מי רוצה לנהוג בחיפושית משנות ה-70 עם מנוע 2L ו-65כ"ס מבוסס על קירור אויר(ללא נוזל קירור!) עם בלמי תוף
קפיצי עלים, צפופה, לא נוחה, לא בטוחה, עם רדיו LW , תדיראן ?
צריך להגיד תודה לצוותי הפיתוח שלא מפסיקים לחדש ולשפר, ובזכותם אנחנו נוסעים על רכבים נוחים, חזקים, מהירים ובטוחים יותר.
ד"א - יש יצרן או שניים שהתקרבו ל"מטרה" הזו ומבטיחים לשמור על רכב "מעודכן" ע"י שידרוגציה ממוחשבת.
תוך כמה זמן המכלולים של הרכב הזה יתחילו להיות מיושנים ?