Jump to content

יאיר_עזר

  • הודעות

    453
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יאיר_עזר

  1. חברים,לאחר ניסיון אישי על רכב שלי,יכול להמליץ על שמפו ואוטם צבע נוזלי ולאחר ניגוב לעשות פיניש בספרי כל חומרים חיסכוניים ונותנים תוצאות מרשימות לאורך זמן,אנא תוצאות...
  2. חברים,גם לי לוקח כ3 שעות לעשות שטיפה + גנטים + צמיגים+QD שטיפת רכב אני עושה עם אקדח קצף+גרניק SNOW FOAM וגם עם 2 דליים ג'נטים עם איירון איקס חדש+מברשות שונות הפעם עשיתי גם פלסטלינה מגבת של NANOSKIN תוצאות מרשימות...אנא כמה תמונות
  3. ראתי שקיים ספוג,כמו ספוג פלא,שמוריד דברים אלו,או כמו אומר גיל,איירון לאחר שפלסטלינה לא תוריד.
  4. חברים,אני אישית עברתי לNANOLEX,גם כמו שאומר גיל,לא זול,אבל שווה כל שקל. כמו כן גם WASHCOT,אוטם נוזלי ולאחר יבוש FINAL FINISH,כמו QD בספרי, רוצה לפתוח שרשור על שטיפה שעשיתי בערב חג,מצרף תמונות:אחרי.
  5. מהו תקציב שלך??? רצוי לשתף אותנו בתמונות. תודה.
  6. למכרה אוטם צבע MANZERNA PL 1Q,עלות 239ש היה בשימוש פעם אחת,מבקש 200ש כולל אפליקטור שעלה 25ש ללא החלפה,יסוף מפ"ת. שנה טובה חברים.
  7. כל הכבוד,לפי הטיפת הרכב רואים שאתה משקיע ומצלם לא רק באור יום.
  8. למכרה פוליש 205 MEGUIAR'S ULTRA FINISHING 0.946 L ניקנה ב189ש,חדש לא היה בשימוש אף פעם מבקש 150ש,ללא החלפה,יסוף מפ"ת. מוכן למסור כולל אפליקטור שעולה 25ש.
  9. למכרה ווקס משחה 50/50 CG ניקנה ב450ש + אפליקטור ידני CG ניקנה ב25ש(חדש לא היה בשימוש אף פעם) מחיר מבוקש להכל יחד 400ש,ללא החלפה,יסוף מפ"ת
  10. מה התקציב שלך לדייטיילינג חיצוני למצב תצוגה ולפנימי???תמונות של המצב הרכב אפשר???
  11. שבוע טוב לכולם! עברתי קצת בכמה סירטונים באתר יוטיוב בהקשר לניקוי גאנטים במצבים קשים במיוחד, והיה חומר שהתמקדתי בו במיוחד שנקרא "Flash Brown Royal Non-Acid Wheel & Tire Cleaner BR32" האם יש המלצות עליו ממישהו? ואם כן יש לכם אתר אמין שמוכר את החומר הנ"ל עם משלוח שגם אמין וללא כל בעיה? תודה מראש לעוזרים!
  12. עבודה מצויינת! במקרה גם אני הייתי נמצא באזור (אצל יעקב אלטר). עבודה מרשימה בהצלחה.
  13. מאז השימווש הראשון שלי בiron x אני לא עוזב אותו לרגע.
  14. שלום לכולם! ברצוני לקבל מכם עזרה על קניית מוצרים לתחילת עבודה הכולל ציפוי הגנה וכל מה שנדרש לגאנטים ולבית גלגל ולמערכת בלימה. הכל באמת ג'יפה ג'יפה ורציתי סוף סוף לעשות ניקוי כמו שצריך ולקבל מכם המלצות על חומרים לסיוע העבודה. תודה מראש לעוזרים!
  15. יש לי מכר שהוא חייל נראה אם אני יוכל לעזור לו
  16. אני לא מדבר עלייהם דווקא השירות לשלהם בסדר גמור, ושוחחתי עם בחור בשם טים וגם כשהחבילה הגיע הוא שלח לי הודעה שהכל בסדר ושהכל הגיע בלי נזקים. את המוצר Z5 הזמנתי דרך "Detailed clean" שהמליץ לי אחד החברים פה בדיון.
  17. שלום לכולם! ברצוני לקבל מכם המלצות ל מברשות אדאליות לניקוי ג'אנטים עם אופייה קניית מאתרים בח"ול. תודה ראש לעוזרים!
  18. חברים יש לי שאלה מהניסיון שלכם מרכישת אתרים מחול לדוגמא cyc שאתם רושמים את הפרטים במדוייק אבל רק את המיקוד שגיתם זה יכול לפגוע במשלוח אליי?
  19. אוקיי הבנתי! רק לצורך העניין יש לכם לתת לי המלצה על כמה ספוגים למריחת החומר ומטלית טובה?
×
×
  • תוכן חדש...