Jump to content

יאיר_עזר

  • הודעות

    453
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יאיר_עזר

  1. האמת שאני מאלה העצלנים שמעדיפים לחסוך במאמץ, וגם בישביל למזער נזקים לי יש יותר ניסיון עם תרסיס מאשר משחות למינהם.
  2. המוצר השני שציינת (Zaino z5) נראה מעולה הסתכלתי באתר cyc ולא מופיע באתר שלהם המוצר הנל יש אתר אחר שהוא כן אמין ואפשר לרכוש ממנו?
  3. שלום לכולם! עקב מלא חיפושים בקשר למציאת דלי עם מסננת לדיטיילנג מקצועי כושלים ברצוני לקבל מכם עזרה במציאת הנ"ל, דברתי עם משה מאוטוסטור ואין להם כרגע למלאי זמין ולא ידוע מתי יגיע דברתי גם עם כמה חברות כגון אוטו דיפו וכדומה וגם לא מצאתי פתרון למציאת ההדבר. האם יש לכם אופציות אקטואליות למצוא בארץ את הדבר הזה? (הבנתי שלהזמין מחו"ל דלי עם מסננת מתאימה עולה המון עם המשלוח) תודה מראש לעוזרים!
  4. הרכב עבר טיפל דיטיליינג יסודי ע"י יעקב אלטר, וברצוני לשמר את העבודה לאוךמן ללא שריטות למינהם.
  5. לכל החברים ששאלו וכתבו לי:"אך יצא הרכב מסדנא???" אז ככה קיבלתי
  6. שלום לכולם! ברצוני לקבל מכם המלצה על קניית אוטם צבע לאחר שטיפה עם אופציית קנייה מאתרים בחו״ל. תודה מראש לעוזרים!
  7. יש גם וידיאוhttps://www.facebook.com/altstudiodesign/videos/vb.1345944487/10206634624448055/?type=2&theater&notif_t=video_processed
  8. שלום לכולם! אחרי המון הצעות מחיר מכמה חברות ומאנשים פרטיים החלטתי ללכת ולבצע את העבודה אצל יעקב מסיבה העיקרית בגלל המחיר המשתלם שיעקב הציע וגם מבחינת אפשרויות תשלום בכרטיס האשראי בתשלומים. תהליך העבודה: א. שטיפה יסודית של הרכב כולל פלסטלינה על ידיי יעקב. ב. עטיפת הרכב במסכנטייפ. ג. פוליש רב שלבי מעל 3 שלבים (להורדת כל השריטות קטנות עד בינוניות וכל הסוורלים) ד. פוליש לפנסים קדמיים + אחוריים. ה. ווקס כפול פעמיים. ו. עבודות מקחול כולל קניית צבע על ידיי יעקב. חומרים ברמה גבוהה מאוד מסוג שול קונספסט. בדיקות מדד לפני ואחרי למצב הלקה. סה״כ מחיר כולל מע״מ: 2000₪ *חשוב לציין שהאוטו עומד מהיום בבוקר עד יום שלישי בערב להשלמת העבודה.
  9. אתה מתכוון לזה: http://www.cleanyourcar.co.uk/engine-and-exterior/carpro-iron-x-ls-fallout-remover-500ml/prod_1352.html
  10. שלום לכולם! ברצוני לקבל מכם המלצה על חומר חזק ויעודי לג'אנטים שלא יפגע בגאנטי, אני מעדיף לא להשתמש בסונקס. תודה מראש לעוזרים!
  11. יותר הדאגה שלי היא בקשר לשמש ולא לאבק וכדומה, השאלה היחידה שלי האם הוא מגן מפני השמש?
  12. שלום וחג עצמאות שמח! ברצוני לקבל המצלצה על כיסוי לרכב נגד שמש וליכלוכים למינהם מבחוץ, יש ימים שהאוטו עומד מול השמש ואני קצת לא אוהב את זה במיוחד בקיץ המתקרב. יש לכם לתת לי המלצה על כיסוי עמיד וטוב? תודה מראש לעוזרים!
  13. שלום ושבוב טוב לכולם! ברצוני להרכיב דאבל דין איכותי במאזדה 3 2006, והבנתי שיש כמה בעיות בקשר לצג שנמצא מעל המערכת שהיא מבתטבלת בזמן ניתוק המערכת המקורית. אני מדבר על זה- ידוע לכם משהו מהסוגיה הזאת? תודה מראש לעוזרים!
×
×
  • תוכן חדש...