו כמה יעלה לך צמיד טניס לדוג׳.. אל תשכח רק לקשור את הלסת עם ראצ׳ט לפני.
  21. זה מה שאני קניתי : http://ksp.co.il/?uin=15224 עובד. אבי
  22. איך יהיה ההסבה הביתית של טיובלס על צמיג לא טיובלס משנת 2008? אם אני רוצה טיובלס רשמי אני צריך גם ג׳אנט מתאים או שזה רק הצמיג?
  23. טוב קיבלתי את המצלמה היום מהדואר אספתי אותה, ישר נסעתי לksp רכשתי כרטיס 32gb והתחלתי להקליט. סה"כ האיכות מצויינת, גם בגשם אגב רואים מספרים ויש את ההטבעה של התאריך והשעה.. כל הקלטה של 15 דקות ברזולוציה הכי גבוהה (HD) שוקלת 765 מגה בערך זאת אומרת שעם הכרטיס של ה32 גיגה זה אמור להספיק לקצת מעבר ל10 שעות הקלטה.. הרבה מעבר למה שתצטרכו לדעתי. ליאור תודה על הארגון שוב.
  24. qil

    כביש קרס בכפר סבא

    בכפר סבא זה מאוד שכיח: http://www.hnn.co.il/gallery7272.html בכל אופן, בשנה האחרונה נעשו קצת פעולות פה ושם קצת לשיפור אבל המצב בכפר סבא הוא קטסטרופלי מעולם לא ראיתי עיר שפחות מוכנה לגשם מכפר סבא כל העיר מוצפת אחרי 5 טיפות גשם. אבי
  25. דבר הדואר האמור הגיע בתאריך 25/10/2012 ליחידת הדואר המרכזית אשר בהרצליה לשם מסירתו לנמען.
×
×
  • תוכן חדש...