Jump to content

יאיר_עזר

  • הודעות

    453
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יאיר_עזר

  1. לא ברחתי לשום, יעקב ואני סיכמנו ליום א' עבודה של 20 שעות כולל מע"מ
  2. חברים לחלק שמי שלא הבין, המחיר שצויין הוא כולל מע"מ ואחרי עבודות הרבות שיש לעשות על הרכב עם סריטות סוורלייז גדולות ועם החומרים ברמה גבוהה. יעקב בעצמו הציע לי לוותר על קניית הצבע ולקנות באופן עצמאי בכדי לחסוך כסף ובכלל הציע לי לוותר על עבודת המקחול וביקש שאני יביא את הרכב שטוף בישביל לחסוך בזמן שהוקצב לייתר ספק.
  3. המון שריטות וורלייז בכמה מקומות יש שכבות מאוד נמוכות של לקה, סכמתי עם יעקב את העבודה ליום ראשון ואלה הדברים הבאים: א. הרכב מגיע שטוף ונקי. ב. עבודות מיקורפול פוליש רב שלבי 20 שעות חומרים ברמה גבוהה (דרגה בינוני) ג. צבע (למילוי שריטות). ד. עבודות מקחול. ה. פוליש לפנסים. סה"כ- 3000 ש"ח.
  4. שלום לכולם! ברצוני לקבל חוות דעת על הצע מחי שקבלתי מיעקב אלטר. ההצעה: - עבודות מיקורפול פוליש רב שלבי 20 שעות (בינוני) - צבע (למילוי שריטות) - עבודות מקחול סה"כ: 3000 ש"ח כולל מע"מ מה אתם אומרים?
  5. שלום לכולם! ברצוני לקבל חוות דעת על הצע מחי שקבלתי מיעקב אלטר. ההצעה: - עבודות מיקורפול פוליש רב שלבי 20 שעות חומרים איכותיים - צבע (למילוי שריטות) - עבודות מקחול סה"כ: 3000 ש"ח כולל מע"מ מה אתם אומרים?
  6. האור בלם האמצעי בספויילר תשחיר גם אותו זה מציק, ואת הצבע של הכתוביות והסמל הקדמי בגריל והאחורי תצבע לצבע של הכתובת של ה"טורבו" זה יצא מדהים לדעתי. סה"כ היא מדהימה!
  7. שלום לכולם. בבעלותי מכשיר גרניק מדגם "LAVOR GALAXY 160" וברצוני לקבל מכם חוות דעת על מיכל סבון שיוציא קצף סמיך שנדבק לאוטו, אפשרות גם להזמין מאתרים מחו"ל. תודה מראש לעוזרים!
  8. האמת שאין לי ניסיון ממשי עם המכונה אבל ראיתי מקרוב איך עובדים איתה אבל הבעיה היא שדורשים סכום נכבד עבור עבודה שכזאת ואני מעוניין לקנות את המוצרים עבודה (פאדים למכונה ופאדים ידניים למקומות לא ניגשים למכונה) וחומרים איכותיים וזה יצא לי בערך חצי מהסכום.
  9. שבת שלום לכולם! העברתי אתמול על כל האוטו פלסטלינה והאוטו נראה שצריך להעבור פוליש ווקס ואוטם לברק והורדת כל סווירלז, וברצוני להשכיר מכשיר פולישר לביצוע העובדה, מישהו יודע מהיכן אפשר להשכיר את המכשיר הנ"ל? תודה מראש לעוזרים!
  10. שלום לכולם! ברצוני לקבל חות דת עלסט קומפוננט וזוג רמקולים לדלתות אחורה, מדגם FOCAL 165F + FOCAL 1652R מחיר לשינהם הוא 2000 ש"ח כולל התקנה והכל. הקומפוננט התחבר למגבר שיש לי מדגם- JBL GXA604 עם סאב מדגם- JBL GT1204BR הרכב מסוג מאזדה 3 שנת 06 קניית המוצרים והתקנה אצל תומקאר, מה אתם אומרים?
  11. יש לי רכב מסוג מאזדה 3 האצבק גם עם הכיסא הנהג רועד ולא הבנתי למה.
  12. חבר'ה רכשתי גרניק מדגם LAVOR GALAXY 160BAR ולא יוצא לי קצף טוב, קבלתי את המכשיר עם אבזור רחב וכולל מיכל סבון אבל לא יוצא לי קצף כפי שאני רוצה קצף עמיד וסמיך למה?
  13. חבר'ה סליחה על ההקפצה, אך בצעתי כמה שיעורי בית על מכשירי אלפיין וראיתי מכשיר מדגם "alpine IVA-W502R" הבנתי שהוא נשלף ועם הרבה פונקציות, מה אתם אומרים?
  14. הצעצוע החדש LAVOR GALAXY 160. http://sizmedia.com/my.php?i=m03yyuzk0uzj.jpg
  15. אלה המוצרים שרכשתי מעוניין לשמוע את החוות דעת שלכם. גרניק- LAVOR 160 STM שואב אבק (רטוב/יבש)- KARCHER MV3 Premium ואלה החומרים- http://sizmedia.com/my.php?i=zmwtnny2umun.png + http://www.cleanyourcar.co.uk/wheels-and-tyres/vikan-multi-brush-rim-cleaner-soft/prod_390.html http://www.cleanyourcar.co.uk/wheels-and-tyres/meguiars-wheel-spoke-brush/prod_189.html http://www.cleanyourcar.co.uk/accessories/detailing-brushes/heavy-duty-upholstery-brush/prod_1315.html כמות 3- http://www.cleanyourcar.co.uk/accessories/detailing-brushes/valet-pro-vent-dash-brush/prod_1264.html מה אתם אומרים?
  16. על הדרך אני מחפש גרניק טוב, איך זה? http://www.allkarcher.com/%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%91%D7%9C%D7%97%D7%A5/%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%91%D7%9C%D7%97%D7%A5-%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%99%D7%95%D7%AA/%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%AA-%D7%A9%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%94%D7%A1%D7%98-%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%9D
  17. בצעתי חיפוש בזאפ מצאתי כמה חנויות שמוכרים אותו יום ראשון אשאל.
×
×
  • תוכן חדש...